Jump to content
D3athRow

Въпрос катализатор 2.4 мотор

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Нямам представа, не разбирам. Но оня ден на път за морето ми светна чека- п0171или нещо от сорта( за пръв път ми излиза такава грешка) - бедна смес. Като се прибера ще ида при моя газаджия да я погледне да видим за кво става на въпрос. 

Редактирано от Robben

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 8 часа, boiskii написа:

То не е майтап това, купуваме едно такова и целия форум ще мине с него :D Само дето сигурно толкова и работи. 

Редактирано от stanislavnba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Да повдигна темата, че имам още малко време да направя нещо по въпроса. На кратко не минавам ГТП. Имам още 4-5 месеца, но към този момент не покривам нормите. Приложил съм снимка с показанията към днешна дата (минах контролно). Кислорода е над нормите (O2), по моите показания е ~1.44, трябва да бъде под 1. Съответно и ламбда (λ) е висока ~1.076, а трябва да бъде под 1.03 (двете били свързани).

 

Малко предистория. Лятото 2022 ми откраднаха катализатора с половината изпускателна система и 2-те сонди. Тогава сложих нова предна сонда (DENSO DOX-1424), катализатор заместител (JMJ 1091512) и понеже към онзи момент не намирах втора сонда си намерих причина за рефлаш. Съответно сега нямам втора сонда и колата е по-пъргава. Между другото съм и с нови свещи и бобини.

Сега съм пред дилема, какво да правя?

 

Вече имам втора сонда купена, нова (BOSCH 15410). Чудя се да се върна във сервиза да ми монтират втората сонда и да ми върнат колата в стоков вид без модификация по софтуера. Готов съм да жертвам по-приятния вървеж с цел „техническа изправност“.

 

Получих мнения, че това няма да промени нищо, но по-скоро съм склонен да пробвам. Съответно и не съм сигурен дали това ще реши проблема или просто ще оставя още едни пари.

 

Другата презумица е, че тези заместители на катализатори за боклуци.  Минава ми през ума е да си взема отново нов катализатор заместител и да го сменям преди ГТП. Обаче и тук ще са едни пари в стил проба-грешка.

 

Какво бихте ме посъветвали? По-запознати в тази материя какво мислят?

 

2024-11-20_08-36-47-775.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В твоята ситуация бих си върнал стоковия софт и да прикача втората сонда. Все пак тя следи работата на катализатора и без нея е нормално да има изкривени показания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да се върне оригиналния софт нищо няма да стане. По втора сонда не коригира нищо. 

Имаш 2 варианта, истински катализатор, или шано пункт за ГТП.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз монтирах кат заместител на EEC модел HA6031T преди седмица-две (причината е подобна - колата беше с изкормена ОЕМ пита и наварена коруба, съответно чека светкаше). Двете сонди са оригиналните. Новия изглежда така:

image.thumb.png.49aabcb2fbbf5dc46804928cf4539eaf.png

Като изработка ми хареса, а също и като отговорност и отношение на производителя. Фирмата е от UK, и общо взето не пожелаха да ми продадат универсален катализатор за другата ми кола, само защото не са го тествали на конкретния модел и не могат да поемат отговорност дали ще покрие нормите. 

 

Ще мина идните дни за проверочно замерване и ще пиша. При мен всичко е стоково, нищо не е преправяно/доработвано. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СБА от преди 30мин:

20241120_135221633.thumb.jpg.4a96320a7ebc182a993fb3e8eba45a9a.jpg

0.2 от макс 0.3. Минава. 

Човека каза, че върши работа, но не е като ОЕМ-ските, които по негови думи за Хонда се въртят около 0-0.1. Ламбдата е 1.01, каза че е ок.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, h5rov написа:

Здравейте,

 

Да повдигна темата, че имам още малко време да направя нещо по въпроса. На кратко не минавам ГТП. Имам още 4-5 месеца, но към този момент не покривам нормите. Приложил съм снимка с показанията към днешна дата (минах контролно). Кислорода е над нормите (O2), по моите показания е ~1.44, трябва да бъде под 1. Съответно и ламбда (λ) е висока ~1.076, а трябва да бъде под 1.03 (двете били свързани).

 

Малко предистория. Лятото 2022 ми откраднаха катализатора с половината изпускателна система и 2-те сонди. Тогава сложих нова предна сонда (DENSO DOX-1424), катализатор заместител (JMJ 1091512) и понеже към онзи момент не намирах втора сонда си намерих причина за рефлаш. Съответно сега нямам втора сонда и колата е по-пъргава. Между другото съм и с нови свещи и бобини.

Сега съм пред дилема, какво да правя?

 

Вече имам втора сонда купена, нова (BOSCH 15410). Чудя се да се върна във сервиза да ми монтират втората сонда и да ми върнат колата в стоков вид без модификация по софтуера. Готов съм да жертвам по-приятния вървеж с цел „техническа изправност“.

 

Получих мнения, че това няма да промени нищо, но по-скоро съм склонен да пробвам. Съответно и не съм сигурен дали това ще реши проблема или просто ще оставя още едни пари.

 

Другата презумица е, че тези заместители на катализатори за боклуци.  Минава ми през ума е да си взема отново нов катализатор заместител и да го сменям преди ГТП. Обаче и тук ще са едни пари в стил проба-грешка.

 

Какво бихте ме посъветвали? По-запознати в тази материя какво мислят?

 

Без катализатор е почти невъзможно да минеш, легално, преглед, така че си търси такъв. 

Аз бих се насочил към втора ръка от някоя бракувана, на по-малко километри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май месец 2022 година замених оригиналния катализатор с полски JMJ. Моя се беше разпаднал и чека светеше. Парите, които му взех, инвестирах в автърмаркета. Януари 2023 г на ГТП  ми казаха, че покривам изискванията дори и на бензин. Останах приятно изненадан. Тази година на прегледа, становището беше, че колата няма катализатор. Чек не свети, но явно не работи коректно. Та сега и аз се чудя как да процедирам.

20220506_121205.jpg

Screenshot_20220804-173923_Gallery.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно с тва JMJ сме греда. По-скоро ще взема друг и ще го сменям преди ГТП. Втора ръка няма да е, особено за постоянно. Един вече ми свалиха.

Тези дни ще ида до сервиза където я ремапнах да разпитам и за тяхно мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнението на човека в СБА беше, че или имаш работещ ОЕМ и минаваш, или си 200-300 назад за рушвет. Тоя кат ЕЕС не знам колко време ще държи. 500лв. се върза директно от производителя. Втора ръка ОЕМ бях намерил за 400 ама не беше сигурно дали и колко е запушен. Факт обаче е, че на другата ми кола сложих леко запушен здрав ОЕМ-ски и изкарах 0.1 за евро 4 и на газ и на бензин. А пред мен върнаха гаранционен опел кросленд за осрана ламбда :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви рушвети. В Пловдив знам за поне 2 пункта дето само със стандартната такса си минаваш без да покриваш изискванията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E изглежда Пловдив не е София. Където има мегдан да ти бръкнат в джоба ще го направят. ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си минах без катализатор, има си начини.
Не си давайте парите за заместители те дори и да вършат работа то не са вечни, казаха ми че 2-3 месеца ще работи и след това трябва пак нов за да издържи тестовете на ГТП
Дори и да си махнете ремап файла това нищо няма да промени, ако сте без катализатор просто няма да влезете в норми.
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.11.2024 г. at 9:16, h5rov написа:

Здравейте,

 

Да повдигна темата, че имам още малко време да направя нещо по въпроса. На кратко не минавам ГТП. Имам още 4-5 месеца, но към този момент не покривам нормите. Приложил съм снимка с показанията към днешна дата (минах контролно). Кислорода е над нормите (O2), по моите показания е ~1.44, трябва да бъде под 1. Съответно и ламбда (λ) е висока ~1.076, а трябва да бъде под 1.03 (двете били свързани).

 

Малко предистория. Лятото 2022 ми откраднаха катализатора с половината изпускателна система и 2-те сонди. Тогава сложих нова предна сонда (DENSO DOX-1424), катализатор заместител (JMJ 1091512) и понеже към онзи момент не намирах втора сонда си намерих причина за рефлаш. Съответно сега нямам втора сонда и колата е по-пъргава. Между другото съм и с нови свещи и бобини.

Сега съм пред дилема, какво да правя?

 

Вече имам втора сонда купена, нова (BOSCH 15410). Чудя се да се върна във сервиза да ми монтират втората сонда и да ми върнат колата в стоков вид без модификация по софтуера. Готов съм да жертвам по-приятния вървеж с цел „техническа изправност“.

 

Получих мнения, че това няма да промени нищо, но по-скоро съм склонен да пробвам. Съответно и не съм сигурен дали това ще реши проблема или просто ще оставя още едни пари.

 

Другата презумица е, че тези заместители на катализатори за боклуци.  Минава ми през ума е да си взема отново нов катализатор заместител и да го сменям преди ГТП. Обаче и тук ще са едни пари в стил проба-грешка.

 

Какво бихте ме посъветвали? По-запознати в тази материя какво мислят?

 

2024-11-20_08-36-47-775.jpg

Закарай я да я чипосат/настроят/тунинговат, и колата си е наред, обиколи 2, 3 пункта обясни им ситуацията и ще стане, кви са тия тапи(катализатори) къде ще слагаш, сонди, още излишни електроники. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 3/17/2024 at 6:56 PM, jijane said:

Сондата се премахва софтуерно за около 18 минути.

колега може ли тел за връзка, където могат да ми я махнат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/20/2024 at 9:16 AM, h5rov said:

Здравейте,

 

Да повдигна темата, че имам още малко време да направя нещо по въпроса. На кратко не минавам ГТП. Имам още 4-5 месеца, но към този момент не покривам нормите. Приложил съм снимка с показанията към днешна дата (минах контролно). Кислорода е над нормите (O2), по моите показания е ~1.44, трябва да бъде под 1. Съответно и ламбда (λ) е висока ~1.076, а трябва да бъде под 1.03 (двете били свързани).

 

Малко предистория. Лятото 2022 ми откраднаха катализатора с половината изпускателна система и 2-те сонди. Тогава сложих нова предна сонда (DENSO DOX-1424), катализатор заместител (JMJ 1091512) и понеже към онзи момент не намирах втора сонда си намерих причина за рефлаш. Съответно сега нямам втора сонда и колата е по-пъргава. Между другото съм и с нови свещи и бобини.

Сега съм пред дилема, какво да правя?

 

Вече имам втора сонда купена, нова (BOSCH 15410). Чудя се да се върна във сервиза да ми монтират втората сонда и да ми върнат колата в стоков вид без модификация по софтуера. Готов съм да жертвам по-приятния вървеж с цел „техническа изправност“.

 

Получих мнения, че това няма да промени нищо, но по-скоро съм склонен да пробвам. Съответно и не съм сигурен дали това ще реши проблема или просто ще оставя още едни пари.

 

Другата презумица е, че тези заместители на катализатори за боклуци.  Минава ми през ума е да си взема отново нов катализатор заместител и да го сменям преди ГТП. Обаче и тук ще са едни пари в стил проба-грешка.

 

Какво бихте ме посъветвали? По-запознати в тази материя какво мислят?

 

2024-11-20_08-36-47-775.jpg

Колега дай информация къде ти извършиха рефлаша интересувам се от конакти и цена

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, c0l0r написа:

колега може ли тел за връзка, където могат да ми я махнат

0878 79 27 62, Пловдив.

Звъниш и се разбирате с момъка отсреща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/20/2024 at 10:32 AM, boiskii said:

Аз монтирах кат заместител на EEC модел HA6031T преди седмица-две (причината е подобна - колата беше с изкормена ОЕМ пита и наварена коруба, съответно чека светкаше). Двете сонди са оригиналните. Новия изглежда така:

image.thumb.png.49aabcb2fbbf5dc46804928cf4539eaf.png

Като изработка ми хареса, а също и като отговорност и отношение на производителя. Фирмата е от UK, и общо взето не пожелаха да ми продадат универсален катализатор за другата ми кола, само защото не са го тествали на конкретния модел и не могат да поемат отговорност дали ще покрие нормите. 

 

Ще мина идните дни за проверочно замерване и ще пиша. При мен всичко е стоково, нищо не е преправяно/доработвано. 

Здравейте, колеги. Искам да дам обратна връзка за въпросния катализатор, понеже колата вече е моя. Днес ходих на ГТП- не покрива нормите. Около месец след поставянето вече не работи, та съветът ми е, по- добре не слагайте афтърмаркети, а търсете оригинални от моргите. Иначе прегледа го минах, но с малко “игра” със сондата. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...