Jump to content
D3athRow

Въпрос катализатор 2.4 мотор

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Нямам представа, не разбирам. Но оня ден на път за морето ми светна чека- п0171или нещо от сорта( за пръв път ми излиза такава грешка) - бедна смес. Като се прибера ще ида при моя газаджия да я погледне да видим за кво става на въпрос. 

Редактирано от Robben

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 8 часа, boiskii написа:

То не е майтап това, купуваме едно такова и целия форум ще мине с него :D Само дето сигурно толкова и работи. 

Редактирано от stanislavnba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Да повдигна темата, че имам още малко време да направя нещо по въпроса. На кратко не минавам ГТП. Имам още 4-5 месеца, но към този момент не покривам нормите. Приложил съм снимка с показанията към днешна дата (минах контролно). Кислорода е над нормите (O2), по моите показания е ~1.44, трябва да бъде под 1. Съответно и ламбда (λ) е висока ~1.076, а трябва да бъде под 1.03 (двете били свързани).

 

Малко предистория. Лятото 2022 ми откраднаха катализатора с половината изпускателна система и 2-те сонди. Тогава сложих нова предна сонда (DENSO DOX-1424), катализатор заместител (JMJ 1091512) и понеже към онзи момент не намирах втора сонда си намерих причина за рефлаш. Съответно сега нямам втора сонда и колата е по-пъргава. Между другото съм и с нови свещи и бобини.

Сега съм пред дилема, какво да правя?

 

Вече имам втора сонда купена, нова (BOSCH 15410). Чудя се да се върна във сервиза да ми монтират втората сонда и да ми върнат колата в стоков вид без модификация по софтуера. Готов съм да жертвам по-приятния вървеж с цел „техническа изправност“.

 

Получих мнения, че това няма да промени нищо, но по-скоро съм склонен да пробвам. Съответно и не съм сигурен дали това ще реши проблема или просто ще оставя още едни пари.

 

Другата презумица е, че тези заместители на катализатори за боклуци.  Минава ми през ума е да си взема отново нов катализатор заместител и да го сменям преди ГТП. Обаче и тук ще са едни пари в стил проба-грешка.

 

Какво бихте ме посъветвали? По-запознати в тази материя какво мислят?

 

2024-11-20_08-36-47-775.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В твоята ситуация бих си върнал стоковия софт и да прикача втората сонда. Все пак тя следи работата на катализатора и без нея е нормално да има изкривени показания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да се върне оригиналния софт нищо няма да стане. По втора сонда не коригира нищо. 

Имаш 2 варианта, истински катализатор, или шано пункт за ГТП.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз монтирах кат заместител на EEC модел HA6031T преди седмица-две (причината е подобна - колата беше с изкормена ОЕМ пита и наварена коруба, съответно чека светкаше). Двете сонди са оригиналните. Новия изглежда така:

image.thumb.png.49aabcb2fbbf5dc46804928cf4539eaf.png

Като изработка ми хареса, а също и като отговорност и отношение на производителя. Фирмата е от UK, и общо взето не пожелаха да ми продадат универсален катализатор за другата ми кола, само защото не са го тествали на конкретния модел и не могат да поемат отговорност дали ще покрие нормите. 

 

Ще мина идните дни за проверочно замерване и ще пиша. При мен всичко е стоково, нищо не е преправяно/доработвано. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...