Jump to content
chernio

Реален разход на CR-V e:HEV 2022

Recommended Posts

След пътешествия с новия автомобил очаквах по-скромен разход на гориво - 500 км пробег по магистрала на темпомат 140 км/ч - 11,2 л, на връщане 500 км със скорост 160 км/ч - 12,9 л. При ускорение и катерене на баир реве като хималайска мечка - явно е за по-спокойно каране :)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами какво си очаквал ? 2 литра астматик бензин колко да гори извънградско с тази скорост ? 

 

На колко хиляди километра е колата ? 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е бил голям тормоз за да докара този разход.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно закономерно. В този режим колата не работи като хибрид, а по-скоро като чиста бензинка и при тази скорост е нормален разхода. Хибридът на Хонда е най-икономичен при градско шофиране и невисоки скорости.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Drone написа:

Ами какво си очаквал ? 2 литра астматик бензин колко да гори извънградско с тази скорост ? 

 

На колко хиляди километра е колата ? 

2000 км, купих я преди 2 седмици

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пътуване по магистрала 180 км + 30-40 км градско в София - 130 на темпомат - 8.2 л

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този последният не е лош разход. 

А чисто нов двигател в разработване не гори ли повече?? 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да гори само повече масло.

Такива са си тези хибриди, икономични са само при ниски скорости и градско.

Пък и това ЦРВ си е тежко, заради хибридната система и ще дава по-висок разход спрямо стандартните аналози.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го мъчете това хибридче - на висока скорост аеродинамиката е най- големият фактор!.

Икономия на гориво спрямо стандартен автомобил има само докато се мине в 3 цифрените км/ч.

Над 100 км/ч висока кола с малък мотор винаги ще харчи повече от ниска кола с голям мотор.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам и 1,5Т CVT на дълъг път ще е шумно при 140 и при изпреварване с високи обороти. Трябва да се пробва, а и има колеги тук, които могат да споделят дали е така. Аз съм се насочил към 1,5Т като следваща кола и това ми е важно, защото поне 90% карам извън града. Но то, май няма много избор :D 

А като пространство вътре комфортно ли е? Три детски столчета ще се поберат ли отзад? Багажникът изглежда доста задоволителен при 1,5Т. При хибрида заради батерията, предполагам губи малко място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли споделил кои асистенти по-конкретно са по-добри от LKAS ? Карам 4та ген и искам да сравня какво повече би имала 5та.

И кратко мнение за NX ако може,че го обмислям от известно време за жената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

След огромния напредък на технологиите и усъвършенстването на хибридните системи, през 2023 г., най-сетне се постигна хибриден двигател, който ... що годе се изравнява с параметрите на дизелов мотор от поколение около 2010 г.

Честито!

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И по-добре ще става. EHEV е моментната Хонда технология, а средно перспективната е PHEV.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.06.2023 г. at 12:39, galin_k написа:

Предполагам и 1,5Т CVT на дълъг път ще е шумно при 140 и при изпреварване с високи обороти. Трябва да се пробва, а и има колеги тук, които могат да споделят дали е така. Аз съм се насочил към 1,5Т като следваща кола и това ми е важно, защото поне 90% карам извън града. Но то, май няма много избор :D 

А като пространство вътре комфортно ли е? Три детски столчета ще се поберат ли отзад? Багажникът изглежда доста задоволителен при 1,5Т. При хибрида заради батерията, предполагам губи малко място.

Шумен е да :) Реално погледнато тук адекватно магистрално каране няма. Всичките ни "магистрали" са зле. Все ще има прекалено много Камиони и трафик, та реално няма да си постоянно със 140 на темпомат. Разхода ще е подобен на Хибрида. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже темата е за разход, ще започна с това, че неделя ходих София -> Видин -> София през Петрохан да свърша малко работа и с нормално (без да целя да е икономично) каране, разхода беше 5.5л/100км върху 400км от врата до врата в София. Това включва каране като цяло съобразено с ограниченията, до 100-120 на правите равни участъци за които Waze не предупреждава за камери - ако има изкачвания и спускания, хибрида е много добър в това да консервира спирачната енергия :)

 

PXL_20230604_112105221.jpg

 

На 2.06.2023 г. at 12:39, galin_k написа:

А като пространство вътре комфортно ли е? Три детски столчета ще се поберат ли отзад? Багажникът изглежда доста задоволителен при 1,5Т. При хибрида заради батерията, предполагам губи малко място.

 

1.5Т има проблем, че меша бензин в маслото, дори има дело срещу Хонда за проблема. Имах възможност да взема такъв на 20 000км преди година и самият собственик призна, че го продава, защото като кара по 1км до магазина през седмицата, маслото се вдига над максимума, в купето мирише на бензин. Изпокарал се с Бултрако, че му казали, че го карал грешно и няма решение, а говорим за нов автомобил. Ако караш основно дълъг път - този бензин се изпарява и не е проблем.

 

Иначе практичността на колата е основното предимство на това CR-V спрямо NX-а, който карах. И е наистина практична. Огромен багажник, по-лесна за шофиране в града, хубав и комфортен интериор. За 3 столчета не мога да кажа - трябва да видиш ревюта. За жалост хибрида няма резервна гума.

 

На 2.06.2023 г. at 12:42, AzSum написа:

Би ли споделил кои асистенти по-конкретно са по-добри от LKAS ? Карам 4та ген и искам да сравня какво повече би имала 5та.

И кратко мнение за NX ако може,че го обмислям от известно време за жената.

 

Honda Sense е пакет от асистенции, включващи LKAS. Просто на Accord 8 не работеха толкова добри - дистроника удряше спирачки по-рязко, LKAS работеше при перфектна маркировка и понякога се оплакваше, че не държиш волана (дори когато го държиш). Тук е просто изпипано - можеш да пуснеш волана и колата си завива по маркировката, не се лъже толкова лесно. Има и разпознаване на знаци, което понякога намирам за полезно.

 

За NX-а мога да кажа много позитивни неща. Моят беше 2.0T (а не хибрид) и на магистрала даваше същия разход като Хондата, но далеч по-бърз, тих, еластичен и приятен за каране. Купих колата на 140,000км, продадох я на близо 180,000км и за тези 180к практически нищо не е било сменяно или ремонтирана, брутално надеждна, луксозна и изпипана. Единственият ми проблем беше малкия багажник. В интерес на истината не знам дали си струваше да я сменя за това CR-V, тъй като карам повече на дълъг път и предимствата от хибрида са сравнително малки.

 

--

 

Заради това, че някои планове за близкото бъдеще се промениха, наскоро придобитото CR-V се продава:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21685390132535779

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разводнихме темата, но смесването на бензин с масло е всеизвестен проблем на 1,5Т. Освен многото заведени дела според мен задължително трябва да сменяш масло на къси интервали заради разреденото масло ако гараш основно градско.

 

Относно NX ме нави, само багажника ме спря да го купя като основна кола преди няколко години.

 

Явно Хонда са подобрили асистентите още при 4та генерация (поне за евро едишъна), защото споменатие екстри хем ги имам хем работят коректно. Асистент сляпа точка е изключително полезен за мен и няколко пъти ми е помагала. И моята чете знаци, но в същото време знаците ми излизат на Garmin оригиналната навигация, което е дублиране в някаква степен.

А едно от най-полезните неща в цялата кола ми е ето тази екстра, която дори не знаех,че Хонда има. И то при 4та генерация.

Using the Cross Traffic Monitor

 

Жалко,че продаваш колата и се надявам,че е по-добър повод ,но ти прочетох обявата и мога да те поздравя за начина по който си я написал.

Единствено не разбирам как колата следи умората? Това май при мен го няма?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като изключиш асистента за следене на лентата и започнеш да заобикаляш дупките след няколко километра излиза чаша с кафе и те кани да си починеш.При мен е тъка но колата не е Хонда предполагам и при теб ще е тъй.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 5.06.2023 г. at 22:20, Veseliq написа:

1.5Т има проблем, че меша бензин в маслото, дори има дело срещу Хонда за проблема.

 

На 6.06.2023 г. at 9:50, AzSum написа:

Разводнихме темата, но смесването на бензин с масло е всеизвестен проблем на 1,5Т.

 

Този проблем го има при абсолютно всички даунсайзнати двигатели с директно впръскване. Когато двигателя още не загрял, горивото кондензира по стената на цилиндъра и от там се стича в картера. Това е и причината този тип мотори сравнително често да влизат в детонационно горене, когато са студени. Лек за посленото е каране над 2к оборота докато загрее. На мен астматика на хибрида ми харесва повече.

 

Интересно ми е Рав 4 какъв разход дава, някой има ли идея?

Редактирано от charger

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо пуснаха едно Црв дето чат пат върви до 100-120 и се оказа, че смесва бензин с маслото...баси тъпото. Много ме кефи 5цата на външен и вътрешен вид и като гледам нютоните на 2000 оборота още повече ме кефи, ама на.... Защо няма 2ка турбо от Акорд 10 на Црв-то. За Щатите казвам, няма ли да е бест евър, хем височина, хем стабилен вървеж?! Ех мечти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, galin_k написа:

Защо няма 2ка турбо

за да се продават Акурите. RDX 3-та генерация е 2ка турбо.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър отговор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво толкова ви е страх от този бензин в маслото. Стига да се кара с читаво масло и да се правят смени навреме, проблем няма.
Ще се разровя да намеря темата от американския форум за сивик 10, който е със същия мотор. Един беше направил замерване на маслото при 4 поредни смени. Да имаше повече бензин в маслото, но смазочните му качества си бяха в норми. 
Вървежа е относителен. Вътрешно пространство има доста, което е плюса на тая кола. Задните врати се отварят на 90 градуса.
Някой беше питал за 2 или 3 столчета отзад. Не знам дали ще се съберат, но знам че детско столче може да седи в средата. Пода е равен. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях питал за столчетата, с акорда с две само много малко дупе може да седне отзад,защото седалките са ергономични и се губи пространството в края. Много тясна кола като цяло разочарование. Както и да е. Аз не съм много съгласен, че не трябва да го мислиш това с мешането. Все пак да хвърлиш едни 40-50 бона и да знаеш, че има официален проблем не е нормално за мен. Още са сравнително нови 4-5 годишни, ще се събере тепърва повече база данни та да видим.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не е ОК да има бензин в маслото, бензина си е разтворител все пак и никой не иска да му се измива масленият филм по частите в мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие го изкарвате, че с 200 грама бензин измива целия маслен филм по целия двигател :o:huh:

 

Ся ще ме накарате да взема проба и да я пратя да ми направят анализ :) Колата е на 80к км. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и аз да споделя моят опит от Хонда хибрид 5 генерация . За две години ползване мога спокойно да кажа , че колата в градски условия харчи около 6 литра , а в извънградски до около 120 км може да я свалиш на около 7-7,5 , от 120 нагоре до към 150-160 трудно слизаш под 8,5-9,0л .

  • Нагоре 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми според мен - голям е разхода, за уж икономичния хибрид. 

Лично мнение - естествено не ангажиращо. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Разходът е съвсем нормален. Ако се замислиш, какво прави хибридът по-икономичен, ще разбереш защо е така. 

Икономия с хибрида се постига от минимизиране на загубите при градско шофиране. Спирането при теб (нямаш регенерстивни спирачки) е чиста загуба на енергия, докато хибрида зарежда батерията, вместо да я изхвърля в атмосферата, като топлина. Също така ел. мотора асистира ускорението за по-добра ефективност. 

Докато равномерното каране с висока скорост се свежда основно до това, колко ефективно преминаваш през атмосферата. Нямаш изгубена при ускорение и спиране енергия, която да овладееш. 

Редактирано от chavdu
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.06.2023 г. at 16:21, charger написа:

 

 

Този проблем го има при абсолютно всички даунсайзнати двигатели с директно впръскване. Когато двигателя още не загрял, горивото кондензира по стената на цилиндъра и от там се стича в картера. Това е и причината този тип мотори сравнително често да влизат в детонационно горене, когато са студени. Лек за посленото е каране над 2к оборота докато загрее. На мен астматика на хибрида ми харесва повече.

 

Интересно ми е Рав 4 какъв разход дава, някой има ли идея?

Имам Рав4 2016г от вече 1 година, същия тип хибрид.  Разходът е същия като на хондата.  Даже като я купувах избирах между нея и хондата,но цената и наличието/липсата на гаранция натежаха в полза на тойотата. Бургас-София 140км/ч темпомат - разход 10,5 -11. Разходът при този вид хибриди зависи страшно много от начина на шофиране и терена. При най-леките изкачвания без значение от скоростта се включва бензина. При спускане е обратното,  и при 80 км/ч може пак да е само на ток. Другият недостатък е, че при нужда от рязко стартиране и бързо достигане до 40-50-60км/ч работи само бензина, след това като пуснеш педала минава на ток и може да се поддържа скоростта на ток.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2л ли е двигателят при Равката или 2.5л?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, че Хондата с 2лт дава по-нисък разход при висока скорост 🤔

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И след като се вижда, че разхода на хибрида не е нещо "Уаал", някой сложил ли газова уредба на хибридна Хонда ЦР-В? Двигателя е с многоточково впръскване, което е ОК за АГУ.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...