jeksana 2 #1 Posted January 23 Здравейте колеги искам да попитам на колко км са вашите Хонди. Мойта вече е на 320к реални и се чудя колко е животеца на този мотор. Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 188 #2 Posted January 23 Аз не мога да кажа..., всички коли са ми били под 180хил, с изключение на дизеловия ми Акорд, който купих на около 150, а като проверих след година, се оказа на около 400, бил е такси в Лондон и преди 2 собственика е върнат километража..., веднага го продадох, макар, че си беше в ред..., язък, че му смених веригите, преди да разбера... Share this post Link to post Share on other sites
psp 276 5 #3 Posted January 23 (edited) 254 хиляди, 2.0 бензин, 2004г. Купих го скоро от Швейцария. Забележките бяха - актуатор на шофьорската врата, скъсани кабели на петата врата (багажника), датчика на педала на спирачката не се натискаше както трябва и не сработваше круиз контрола, няколко крушки( копчето на аварийните и т.н.) опръстен на хидравличната помпа. Отстранени са лесно и за дребна сума пари. Масло не харчи засега - около 2000км. Километрите са реални, върви гладко. Edited January 23 by psp 276 Share this post Link to post Share on other sites
jeksana 2 #4 Posted January 24 Мойта е на 320 реални.Карам я от 5 Хил км и за сега съм сменил само масло и опря на ролка.За кола на такива километри изглежда като нова без никакви забележки и работи отлично. Share this post Link to post Share on other sites
Cyreon 145 #5 Posted January 24 (edited) Моята е 13 годишна, на 112,000 км, абсолютно доказуемо реални. Имам я от 10 години, не пипа маслото, никакви извънредни скъпи ремонти, с изключение на няколко изгорели крушки на късите и един магнит на климатроника. Edited January 24 by Cyreon Share this post Link to post Share on other sites
Г.Писаров 80 #6 Posted January 25 @jeksana това е много труден въпрос 😂 Моята е 2007 г., К24 АТ. Внос от Дания. На километража в момента показва 220000 км. Много ме съмнява, че е на толкова. Надявам се да е най - много по две 😁 Като я взех се оказа, че е с издухана гарнитура. Отварях двигателя - шлайф, напасване на легла на клапани, сменени гумички на клапани. Смених и веригите. Дългата е била в сравнително добро състояние. Късата е била много разтегната (нямаше шумове), затова майстора предполага, че дългата верига е била сменяна, което определено си показва, че колата е много над 200 к. км. За две години съм навъртял 20 к. км. на газ. Аз сложих газта. Не гори масло за сега. Колко ще живее двигателя, предполагам зависи от качеството на подръжката и начина на експлоатация. И не си споменал с какъв двигател си ти Share this post Link to post Share on other sites
Tablanet 2 #8 Posted January 25 Как и къде точно се проверява пробегът? Наскоро пак бях чел за колега, чиято кола се оказа 350 000+... Share this post Link to post Share on other sites
mitaka0007 184 #9 Posted January 25 #Г.Писаров Моята също е датчанка... Направи вече 260К, кото я взех мисля към 180К - РЕАЛНИ! Досега нищо особено - само радост от ХОНДА 1 Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 188 #10 Posted January 25 (edited) Преди 1 час, Tablanet написа: Как и къде точно се проверява пробегът? Бултрако СФ, вероятно е платена проверката, не знам дали в други градове има такива дилъри... Нека знаещите да кажат колко струва, проверката може ли да стане по телефона или имейл само по VIN...? Във форума почти всеки твърди, че е с реални километри, нека сподели от къде е сигурен..., тъй като се знае, че минала през търговец, е малък шанса да е... Edited January 25 by JapCar 1 Share this post Link to post Share on other sites
psp 276 5 #11 Posted January 25 (edited) Автокъщите не масово, а 100% "побългаряват" колите. Не искам да обиждам никого, защото все пак може нещо да се прокрадне на реален пробег, но вероятно ще е с друг замаскиран проблем. Аз моята съм я купил лично от Швейцария, с това се занимавам. До момента не съм срещал коли с върнат километраж в чужбина. За съжаление в БГ хората обичат да ги лъжат и ако на километража пише 210 000км може да купят колата, но видят ли 350 000км бягат на мига Edited January 25 by psp 276 Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 188 #12 Posted January 25 (edited) преди 32 минути, psp 276 написа: До момента не съм срещал коли с върнат километраж в чужбина. Срещат се, но много рядко...и баш на мен се случи... Споменавал съм го няколко пъти- дизеловата ми Хонда я купих на около 160К, но се оказа над 400К, била е такси в Лондон... Е, вече проверявам преди да купя, има сайт, където безплатно проверяваш безплатно годишните прегледи само по рег. номер... Ето проверете моята Хонда, която дадох на застрахователите, защото ми откраднаха катализатора. Очевидно някой я е купил на търг, сменил е цялата генерация и вече има валиден MOT (годишен преглед). Вижда се назад на какви километри е минавала прегледи, какви забележки е имало и дали е връщана... Въведете рег. ми номер: HK07UTF https://www.gov.uk/check-mot-history Не знам дали има такива сайтове за лесна проверка в Швабско, Швейцарско, Австрийско, от където е основно вносът у нас... Edited January 25 by JapCar Share this post Link to post Share on other sites
5 GTT 150 #13 Posted January 25 Реален пробег при мене около 190 000 км. Другия не го знам и не ме интересува. Железен автомобил... 2 Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 188 #14 Posted January 25 преди 3 минути, 5 GTT написа: Кой е реален и кой е другия... Реалния обикновено не се знае и е по-голям от другия, който е на таблото и е по-малък/приемлив... Share this post Link to post Share on other sites
Г.Писаров 80 #15 Posted January 26 Мисля, че Бултрако може даде реални километри на автомобил, който до последно е обслужван в техен оторизиран сервиз. Ако е обслужван в сервиза на бай Иван - със сигурност няма да имат информация. Това което е посочил по - горе колегата за Англия е добра система. Иначе ми е чудно как така не са сложили някоя джаджа в електрониката на колата, която да показва реалните изминати км. или моточасове на двигателя, която да не може да се нулира и по нея да се прави лесна справка за км. Направиха вече коли, които се движат без намесата на шофьор пък ние още едни реални км. не можем да проверим на една кола 😂 1 Share this post Link to post Share on other sites
psp 276 5 #16 Posted Thursday at 07:49 PM Не мисля, че при създаването на автомобилите им е хрумвало, че след 20 години в България някой ще се чуди на колко км е колата 1 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 4125 #17 Posted Thursday at 07:58 PM HSD чете не само кодовете на грешките, но и км на които са възникнали. Повечето джамбази до време само отмаляха км от таблото, но не чистеха наред по системите. Ако някой е много мераклия да знае истината за колата си, маже и да успее да я намрази постфактум. Share this post Link to post Share on other sites
niko75 52 #18 Posted Sunday at 12:40 AM Дизелов 2006 на 372 000 км, втори собственик съм( на 158 000 я купих 2013 година) с оригинален съединител.Първият собственик е сменил колектора и хидравличния маркуч поправи преди да я купя ,аз съм сменял първо ролка на алтернатора и след 80 х км смених алтернатора и един датчик на Airbag ,другото е консумативи по сервизна книжка на 20 000. 1 Share this post Link to post Share on other sites
inspektora 302 #19 Posted Sunday at 07:50 AM @niko75 Колега, това е впечатляващ безпроблемен пробег! С какво масло я караш и как е веригата? Share this post Link to post Share on other sites
5 GTT 150 #20 Posted Sunday at 12:13 PM На 26.01.2023 г. at 1:02, JapCar написа: Кой е реален и кой е другия... Реалния обикновено не се знае и е по-голям от другия, който е на таблото и е по-малък/приемлив... Говоря за реален пробег, направен от мен за почти 10 години от както взех Харвито. Share this post Link to post Share on other sites
niko75 52 #21 Posted Sunday at 05:57 PM Преди 9 часа, inspektora написа: @niko75 Колега, това е впечатляващ безпроблемен пробег! С какво масло я караш и как е веригата? Като купих акорда прдишния собственик беше сложил Мотул 10W40 ,на първата смяна сложих Castrol 5W30 edge C3, и като се информирах ,че трябва да е с нисък HTHS на втората и до днес Моul 0W30 еco energy на 20 000 км ,филтри Мann маслен и Bosh горивен ,въздушния съм слагал Мann,Мahle ,Bosh общо взето познати марки.Веригата има лек шум,но за сега не го определям като трагичен .Може да се налохи да сменям съединтел ,пробуксува преди време на 6 и 5 и гледам да го пазя и не го провокирам,обикновенно пробуксува ако настъпя газта под 2000 оборота ,над 2100-2200 оборота мога да давам газ и не боксува.Доста съм доволен ор акорда ,ако изкара още 370 000 беркет версим. 1 Share this post Link to post Share on other sites