storish05 31 #1 Публикувано 23 Септември, 2020 Здравейте. От известно време следя в мобиле Акорд 8 генерация. Повечето от колите, които гледам са 2009г 2.2 дизел.Тъй като изобщо не съм в час с този модел, ще ви помоля да ми отговорите на няколко въпроса, които ще ми помогнат да реша дали наистина да си купя акорд. Колко струва смяната на съединител с маховик на този двигател ( заедно с труда)? Проблемни ли са дюзите на този двигател и колко струва рециклирането им или цената на 1бр. Доколкото знам са с пиезо дюзи. Имат ли проблем с рейката и ако имат каква цена излиза рециклирането и? Какви са слабите места на този модел и какво да гледам при покупка? Това е общо взето. Харесва ми колата, но не знам как е като поддръжка.... Благодаря! Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #2 Отговорено 23 Септември, 2020 Замисли се защо паднаха толкова драстично цените на дизелите. Разгледай темите за проблеми при колите тук в форума преобладават за дизелите. Като цяло всичко идва некачественото гориво. Много хора се подвеждат по-евтината цена,после им излиза през носа поддръжката. Като цяло вземеш ли дизел си остава твой,или го продаваш на безценица. Ето ти тема за или против дизела 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #3 Отговорено 23 Септември, 2020 Прочети тази тема, може би ще намериш отговор на някои неща: Към @CARPERA - колегата пита конкретни въпроси, ти пак да те има и тука- с общи приказки, пък после "моля другарко" получих минус. Ако, сам не разбираш някои работи, няма как да ти се обяснят. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #4 Отговорено 23 Септември, 2020 Интересно защо не оставим колегата да реши сам кой пост му е помогнал,веднага заклеймяваме. Лесно е да цъкаш минуси,трудно е да помогнеш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenata_73 6 #5 Отговорено 23 Септември, 2020 (Редактирано) Преди 2 часа, CARPERA написа: Като цяло вземеш ли дизел си остава твой,или го продаваш на безценица. Добре ме разсмя. В момента мога да си продам дизелчето по-скъпо от колкото го купих. Получих няколко добри предложения. Естествено няма да го направя защото не съм се накефил още. Бях върл противник на дизела докато не се качих на такава. Карах няколко бензинки,/същия модел/ ами ... мудна работа, но не искам да разводнявам темата. Интересно ми е от къде ти черпиш информация? Редактирано 23 Септември, 2020 от martito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #6 Отговорено 23 Септември, 2020 @martito Spoiler Браво попаднал си на читав екземпляр,радвай му се. Надявам се следващия ти пост да отговориш на колегата,щом черпиш информация от извора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #7 Отговорено 23 Септември, 2020 Преди 2 часа, martito написа: Добре ме разсмя. В момента мога да си продам дизелчето по-скъпо от колкото го купих. Получих няколко добри предложения. Естествено няма да го направя защото не съм се накефил още. Бях върл противник на дизела докато не се качих на такава. Карах няколко бензинки,/същия модел/ ами ... мудна работа, но не искам да разводнявам темата. Интересно ми е от къде ти черпиш информация? От никъде не черпи нищо, толкова го сърбят пръстите,че не може да се спре. На всяко гърне е мерудия. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #8 Отговорено 24 Септември, 2020 Защото виждам човека който черпи от първа ръка информация, колко помага. Както и ти ,погледнете си постовете. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #9 Отговорено 24 Септември, 2020 А ти как точно му помогна, на кой от конкретните въпроси му отговори ? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #10 Отговорено 24 Септември, 2020 Моля ви, спрете оф топика. И нека се придържаме към въпросите на автора. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #11 Отговорено 24 Септември, 2020 (Редактирано) 1500лв приблизително ти е маховик и съединител по магазините за авточасти ремонта на дюза е 250 лв за бр Гнпто като задере се сменя 1800- 2500 чисто ново рейката причуква - прави се, сума не мога да кажа зависи какво ще се подменя по мои наблюдения веригата държи повече от на стария мотор Колата не е лоша. Естествено не е нова и всичко е на късмет. Нищо фрапиращо за класа си. Поздрави Редактирано 24 Септември, 2020 от Mad`Head 1 4 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Хондьо Сивиков екс Акордов 3 #12 Отговорено 24 Септември, 2020 (Редактирано) Три години с такъв двигател, купена на 97000, продадена на 156000 нищо не съм ремонтирал. Така, че кое колко струва има значение единствено ако се наложи да го ремонтираш. А темите във форума са предимно за бензина, ми се струва. Сега съм със същия 2.2 дизел на Сивик 9 и съм още по-доволен. Редактирано 24 Септември, 2020 от Хондьо Сивиков екс Акордов 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #13 Отговорено 24 Септември, 2020 (Редактирано) Quote Три години с такъв двигател, купена на 97000, продадена на 156000 нищо не съм ремонтирал Ето тук е разковничето,вярвам не си я взел от автокъща,и са доказуеми тези 97хил. Там при тях уж има сервизна книжка,ама печатите спират преди 3 години,или последния поразително странен ако е от настоящата година, Всички коли на вън започват да ги продават на 170 или 180хил.😂https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=3&slink=h4yd2q&f1=1 Съгласен съм че няма да има проблеми с този дизел примерно https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11594971722152335&slink=h4yd2q Редактирано 24 Септември, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #14 Отговорено 24 Септември, 2020 И щО му вярваш? Такива съм ги слушал, слушал, слушал........ . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #15 Отговорено 27 Септември, 2020 (Редактирано) Като видя вече да се пише за сервизна книжка и ми става смешно. И като има такава, да не би тя да доказва километрите? Тези сервизни книжки освен да си я държиш за спомен след покупка на 10 годишната кола, не виждам какво друго ще прави. Доказани километри са първите 3-5 години на колата или приятел/роднина/ купил си нова такава и ти я продаде. След 5-тата догина, ходи проследявай пробег и сервизни интервали. Останалото са приказки за сервизните книжки с "реалните километри". Редактирано 27 Септември, 2020 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #16 Отговорено 27 Септември, 2020 Търсят ги тея книжки, все едно са влезли в книжарница, а не в авто къща. Кола се гледа, пипа, тества - не се чете. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #17 Отговорено 27 Септември, 2020 Вчера ходих да гледам едно комби 2.2 дизел. Като вървене колата ми хареса много, много приятен автомобил. Возията не му е от най-меките, но да кажем че е ОК. Гледам характеристиките му из сайтовете, това комби наистина ли е около 170кг над седана като тегло? Не е ли малко много 1700кг за този клас автомобили? Гледам Мондеото, Инсигнията, Пасати, дори А6 и 5та серия са от 1500 до 1600кг. Нещо не ми се връзват нещата.Другото- гледам обема на багажника, който е по-малък като литри дори от 3та серия на БМВ... И това ме учуди много. Някакви други пространства ли има този багажник та му отива обема, защото колата не изглежда малка отвън. Та общо взето заради тези неща се колебая за колата, иначе ми хареса. И друго - всичките ли акорди са с адаптивни круиз контроли, в смисъл да следят автомобила пред мен и т.н. (изобщо има ли такъв вид автопилот поставян в 8ма генерация) Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ceco85 60 #18 Отговорено 27 Септември, 2020 @storish05, дизела едни 170кг. въобще не го бъркат. Машината има голям въртящ момент и тези 170кг. едва ли ги усеща. Аз имам такава, но ремапната и доста опъва, като и дам газ. За багажника не мога да дам сравнение, защото не съм имал друго комби, но все пак това е семейна кола, а не строителна. Не всички акорди имат ACC. Зависи от пакета екстри, с който е купен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #19 Отговорено 27 Септември, 2020 Тези дни ще я видим в сервиз и ще си преценя. Като забележки при първия оглед видях следното:1. Прага е зажулен и вдлъбнат навътре под едната врата и ще иска да се оправя. Нови прагове не открих да се продават, така че ще се дава на майстор да я оправя. Съответно продавача ще свали от цената заради тази щета.2. Съединителя е една идея по-твърд и като натисна съвсем леко педала се чува от самия педал едно леко скърцане. Предполагам проблема е в механизма на педала. За твърдостта му не мога да кажа на 100% дали е Ок, защото реално не знам как трябва да е педала на тази кола.3. При преминаване през неравности отпред се чува едно леко тропане. В сервиза ще я погледнат, не изключвам да е и рейката, защото както вече прочетох във форума е слабо място.3.Има забележки вътре- изтъркана леко топка и драскотини по дръжките на вратите.4. Двигателя работи много добре, няма големи вибрации, върви чудесно и ми хареса.5. Колата има сервизна книжка, до 2018г е била на 169 хиляди, в момента е на 205 000км. Според мен са реални, но все пак няма как да съм сигурен.След оглед в сервиз ще видим и за друго.Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #20 Отговорено 27 Септември, 2020 Твърд педал на съединител и скърцане са най-вероятно 2 отделни проблема. Единият проблем е в самият педал а другият съединител за смяна + маховик при дизеляка в повечето случаи. Педалът е проблемен при Акорди и Сивици с това скърцане, сменяли са ги по гаранция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #21 Отговорено 27 Септември, 2020 Ами няма някакъв странични шумове, тракания и т.н. при каквото и да е положение на педала на съединителя, така че не мога да кажа дали е нормално твърд и т.н. Факт е, че наскоро гледах едно БМВ на един приятен със сменен съединител и маховик преди 10 000км и неговия също не ми се стори много мек педал...Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ceco85 60 #22 Отговорено 27 Септември, 2020 Повярвай ми, ако маховика е за смяна, то със сигурност ще разбереш. Не слушай кой какво ти говори. За скърцането - над педала има една пружинка много навряна. Като я смажеш ще спре да скърца. Покарай я, раздай газ и виж как сменя скорости, играят ли оборотите на оборотомера при рязко подаване на газ. Ако всичко ти е нормално, значи не си за маховик, нито за съединител. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #23 Отговорено 28 Септември, 2020 Ясно.И друго - знаете ли от къде мога да си поръчам нов праг, за да не се занимавам с изчуквания, китосвания и т.н.?Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #24 Отговорено 29 Септември, 2020 (Редактирано) Колега,аз карам такъв дизелов акорд вече 6-та година.Навъртял съм й над 130-40к км. Когато я взех беше на 5г и на 220к км.Екзекютив изпълнение и е фрашкана с екстри.Смених съединител с маховик преди няколко месеца-1350лв и труд 300лв.,другото са само консумативи.Нямам проблеми с рейката и нищо не съм пипал по ходовата част.Махнах ДПФ и съм ремапнал,защото му дойде времето.Сега е 200кс и около 400нм(някъде съм писал по темите,има и графика),върви доста прилично.Колата я карам на 19”-ки и ми дава среден разход 6,5-7/100 .Доволен съм безкрайно от нея.На мен също ми е първият дизел,до сега съм карал само бензин и то само Р-ки и VTEC-и.Към момента все още ме радва и не смятам да я сменям.Аз давам своя глас за дизела и ти препоръчвам да не се колебаеш.Търси читав екземпляр и ще останеш доволен.Километрите със сигурност ще бъдат нереални ,особено за 10+ г. Кола.Общото състояние е по-важно и как е била потдържана до последно.Успех и ни дръж в течение!:) Редактирано 29 Септември, 2020 от policeman 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ceco85 60 #25 Отговорено 29 Септември, 2020 @policeman, какъв съединител и маховик сложи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #26 Отговорено 30 Септември, 2020 Оригинален комплект поръчах ,с отстъпки го взех на около 1350 лв.През Елит Кар . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikela 5 #27 Отговорено 30 Септември, 2020 А въпроса с веригата как стои ? На колко километра се сменя и каква цена ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 766 #28 Отговорено 30 Септември, 2020 Много ги тъните. Цените на частите са в нета, цените за труд са в морето и си плават. Купете си БМВ, Ауди или МБ, след това си купете Хонда и ще забогатеете и няма да ви интересуват подобни теми. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inzomnya 2 #29 Отговорено 1 Октомври, 2020 До колкото знам рейките се рециклират в Пловдив. Цената е около 300-350 лева. От Хонда в гаранцията там я изпратиха за рециклиране. А, се докарах за рециклиране от дупка, но вече съм минал 100к и нямам никакви проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #30 Отговорено 1 Октомври, 2020 За официалния сервиз на Хонда ли става въпрос или за някакъв друг?Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inzomnya 2 #31 Отговорено 1 Октомври, 2020 Да от официалния сервиз. Фактурата е някъде в къщи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #32 Отговорено 1 Октомври, 2020 На 30.09.2020 г. at 18:33, pikela написа: А въпроса с веригата как стои ? На колко километра се сменя и каква цена ? Няма проблеми с веригата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #33 Отговорено 4 Октомври, 2020 Аз карам предния дизел 140 коня ,врътнал съм и към 200 К,сега е на 355К с оригиналния съединител (тръгнал е боксува на 5-та и 6-та ама го крепя),масла на 20К и горивен филтър на 80К,никакво глезене и излишни разходи.един алтернатор съм сменил и един датчик на Еърбега.Карам в Испания и проблеми с горивото нямам,надявам се да изкара още поне 300К. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове