Fissikela 14 #601 Отговорено 8 Юни, 2022 Хора, помолих за съвет за спецификацията на маслото. А вие си говорите за вентилатора в банята...мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fissikela 14 #602 Отговорено 8 Юни, 2022 4 hours ago, Pavel_Pavlov said: Има връзка с климата, да. Има дори във форума цитирани тестове на потребители; които показват немалка разлика лято/зима. Относно спецификациите: пише ги в книжката – един от скрийншотите, които беше пуснал. Колега, как да намеря масло което отговаря на всички изисквания А3/B5 заедно с A5/B5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 399 #603 Отговорено 8 Юни, 2022 Колега, не си много любезен. Беше отговорено още във втория пост. Освен това във форума има тема от четири части за избор на масла и друга такава с конкретни капкови анализи. Не е лошо да се прочетат, за да може човек да си състави собствено мнение и да избере. Иначе - отива в Бултрако, наливат му каквото на всички - и така. Успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fissikela 14 #604 Отговорено 8 Юни, 2022 2 minutes ago, note said: Колега, не си много любезен. Беше отговорено още във втория пост. Освен това във форума има тема от четири части за избор на масла и друга такава с конкретни капкови анализи. Не е лошо да се прочетат, за да може човек да си състави собствено мнение и да избере. Иначе - отива в Бултрако, наливат му каквото на всички - и така. Успех! Напротив, изключително любезен съм. Спрях се на едно от тези две масла. Какво ви е мнението? https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html https://www.ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Само знам че са 0W30 нищо не ми говорят останалите спецификации. И едното е одобрено за Волво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 184 #605 Отговорено 8 Юни, 2022 Ще направя втори опит https://www.ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html -Насочено е конкретно за бензинови двигатели и е одобрено от Хонда/Акура. Мотула , който визираш пише, че го препоръчват за дизелови ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1510 #606 Отговорено 8 Юни, 2022 (Редактирано) 33 minutes ago, Fissikela said: Напротив, изключително любезен съм. Спрях се на едно от тези две масла. Какво ви е мнението? https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html https://www.ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Само знам че са 0W30 нищо не ми говорят останалите спецификации. И едното е одобрено за Волво. Motul посочен от теб не е за твоя двигател . RAVENOL-посочен от теб https://www.ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html е хубав. Ето един бюджетен вариант за къси смени не по-малко добър https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-a5-b5-1-l.html Ето имаш и избор на масла оригинални Honad-https://www.ato24.de/en/car/engineoil/honda.html Редактирано 8 Юни, 2022 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #607 Отговорено 8 Юни, 2022 (Редактирано) И с 2-та Равенола съм карал. Разход приемлив (1.2л за 14400км с 5-30 и около 0.8л за 7000км с 0-30), имайки предвид кубатура / стил на каране и пробег на моя мотор - 341000 км. Редактирано 8 Юни, 2022 от ceco_accord 5 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #608 Отговорено 9 Юни, 2022 От Шела и Равенола предпочитам Равенола. Други варианти за теб са 5W-30, което може да се очаква да е по-стабилно и си поддържа характеристиките по-добре към края на интервала за смяна. За сметка на течливост при много студени температури, които не са много характерни за нашия климат. Добри варианти за 5W-30 от Равенол са FEL и FDS. И с трите Равенола съм карал и съм доволен. Ако бюджетът ти е по-висок, може да погледнеш и Кастрол (имат специално за Хонда) или Амс. 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fissikela 14 #609 Отговорено 9 Юни, 2022 (Редактирано) 1 hour ago, Pavel_Pavlov said: От Шела и Равенола предпочитам Равенола. Други варианти за теб са 5W-30, което може да се очаква да е по-стабилно и си поддържа характеристиките по-добре към края на интервала за смяна. За сметка на течливост при много студени температури, които не са много характерни за нашия климат. Добри варианти за 5W-30 от Равенол са FEL и FDS. И с трите Равенола съм карал и съм доволен. Ако бюджетът ти е по-висок, може да погледнеш и Кастрол (имат специално за Хонда) или Амс. Определено с Кастрол не искам да карам. Не разбирам от масла, НО това определно го знам От всичко до момента разбрах, че 0w30 е по добре за студен старт и Cr-Vто ще е по икономично спрямо 5w30 и 5w40. Икономията не ме вълнува, по скоро това с студения старт. Понеже, ми се налага да карам, понякога за по 8-10км и да гася за час- два, за това май е по добре 0W30 ?....но като спецификация A5/B5 достатъчно ли е да се поддържа от маслото? иначе за 5W30има едно Мотулче което според мен ще ми пасне идеално https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-efe-5w-30.html Редактирано 9 Юни, 2022 от Fissikela Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ИцоД 170 #610 Отговорено 9 Юни, 2022 Колега, в първия пост си написал че си звънял в Бултрако София и Бургас. Та къде е това в Бургас ?!?! Относно маслото: Понеже казваш че караш на къси разстояния, аз бих и сипал Петро 5/30 и смяна на 8К, макс 9. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #611 Отговорено 9 Юни, 2022 (Редактирано) Предполагам, че колегата е звънял в Апостолов, който няма нищо общо с Хонда БГ(Бултрако)! Иначе за петрото SS 5/30 един + и от мен! На жената на Сивика 1,6 бензин само такова и сипвам от 3-4 години и двигателя се чувства прекрасно! Но го сменям най много на 5-6К км, че се кара само градско в София главно! Мотула от по-горния пост също не е лош! Както писах по-горе, а и много колеги го споделиха също за мен 5-30 е маслото подходящо за нашите ширини! Не знам какъв студен старт те притеснява, в София вече трудно пада под минус 10! Редактирано 9 Юни, 2022 от birev 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ИцоД 170 #612 Отговорено 9 Юни, 2022 Преди 5 часа, Pavel_Pavlov написа: От Шела и Равенола предпочитам Равенола. Други варианти за теб са 5W-30, което може да се очаква да е по-стабилно и си поддържа характеристиките по-добре към края на интервала за смяна. За сметка на течливост при много студени температури, които не са много характерни за нашия климат. Добри варианти за 5W-30 от Равенол са FEL и FDS. И с трите Равенола съм карал и съм доволен. Ако бюджетът ти е по-висок, може да погледнеш и Кастрол (имат специално за Хонда) или Амс. Към Павлов и Бирев: Искам да пробвам Равенол за мята джазка - 1.2 2005г. Препоръчайте нещо рИвАнолско ! До сега съм все на Петро 5/30 и две смени на Хонда пак 5/30 ? Предварително благодаря ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #613 Отговорено 9 Юни, 2022 Аз съм купил ей това за Сивика на жената: https://www.ato24.de/en/ravenol-hdx-sae-5w-30.html отзиви още не мога да дам, предстои да се сменя след 2000км. Принципно отзивите в Германия и Европа са добри! Ама е дабъл на Петрото! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1510 #614 Отговорено 9 Юни, 2022 (Редактирано) 58 minutes ago, ИцоД said: Към Павлов и Бирев: Искам да пробвам Равенол за мята джазка - 1.2 2005г. Препоръчайте нещо рИвАнолско ! До сега съм все на Петро 5/30 и две смени на Хонда пак 5/30 ? Предварително благодаря ! С каква цел освен да увеличиш км с една смяна ,за да оправдае двоината цена. Да по добрия пакет добавки повече пази двигателя,е няма да ги караме още 20 год тези коли,те и без това искат да забраняват ДВГ от 2035 Петро Канада и на Хонда чернатяа туба са супер за къси смени от по 6-7 хил км. Да не забравяме че с повечето км и масления филтър се задръства и пропуска повече нефилрирано масло. Мое мнение Petro Kanada илиShell 5w30 филтър MANN и смяно на 6- 7 км и всичко е ок. Последните три смени са ми с Shell 5w30. Редактирано 9 Юни, 2022 от CARPERA 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #615 Отговорено 9 Юни, 2022 ъъъ Ravenol как ще е на двойна цена на Petro Canada ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #616 Отговорено 9 Юни, 2022 (Редактирано) От Равенол най-евтиното 5-30 е FO и то не е лошо. Но FEL и FDS не са скандално по-скъпи, а са по-хубави. FEL е по ACEA C2, а FDS е A5/B5, като също е и USVO – т.е. пълна синтетика. Макар че някои тук в темата са казвали, че това не е най-важното в едно масло, ако ще се кара спокойно и не в екстремни условия. А повече 2ра и 3та група имат предимството, че по-лесно разтварят добавки. Относно интервалът на смяна и увеличаването на цената на маслото – да, интервалът може да е Много голям фактор. Има месеци, в които карам над 3000км и не ми се сменя масло на 2 месеца. Така че бих дал повече пари за по-дълъг интервал, дори отношението лв/км да не е толкова добро. Имайки предвид първоначалният въпрос (и бюджетът, който беше поставен индиректно), а и когато говорим за FEL и FDS, пълна синтетика и пр. не мисля, че Петрото е много добра препоръка. Както се е писало в темата, чудесно масло е за парите си, но конкуренцията в този и близък ценови клас не е голяма. Отстъпва пред някои от изброените масла по вискозитетни характеристики (специфично за K и R двигателите) и други параметри. Освен това препоръчителният му интервал за смяна е доста къс – видимо от капковите проби тук и в други форуми в нета. А и като включим към това и парите за филтър и труд в сервиза, разликата намаля. И последно към колегата с въпроса за избор на масло – студеният старт с 5W масло може да го мислиш, ако караш по планините и палиш при –10, –15° и надолу. 8–10км е обикновено достатъчно, за да загрее маслото. Аз карам по 2.5км в посока от студен старт два пъти дневно едно половината от работните дни (детска градина на дъщеря ми) :). Относно притесненията ти за Кастрол – основателни са, ако купуваш от България. Ако поръчваш от ато24, аз не бих се притеснявал. Но пък там вдигнаха цената с над 50% и вече хубавото масълце стана доста скъпо. По-скъпо и от Амс Ойл. ПП: Като пиша „тази тема“ мислех за маслената тема :D. Някак си мислех, че там е зададен въпроса, извинявам се. Редактирано 9 Юни, 2022 от Pavel_Pavlov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1510 #617 Отговорено 9 Юни, 2022 (Редактирано) Quote . А и като включим към това и парите за филтър и труд в сервиза, разликата намаля. Това е разход при смяната всички масла скъпи или евтини,така че не е фактор за включване правиш го винаги. Най-евтиния Равенол FO е 72лв 5 литра,Петро Канада може да го вземеш 5 л 51лв, от колегата с темата в "Сервизи, магазини, цени" Фактора филтър и колкото е по-голям прехода,той повече се задръства и не филтрира,каква е ползата от по скъпото масло тя намалява. Който може да си го позволи да изхвърля едни пари в коша ок,както казах няма да караш колата 20 год та да я къташ толкова. Петро Канада може да не е с точните характеристики на има Shell , Honda черната туба. За колегата @Fissikela ясно е че избора е Равенол той ще си реши кой вискозитет може да ги пробва и двата. Според мен студения старт не е само температури под 0 градуса,сутрин при студен двигател 0w ще смаже по-бързо всички части от 5w в предвид течливоста му,визирам Равенола. Редактирано 9 Юни, 2022 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #618 Отговорено 10 Юни, 2022 (Редактирано) 8–10 хил км един добър филтър няма да го задръстят. Относно твърдението, че го правиш винаги – ще опитам да обясня. Да сравним смяна на филтър + труд на 6хил км и на 8 хил км. Да вземем цена 10 + 20лв за филтър и труд в сервиз. – 30лв на всеки 6000км прави средно по 5лв на 1000км – 30лв на всеки 8000 прави средно по 3.75лв на 1000км. Тази разлика от 1.25 може да я екстраполираме за живота на маслото и ще получим едни 7–10лв разлика. А избраните цени са сравнително консервативни. Така че за еднакво изминато разстояние разлика очевидно има и тя е пропорционална на интервалът на смяна. А и тук не включваме загубата на време, което за много хора е по-ценно. Редактирано 10 Юни, 2022 от Pavel_Pavlov 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #619 Отговорено 10 Юни, 2022 Ами изпускате един малък момент, Насочих ИцоД към един човек от Бургас, който внася Ravenol И дава по-добри цени от Ato24. Сега няма да споменавам имена за да не е реклама. Не твърдя, че Ravenol е някакво Уаау Масло, еле пък аз като карам с 5W40 VST, което онзи ден го видях, че е 116 градуса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2795 #620 Отговорено 10 Юни, 2022 Какво искаш да кажешс това, че е 116 градуса? Важното в случая е да не се овъглява, окислява и да държи вискозитетните си характеристики при високи температури. А до 150 градуса има още много. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #621 Отговорено 10 Юни, 2022 Колега , Равенол VST 5-40 е супер масло, особено за лятото и ако натискаш газта ! :)))) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #622 Отговорено 10 Юни, 2022 (Редактирано) Преди 1 час, dandilov написа: Какво искаш да кажешс това, че е 116 градуса? Важното в случая е да не се овъглява, окислява и да държи вискозитетните си характеристики при високи температури. А до 150 градуса има още много. че му е малко жешко. 3.0 tfsi Мотора работи на по-висока темепература като цяло Редактирано 10 Юни, 2022 от Drone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2795 #623 Отговорено 10 Юни, 2022 VST e ориентирано към турбо сегмента, така че е сметнато да му бъде доста жежко. А 116 градуса са му като "хладка баня". 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mysticchannel33 93 #624 Отговорено 10 Юни, 2022 Ако сложа VST при следващата смяна на Лагуната с турбо ще е по- добре ли от SXR на елф 100% ориг. или Равенола ще има повече живот ,след 8000кмра ? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2795 #625 Отговорено 10 Юни, 2022 SXR на елф e хидрокрек, а VST има оределено количество PAO. Следователно VST е по-термостабилно масло, тоест ще е по-устойчиво на овъгляване и т.н. при високи температури. За живота на маслото играят роля много фактори, които са индивидуални за всеки двигател. Но в повечето случаи не е добре да се кара над 8 хил. км. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #626 Отговорено 10 Юни, 2022 (Редактирано) Що си мисля, че всичко е по-добре от Elf Е ся долях малко масло, че ми светна ламбата на 5к км. Като преди това беше на средата. Гори около 500гр на 5к Редактирано 10 Юни, 2022 от Drone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mysticchannel33 93 #627 Отговорено 10 Юни, 2022 (Редактирано) @Drone Не е точно така , специално този елф ,който купувам се бутилира във Франция ,с вс необходимо за идентичност. Далеч съм от мисълта ,че е "премиум" клас масло, но за 3 смени на по 6-7-8000кмра мие перфектно мотора, мн добра работа на двигателя и никакъв проблем с турбината. Просто ми беше инт. ще е голяма ли разликата в работата на мотора с VST или да се придържам към елфа, но сигурно ще сменя с Равенола една смяна. Редактирано 10 Юни, 2022 от mysticchannel33 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mysticchannel33 93 #628 Отговорено 10 Юни, 2022 @dandilov Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 320 #629 Отговорено 11 Юни, 2022 (Редактирано) CARPERA #614 и #617 Един голям + за коментарите за филтъра Редактирано 11 Юни, 2022 от Тъмнозелен самурай G86-P 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fissikela 14 #630 Отговорено 15 Юни, 2022 Тия Yacco масла хубави ли са, някакви мнения и препоръки за масло на марката, може ли? Кое е точното масло за R20A9 2.0i 155 AWD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1510 #631 Отговорено 15 Юни, 2022 Много са добри на Yacco маслата,и човека който да те насочи най-добре е тук 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valpol 3 #632 Отговорено 15 Юни, 2022 Доста четох, но тъй като от скоро съм собственик на Хонда, приемам препоръки за двигално масло 5w-30 за Cr-V 3 i-dtec, 2011 г. Може и от чужбина, а и от доказан доставчик в страната ни. В момента съм с castrol edge 5w-30 закупено в България. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1510 #633 Отговорено 15 Юни, 2022 (Редактирано) @valpol Ето ти едно хубаво масло на много добра цена от общите поръчки тук в форума https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-ect-c3-5w-30.html Ако искаш да е Кастрол https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-longlife-iii-5w-30-titanium-fst-1-l.html оригинален. Според мен твоя двигател е за 0w30 https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-ect-c2-c3.html Редактирано 15 Юни, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valpol 3 #634 Отговорено 16 Юни, 2022 Относно 0w-30 или 5w-30 разисквания и мнения много и се получава дилема. Възрастта /износването/ на двигателя оказва ли влияние, с какъв вискозитет да е маслото. Това, с което съм сега 5w-30 дали може да доведе до негативни последствия. Има твърдения, колкото остарява колата така и маслото трябвало да се променя или е притча това. Дали е така или поради ДПФ при i-dtec задължително трябва да бъде 0w-30. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 399 #635 Отговорено 16 Юни, 2022 (Редактирано) Според мен ако си отговорим на следните въпроси, ще стигнем до извода дали е притча: 1. Възрастта и износването едно и също нещо ли са? Два двигателя на 300 хил. км., единият обслужван и каран само по магистрала, другият градско необслужван, еднакво ли са износени? Как се измерва износването? 2. Ако няма лесен и директен начин за измерване на износването - липса на видими симптоми, как точно конкретизираме вискозитета на маслото спрямо износването? 3. Да кажем, че двигателят харчи масло и така решаваме, че е износен. Имаме ли наблюдения върху двигателя от нов? Дали причината за разхода на масло не е друга? 4. Ако производителят е предписал 0W-30, а ние слагаме 10W-40 да ни намали харча на масло, удължаваме ли живота на двигателя или се заблуждаваме, че решаваме проблема? 5. Кога точно е остаряла колата? На 200, 300, 500к? На милион км. какво масло трябва да слагаме? Редактирано 16 Юни, 2022 от note 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 320 #636 Отговорено 16 Юни, 2022 47 minutes ago, valpol said: Относно 0w-30 или 5w-30 разисквания и мнения много и се получава дилема. Възрастта /износването/ на двигателя оказва ли влияние, с какъв вискозитет да е маслото. Това, с което съм сега 5w-30 дали може да доведе до негативни последствия. Има твърдения, колкото остарява колата така и маслото трябвало да се променя или е притча това. Дали е така или поради ДПФ при i-dtec задължително трябва да бъде 0w-30. има, има твърдения...като остарее "по-дебело" да е , че "тънкото" много го горял двигателят, 5W30 било "по-дебело" от 0W30, тъй ме посъветва един "експерт" в магазин за масла 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1510 #637 Отговорено 16 Юни, 2022 4 hours ago, valpol said: Относно 0w-30 или 5w-30 разисквания и мнения много и се получава дилема. Възрастта /износването/ на двигателя оказва ли влияние, с какъв вискозитет да е маслото. Това, с което съм сега 5w-30 дали може да доведе до негативни последствия. Има твърдения, колкото остарява колата така и маслото трябвало да се променя или е притча това. Дали е така или поради ДПФ при i-dtec задължително трябва да бъде 0w-30. Това с което караш сега е много добре,никакви негативни последствия. Само като слушаш тези умни глави да не набуташ 10w40 след някоя година. Ако пък толков се притесняваш може да сложиш 5w30 примерно Равенол с по добър пъкет добавки с който е маслото. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valpol 3 #638 Отговорено 16 Юни, 2022 Е, затова се допитвам тук, а не в магазина. Разбирам, че правилното масло е 0w-30, а компромисния вариант 5w-30. Не съм пазарувал в "ATO", но се насочвам натам и всяка информация за подходящо масло ще е полезна. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1510 #639 Отговорено 16 Юни, 2022 (Редактирано) Може да пробваш и двата вискозитета масла няма компромис при 5w30 когато е хубаво маслото ,и се сменя на не повече от 10 хил км. Тук идва и перото бюджет. Аз използвам бюджетно масло на къси смени. Тук се включваш за да поръчаш от Ато24 Редактирано 16 Юни, 2022 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #640 Отговорено 16 Юни, 2022 (Редактирано) Общо казано 0-30 и 5-30 имат разлика при много студени температури. При темп. около 0°C например няма гаранция, че едното ще е по-„течливо“ от другото. За сметка на това, за да се постигне по-голямата разлика между „студения“ и „топлия“ вискозитет са нужни малко повече магии / усилия от производителя. Генерализирайки, може да направим извода, че между двете масла 5-30 ще е по-„стабилно“, което може да означава по-предвидимо поведение при резки смени на условията (например рязко увеличаване на товара и оборотите) или по-дълготраен живот преди „пропадане“ на вискозитета, поради наличието на по-малко добавки за подобряване на вискозитетния индекс. Но това си остават просто разсъждения и предположения и само производителите знаят истината за продуктите си. Макар че тези предположения са подкрепени от форум-потребители, утвърдени със значителен опит в индустрията. Не говоря за нашия форум :). Лесната препоръка е: ако наистина ще палиш двигателя в много студен климат, 0-30 може би е по-добър вискозитет. Ако не го очакваш, 0-та не ти е от полза и съответо 5-30 може би е по-добрият избор. Ако не е ясно: твърдението, че 5-30 ще бъде харчено по-малко от 0-30 при стар/износен двигател може да е валидно само ако харчът е на лице към края на сервизният интервал. А ако има засилен харч на масло в края на сервизният интервал, то ресурсът на маслото е приключил и смяната е закъсняла. Редактирано 16 Юни, 2022 от Pavel_Pavlov 4 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове