Jump to content
Nikito82

Избор на Хонда Акорд 8 2.2 или 2.4

Recommended Posts

Здравейте, обмислям покупка на Акорд 8. Двоумя се между 2.2 дизел и 2. 4 бензин. Искам да е с всички екстри, автомат и памет на седалките,както и дистроник. Единствено без нави  е компромис. Какво мислите, коя си заслужава повече?Година поне 2010. Каква е нормалната цена, която може да се плати за вече макс 10г автомобил от този клас и този модел? Благодаря ви. 

Редактирано от Nikito82
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената варира от 15-20+ хиляди някъде за 2010г. , преди да купя моята ми изпадна бяла 2009г. ,S-Type на фулл екстри 2.2 дизел 180к.с. автомат за 23 000лв. с 2 комплекта джанти 17 и 18 цола с хубави гуми, но със 17ките едвам си пъхаш пръста между гумата и калника, за другите не ми се мисли и друсането на мен ми е проблем затова не я купих. Много беше ниска, но вътре беше като от магазина.  2.2 дизела си има проблеми с тоя скапан ДПФ, 230 000км живот, после чистиш, караш след 1000км. почват пак ядовете и отиваш на хвърляне или нов с цена около 3000лв. Караш с хубава нафта, нископепелно масло и добавки иначе с нашата нафта яко ядове. Бензина не съм запознат но виж тука -->  

 

Редактирано от Untouchable

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да вземеш, си приготви една торба пари за ремонти.

Дизелът - DPF, ЕГР, съединител,  дюзички и верига. Цифра!

Бензинът - ремонт на двигател (сегменти задължително), верига, V-TEC. С двигател R20А3 (2.0i ,156 к.с.) ще се разминеш с най-малко разходи и съм чувал, че е последният читав двигател на Honda. Все пак си приготви едни 2 -3 хил. лв. за двигателя.

К24Z3 (2.4i, 201к.с.) тегли повече, но са ми разправяли, че е проблемен.

  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дани, той човека иска автоматик - къв съединител?

 

Към автора - ако бюджетът ти е около цените а 10 годишен Акорд 8 и може да преживееш мисълта да караш малко по-стара, но много по-добра кола - разгледай Леджендите. Там няма чуденка какъв мотор, па каква кутия, па кои екстри - получаваш всичко.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Пропуснал съм го това с автоматика, сори!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, Pavel_Pavlov написа:

А поддръжката дали не е повече?

Зависи от състоянието, но на страхът очите са големи. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Pavel_Pavlov написа:

А поддръжката дали не е повече?

3000лв. масла, ремък, скорости всичко с труда. Ма да намериш читав е проблем. Имаме една в семейството, това е съвсем друго измерение кола, мотора като работи не се чува и 275к.с. са яка работа. Просто красота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К24-ките може да лапат масло независимо дали са в 7-ма или 8-ма генерация. Има хора със сериозни масларки в 7-ма генерация и си доливат и карат. В 8-ма проблемът, е че някои екземпляри имат склонност да гризат вал, като при ранните к20. Главата на к24 в 8-ма е кофти за мен, както и на р-сериите, но това е лесно решим проблем😁. Динамиката е по-кофти, заради теглото, но всеки има различни разбирания за това. Та разликата в поддръжката между 7-ма и 8-ма няма кой знае колко, било то бензин, или дизел(ДПФ е в повече, ама то всеки го маха). Дизел за 10 и под 10 ккм на годината не си струва според мен. 

От друга страна легендата е друга бира, кола от съвсем друг клас и други разходи. Предлага много, но на малко по-друга цена.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да съм честен (а трябва) 8-ма ген. не е крачка напред спрямо 7-ма, освен ако не се гледа дизайна и по-малкото ЕГН.

Автоматика и окачването са същите, мотора е ревизиран (за съжаление), интериора и екстериора са малко по-модни (тогава) + разбира се някой гаджет.

Но купето е по-голямо и почти съизмеримо по габарити с Ледженда, та поне за себе си не видях осезаема стъпка напред и логика да сменям цифрата, та смених буквите. Там всичко е друго и осезаемо по-добро, но пак си е Хонда. При това е преоразмерена като качество и ресурс, а не просто маркетинг напомпана. Може Ледженда да изглежда по-стар като визия спрямо Акорд 8, но той си е класически седан и стаилингът дори го прави достолепен, а интериорът му е по домашному уютен и релаксиращ. Кола за много километри. Не случайно 2-та му трип-а са до 9999км

Да не цапам темата на колегата, но дано му е за размисъл.

Не ангажирам никого с мнението си, а и едва ли някой би го оборил.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледайки обявите случайно преди 2 седмици ми се стори, че един от активните потребители в този форум си продава колата. Не съм на 100% сигурен, но така ми изглежда. Черна к24, с бял салон, един куп добавени неща, газ, шумоизолация, памет на седалките има. Съдейки по форума е правен и ремонт на двигателя :) Проблема с тресенето при ускорение и той е оправен с оем части. 

Минуса е, че е ръчка, ама ако търсех 8ген 2.4 щях да ида да я видя. Ако не я откриеш в сайтовете ми пиши. 

Редактирано от Cap_Slow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и Аз я гледах и бях почти сигурен че това е той

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз много харесвам Легенд. Особено вътре. Създава осещане за комфорт. Но, има голямо Но, трябва да можеш да обслужваш. Капризна за газ. Разход в града на Газ 20 на 100. Застраховка голяма, данък голям, гориво разход много. Ремонти скъпи, майстори трудно. А й нещо друго. Акорда от подписа ми ще остане  в семейството и вече ще стане тегаво. Предвид и усложнената обстановка с пандемията е още по-трудно. Винаги съм искал този автомобил, но той не е по джоба ми. Искам още повече фейда, 3.7 мотора, но. Човек трябва да знае колко може. Аз така ми е трудно с 2 коли. А кола от такъв клас. Ако беше да не ти дреме за пари, сигурно щях да взема, може би и 7 серия бмв, ауди а8, мерцедес S, но уви. Средностатистическият Българин е тънък дори и за 15г Легенд. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е човек да е реалист, но има опасност никога да не надскочи себе си.

Ще давам отзиви от моя спорадично. За сега съм доволен.

Ледженда е друга класа и някак спря да ми пука колко харчи, но той има газ, за сега не ми прави проблеми, а разхода е 10 лв на 100 - извънградско.

Данъка ми е 1 лв на ден, а за ремонти - не слагам каруцата пред магарето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам по-горе какво се изписа, ще излезе, че Хонда имат най-скапаните двигатели :wacko: А нали се славят с на-добрите такива!

@Nikito82 Намери си поддържана кола на до 200К реални и би следвало да нямаш грижи с мотора. Колкото и да е парадоксално, дизела отвсякъде вече е по-икономичен от бензина. Не само като разход (то е ясно), но и като покупна цена. На газ колкото и да е евтино, като сложиш цената на газовото и по-високата първоначална цена на бензиновата кола, отиде ... 

По отношение на екзистенциалния въпрос бензин или дизел - тука виждам, че важат все повече емоционални, отколкото рационални аргументи. Аз съм навъртял стотици хиляди км. и на бензин/газ и на дизел. Проблеми съм имал най-вече с газовите - не големи, но досадни.

За себе си съм избрал да карам дизел, но това е личен избор и не агитирам никого за това. На някои хора им харесва повече бензина, други се плашат от дизела заради многото митове за скъпата поддръжка и ремонти и т.н. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.09.2020 г. at 8:39, ceco_accord написа:

Може Ледженда да изглежда по-стар като визия спрямо Акорд 8

Вярно...!

 

Преди 8 часа, inspektora написа:

Колкото и да е парадоксално, дизела отвсякъде вече е по-икономичен от бензина.

Никога,в комбинация с газ...!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, JHM написа:
На 8.09.2020 г. at 13:36, inspektora написа:

Колкото и да е парадоксално, дизела отвсякъде вече е по-икономичен от бензина.

Никога,в комбинация с газ...!

Явно четеш избирателно:

На 8.09.2020 г. at 13:36, inspektora написа:

На газ колкото и да е евтино, като сложиш цената на газовото и по-високата първоначална цена на бензиновата кола, отиде ... 

Както и да е. Аз не съм избрал дизел да ми е по-евтино, а заради големия въртящ момент. Който е пробвал дизела и двулитровия бензин, знае за какво става дума. Виж, за 2,4 л. бензин не мога да кажа как е в сравнение с дизела.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чели за мен нещата стоят малко по-просто, без да задълбавам в детайли.

Трябва да се гледа и избира, но и голяма доза късмет трябва.

Падне ли ти се куцо пиле с грим, без значение породата, ще се плаче.

За това чакай твоя автомобил. Не се ограничавай в избора бензин или дизел и не бързай. И двата искат поддръжка и грижа, а тя не е без пари. Също зависи колко ще притежаваш автомобила. Имам познати ги карат по 1-2г и не си дават зор, често сменят. Аз влагам често пари за поддръжка и дори превантивно, но ги карам над 5г. и пътувам спокойно. Гаранция - Франция :)

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам 7-ма генерация 2.4. НА ГАЗ. За 6 години и 115 000 изминати километра не съм пипал нищо по двигателя. Не знам кво ги правите тия двигатели. Как ги чупите. От познати с 8-ма знам че по-добре да прескоча 8-мата серия.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.09.2020 г. at 16:04, inspektora написа:

Както и да е. Аз не съм избрал дизел да ми е по-евтино, а заради големия въртящ момент. Който е пробвал дизела и двулитровия бензин, знае за какво става дума. Виж, за 2,4 л. бензин не мога да кажа как е в сравнение с дизела.

До колкото разбирам тезата ти е, че дизела излиза по-евтино (ако се "чупят" еднакво), защото дори и да харчи повече в пари от газ/бензин, като теглиш чертата на по-скъпата покупка .. и после разходите да добавиш газова и то става същото или в полза на дизела.

Но според има пропуск в тезата ти, защото ако добавяш по-скъпата цена на първоначално придобиване, трябва да отчетеш и че когато продаваш колата бензиновата такава пак ще е по-скъпа от еквивалентна дизелова, та смятам, че тезата ти не е съвсем коректна.

 

Разбирам какво цениш у дизела ... и всяко предимство струва пари (аз също съм го мислил много пъти, да не разнасям резерва гума в багажника и да не мисля още една система, но както и да го смятам, като карам между 20 и 25к км годишно разликата в полза на газта като пари е доста сериозна), но просто ако караш много км, няма никаква опция да е по-евтино на дизел спрям газ/бензин в България. 

 

Отделно виждам, че караш CRV, там дизела прави повече смисъл, защото бензина е само 2.0, ако искаш и автомат, трябва да си много навътре в пенсионерското каране, за да си ОК, а Акорда е по-лек и има 2.4 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Да поискаш мнение за избор между Accord 8 2.2 & 2.4 в раздел Акорд 8 и @ceco_accord да предложи Акорд 7 и Ледженд като алтернативи. Мисля, че това перфектно описва същността на форума :D 👌

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1
  • Хаха 6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Мнението ми да не се счита за меродавно. Явно гледам по-обширно на нещата и отвъд конкретния въпрос, за което - сори.

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Акорд 8-ма, 2.4л, вече 2.5г, с lpg, без ремонти и проблеми! 

Монтирах щанги за корекция на камбър, че стоеше на голям минус!

Предпочитам и препоръчвам бензина, особенно за комби! Дизела се купува за много км, а в БГ, са все до 160К км!

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...