Nikito82 61 #1 Публикувано 1 Септември, 2020 (Редактирано) Здравейте, обмислям покупка на Акорд 8. Двоумя се между 2.2 дизел и 2. 4 бензин. Искам да е с всички екстри, автомат и памет на седалките,както и дистроник. Единствено без нави е компромис. Какво мислите, коя си заслужава повече?Година поне 2010. Каква е нормалната цена, която може да се плати за вече макс 10г автомобил от този клас и този модел? Благодаря ви. Редактирано 1 Септември, 2020 от Nikito82 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Untouchable 24 #2 Отговорено 6 Септември, 2020 (Редактирано) Цената варира от 15-20+ хиляди някъде за 2010г. , преди да купя моята ми изпадна бяла 2009г. ,S-Type на фулл екстри 2.2 дизел 180к.с. автомат за 23 000лв. с 2 комплекта джанти 17 и 18 цола с хубави гуми, но със 17ките едвам си пъхаш пръста между гумата и калника, за другите не ми се мисли и друсането на мен ми е проблем затова не я купих. Много беше ниска, но вътре беше като от магазина. 2.2 дизела си има проблеми с тоя скапан ДПФ, 230 000км живот, после чистиш, караш след 1000км. почват пак ядовете и отиваш на хвърляне или нов с цена около 3000лв. Караш с хубава нафта, нископепелно масло и добавки иначе с нашата нафта яко ядове. Бензина не съм запознат но виж тука --> Редактирано 6 Септември, 2020 от Untouchable Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #3 Отговорено 6 Септември, 2020 Каквото и да вземеш, си приготви една торба пари за ремонти. Дизелът - DPF, ЕГР, съединител, дюзички и верига. Цифра! Бензинът - ремонт на двигател (сегменти задължително), верига, V-TEC. С двигател R20А3 (2.0i ,156 к.с.) ще се разминеш с най-малко разходи и съм чувал, че е последният читав двигател на Honda. Все пак си приготви едни 2 -3 хил. лв. за двигателя. К24Z3 (2.4i, 201к.с.) тегли повече, но са ми разправяли, че е проблемен. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #4 Отговорено 6 Септември, 2020 Дани, той човека иска автоматик - къв съединител? Към автора - ако бюджетът ти е около цените а 10 годишен Акорд 8 и може да преживееш мисълта да караш малко по-стара, но много по-добра кола - разгледай Леджендите. Там няма чуденка какъв мотор, па каква кутия, па кои екстри - получаваш всичко. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #5 Отговорено 6 Септември, 2020 А поддръжката дали не е повече? 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #6 Отговорено 6 Септември, 2020 Off Topic Пропуснал съм го това с автоматика, сори! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #7 Отговорено 6 Септември, 2020 преди 44 минути, Pavel_Pavlov написа: А поддръжката дали не е повече? Зависи от състоянието, но на страхът очите са големи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Untouchable 24 #8 Отговорено 6 Септември, 2020 Преди 2 часа, Pavel_Pavlov написа: А поддръжката дали не е повече? 3000лв. масла, ремък, скорости всичко с труда. Ма да намериш читав е проблем. Имаме една в семейството, това е съвсем друго измерение кола, мотора като работи не се чува и 275к.с. са яка работа. Просто красота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #9 Отговорено 7 Септември, 2020 К24-ките може да лапат масло независимо дали са в 7-ма или 8-ма генерация. Има хора със сериозни масларки в 7-ма генерация и си доливат и карат. В 8-ма проблемът, е че някои екземпляри имат склонност да гризат вал, като при ранните к20. Главата на к24 в 8-ма е кофти за мен, както и на р-сериите, но това е лесно решим проблем😁. Динамиката е по-кофти, заради теглото, но всеки има различни разбирания за това. Та разликата в поддръжката между 7-ма и 8-ма няма кой знае колко, било то бензин, или дизел(ДПФ е в повече, ама то всеки го маха). Дизел за 10 и под 10 ккм на годината не си струва според мен. От друга страна легендата е друга бира, кола от съвсем друг клас и други разходи. Предлага много, но на малко по-друга цена. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #10 Отговорено 7 Септември, 2020 Ако трябва да съм честен (а трябва) 8-ма ген. не е крачка напред спрямо 7-ма, освен ако не се гледа дизайна и по-малкото ЕГН. Автоматика и окачването са същите, мотора е ревизиран (за съжаление), интериора и екстериора са малко по-модни (тогава) + разбира се някой гаджет. Но купето е по-голямо и почти съизмеримо по габарити с Ледженда, та поне за себе си не видях осезаема стъпка напред и логика да сменям цифрата, та смених буквите. Там всичко е друго и осезаемо по-добро, но пак си е Хонда. При това е преоразмерена като качество и ресурс, а не просто маркетинг напомпана. Може Ледженда да изглежда по-стар като визия спрямо Акорд 8, но той си е класически седан и стаилингът дори го прави достолепен, а интериорът му е по домашному уютен и релаксиращ. Кола за много километри. Не случайно 2-та му трип-а са до 9999км Да не цапам темата на колегата, но дано му е за размисъл. Не ангажирам никого с мнението си, а и едва ли някой би го оборил. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #11 Отговорено 7 Септември, 2020 (Редактирано) Гледайки обявите случайно преди 2 седмици ми се стори, че един от активните потребители в този форум си продава колата. Не съм на 100% сигурен, но така ми изглежда. Черна к24, с бял салон, един куп добавени неща, газ, шумоизолация, памет на седалките има. Съдейки по форума е правен и ремонт на двигателя Проблема с тресенето при ускорение и той е оправен с оем части. Минуса е, че е ръчка, ама ако търсех 8ген 2.4 щях да ида да я видя. Ако не я откриеш в сайтовете ми пиши. Редактирано 7 Септември, 2020 от Cap_Slow Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #12 Отговорено 7 Септември, 2020 Да и Аз я гледах и бях почти сигурен че това е той 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #13 Отговорено 7 Септември, 2020 Аз много харесвам Легенд. Особено вътре. Създава осещане за комфорт. Но, има голямо Но, трябва да можеш да обслужваш. Капризна за газ. Разход в града на Газ 20 на 100. Застраховка голяма, данък голям, гориво разход много. Ремонти скъпи, майстори трудно. А й нещо друго. Акорда от подписа ми ще остане в семейството и вече ще стане тегаво. Предвид и усложнената обстановка с пандемията е още по-трудно. Винаги съм искал този автомобил, но той не е по джоба ми. Искам още повече фейда, 3.7 мотора, но. Човек трябва да знае колко може. Аз така ми е трудно с 2 коли. А кола от такъв клас. Ако беше да не ти дреме за пари, сигурно щях да взема, може би и 7 серия бмв, ауди а8, мерцедес S, но уви. Средностатистическият Българин е тънък дори и за 15г Легенд. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #14 Отговорено 8 Септември, 2020 Добре е човек да е реалист, но има опасност никога да не надскочи себе си. Ще давам отзиви от моя спорадично. За сега съм доволен. Ледженда е друга класа и някак спря да ми пука колко харчи, но той има газ, за сега не ми прави проблеми, а разхода е 10 лв на 100 - извънградско. Данъка ми е 1 лв на ден, а за ремонти - не слагам каруцата пред магарето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #15 Отговорено 8 Септември, 2020 Като гледам по-горе какво се изписа, ще излезе, че Хонда имат най-скапаните двигатели А нали се славят с на-добрите такива! @Nikito82 Намери си поддържана кола на до 200К реални и би следвало да нямаш грижи с мотора. Колкото и да е парадоксално, дизела отвсякъде вече е по-икономичен от бензина. Не само като разход (то е ясно), но и като покупна цена. На газ колкото и да е евтино, като сложиш цената на газовото и по-високата първоначална цена на бензиновата кола, отиде ... По отношение на екзистенциалния въпрос бензин или дизел - тука виждам, че важат все повече емоционални, отколкото рационални аргументи. Аз съм навъртял стотици хиляди км. и на бензин/газ и на дизел. Проблеми съм имал най-вече с газовите - не големи, но досадни. За себе си съм избрал да карам дизел, но това е личен избор и не агитирам никого за това. На някои хора им харесва повече бензина, други се плашат от дизела заради многото митове за скъпата поддръжка и ремонти и т.н. 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #16 Отговорено 8 Септември, 2020 На 7.09.2020 г. at 8:39, ceco_accord написа: Може Ледженда да изглежда по-стар като визия спрямо Акорд 8 Вярно...! Преди 8 часа, inspektora написа: Колкото и да е парадоксално, дизела отвсякъде вече е по-икономичен от бензина. Никога,в комбинация с газ...! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #17 Отговорено 9 Септември, 2020 Преди 17 часа, JHM написа: На 8.09.2020 г. at 13:36, inspektora написа: Колкото и да е парадоксално, дизела отвсякъде вече е по-икономичен от бензина. Никога,в комбинация с газ...! Явно четеш избирателно: На 8.09.2020 г. at 13:36, inspektora написа: На газ колкото и да е евтино, като сложиш цената на газовото и по-високата първоначална цена на бензиновата кола, отиде ... Както и да е. Аз не съм избрал дизел да ми е по-евтино, а заради големия въртящ момент. Който е пробвал дизела и двулитровия бензин, знае за какво става дума. Виж, за 2,4 л. бензин не мога да кажа как е в сравнение с дизела. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 292 #18 Отговорено 17 Септември, 2020 Като чели за мен нещата стоят малко по-просто, без да задълбавам в детайли. Трябва да се гледа и избира, но и голяма доза късмет трябва. Падне ли ти се куцо пиле с грим, без значение породата, ще се плаче. За това чакай твоя автомобил. Не се ограничавай в избора бензин или дизел и не бързай. И двата искат поддръжка и грижа, а тя не е без пари. Също зависи колко ще притежаваш автомобила. Имам познати ги карат по 1-2г и не си дават зор, често сменят. Аз влагам често пари за поддръжка и дори превантивно, но ги карам над 5г. и пътувам спокойно. Гаранция - Франция 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #19 Отговорено 17 Септември, 2020 Имам 7-ма генерация 2.4. НА ГАЗ. За 6 години и 115 000 изминати километра не съм пипал нищо по двигателя. Не знам кво ги правите тия двигатели. Как ги чупите. От познати с 8-ма знам че по-добре да прескоча 8-мата серия. 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #20 Отговорено 17 Септември, 2020 На 9.09.2020 г. at 16:04, inspektora написа: Както и да е. Аз не съм избрал дизел да ми е по-евтино, а заради големия въртящ момент. Който е пробвал дизела и двулитровия бензин, знае за какво става дума. Виж, за 2,4 л. бензин не мога да кажа как е в сравнение с дизела. До колкото разбирам тезата ти е, че дизела излиза по-евтино (ако се "чупят" еднакво), защото дори и да харчи повече в пари от газ/бензин, като теглиш чертата на по-скъпата покупка .. и после разходите да добавиш газова и то става същото или в полза на дизела. Но според има пропуск в тезата ти, защото ако добавяш по-скъпата цена на първоначално придобиване, трябва да отчетеш и че когато продаваш колата бензиновата такава пак ще е по-скъпа от еквивалентна дизелова, та смятам, че тезата ти не е съвсем коректна. Разбирам какво цениш у дизела ... и всяко предимство струва пари (аз също съм го мислил много пъти, да не разнасям резерва гума в багажника и да не мисля още една система, но както и да го смятам, като карам между 20 и 25к км годишно разликата в полза на газта като пари е доста сериозна), но просто ако караш много км, няма никаква опция да е по-евтино на дизел спрям газ/бензин в България. Отделно виждам, че караш CRV, там дизела прави повече смисъл, защото бензина е само 2.0, ако искаш и автомат, трябва да си много навътре в пенсионерското каране, за да си ОК, а Акорда е по-лек и има 2.4 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #21 Отговорено 17 Септември, 2020 Off Topic Да поискаш мнение за избор между Accord 8 2.2 & 2.4 в раздел Акорд 8 и @ceco_accord да предложи Акорд 7 и Ледженд като алтернативи. Мисля, че това перфектно описва същността на форума 👌 1 1 1 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #22 Отговорено 17 Септември, 2020 Off Topic Мнението ми да не се счита за меродавно. Явно гледам по-обширно на нещата и отвъд конкретния въпрос, за което - сори. 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #23 Отговорено 17 Септември, 2020 С Акорд 8-ма, 2.4л, вече 2.5г, с lpg, без ремонти и проблеми! Монтирах щанги за корекция на камбър, че стоеше на голям минус! Предпочитам и препоръчвам бензина, особенно за комби! Дизела се купува за много км, а в БГ, са все до 160К км! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #24 Отговорено 18 Септември, 2020 Нз кой би предпочел 7-Цата пред 8-цата и поради какви причини🤓 Осмата серия е брутално красива и все още доста актуална.Аз карам дизел 8-ца вече шеста година и съм навъртял над 130 000 км.Проблеми никакви. Махнах ДПФ-а ,че си изчерпа ресурса и ремапнах, сменил съм и съединителя .Това е.Окачването и двигателя са перфектни. 8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове