Jump to content
Redman

Съвет за предни дискове

Recommended Posts

Здравейте колеги, каква марка дикове ще ме посъветвате да сложа на акорада?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш ограничения в бюджета ...АТЕ дискове и накладки...

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сакън! ако нямаш доверен магазин който да ти гарантира качеството на дисковете АТЕ не взимай такива, в последните 4-5 години това е най-копирания бранд. Тази марка има дори и официални производители които бълват продукция неотговаряща дори за средно ниво.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с АТЕ предни, задни, дискове накладки - всичко и вече доста километри и 3-4 години, нямам проблеми. Поръчал съм ги от autodoc.bg.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз смених само предни дискове и накладки, защото колата друсаше при спиране. Взех АТЕ дискове и накладки от TECH KO в гр. София. По спомен дисковете бяха 80лв. накладките 86лв (след отстъпките). Нямам никакви ядове. Има повече прах от накладките по джантите, но съм чувал, че така правят качествените накладки, не стържели дисковете. 

Редактирано от Димитър Михайлов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора също каза ме АТЕ били най- добър вариант.  Въпроса е че сега тресе при спиране о не е много комфортно. Светят на таблото АБС , VSA и удивителна. Майстора ме пита дали са ми еднакви гумите отпред , че давало такава грешка, ама аз си мисля че е от дисковете. Ще си сменя, а ако е датчик и него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност в тех ко ми казаха че за акорд дизел има 2 размера, на 300 и 280 мм дискове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е , мисля ,че при 2.2 дизел и 2.4 бенз са на 300. Аз бях на 280 защото съм 2.0 бензин , но взех съпорти от дизел и минах на 300.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моите са 300 - предните за 2,2 дизел 2005г.

Редактирано от goga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече няколко пъти залагам на EBC, както за дискове, така и за накладки и нямам проблеми, над 60 000км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сондирайки мнение реших, че дисковете ще са Ате, обаче диаметъра ме притеснява. Освен да сваля гумата и да меря настоящия диск, друг начин има ли? Таблици?

Редактирано от Redman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макар да си казал, че вече си решил някаква марка, ще кажа, че до сега всичкият ми опит с aftermarket дискове и накладки е бил горчив. Цената на предни оригинални дискове е малко над 300лв с доставката през GGBG / Габко от CoxMotorParts (не знам колко идват от Бултрако, обикновено поне 30% повече). С неоригиналните може би ще спестиш стотина лева, но ако пак имаш проблеми ще те е яд. Пък с тези, вероятно никога повече няма да мислиш за дискове докато автомобилът е твой.

https://www.coxmotorparts.co.uk/honda/honda-accord/2003-2008-accord/2003-2008-accord-brake-pads-discs/

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, Redman написа:

Сондирайки мнение реших, че дисковете ще са Ате, обаче диаметъра ме притеснява. Освен да сваля гумата и да меря настоящия диск, друг начин има ли? Таблици?

 

Дискът е 300 мм на тази кола.

 

А каталозите на разните търговци просто са грешни. Там няма значение какъв двигател избираш, много често ти показва части и за бензинови и за дизелови. 

 

И в допълнение - Акордът е с двигател с означение "i-CTDi". Можеш да го видиш на задния капак. Никой не използва "i-cdti". Опел използва "cdti". 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ogi28b написа:

 

Дискът е 300 мм на тази кола.

 

А каталозите на разните търговци просто са грешни. Там няма значение какъв двигател избираш, много често ти показва части и за бензинови и за дизелови. 

 

И в допълнение - Акордът е с двигател с означение "i-CTDi". Можеш да го видиш на задния капак. Никой не използва "i-cdti". Опел използва "cdti". 

Благодаря, коригирах го.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

 

3 hours ago, ogi28b said:

И в допълнение - Акордът е с двигател с означение "i-CTDi". Можеш да го видиш на задния капак. Никой не използва "i-cdti". Опел използва "cdti". 

Аа, ще ме извиняваш. Видях в квартала едно CR-V, което си беше наредило буквичките в надпис CDTI :D. Може би собственикът се е кефил повече на опели.

 

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, Pavel_Pavlov написа:
  Скрий съдържанието

 

Аа, ще ме извиняваш. Видях в квартала едно CR-V, което си беше наредило буквичките в надпис CDTI :D. Може би собственикът се е кефил повече на опели.

 

 

Off Topic

Ще го хване ръжда тоя, да знаеш. 

 

  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доста се чудих преди година какво да правя с тея дискове като ги сменях, бях се наканил на Ате, но и мен ме вкараха във филма с ментетата, отделно ми казаха, че дори да си оригинални много често свирели.

Започнах тогава да проучвам другите марки, trw и brembo също имат доста негативни отзиви и се спрях в крайна сметка на blue print. Те реално само комплектоват неща, така разбрах поне де. Мнения за тях основно открих в чужди форуми, най-вече в такива на Лексус. Хората бяха доволни, като цена бяха посредата между евтините и Ате и реших да ги взема. Вече имам към 20 000км с тях, не свирят, не цапат много джантите, не са се изкривили. Доволен съм. Колата си спира (или по-точно не спира) по същия начин като с оригиналните криви дискове, които свалихме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Постовете ми от тази тема който иска да ги прочете, понеже тая се дублира тук. Само малко информация , на когото му е интересно:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз с личен опит. 

 

Преди две години имах дилема  за предни дискове с накладки - OEM от coxmotorparts и ATE.
Беше ме страх да не попадна на ментета, но все пак заложих на АТЕ от TEХ-Ко. 

Пристигнаха с QR code на кутията и на дисковете, и на накладките. Сваляш приложението на ATE от play store/app store и можеш да провериш дали са фалшиви, съответно ако сканирането не ти върне очаквания резултат.

При мен излязоха истински. Две години, около 15хил. км. съм минал с тях, нямам забележки :)

 

Успех с търсенето!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предните не посвирват ли по малко,защото и аз заложих на ате,но си свирят моите.По същия начин съм ги проверявал,за автентичност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз миналата година сложих отпред и отзад дискове и накладки на АТЕ. От около месец (и 12-13 хиляди километра) започа да просвирва отпред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай TRW и няма да имаш проблеми!

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, JHM написа:

Предните не посвирват ли по малко,защото и аз заложих на ате,но си свирят моите.По същия начин съм ги проверявал,за автентичност.

Не, но може да е защото внимавах много как спирам в началото, особено първите 3-4 стотин км. Не знам дали има връзка, но свирене няма. В сравнение с сивика (от подписа) ,който е мисля с оригиналните дискове, там има осезаемо свирене.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, sttekata написа:

Слагай TRW и няма да имаш проблеми!

+1    

С една малка забележка,немското да търси,немското TRW.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10х км сложих отпред дискове АТЕ и отзад накладки АТЕ, заедно със спирачна течност АТЕ от Тех Ко и съм доволен. Нямам свирене и спирането е задоволително, предвид особеността на Акорда. При рязко спиране се включва ABS, което за мен означава че си вършат добре работата.

 

Имам доста прах от феродо по предните джанти, но го намирам за нормално. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Brembo 300mm,гаранция че ще те издържат минимум 5 години и 160 000км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...