Krasimir_r_s 1 #1 Публикувано 4 Декември, 2019 Здравейте, Тъкмо да се зарадвам на "новата" кола, вече с газ (там друга бира), търся навигация (моята е без) и 1500-2000 км след смяна на масло хоп - светна жълтата масльонка 😰. Бранко прати 1л масло и долях около 300 мл. И взех да си я проверявам и си доливам по 100-тина/150 мл на ... не съм ги мерил точно ама около 300-400 км. И след време взе да се чува едно тракане на студен двигател. Като загрее няма проблем, ама като загрее както трябва. И сега малко се сговнясват нещата. И нищо не ми се бара по колата вече. 😭😭 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka0007 204 #2 Отговорено 4 Декември, 2019 Обаче трябва да вземеш бързо решение--разкарваш колата ( някой те е изпързалял) или ще я правиш ( колко ще налееш и имаш ли толкова средства?)... 😟 Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #3 Отговорено 4 Декември, 2019 Ей, и тя душа има. Дай да разберем какво и е и да се види какво може да се направи. Те хипотезите са ясни, но някак много изведнъж (за тоя кратък междинен пробег). А може и някоя дреболия да е - не оставяй така нещата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #4 Отговорено 4 Декември, 2019 Така е, не си прави изводи без дадена диагноза от специалист. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #5 Отговорено 4 Декември, 2019 Щом си от София - има къде да я закараш. Я при Слави, я в Юби-Ко, може и в Бултрако, а и Фена не ти е далече. Ще изстине, ще я преслушат и поне диагноза ще има. Много зависи къде и как трака. Предварителни изводи и песимизъм са потискащи - кола е - прави се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasimir_r_s 1 #6 Отговорено 4 Декември, 2019 Като я купувах минах през бултрако - всичко е 6. И смятам да ги заобикалям вече. Като дойде сметката ще драсна 2 реда. И си е вярно де - кола е, прави се. Само тия пусти пари бъркат работата :)):): Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 4 Декември, 2019 С какъв вискозитет караш че ми е интересно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #8 Отговорено 4 Декември, 2019 Банално ама сигурен ли си, че мериш правилно маслото? Още едно банално ама на Сивик 8 с R18 двигател датчика за маслото се сговнясва и почва да свети жълтия аладин чат-пат без причина. Подозирам, че R20 е със същия датчик. Прегледай тези неща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasimir_r_s 1 #9 Отговорено 6 Декември, 2019 ай, лъч светлина Другата седмица съм в юбико, да видим. Днес на студено малко трудно запали и пак светна "аладин" Преди да я взема е използвано само 5/40 кастрол магнатек. Това по сервизна книжка, колко е вярно ... Аз го смених с 0/20 от Маркони. Маслото първоначално го мерих на студен двигател на паркинга на работа или в някой магазин/мол. После започнах по книжка - топъл двигател, изчаквам около 3 мин и меря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #10 Отговорено 6 Декември, 2019 Дръж маслото малко под максимума и гледай дали ще светне жълтата лампа. Ако го прави а маслото е в норми сигурно датчика се е скапал. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #11 Отговорено 6 Декември, 2019 Toва тракане на студено дали не е от разхлабени клапани, щом спира след като загрее хубаво. Според мен е добре да ги провериш и също така едно око и на веригата може да се хвърли, за да си сигурен и да си караш колата спокойно. Тоя двигател не знам на колко километра е, но ако е не е каран душманската и му е сменавано редовно маслото с качествено би трябвало да нямаш сериозни проблеми с него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #12 Отговорено 6 Декември, 2019 Бранко му е слагал газова. Няма как да го пусне, без да е видял клапаните, а освен тях оглежда и много други неща. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #13 Отговорено 6 Декември, 2019 Ако ги е пипал, може да ги е оставил по-хлабави заради газта, все пак прави впечатление, че тракането се е появило след това. Аз само не разбрах при кое масло се е появило тракането и харча, ако е при 0в20, то значи колата вече не е за толко тънко масло. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasimir_r_s 1 #14 Отговорено 6 Декември, 2019 Това ми е втората кола, която карам при Бранко и ме съмнява да е изпунал нещо. Още повече както каза, той поглежда и маса други неща. Харча е с 0/20. А тракането го чух осезаемо малко след смяната на маслото. Но и го смених малко пък преди да сложа ГИ ... Та не знам кое е причината Аз лично ще се изненадам да тракат клапани, ама знае ли се. Колата я взех от бавария ауро (не вносителя на бмв, ауто бавария). Уж е купена от Германия на 5 г и последните 7 е карана в БГ от един лекар във ВМА. Потвърди се и от документацията и ако е вярна са въртени около 20 000 км/година. Лично с човека не съм се виждал. За сега ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #15 Отговорено 6 Декември, 2019 Възможно да е комбинация от двете, тънко масло и по-хлабави клапани. Сложи 5в30 следващия път и нищо не пречи да му звънеш на този, който ти е слагал газта и да обсъдиш проблема с него, щом се е появил след неговата интервенция. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #16 Отговорено 6 Декември, 2019 (Редактирано) В другата ти тема си казал че Бранко и видял и изчистил грешка показваща датчик масло. Датчика сменен ли е или грешката е изчистена само. Датчика ако е сменен оригинален ли е. И моята газова е слагана при него и клапани регулирани но всичко е Ок. Редактирано 6 Декември, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #17 Отговорено 6 Декември, 2019 Тая кола не е за 0в20 еле пък в бг. 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #18 Отговорено 6 Декември, 2019 (Редактирано) Слагаи 5w30 или 5w40 и виж няма ли да спре.Пробваи с Мотул Редактирано 6 Декември, 2019 от todor88 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #19 Отговорено 6 Декември, 2019 Преди 9 часа, fenabg написа: Тая кола не е за 0в20 еле пък в бг. Ванка, ако е нова, за R18-ската си й дават точно 0W20. Но в случая не е нова за съжаление... Нещата намирисват на масени сегменти... А и веригата също ще се обажда, при 0W20, след толкова хил. км. R18-ската много добре работи с 0W30 и 5W30 по ACEA A5, но в случая не е сигурно, че ще помогне много такова масло. Не пречи да се пробва все пак... Преди 1 час, todor88 написа: Слагаи 5w30 или 5w40 и виж няма ли да спре.Пробваи с Мотул Съжалаявам, но 5W40 - в никакъв случай! Няма нужда да "задръства" мотора. Ако иска да уплътни - най-много до 5W30 по ACEA A3 или C3. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #20 Отговорено 6 Декември, 2019 (Редактирано) Дани не случайно казах Бг, колегата не си я е купил нова а на Х километра. Изключвам 40 освен 0в40, а и не е като да не съм имал дилеми какво да сложа на Р серия. Тоя мотор просто си иска 0/30 5/30. А между другото ми е любим от по новите такива. Lube0 го харесват много. Редактирано 6 Декември, 2019 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #21 Отговорено 6 Декември, 2019 преди 4 минути, fenabg написа: Това се казва изневяра към к_серията. Не ти е за първи път Фен. 😋 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #22 Отговорено 7 Декември, 2019 Преди 8 часа, vespa написа: Това се казва изневяра към к_серията. Не ти е за първи път Фен. 😋 Не те разбрах какво имаш в предвид и защо намеси ка серия като разисквания сивик в R18. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 119 #23 Отговорено 7 Декември, 2019 Преди 14 часа, todor88 написа: Слагаи 5w30 или 5w40 и виж няма ли да спре.Пробваи с Мотул Аз проблеми с маслата все имах, докато не започнах да използвам Алпин. Това на три коли вече! Мотул, Мобил, Кастрол......ами не стават. Сега караме два дизела с Алпин и всичко е супер. В този форум, май съм първият, който ползва това масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #24 Отговорено 7 Декември, 2019 Защо се коментира R18 като тук е R20? Не, че има голяма разлика, но все пак... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #25 Отговорено 8 Декември, 2019 В подписа на Krasimir_r_s е R18A2... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #26 Отговорено 8 Декември, 2019 То и на K20Z4 в таблицата в този форум пише 0/30 но никой не кара с такъв вискозитет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #27 Отговорено 8 Декември, 2019 (Редактирано) Явно колегата пуснал темата трябва да внесе яснота дали е объркал раздела ,и за коя кола пита тук. Отговора му в тази тема не става въпрос за Сивика 1,8,казал го и в последния пост. Редактирано 8 Декември, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #28 Отговорено 10 Декември, 2019 (Редактирано) На 6.12.2019 г. at 13:19, fenabg написа: Тая кола не е за 0в20 еле пък в бг. @fenabg Привет, Бих искал да използвам случая и да те помоля за мнение. Загледал съм се в една Хонда с двигател R20A9 . Притеснява ме ,че колата е гаранционно е обслужвана до сега в официален Хонда дилър в Германия с масло MOTUL EXPERT S 10w40 technosynthese. След четене на всички теми за масла във форума и нета оставам с впечатление,че би трябвало да е 0w20 или 5w40 за тоя двигател. До колко това е проблем според теб? Благодаря предварително за отговора. Редактирано 10 Декември, 2019 от AzSum Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasimir_r_s 1 #29 Отговорено 12 Декември, 2019 Юбико - обтегач за ремък (е записах за кой ремък ) И от него така тракало. Колата беше загряла обаче и преди да я видят стоя 10-тина мин само. Та почти не се чуваше. А и малко ме претупаха, не съм очарован. За разхода на масло - всички двигатели горели масло, сипвай и карай, най-много смени с 5/30 или 5/40. При положение че карам предимно с бебето и далеч не спортно, най-обичам такива отговори Освен обтегач комплект, който не разбрах какъв точно комплект трябва да се смени - няколко части, заедно с ремък ..., смени всички масла и маслени филтри, смени свещи ... и 1 400 лв. Сега че чакам Слави да я погледне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #30 Отговорено 12 Декември, 2019 Говори и с Бранко. Знам че ти е далече, но нали познава колата ти в частнос, а и модела като цяло, и достатъчно добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #31 Отговорено 12 Декември, 2019 (Редактирано) Интересно доста хора ти задават въпроси,моите са два а ти не отговаряш. Накря ще ни кажеш ли за кой двигател и коя кола са тея проблеми. Сложил си снимка нa CRV в подписа ти друго. Сменен ли е датчика на маслото от който свети лампата. Нищо лично но се опитваме да помогнем,докато както виждаш другите ще ти сменят полвиния двигател вместо една ролка. Ето тук има хубаво ръководство с схеми https://omanual.ru/Honda/ Тук по винаги номер можеш да видиш също схема на ремъци те и какви ролки имаш и цена по ОЕМ номер и заместители. https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda Сега ще има нова поръчка за ОЕМ части можеш да вземеш оригинална ролка на супер цена и други части. Редактирано 12 Декември, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #32 Отговорено 12 Декември, 2019 Тука става все по забавно . 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasimir_r_s 1 #33 Отговорено 16 Декември, 2019 Пробвах да обновя профила, колата е Хонда ЦРВ 2007, 2.0 бензин. Двигателят е R20A. Датчикът за маслото не е сменян. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasimir_r_s 1 #34 Отговорено 22 Януари, 2020 И тъй, шумът се оказа от пистов ремък с обтегач. След смяна е доооста по-добре, изчезна тропане, тракане, сега си мърка. за сега поне Относно маслото вероятно са маслени сегменти. Проверили са компресия, свещи и още нещо, всичко е нормално (нямам повече детайли, но смятам да се доверя за сега). Смених маслото и ако продължава да гори, смяна на сегменти ама отива към 1000 лв ремонта 😢 За първи път съм в сервиза, и пичовете оправиха колата в раммките на деня + комп диагностика, смяна на масло, преглед ходова част, смениха 2 крушки ... та като цяло съм доволен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #35 Отговорено 22 Януари, 2020 Какво сложи сега като марка и вискозитет. Смени няколко масла като не надхвърля 8-9 хил км пробег. Може да се поизчисти мотора и да намериш оптимално масло.Харча няма да спре важно е да го намалиш ,и сам да прецениш заслужава ли ремонт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #36 Отговорено 22 Януари, 2020 преди 38 минути, Krasimir_r_s написа: И тъй, шумът се оказа от пистов ремък с обтегач. Браво на теб. Другият път (дано да няма де) ще знаеш че между трополене и тракане има разлика. Тоя обтегач се скапва от 2 неща - лагера, който почва да задържа полекичка при корозия и пружината на обтегача (която товари) и тя омеква от вибрациите. Проверката е лесна: На угасен мотор дърпаш силно ремъка към теб (в колата ти е само 1 и няма нужда да помниш кой е) Обтегача поддава и ремъка се мръдва към теб. Като го пуснеш, обтегача го връща в изходна позиция. Ако не го направи - значи пружината е "пътник" и обтегача ще тропа, танцувайки около белега си (има 1 триъгълниче и маркер на блока). Лагер се сменя, но с пружината почти никой не се занимава, та най-лесно е нов обтегач. Обтегача няма общо със състоянието на мотора и маслото му (просто е било съвпадение), но зимата и влагата явно са "помогнали" на лагера му. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #37 Отговорено 22 Януари, 2020 (Редактирано) Преди 1 час, Krasimir_r_s написа: Относно маслото вероятно са маслени сегменти. Проверили са компресия, свещи и още нещо, всичко е нормално (нямам повече детайли, но смятам да се доверя за сега). Смених маслото и ако продължава да гори, смяна на сегменти ама отива към 1000 лв ремонта 😢 Няма да се плашиш. 1000 лева за тая кола са нищо. Виж моите теми и ще се успокоиш Както казва един колега, спестените пари са спестени удоволствия. Искай второ, даже трето мнение за горенето на маслото. Истината е някъде там и ще трябва сам да я намериш, не разчитай на чужди мнения. Моя съвет е да не отлагаш този ремонт ако смяташ да си караш колата. Редактирано 22 Януари, 2020 от Bizzito 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове