striking 3 #1 Публикувано 11 Ноември, 2019 Здравейте колеги. Вчера докато шофирах, усетих за секунда две все едно леко се задави колата и след това се оправи. Непосредствено след това ми светна check engine както може да се види на снимката и двигателя промени начина си на работа. Усещам работата му някак странно, все едно има някакъв ремък или верига, която има износени зъбци и прехлъзва/прескача докато работи. Колата се движи, но не е ок. 2006 акорд facelift 2.4 двигател, Type S. Ясно е, че трябва да я закарам на сервиз, но според вас какъв е проблема и дали е опасно да измина 10км до сервиза. Притеснява ме това, че усещам този проблем физически, т.е. не е грешка, че свети лампата, а реално има нещо. Какво е вашето мнение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 116 #2 Отговорено 11 Ноември, 2019 (Редактирано) Влязла е в авариен режим от грешката, виж каква е, ако имаш някаква проста диагностика, ако не просто я изчисти, свали една от клемите на акумулатора, след това ще отнеме известно време да се оправи, че се е разбозил компютъра, но си карай спокойно, всичко което усещаш е предизвикано от това, че ти е светел чека за известен период, ако пак светне, изследвай какво го предизвиква по-дълбоко, ако не, дерзай. П.С Залагам на нещо със сместа, гориво, смеси, сонди, свещи, бобини, ако има газ още по вероятно. И целият ми коментар се базира на това предположение. Редактирано 11 Ноември, 2019 от sashua 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 130 #3 Отговорено 11 Ноември, 2019 Колега, закачете я да видите каква е грешка и от там на сетне си прави планове какво да правиш. Ако няма на какво да я закачиш, кажи къде в София си и ако си ми близко ще и боднем кламера да видим какво ще излезе. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
striking 3 #4 Отговорено 11 Ноември, 2019 Имам газ да. Ако е влязла в авариен режим, как може той да предизвика различна работа на двигателя, по начин по който физически да го усещаш? Diezz в района на Дианабад съм, ти в кой квартал си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #5 Отговорено 12 Ноември, 2019 Аварийния режим е точно това - промяна на работата на двг. Компа е отчел някакъв проблем и автоматично ти ограничава оборотите на двг, респективно скоростта. Не знам, колко е на Акорда, но на моето CR-V е 2500об/мин и 50 MPH. Идеята е да придвижиш (аварийно) колата на самоход до най близкия сервиз. Ако грешката е моментна, аварийният режим ще се изключи след загасване на колата и палене след една цигара време. Лампата обаче остава да свети, т.е. грешката си е още в компа. Ако не се получи, правиш това, което казаха колегите пп-горе. И аз залагам на грешка в горивната, или запалителната системи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 130 #6 Отговорено 12 Ноември, 2019 18 hours ago, striking said: Diezz в района на Дианабад съм, ти в кой квартал си? Минаваме на лична да не спамим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #7 Отговорено 13 Ноември, 2019 При мен често светва от газовото, P0325 - Knock sensor, предполагам от бедна смес, чистя я с OBDII ELM327 което си седи вкарано в OBD-то, никакъв проблем да я караш, колата става по-мудна, мисля че е защото минава в предварение, автомата превключва към 6700 оборота. След изчистване на грешката веднага колата се усеща значително по-пъргава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #8 Отговорено 13 Ноември, 2019 P0325 - Knock sensor няма да светне от бедна смес, а светва от проблем със самия него. За бедна смес си има друга грешка. Както и за богата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #9 Отговорено 13 Ноември, 2019 Светва ми понякога след пускане на газта на 100км/ч или при студен двигател и ускорение на 50км/ч. Когато газта е хубава, рядко светва. Смених оригиналния сензор с алтернативен, никаква промяна. Мисля да върна оригиналния да видя как ще е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 116 #10 Отговорено 13 Ноември, 2019 (Редактирано) 17 minutes ago, gmarinov said: Светва ми понякога след пускане на газта на 100км/ч или при студен двигател и ускорение на 50км/ч. Когато газта е хубава, рядко светва. Смених оригиналния сензор с алтернативен, никаква промяна. Мисля да върна оригиналния да видя как ще е. Ако си абсолютно убеден, че се случва само на газ, по скоро си оправи газовото и настройките, такива аномалии не са нормални, а газта не може да я различаваш каква е, единствено графит и сяра може да се съдържа, което да е в твой ущърб, но нали затова имаш филтри. Редактирано 13 Ноември, 2019 от sashua Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #11 Отговорено 13 Ноември, 2019 Бях убеден, че го прави само на газ, но скоро при шофиране на бензин пак ми записа грешката. А за газта съм убеден, че има разлика от партидата, сега карах 2 резервоара с газ от турция, колата харчи по-малко и върви повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 130 #12 Отговорено 14 Ноември, 2019 Колеги сега се връщам от колегата. Колата работи на 3 цилиндъра на бензин и на газ, закачихме я и показва misfire на 1-ви цилиндър. Може би колегата не беше лошо да ни каже още тук, че е навъртял на газ 60к без да прави реглаж на клапаните. На 95% процента съм сигурен, че там му е проблема, надявам се да няма пострадали клапани. Посъветвах го ако иска и да развърти бубини и свещи за да види дали ще се смени цилиндъра на misfire-a, но мойто мнение е, че си е за реглаж. @striking след като ти направят реглажа пиши дали има промяна в работата. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #13 Отговорено 14 Ноември, 2019 На 13.11.2019 г. at 12:02, mirott написа: P0325 - Knock sensor няма да светне от бедна смес, а светва от проблем със самия него. За бедна смес си има друга грешка. Както и за богата. От бедна може да светне вследствие детонаций Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #14 Отговорено 14 Ноември, 2019 На 13.11.2019 г. at 11:50, gmarinov написа: никакъв проблем да я караш, колата става по-мудна, мисля че е защото минава в предварение, Проблем няма докато не се появи такъв а реално има такъв . Дали минава в предварение? П.п . от къде черпиш инфо ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #15 Отговорено 15 Ноември, 2019 И аз по едно време имах misfire и така си я карах, понеже нищо и нямаше на вървенето, нито е светвал чека. Просто Бранко 1 ден я закачи на тестера и си показа.. Мина доста време докато се канех да си намеря бубина (понеже съмнението бе в нея), но при следващо ходене, ги разменихме и изчезна. Оказа се лош контакт. Явно сме наместили кабелите и бубините по-адекватно. Да допълня само че при мен misfire-то беше 10 - 12 пропускания в рамките на минута при мин. обороти на място и не може да се каже че е работила на 3 цилиндъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #16 Отговорено 15 Ноември, 2019 Преди 11 часа, fenabg написа: От бедна може да светне вследствие детонаций Да, така е, но ще има и грешка за бедна смес. Няма да е само за датчика. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #17 Отговорено 15 Ноември, 2019 9 hours ago, mirott said: Да, така е, но ще има и грешка за бедна смес. Няма да е само за датчика. Сигурен ли си, че ще изпише и друга грешка освен Knock sensor? Ако е така, явно китайският датчик не работи добре от време на време, и смяната му с оригинален трябва да оправи проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #18 Отговорено 18 Ноември, 2019 Имал съм бедна смес, богата смес и проблемен датчик. И за трите са светкали отделни грешки. Може и да светне дачтика заедно със сместа, теоретично. Но ако той е изправен а само сместа е кофти не би трябвало да светка за датчик. Пробвай като обедниш или обогатиш от настройките и ще разбереш най-лесно. Поздрави. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 130 #19 Отговорено 18 Ноември, 2019 Колеги, за мотора на акорд който слагат K24A3, ако работи на газ на колко км си правите реглаж? Все си мислех, че и при вас е на около 20к км, тъй като аз съм с k20. Питам този въпрос тъй като колегата, който е пуснал тази тема ми писа, че по телефона е говорил със сервиза на Слави в Овча Купел и са му казали че к24 е по-здрав от к20 и, че при него на газ се прави реглаж на 50к км, предполагах, че и тук е на около 20к реглажа, ама явно съм грешал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #20 Отговорено 18 Ноември, 2019 Моя опит показа, че за к24 на газ 40к са много. Нещо между 20 и 30к. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #21 Отговорено 18 Ноември, 2019 Преди 1 час, h5rov написа: Моя опит показа, че за к24 на газ 40к са много. Нещо между 20 и 30к. Точно . В миналия петък правих к24 ка , та на 40к се беше стегнала та знае ли се . 1 всмукателен само беше на ред. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 445 #22 Отговорено 18 Ноември, 2019 Щом е натегнала смукателните за 40к не е на добре работата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #23 Отговорено 18 Ноември, 2019 (Редактирано) Преди 5 часа, diezz написа: Колеги, за мотора на акорд който слагат K24A3, ако работи на газ на колко км си правите реглаж? Все си мислех, че и при вас е на около 20к км, тъй като аз съм с k20. Питам този въпрос тъй като колегата, който е пуснал тази тема ми писа, че по телефона е говорил със сервиза на Слави в Овча Купел и са му казали че к24 е по-здрав от к20 и, че при него на газ се прави реглаж на 50к км, предполагах, че и тук е на около 20к реглажа, ама явно съм грешал. На 15к вече си за реглаж,вярвай ми! Не съм сервиз,но имам вече 4 реглажа за 80к. и все си искат корекция. Редактирано 18 Ноември, 2019 от JHM 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #24 Отговорено 19 Ноември, 2019 Преди 2 седмици отваряхме за смяна гарнитура на капака за клапаните. Проверихме и тях, че са правени преди 27 месеца и 14700км. Бяха леко натегнати 4 / 7 / 8 изпускателни и 1 / 2 / 4 / 6 / 8 всмукателни. Газова нямам, а колата се кара предимно около 2000 до 4000 об/мин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #25 Отговорено 19 Ноември, 2019 При реглажа Входящ 0,21-0,25 и Изходящ 0,25-0,29 горната или долната граница гоните при работа на газ? При предния реглаж майстора ги направи на горна граница - in 0,25 ex 0,29 и мотора стана много шумен (като полицейска астра) и го карах наново да прави реглажа със средни стойности. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #26 Отговорено 19 Ноември, 2019 (Редактирано) На 19.11.2019 г. at 13:41, gmarinov написа: При предния реглаж майстора ги направи на горна граница - in 0,25 ex 0,29 и мотора стана много шумен (като полицейска астра) и го карах наново да прави реглажа със средни стойности. Винаги ги правя на горна граница и никога не е бил шумен. Били са над горна граница. Редактирано 25 Ноември, 2019 от fenabg 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 790 #27 Отговорено 19 Ноември, 2019 Преди 5 часа, ceco_accord написа: Преди 2 седмици отваряхме за смяна гарнитура на капака за клапаните. Проверихме и тях, че са правени преди 27 месеца и 14700км. Бяха леко натегнати 4 / 7 / 8 изпускателни и 1 / 2 / 4 / 6 / 8 всмукателни. Газова нямам, а колата се кара предимно около 2000 до 4000 об/мин. В границите ли бяха, това според мен не е нормално, за толкова малко километра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #28 Отговорено 19 Ноември, 2019 Не бяха. Всички описани по-горе (входни и изходни) бяха от 0,01 до 0,02 под долната си граница. Останалите са си по средата на толеранса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #29 Отговорено 19 Ноември, 2019 6 minutes ago, ceco_accord said: Не бяха. Всички описани по-горе (входни и изходни) бяха от 0,01 до 0,02 под долната си граница. Останалите са си по средата на толеранса. Предполагам ги правиш с луфтомер 0.25 и 0.30, 0,01 трудно би се усетило. 26 minutes ago, fenabg said: Винаги ги правя на горна граница и никога е е бил шумен. Били са над горна граница. Мисля да си ги направя сам, тъй като 2 пъти оставям колата на майстора, а не обичам да правят ремонти без да гледам В такъв случай ще ги правя входящ 0,25 и изходящ 0,30 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 790 #30 Отговорено 19 Ноември, 2019 Преди 3 часа, ceco_accord написа: Не бяха. Всички описани по-горе (входни и изходни) бяха от 0,01 до 0,02 под долната си граница. Останалите са си по средата на толеранса. Добре че си ги проверил, а не си чакал стандартния интервал. Дали времето оказва влияние, 15к са много малко километри, за да натегнат и то при кола карана на бензин. Като се сетя, че повечето коли втора ръка не са виждали луфтомер, а идват на по 150-200к. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #31 Отговорено 19 Ноември, 2019 Преди 13 часа, ceco_accord написа: Газова нямам, а колата се кара предимно около 2000 до 4000 об/мин. И какво ще му стане на двигателя ако станат 0.15 на 0.20 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #32 Отговорено 20 Ноември, 2019 На двигателя нищо, но колкото повече натягат толкова по-бързо ще натягат. Съответно за един интервал от километри ще си изразходил нетолкова малка част от ресурса за реглаж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
striking 3 #33 Отговорено 25 Ноември, 2019 Здравейте, тъй като темата я отворих аз, нищо че след това прерасна в друга дискусия искам да дам ъпдейт какъв беше моя проблем. Става на въпрос за дефектирала горивна свещ мисля се наричаше. Една продълговата част, която влиза към всеки цилиндър. Буквално смяната е за 5мин. Развива се капака на двигателя и изважда се частта и се пъха новата. Не знам дали се води консуматив, но поне смяната е като на такъв. Взеха ми 135лв за частта и 20лв за работа, като това включваше и компютърната диагностика. След това двигателя работеше дори като че ли по-добре от преди. Това е от мен, дано помогне на някой ако получи подобен проблем. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #34 Отговорено 25 Ноември, 2019 (Редактирано) Колега, как изглеждаше въпросната част която смениха? Това: https://www.avtochastionline24.bg/magneti-marelli/7483886 или това: https://www.autopower.bg/запалителна-свещ-ngk-91039-is21913330.html Първото(бобината) може да струва тия пари, но второто ( свещта) не. Ако са те одрусали тия пари за свещи само...попаднал си на крайно измамен сервиз... Редактирано 25 Ноември, 2019 от ivailopp 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #35 Отговорено 25 Ноември, 2019 преди 24 минути, striking написа: Една продълговата част, която влиза към всеки цилиндър. Май бобина се казваше......🎆🎇⚡⚡⚡ или не ти казаха..? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #36 Отговорено 25 Ноември, 2019 (Редактирано) Ако са му показали само едната свещ, но са сменили 4те, цената е разбираема. То свещ само една кой сменя? Редактирано 25 Ноември, 2019 от Pavel_Pavlov 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #37 Отговорено 25 Ноември, 2019 хм.. да така е, но трябва да са 4 иридиеви,а обикновено сервизите не сменят с такива по презумпция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #38 Отговорено 25 Ноември, 2019 Иридиевите на NGK ги сменях, 102 лева за 4бр. с отстъпката, вероятно бубина са сменяли, от нея колата работи много неравномерно. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
striking 3 #39 Отговорено 4 Декември, 2019 Здравейте, смениха първата част, а именно запалителната бобина. И въпреки това си мисля, защо пък толкова скъпа. Въведох частта от кутията в гоогле и цената беше като линка по-горе, а именно около 70лв. За реглаш казаха, че все още няма нужда, но след около 10к при следваща смяна на маслото е хубаво да се направи вече. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
striking 3 #40 Отговорено 24 Февруари, 2020 Колеги, вдигам темата отново. Преди няколко дена се появиха същите симптоми. 99% е сигурно, че отново имам проблем с някоя от запалителните бобини. Какъв е шанса в рамките на 3 месеца да заминат 2 от 4 не знам... дали нещо може да предизвиква този проблем или просто си им е дошъл края? Така погледнато има ли начин да се провери състояните на другите, защото ако тръгнеш на дълъг път и ти се случи това, няма да е много приятно. Последния път ми взеха 135лв за часта, което ми се вижда наистина много. Защото за 100лв с доставката я намирам веднага от autopower.bg като примерен сайт. Чух се с един друг сервиз, но от там ми казаха, че не ползват Delphi (марката, която ми поставиха последния път) ами 1-2 други марки, една от която беше NGK, до колкото разбрах и цената била 100-110лв за нея. Според вас има ли значение коя марка ще се купи? Другото, което си мисля е... дали да не си я сменя сам, като ще си спестя ходене до сервиз и 40~лв най-вероятно. Но предполагам, след това грешката няма да се изчисти сама и ще трябва да я закача да я изчистя. Какво е вашето мнение по този въпрос? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове