Ivan B 120 #1 Публикувано 30 Октомври, 2019 Сутрин, като потеглям, се чува виене от мотора. Като загрее двигателя или при повторно палене, това виене изчезва. Днес сутринта, беше най-зле. Като подам газ, дори на място, виеше, като сирена. Покарах малко и угасих двигателя. След час пак го запалих и виенето го нямаше. Може ли това да е някакъв лагер покрай ремъка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 281 #2 Отговорено 30 Октомври, 2019 Лагер на ролка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #3 Отговорено 30 Октомври, 2019 (Редактирано) Да оптяжна ролка , сваляш ремъка и когото се завърти се чува лагера на тази ролка. При мен беше оптяжна ролка климатик,моята генерация 1ва само там има . Сменяш ролката и всичко спира. Редактирано 30 Октомври, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1575 #4 Отговорено 30 Октомври, 2019 Преди 1 час, CARPERA написа: Да оптяжна ролка , ... Сменяш ролката и всичко спира. Обещаваш ли?! Щото може и да не спре. Ако проблема, например, не е САМО в оБтяжната ролка, а е и във гранясалата течнос в хидравликата на волана и се окаже, че вие самата помпа, какво правим? 1 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #5 Отговорено 30 Октомври, 2019 Аз сам дал една от вероятностите. Не виждам с какво ти помагаш ок,да си провери и там течноста. Можеш да допълниш а не да цитираш,смятам знаеш че предходен пост не се цитира,или правилата не важат за теб. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #6 Отговорено 30 Октомври, 2019 лагер! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #7 Отговорено 30 Октомври, 2019 И аз съм за хидравликата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #8 Отговорено 30 Октомври, 2019 (Редактирано) На хидравликата течността, от лятото е сменена 2 пъти с оригинална, защото рециклирах рейка. Да попитам, лесно ли се сменят ремъка и ролките или е некъф голям филм със специализирани инструменти и майстор от друга галактика? Питам също и дали обтяжната ролка се сменя комплект цял механизъм или може само ролка с лагер? Редактирано 30 Октомври, 2019 от Ivan B допълване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 132 #9 Отговорено 30 Октомври, 2019 (Редактирано) Относно обтяжната ролка може да я смениш само нея или само обтегача, а може да смениш и само лагера на старата ролка. Не се сменява трудно, хубаво е да има и втори човек за ремъка като слагате, на мен сам ми е трудно. Откачаш ремъка, хидравличната помпа след, което стигаш до обтегача с ролката. Ако сменяваш само ролката можеш директно да и отвъртиш болта и да я измъкнеш, внимавай, че гайката отзад може да изпадне. Ако си решил да сваляш целият обтегач, то той се държи на три болта, два от които се развъртат горе долу лесно, за да стигнеш до третия отзад задължително трябва да махнеш първо ролката, иначе няма стигане, освен ако не вдигаш мотора. Цена на ролка с обтегач марка INA 140-150 лева, но първо диагностицирай от къде е това виене, не действай на принципа проба грешка, успех с ремонта Редактирано 30 Октомври, 2019 от diezz 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #10 Отговорено 30 Октомври, 2019 Преди 7 часа, Ivan B написа: ...... Да попитам,...... И аз да попитам - за какво CR-V питаш (бензин или дизел) ? Защо не го добавиш в профила си, така ще е по-лесно за всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #11 Отговорено 31 Октомври, 2019 (Редактирано) По принцип е хубаво целия комплект ,но ако има кой трудно е за майсторите явно да се оцени и да каже че всичко освен лагера е ок.Разминаваш се само с лагер за молко пари и то японски. Това не им се прави и сменят всичко.Така и аз имам една оригинална ролка с виещ лагер, ако ти помогне лагера е NTN. При моята генерация 1ва рамото не е на прожина или казано самонатягаща ,и ролката към ремъка се натяга посредством болт. Можех да се размина с лагер за 15лв но не дадох 50лв за ролка,никой не ми е крив да съм си го сменил сам майстора това не му се прави. Редактирано 31 Октомври, 2019 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #12 Отговорено 31 Октомври, 2019 Преди 11 часа, Emicha написа: И аз да попитам - за какво CR-V питаш (бензин или дизел) ? Защо не го добавиш в профила си, така ще е по-лесно за всички. При регистрацията, някъде попълних модификацията - 2.2 дизел. Мислех, се види някъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 132 #13 Отговорено 31 Октомври, 2019 12 hours ago, Ivan B said: При регистрацията, някъде попълних модификацията - 2.2 дизел. Мислех, се види някъде. Да допълня поста си отгоре, указанията и информацията които съм дал в пост 9 са за бензинов мотор k20a4, за дизел си нямам и на идея дали е същата процедура, както и цената на обтегача с ролката, нека колегите с дизел агрегати да дадат инфо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #14 Отговорено 1 Ноември, 2019 Вече се вижда едно 2.2 . Сега по същество: 1 - виж с какъв ремък си (дългия или късия), защото ако си с дългия, ще имаш допълнително една паразитната ролка, която първа се предава и вместо да я сменяваш, направо я изхвърли и сложи по-късия ремък. 2 - само ролката на обтяжния механизъм - може да се смени ( оригинална преди години съм купувал от БТ за 90 лв.), обаче може да се смени и само лагера и (за около 15-20 лв.), но това ти си решаваш. 3 - Комплект обтяжен механизъм с ролка е скъпичък и не си струва да го купуваш, още повече че на твоя едва ли ще му има нещо. 4 - Като свалиш ремъка, провери и шайбата на алтернатора, че и от нея се получават разни шумове. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #15 Отговорено 2 Декември, 2019 И така, в крайна сметка, тази сутрин разбрах, от какво идва виенето. Оказа се, от маркучът на хирдавликата. При падане на температурите, маслото става гъсто и тази сутрин, колата беше, като излитащ самолет. Докато обикалях майстори и фирми за рециклаж, виенето изчезна със заграването на колата. Трябваше обаче да измина 20км., за да утихне, а маркучът се оказа невъзможен за рециклаж, защото един път е правен. Майсторът по хидравликите ме убеждаваше, че в Ханса, ще го оправят, въпреки, че е ремонтиран, но като отидох във фирмата ми казаха, че резултатът от ремонта, ще е с неизвестен край. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #16 Отговорено 2 Декември, 2019 (Редактирано) А какво му става на самия маркуч, затлачва ли се, стеснява ли се, какво му се рециклира та да не вие? Или вече като е рециклиран веднъж е направен по малък отвора и по трудно пропуска по гъстото масло...? Редактирано 2 Декември, 2019 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #17 Отговорено 2 Декември, 2019 Да, точно стесняването е проблемът. Дебитът е по-малък и се получава "свирка" А налягането там било сериозно - 130 атмосфери Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 453 #18 Отговорено 2 Декември, 2019 130 бар-а е силно пресилено. 12-15 е по-реалната стойност на налягането. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #19 Отговорено 2 Декември, 2019 (Редактирано) Преди 7 часа, Ivan B написа: Оказа се, от маркучът на хирдавликата. Как разбра че е маркуча за високо налягане, а не примерно казанчето или уплътненията при вакума? Редактирано 2 Декември, 2019 от dindin Няма нужда от цитат на цялото мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #20 Отговорено 2 Декември, 2019 (Редактирано) 7 hours ago, Ivan B said: И така, в крайна сметка, тази сутрин разбрах, от какво идва виенето. Оказа се, от маркучът на хирдавликата. При падане на температурите, маслото става гъсто и тази сутрин, колата беше, като излитащ самолет. Ако е сменено маслото това не бе трябвало да е причина. Ако не си го сменял направи го. Ето какво изкарах тази събота от такава хидравлика ,стопанина на колата е слушал майсторчета които му казвали там не се сменя щом върви. Резултата беше че човека не можа да повярва колко лесно може да върти волана. Ето какво трябва да се вижда след смяната му и измиване на казанчето. Вземи си читав оригинален втора употреба маркуч ако е толкова лош рециклирания. Редактирано 2 Декември, 2019 от CARPERA 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #21 Отговорено 3 Декември, 2019 (Редактирано) Маслото е сменено два пъти за 6 месеца с оригинално. Казанчето не е мито, но дали чак толкова ще се отрази? Втора употреба маркуч, няма никъде, където търсих. Ако някой има, ще купя. Преди 23 часа, Vancho написа: Как разбра че е маркуча за високо налягане, а не примерно казанчето или уплътненията при вакума? Това ми каза, човекът, който ми рециклира рейката. Занимава се само с това. Днес на студено пак виеше страшно и след 10км., като загря колата, всичко утихна. Казанче и вакуум казваш? Би ли обяснил малко по казуса, че нещо не вдявам. Редактирано 3 Декември, 2019 от Ivan B допълване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 403 #22 Отговорено 3 Декември, 2019 Има ли някой, освен Карпера, който след смяна на стара оригинална (Хонда) с нова оригинална (Хонда) хидравлична течност да е усетил някакво подобрение на волана? Имам предвид, само това да е правено, без никакви други интервенции. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #23 Отговорено 3 Декември, 2019 (Редактирано) Потвърждавам ти го на 4бр CRV 1ген на които към сменял. Това последното от събота преди малко се чух с човека все още не може да повярва на подобрението. Явно неговата е виждала смяна някога и ефекта беше поразително. При другите ефекта за всяка е различен според мен от различното износване на частите. Редактирано 3 Декември, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #24 Отговорено 3 Декември, 2019 преди 28 минути, inspektora написа: Има ли някой, освен Карпера, който след смяна на стара оригинална (Хонда) с нова оригинална (Хонда) хидравлична течност да е усетил някакво подобрение на волана? Имам предвид, само това да е правено, без никакви други интервенции. Aз на англичанката сложих Yacoo работи си както преди и вече над 30к , на стрийма виеше помислих да го поглеза с оем хич никакъв ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #25 Отговорено 3 Декември, 2019 Преди 6 часа, Ivan B написа: Маслото е сменено два пъти за 6 месеца с оригинално. Казанчето не е мито, но дали чак толкова ще се отрази? Втора употреба маркуч, няма никъде, където търсих. Ако някой има, ще купя. Това ми каза, човекът, който ми рециклира рейката. Занимава се само с това. Днес на студено пак виеше страшно и след 10км., като загря колата, всичко утихна. Казанче и вакуум казваш? Би ли обяснил малко по казуса, че нещо не вдявам. Откъм страната на казанчето помпата смуче... има вакум, там не искаш съпротивление, а от другата нагнетява.... И като засмуче малко въздух и вие. Провери си и ремъка дето я движи да не са го натегнали много, че тогава и през семеринга на остта ще смуче въздух. Според мен не е от маркуча. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolasko 11 #26 Отговорено 4 Декември, 2019 когато се смени семеринга на помпата ( имаше някаква тема по въпроса - как става) и спира да вие . Хубаво е да се смени и лагера. Вероятно има и омасляване. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #27 Отговорено 4 Декември, 2019 Днес си виеше, както обикновено, след това намаля виенето. Покарах колата, спрях и погледнах в казанчето за хидр. течност. Течността се беше разпенила! Това май е заради въздух в системата На снимката се вижда, къде има омасляване на помпата. Това някаква тапа ли е? Под нея се образува капка течност. И въпросът е, дали ако карам така, има опасност да се скапе помпата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #28 Отговорено 4 Декември, 2019 Намерих сервиз за помпата в Пловдив. Слагали японски лагери КOYO. Името на сервиза е Оверхаул. Някой има ли мнение, дали работят добре? Цена на ремонта 200лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #29 Отговорено 4 Декември, 2019 Там под тази тапа има някакво филтърче и се уплътнява от един О-пръстен (мисля че партидния номер му е 91347-PAA-A01), (като горните два - които се сменяват лесно), но този може да го смениш само ако разкачиш помпата. В тази тема ,в пост # 166 има много полезна информация ако те интересува и ако решиш ти да си правиш помпата: 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #30 Отговорено 4 Декември, 2019 Благодаря колега. Само не разбрах, на снимката, къде се намира опръстена, заради който се образуват балончета в течността. Обозначил съм две места с червено и зелено. Та под пластмасовия щуцер ли е или онова елипсовидното, щото това "Под" в обяснението е малко неразбираемо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #31 Отговорено 4 Декември, 2019 На твоята снимка в пластмасовия щуцер за който е хванат маркуча. В снимката от темата, щуцера е с червената стрелка - развиваш болтчето което държи щуцера (мисля че беше №10) и там е въпросния спечен О пръстен. В Бултрако ги има оригинални, на приемлива цена. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #32 Отговорено 4 Декември, 2019 Супер! Започвам от тук, да видим, дали ще има ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #33 Отговорено 5 Декември, 2019 Щастлив съм да ви кажа, че проблемът наистина се оказа, О пръстена на пластмасовия щуцер. Вчера само извадих щуцера, за да видя какво представлява О пръстена и пак си го сложих. Явно при това действие, нещо се е наместило и тази сутрин, паля и.....пълна тишина Сега ще поръчам от Бултрако, нов пръстен. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #34 Отговорено 10 Декември, 2019 Днес бях до Бултрако, да поръчам О-пръстена, защото по телефона не става. Заявиха ми, че трябвало капаро преди поръчката и доставката. Ок, днес отидох на място и виж ти изненада. Жената от щанда, директно ми даде О-пръстена. Явно не искат да ги занимават по тел., да ровят за части в склада Цена на пръстена в чужбина, лев и нещо. Тук 6,20лв. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #35 Отговорено 11 Декември, 2019 Че какво му е на стария? Ако е еластичен още значи си е добре. 6,20лв е направо ефтиния, защото не си им оставил колата да ти рециклират пак рейката! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #36 Отговорено 11 Декември, 2019 Старият се беше сплескал и втвърдил. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #37 Отговорено 11 Декември, 2019 Капаро за 6.20 те направо се подиграват. Да нямат налични О пръстени срам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #38 Отговорено 11 Декември, 2019 От Бултрако София съм поръчвал по телефона тампони за 30тина лева двата без нужда от капаро, така че надали е политика на фирмата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #39 Отговорено 11 Декември, 2019 Off Topic Тука, всеки си прави, каквото си иска. Цялото ни битие в БГ е такова. Правила няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka0007 212 #40 Отговорено 11 Декември, 2019 Off Topic Преди 3 часа, Ivan B написа: Тука, всеки си прави, каквото си иска. Цялото ни битие в БГ е такова. Правила няма. С повечето български сервизи и фирми, с които съм си имал работа през последните десет години са така-,, меринджеите" са Ганьовци, а персонала =98% Андрешковци, неебаващи да работят и се развиват... Дяволски кръг! А, как още съществуват, ми е голяма мистерия?! 😨 Официалният сервиз на Субару, на,, Цариградско"...,е един такъФ пример... Sorry за off topic - ка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове