Jump to content
Bizzito

Поръчка от Amayama. Мнения.

Recommended Posts

Здравейте,    

 

Попаднах на този сайт и в момента ми подготвят оферта за части с доставката.  Доста добре е организиран

На търсачката излизат няколко поръчки от сайта, най-вече от  @Jess и @rollin

Моля да споделите мнение за магазина, срокове за доставка, плащане и най-вече наистина ли са оригинални частите.

В оригинална опаковка ли са, качество и т.н?

 

https://www.amayama.com/en

 

Поздрави!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Оригинални са частите, доставката от Япония според условията 12-20 дена с EMS. Аз лично съм поръчвал дреболии. Някой ако е поръчвал доста неща и е трябвало да минава митница да сподели.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Интересно. Някои неща не са много евтини, но някои са на сравнително добри цени, дори със скъпичката доставка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Давам пример.

Цената на комплект агренажна верига (12 части) в amayama за 2.2 дизел с доставка, ддс и мито излиза 1460 лв.

Цената на бултрако за същите части е 1620 лв и то с 10% отстъпка (така пише в офертата). 

Вярно, че и те трябва хляб да ядат, ама аз не трябва ли 😂

Другото, което е, че там частите може и да са малко по-оригинални, но това е само за размишление.

 

Може би си заслужава повече за по-големи поръчки или когато трябва да е задължително OEM.

 

Edited by Bizzito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Частите са 100% оригинални, много са стабилни , спазват си всички срокове.

Цените са много по ниски от БГ

Аз съм редовен клиент и за моята кола и за служебните и за на приятели.

До сега не съм оставал разочарован и препоръчвам силно.

  • Like 1
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм поръчвал филтри, термостат и др. дреболии.

Доставката е точно една седмица.

Частите са 100% оригинални.

Митница досега не съм минавал, понеже съм поръчвал до 50 лв. на пратка. Така цената за доставка товари сметката.

Но иначе при по-голяма поръчка доставката, разпределена на артикулите, излиза евтино и си заслужава, и митото, понеже пак излиза по-евтино от официалните дилъри тук.

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Как се смята митото при поръчка над 50лв? Не съм се интересувал. Обмислям да поръчам оттам за може би към 130-140лв без доставката.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Доколкото съм запознат до 150 лв се плаща само ддс. А над 150 лв ддс и мито, митото за трябва да е 3.7% за авточасти.

  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 12 часа, rollin написа:

Частите са 100% оригинални, много са стабилни , спазват си всички срокове.

Цените са много по ниски от БГ

Аз съм редовен клиент и за моята кола и за служебните и за на приятели.

До сега не съм оставал разочарован и препоръчвам силно.

 

Благодаря, исках да чуя мнение от първа ръка :)

 

преди 3 минути, isullivan написа:

Имам три поръчки от Amayama,  две по 75лв и една 100лв с доставка International e-packet беше 10 евро на пратка (сега като гледам няма такава опция), не съм плащал нищо на митницата. Имам и поръчка от Ebay колет от Япония за 500лв дойде с EMS и пак не плащах ддс и мито.

 

Някой път минават нещата. Особено ако не са много обемисти. На късмет е рабоата дали ще мине митница или не.

  • Upvote 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз няколко пъти съм поръчвал неща над 400лв и нещата са фифти фифти дали ще го спрът на митница.
Лошото е, че все за мене като си поръчам ги спират, а като поръчам за служебните минават :D

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може би защото лимитите от юридическо към физическо и юридическо към юридическо са различни.:rolleyes:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не знам. Различни ли са? Мисля, че не, ама ако е така - дайте инфо.

Явно си зависи от обем, куриер, обявена стойност и сигурно късмет. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поръчката дойде :)

Първо искам да благодаря на Петър Пейков @Izanagi за отделеното време, внимание и съвети при поръчката на частите.

 

Пратката дойде за 6 календарни дни. Спряха я на митницата и тъй като пътува с EMS (български пощи) се възползвах от тяхната услуга за освобождаване на пратката, която включва попълване на митничекста декларация и всички документи. На цена от 16 лв.  Освобождаването стана за един ден.

Частите са в оригинални опаковки, всяка със своя парт номер. Бяха много прилежно опаковани.

Определено при нужда от оригинални части ще поръчам отново от там, стига цената да е адекватна.

В случая, цената на пълния комплект вериги за 2.2 дизел излезе 1680 лв, включително доставката и след заплащането на всички дължими налози и такси по освобождаването. Цената в хонда българия е абсолютно същата, но за мен остава спокойствието за качеството на частите и удоволстието от покупката, както и няколко допълнителни части на добра цена. Освен това бихме срока за доставка на хонда, който е минимум 10 дни :D

 

Ако някой има нужда от съдействие при покупка от сайта да не се притеснява да пише.

Edited by Bizzito
  • Like 2
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей, ще се възползвам относно съдействието...

Нормално ли е при въвеждане на парт номера първо да изписва, че не доставят до БГ, а после, че няма наличност на всичко което търся??? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не ми е изписвало, че не доставя до България. Пробвай да намериш частта по схемите, а не в търсачката да видиш дали ще ти го изпише пак. 

Ако не изписва наличност им пишеш запитване. Те проверяват при доставчика и те информират когато вече е налично да си го добавиш в кошницата. 

Моя съвет е ако имаш няколко части да ги пуснеш с едно запитване. Защото отговарят в рамките на 1-2 дни и още толкова докато получат отговор от доставчика. Може да им пишеш да потвърдят и за доставката до БГ.

Edited by Bizzito
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BizzitoЯсно, благодаря. Довечера действам!!!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Първата поръчка.

 

IMG_20190911_093607.jpg

 

Edited by Bizzito
  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Искам да направя и аз една малка поръчка от този сайт, която с пътя ми стъпва около 37$ тук до БГ. До колкото съм запознат EMS е Български пощи, но в случая има по-евтина досатвка с International E-Packet (with tracking). Интересно ми е, конкретно ако избера първото (International E-Packet) дали пак ще дойде с Български пощи или с друг куриер, тъй като ако има мито бих предпочел през Български пощи да мина.

 

Capture.thumb.PNG.7782129df732517af774a3ba6ba19be1.PNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз не съм получавал доставка от чужбина с друго освен български пощи (от ибей, амазон, алиекспрес). По всяка вероятност ще е с тях.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз мисля, че ще е с пощите. Ако е нещо дребно даже няма да мине и митница сигурно. И сумата не е голяма.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако някой ще прави поръчка готов съм да си разделим транспортните трябва ми един тампон.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Втората ми поръчка от сайта. Лагери за тампона на макферсъна. Дойдоха за две седмици. Този път не минаха митница. Крайна цена с доставка 39 лв за брой. Цена в Хонда Варна 100 лв. 

IMG_20200110_102850.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз пуснах вчера, ще пиша като има развитие.
За мойта очаквам митница, пък да видим.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нали от 01.02.2019 има митническо споразумение между ЕС и Япония и би трябвало за стоки с произход Япония, да няма мито.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не знам за такова, но ако има зависи какво обхваща. Може да е само за определени стоки. Септември ми спряха пратката и си платих като поп :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Платил си ДДС сигурно.
За споразумението знам, че е така.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не знам пичове, намерих само някакви новини с общи работи за споразумение между Европейския съюз и Япония, за отпадане на митата, но нищо конкретно. 

Аз съм си платил и ддс и мито и то и върху цената за доставката, както си му е реда. Нещо по-конкретно може ли да ми покажете. Смятам да се обадя да питам има ли, няма ли мита и защо съм платил.

Прилагам снимка за това, което съм платил върху 770 долара. Даже като смятам митото е повече от 3.7%, колкото трябва да е за авточасти.

IMG_20200110_204004.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пише в нета че е прието от Страсбург на 1 Фев 2019, да отпадне митото.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Видях го това. Явно не сме в ЕС  😂

Пиши тук с твоята как е минало да знаем.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мисля, че митото отпадна само за определени стоки. Изцяло ще отпадне, поетапно, след 2 - 3 години...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Повечето такси в автомобилния сектор обаче ще отпаднат на няколко етапа, с преходни периоди, които в някои случаи продължават до 15 години.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много съм доволен от amayama. Счупих си шилда на делкото на B18-та, за да извадя "заварил" се палец и си поръчах от тях. Изпратиха го на 25.12 и си го взех от пощата на 09.01, имайки предвид почивните дни покрай Коледа и НГ дойде бързо. Всичко излезна 15 usd като 7.5 usd  е доставката, а останалото шилда и два о-пръстена по 1 долар.

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ха да видим сега как работи customer service-а на колегите от amayama. На някой случвало ли му се е да си обърка поръчката и да се опита да я коригира още в самото начало? В моя случай направих поръчка на част, която е за по-нова генерация на същата кола, която карам. Цената на частта и за двете генерации е една и съща. Лошото е, че на сайта не мога да коригирам нищо по поръчката, както и не мога да я откажа. Писах им съобщения, никой до този момент не ми е върнал съобщение. Пробвах да им звънна, като оператор ме информира, че са в извън работно време (7 часа ни е разликата). Ще видя как ще продължи цялата тази сага и ще ви информирам, надявам се да е с хубав край :).

Edited by diezz

Share this post


Link to post
Share on other sites

[mention=38290]diezz[/mention]

Поръчката можеш само и вдинствено да спреш или промениш, преди да платиш.

 

Това го пише в момента, в който натиснеш да събмитнеш ордера, както пише и още няколко неща с които да се съгласиш.

 

До сега са ми отговаряли макс до 9ч. сутрин наше време.

За да се разберете, трябва да им пишеш през нощта, тогава отговарят почти веднага.

 

Можеш ли да постнеш тел., на който им звъниш?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята последна кореспонденция е днес между 11 и 12. Пуснах нова поръчка и аз. В общите условия не пише ли нещо за такива случаи? Аз си мисля, че преди да са изпратени няма да е проблем, но те работят с външни доставчици, не знам какво става ако вече са ги поръчали на него. Сподели моля развитието.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз им звънях на този телефон 050-3786-7884, трябва само кода на Япония да сложиш отпред. Вдига ми оператор на запис, който ме информира, че събота и неделя не работят, а в петък като им звънях беше в извън работно време за тях. 1.55 лв. е тарифата за минута през оператор А1. Планирам евентуално в понеделник да им звънна към 5-6 сутринта българско време за да се разберем. Ще пиша, като има някакво развитие.

Edited by diezz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерси колега, и аз на този звънях.
И аз чакам развитие по 2 ордера, още търсят един бушон 2 седмици вече...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

На този телефон, който съм посочил не могат да помогнат за неща свързани с отказ на поръчката или корекции на нещата в нея. Успях да се свържа днес сутринта и това ми обясни човекът отсреща. Каза ми за тези въпроси, които съм посочил по горе изцяло само в messaging система в сайта. Там обаче доста по-трудно може да се разбере човек, пък и отговора не ти го връщат на момента, мен ме забавиха 2 дена. Пак съм им писал пък да видим какво ще ми върнат, първият отговор беше, че каквото съм поръчал това ще ми изпратят ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...