dindin 1257 #121 Отговорено 19 Ноември, 2019 Ако наистина има букса за управление взимаш Autoleads или Connects2 адаптер и съответното кабелче за Alpine. Всъщност аз даже май трябва да имам такова кабелче, щото бях с Alpine допреди няколко месеца, ама трябва да го потърся. Например: https://www.dynamicsounds.co.uk/autoleads-pc99-x60-honda-crv-multistalk-stalk-steering-control-adaptor.html 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #122 Отговорено 20 Ноември, 2019 А някъде от БГ можели да се купи Autoleads или Connects 2 и съответното кабелче за алпин? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #123 Отговорено 20 Ноември, 2019 Провери в "Авител" . Малко по-скъпо е, но имат почти всичко. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #124 Отговорено 20 Ноември, 2019 Да, таман да видят аджеба има ли смисъл от упражнението и да тествате на място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #125 Отговорено 20 Ноември, 2019 Като гледам моделчето ти няма управление от волан ,така че .... преориентирай се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #126 Отговорено 20 Ноември, 2019 Преди 1 час, docev написа: Като гледам моделчето ти няма управление от волан ,така че .... преориентирай се. Отворен съм за предложения. 300 лв горна граница! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #127 Отговорено 20 Ноември, 2019 Каквото си харесаш с управление от волан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #128 Отговорено 20 Ноември, 2019 (Редактирано) Преди 1 час, docev написа: Каквото си харесаш с управление от волан. Ти на какво премина, нали до скоро си бил на алпин с управление, или ако ти е излишен продаваш ли го? Редактирано 20 Ноември, 2019 от Pi6ligara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #129 Отговорено 21 Ноември, 2019 Бъркаш човека. Алпина (UTE-72BT) го подарих на приятел, аз минах на Pioneer MVH-S510BT. Ако държиш на CD има и DEH вариант. Това под жака за микрофона е за управление от волана. В никакъв случай не предлагам или хваля модела, ти ще си избереш каквото ти допада. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #130 Отговорено 21 Ноември, 2019 Преди 2 часа, dindin написа: Бъркаш човека. Алпина (UTE-72BT) го подарих на приятел, аз минах на Pioneer MVH-S510BT. Ако държиш на CD има и DEH вариант. Това под жака за микрофона е за управление от волана. В никакъв случай не предлагам или хваля модела, ти ще си избереш каквото ти допада. Да, извинявам се колега, а за този Пионер пак ли си трябва адаптер? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #131 Отговорено 21 Ноември, 2019 Да. Само за оригиналното аудио не трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #132 Отговорено 21 Ноември, 2019 Ужас, значи цд-то е около 300лв и адаптера е към 160,170,това без пари за монтаж. Май ще се отказвам, много пари стават. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #133 Отговорено 21 Ноември, 2019 Off Topic БаМааМу, това от линка на Dindin e 20 паунда, к'ви са тия 160лв?! Последния път, когато купувах адаптор за Хонда, преди 6-7г. беше 12-13 паунда. Ама обикновен, без контрол от волана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #134 Отговорено 21 Ноември, 2019 Това е в Англия, аз търся от тук колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #135 Отговорено 22 Ноември, 2019 Отдавна има фирми с които от Англия доставката ще ти оскъпи това което искаш да купиш с 7-10лв. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #136 Отговорено 22 Ноември, 2019 Off Topic Екзактли. Зa 7-10лв ще ти доставят от Англия 2-3 кг такива кабелчета. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #137 Отговорено 3 Декември, 2019 Хора, сега като стана малко студено и първото палене сутрин първите 1,2 оборота са по бавни, 3 е по щ бърз,като на 4 вече е запалила. Това дали е от акумулатор или просто така си палят тия хонди? Първа зима ми е с нея, та още не знам. Също ако някой знае какъв акумулатор и дават по книга, че ако трябва да купувам да си и купя какъвто трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #138 Отговорено 3 Декември, 2019 (Редактирано) преди 13 минути, Pi6ligara написа: ако някой знае какъв акумулатор и дават по книга, По книга: 31500-SKN-E01 BATTERY ASSY. (JOHNSON) Иначе 12V, 74Ah, 680A Редактирано 3 Декември, 2019 от dandilov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #139 Отговорено 3 Декември, 2019 Мерси колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #140 Отговорено 4 Декември, 2019 Първо провери акумулатора да го тестват ,да видиш какво му е състоянието,добре ли зарежда алтернатора на колко. Свали го зареди с зарядно. Един път завъртял не както трябва и нов. Маже да е стартера да му трябва профилактика. Може някоя маса да се е разхлабила . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #141 Отговорено 13 Декември, 2019 Колеги, както бях писал по-рано сме ях крушките на бутоните с лед. Първо бях купил 20бр от алиекспрес, изгоряха за 1 месец, после взех тези https://www.aerzetixbg.com/index.php?id_category=90&controller=category Те изгоряха за 1 седмица. Какви крушки купувате, че да ги сменя и да не се занимавам повече? То накрая ще се изпотроши всичко от разглабяне всеки ден! Омръзна ми! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 119 #142 Отговорено 14 Декември, 2019 Аз имах много изгорели крушки. Смених ги с правилните, а не със светодиодни китайски боклуци. От магазин Викиват в Пловдив си купих стъклени с дълги меки изводи и вече 6 месеца, нямам изгоряла крушка. 90ст. е бройката. Слагайте само крушки, като фабричните, за да не си отваряте работа и забравете тези светодиодните. Колега, дано не си изхвърлил, оригиналните фасунги. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #143 Отговорено 14 Декември, 2019 И аз си купих от Викиват и ги смених, но с тях таблото ми свети бяло а бутоните различно. Исках всичко да свети еднакво и за това сложих лед. Получава се супер и всичко свети еднакво, но са боклуци и горят като свещи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #144 Отговорено 14 Декември, 2019 Преди 6 часа, Ivan B написа: Аз имах много изгорели крушки. Смених ги с правилните, а не със светодиодни китайски боклуци. От магазин Викиват в Пловдив си купих стъклени с дълги меки изводи и вече 6 месеца, нямам изгоряла крушка. 90ст. е бройката. Слагайте само крушки, като фабричните, за да не си отваряте работа и забравете тези светодиодните. Колега, дано не си изхвърлил, оригиналните фасунги. Така ,ма и тея горят .При мен са изкарвали година и два три месеца. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 119 #145 Отговорено 14 Декември, 2019 Те всички горят! Въпросът е, колко често. Тенденцията е ясна. Всичко трябва да има максимално кратък живот, за да се въртят едни пари. Положението е лошо и въпреки това, има едно решение, което приложих на предишния си автомобил. Запоих нормални, качествени, ярки светодиоди с резистори, там където фабричната фасунга, контактува с платката. Животът на тези светодиоди е много дълъг. Операцията е трудоемка и не става за всички осветени детайли, но пък забравяш за смяна на някои крушки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #146 Отговорено 15 Декември, 2019 Продават и цветни шапчици във Викиват и можеш да си направеш необходимия цвят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #147 Отговорено 16 Декември, 2019 Видях ги, ще пробвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #148 Отговорено 18 Декември, 2019 Колеги, един въпрос който вероятно ще изглежда като хвърляне на боб, но все пак реших да ви питам тъй като ми предстои пътуване. Нещо скърца от към предно дясно колело, като гумено скърцане ми звучи като карам, но е въвсем леко и едвам го чувам. Чува се само когато има неравности по пътя и гумата прави много резки движения горе-доло, горе-доло, горе-доло за няколко метра. Пробвах да вляза в дупка нарочно с ниска скорост, с дясната гума само, нищо не се чува. Та след толкова пояснения следва въпроса, от какво може да е това и има ли някаква опасност да стане нещо, тъй като за събота и неделя трябва да мина около 800км а няма свободен майстор преди това да я прегледа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 130 #149 Отговорено 18 Декември, 2019 Може шарнир да скърца. Вдигни я на крик и погледни дали са здрави гумените маншони и на двата шарнира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #150 Отговорено 18 Декември, 2019 Нямам оригинален крик, така я купих и не мога да я вдигна, само на майстор, но няма наличен преди пътуването. Здраве да е, ще се гледа като се върна. Благодаря за отговора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #151 Отговорено 18 Декември, 2019 Мене повече би ме притеснявало не скърцането а това, че нямам крик да си сменя гумата евентуално. Причината може би е в горната част на амортисьора 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #152 Отговорено 18 Декември, 2019 С карта за 50лв на СБА имаш безплатна асистенция за неща като смяна на гума, подаване на ток и малки крайпътни ремонти (отделно от пътната помощ и ГТП-то). Така че не е страшно, ако го е предвидил човека. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #153 Отговорено 18 Декември, 2019 преди 50 минути, vespa написа: Причината може би е в горната част на амортисьора. Това какво ще рече по-конкретно? Тампон ли е, какъв трябва да се купи за да е добър, каква му е цената? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 119 #154 Отговорено 19 Декември, 2019 Тампонът с лагер под бомбето, на който е хванат пръта на амортисьорът. Аз сложих Билщайн и вече 8000км. са добре. Цена с отстъпка 80лв. бройката. Не купувай Каяба, ако това се окаже проблемът! По принцип е най-добре да се сложат оригинални. Ляв и десен са да знаеш и най-добре ги сменяй и двата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #155 Отговорено 19 Декември, 2019 Ясно, ще проверя колко е разликата между билщайн и оригинален, и ако не е фрапираща ще взема оригинал. Ако е това разбира се. А не разбрах опасно ли е да се кара така едни 800-1000 км.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 119 #156 Отговорено 23 Декември, 2019 Не мисля, че ще ти изскочи прътът през капака Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #157 Отговорено 1 Януари, 2020 Здравейте и Честита Нова Година на всички, снощи бях дежурен и тази сутрин като си тръгвах от работа изненада, конденз във фара. Някой знае ли как да се отърва от него?На пръв поглед фара не излежда да е отварян, отгоре на щипките и на двата фара се подава от фабричното черно лепило. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #158 Отговорено 1 Януари, 2020 Честита 2020 и от мен! Ревизирай си гумените шапки на фасунгите, може нещо да са е разместили, мисля, че на тези гумени шапки имаше и отдушници провери и тях да не са се запушили от нещо. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pi6ligara 10 #159 Отговорено 2 Януари, 2020 Развих ги, едната на дъгите беше хлабава, оправих я и сега е стегната, не видях никакви отдушници от вътре на маншона, но как сега да извадя изпотеното? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #160 Отговорено 2 Януари, 2020 На слънце. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове