Jump to content
Pi6ligara

Нов собственик с доста въпроси

Recommended Posts

Ако наистина има букса за управление взимаш Autoleads или Connects2 адаптер и съответното кабелче за Alpine. 

Всъщност аз даже май трябва да имам такова кабелче, щото бях с Alpine допреди няколко месеца, ама трябва да го потърся.

 

Например:

https://www.dynamicsounds.co.uk/autoleads-pc99-x60-honda-crv-multistalk-stalk-steering-control-adaptor.html

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някъде от БГ можели да се купи Autoleads или Connects 2 и съответното кабелче за алпин? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери в "Авител" . Малко по-скъпо е, но имат почти всичко.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, таман да видят аджеба има ли смисъл от упражнението и да тествате на място. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам моделчето ти няма управление от волан ,така че ....  преориентирай се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, docev написа:

Като гледам моделчето ти няма управление от волан ,така че ....  преориентирай се.

Отворен съм за предложения. 300 лв горна граница! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото си харесаш с управление от волан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, docev написа:

Каквото си харесаш с управление от волан.

Ти на какво премина, нали до скоро си бил на алпин с управление, или ако ти е излишен продаваш ли го? 

Редактирано от Pi6ligara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъркаш човека. :) 

Алпина (UTE-72BT) го подарих на приятел, аз минах на Pioneer MVH-S510BT.

Ако държиш на CD има и DEH вариант.

 

Това под жака за микрофона е за управление от волана.

61IgxLiO4BL._SL1280_.jpg

 

В никакъв случай не предлагам или хваля модела, ти ще си избереш каквото ти допада.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, dindin написа:

Бъркаш човека. :) 

Алпина (UTE-72BT) го подарих на приятел, аз минах на Pioneer MVH-S510BT.

Ако държиш на CD има и DEH вариант.

 

Това под жака за микрофона е за управление от волана.

61IgxLiO4BL._SL1280_.jpg

 

В никакъв случай не предлагам или хваля модела, ти ще си избереш каквото ти допада.

Да, извинявам се колега, а за този Пионер пак ли си трябва адаптер? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.

Само за оригиналното аудио не трябва. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас, значи цд-то е около 300лв и адаптера е към 160,170,това без пари за монтаж. Май ще се отказвам, много пари стават. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

БаМааМу, това от линка на Dindin e 20 паунда, к'ви са тия 160лв?!

Последния път, когато купувах адаптор за Хонда, преди 6-7г. беше 12-13 паунда. Ама обикновен, без контрол от волана.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е в Англия, аз търся от тук колега. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна има фирми с които от Англия доставката ще ти оскъпи това което искаш да купиш с 7-10лв.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Екзактли.

Зa 7-10лв ще ти доставят от Англия 2-3 кг такива кабелчета. :P

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, сега като стана малко студено и първото палене сутрин първите 1,2 оборота са по бавни, 3 е по щ бърз,като на 4 вече е запалила. Това дали е от акумулатор или просто така си палят тия хонди? Първа зима ми е с нея, та още не знам. Също ако някой знае какъв акумулатор и дават по книга, че ако трябва да купувам да си и купя какъвто трябва. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, Pi6ligara написа:

ако някой знае какъв акумулатор и дават по книга,

 

По книга: 31500-SKN-E01 BATTERY ASSY. (JOHNSON) :)

Иначе 12V, 74Ah, 680A

Редактирано от dandilov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо провери акумулатора  да го тестват ,да видиш какво му е състоянието,добре ли зарежда алтернатора на колко.

Свали го зареди с зарядно.

Един път завъртял не както  трябва и нов.

Маже да е стартера да му трябва профилактика. 

Може някоя маса да се е разхлабила .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, както бях писал по-рано сме ях крушките на бутоните с лед. Първо бях купил 20бр от алиекспрес, изгоряха за 1 месец, после взех тези https://www.aerzetixbg.com/index.php?id_category=90&controller=category

Те изгоряха за 1 седмица. Какви крушки купувате, че да ги сменя и да не се занимавам повече? То накрая ще се изпотроши всичко от разглабяне всеки ден! Омръзна ми! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах много изгорели крушки. Смених ги с правилните, а не със светодиодни китайски боклуци. От магазин Викиват в Пловдив си купих стъклени с дълги меки изводи и вече 6 месеца, нямам изгоряла крушка. 90ст. е бройката. Слагайте само крушки, като фабричните, за да не си отваряте работа и забравете тези светодиодните. Колега, дано не си изхвърлил, оригиналните фасунги.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си купих от Викиват и ги смених, но с тях таблото ми свети бяло а бутоните различно. Исках всичко да свети еднакво и за това сложих лед. Получава се супер и всичко свети еднакво, но са боклуци и горят като свещи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Ivan B написа:

Аз имах много изгорели крушки. Смених ги с правилните, а не със светодиодни китайски боклуци. От магазин Викиват в Пловдив си купих стъклени с дълги меки изводи и вече 6 месеца, нямам изгоряла крушка. 90ст. е бройката. Слагайте само крушки, като фабричните, за да не си отваряте работа и забравете тези светодиодните. Колега, дано не си изхвърлил, оригиналните фасунги.

Така ,ма и тея горят .При мен са изкарвали  година и два три месеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те всички горят! Въпросът е, колко често. Тенденцията е ясна. Всичко трябва да има максимално кратък живот, за да се въртят едни пари. Положението е лошо и въпреки това, има едно решение, което приложих на предишния си автомобил. Запоих нормални, качествени, ярки светодиоди с резистори, там където фабричната фасунга, контактува с платката. Животът на тези светодиоди е много дълъг. Операцията е трудоемка и не става за всички осветени детайли, но пък забравяш за смяна на някои крушки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продават и цветни шапчици  във Викиват и можеш да си направеш необходимия цвят 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, един въпрос който вероятно ще изглежда като хвърляне на боб, но все пак реших да ви питам тъй като ми предстои пътуване. Нещо скърца от към предно дясно колело, като гумено скърцане ми звучи като карам, но е въвсем леко и едвам го чувам. Чува се само когато има неравности по пътя и гумата прави много резки движения горе-доло, горе-доло, горе-доло за няколко метра. Пробвах да вляза в дупка нарочно с ниска скорост, с дясната гума само, нищо не се чува. Та след толкова пояснения следва въпроса, от какво може да е това и има ли някаква опасност да стане нещо, тъй като за събота и неделя трябва да мина около 800км а няма свободен майстор преди това да я прегледа? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Може шарнир да скърца. Вдигни я на крик и погледни дали са здрави гумените маншони и на двата шарнира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам оригинален крик, така я купих и не мога да я вдигна, само на майстор, но няма наличен преди пътуването. Здраве да е, ще се гледа като се върна. Благодаря за отговора. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мене повече би ме притеснявало не скърцането а това, че нямам крик да си сменя гумата евентуално. Причината може би е в горната част на амортисьора 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С карта за 50лв на СБА имаш безплатна асистенция за неща като смяна на гума, подаване на ток и малки крайпътни ремонти (отделно от пътната помощ и ГТП-то). Така че не е страшно, ако го е предвидил човека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 50 минути, vespa написа:

Причината може би е в горната част на амортисьора. 

Това какво ще рече по-конкретно? Тампон ли е, какъв трябва да се купи за да е добър, каква му е цената? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампонът с лагер под бомбето, на който е хванат пръта на амортисьорът. Аз сложих Билщайн и вече 8000км. са добре. Цена с отстъпка 80лв. бройката. Не купувай Каяба, ако това се окаже проблемът! По принцип е най-добре да се сложат оригинални. Ляв и десен са да знаеш и най-добре ги сменяй и двата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, ще проверя колко е разликата между билщайн и оригинален, и ако не е фрапираща ще взема оригинал. Ако е това разбира се. А не разбрах опасно ли е да се кара така едни 800-1000 км.? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че ще ти изскочи прътът през капака :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и Честита Нова Година на всички, снощи бях дежурен и тази сутрин като си тръгвах от работа изненада, конденз във фара. Някой знае ли как да се отърва от него?На пръв поглед фара не излежда да е отварян, отгоре на щипките и на двата фара се подава от фабричното черно лепило.

IMG_20200101_121234.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита 2020 и от мен!

Ревизирай си гумените шапки на фасунгите, може нещо да са е разместили, мисля, че на тези гумени шапки имаше и отдушници провери и тях да не са се запушили от нещо. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развих ги, едната на дъгите беше хлабава, оправих я и сега е стегната, не видях никакви отдушници от вътре на маншона, но как сега да извадя изпотеното? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На слънце.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...