Jump to content
Pi6ligara

Нов собственик с доста въпроси

Recommended Posts

Не Батко, тези 60 лева са за 4 литра масло, за диФа и скоростната кутия, а цената за ТРУДА беше 10 лева, чете ли внимателно преди да пишеш? Защо като питаш нещо в тоя форум първо пишат остроумните, а после евентуално знаещите? Никого не искам да обиждам, но ми прави впечатление че каквото и да попитам се почва един сърказъм, сякаш всеки трябва да се е родил научен, нито нещо което да ти помогне, нито поне линк към някоя тема по въпроса! Две мнения, единия пита дали са ми върнали тубите, другия имало 2 начина! Едни и същи хора ли сте в форума и във фейсбук фен страницата не знам, тук като питаш нещо е трагедия, там не съм питал още, но на всеки въпрос има адекватен отговор! Аз да не съм влязъл тук да се подиграват с мен? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам кой с какво те е обидил.Какво масло взе 4л.за 60лв.сложи ги поне тези масла оригинални писано е много по този въпрос.Ако цените на майсторите ти се виждат високи сменяй сам не е трудно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто се учудих за тея 60 лв с които  не можеш  да купиш  нищо оригинално ,а ти казваш че са ти сложили 4л за скоростна кутия и задния диференциал. 

Ето цените  на оригиналните масла ,ти прецени

https://honda-solaray.bg/category/107/masla-honda.html

Незнам на какво се сърдиш но ако са ти набутали някъкви помия в двете места сърди се на майстор с 10 те лв труд. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре тогава, да не е 4 литра а 3 литра, объркал дъм с 1 литър. Маслото си е оригинално от Бултрако, майстора поръчва по 20 литра на веднъж, за много коли. 60лв ми каза жена и 10лв за труд, това е. Туби не съм вземал, за какво са ми, оставих ги там. 

Гуми и джанти за зимата вече съм взел 215/65/16, че малко бавно става комуникацията тук и докато чакам ще стане нова година. 

Задния джам се отваря с ключа, но не се отваря от бутона на вратата, явно само при мен е така,никой не е имал подобен проблем. Централното, много ми се виждат по 40лв на врата, това са 200лв само за централно и отделно ми искат 150лв ако искам и аларма. 

Прилагам снимка на оригиналната джанта с гума 235/60/16, така съм взел колата. 

 

 

IMG_20190907_111318.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_7o.htm#158753

 

Тея бушони си ги прегледал предполагам? 

 

#13 в коша и виж към които отива в таблото. 

Тва и 4-те актуатора да ти се скапят.... 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбери едно никой не иска да се заяжда с теб,искаме да те предпазим от майстори които си правят каквото искат.

Та този маистор трябва да е много известен и да прави само Хонди за да  поддържа такива 20л варели.

На каквато и цена да го взима да ти го продава на 20лв литъра това е подарък,или трябва да ти е брат.

Или отиваме на според мен варианта ,сложил е някъкво масло но не и оригинално на Хонда,което наистина е зле.

Наистина се увери с какви масла работи,  ако ще ползваш за в бъдеще този майстор,или ни го препоръчай да се възползват и други колеги от тези цени.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Carperа, 20 лева са ок на литър, наливно и аз съм взимал такова.

Стига с тая тема. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, dindin написа:

 

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_7o.htm#158753

 

Тея бушони си ги прегледал предполагам? 

 

#13 в коша и виж към които отива в таблото. 

Тва и 4-те актуатора да ти се скапят.... 

Не съм гледал бушоните, защото до сега не знаех кои бушони да гледам,но ще ги видя вече. 

От шофьорската врата с ключа се заключват шофьорската и двете от другата страна, пасажерската зад шофьора и багажника не, като таьи на багажника се чува, но не заключва или отключва, а пасажерската е умряла сигурно, защото нищо не се чува. 

От бутона на ключа се заключват само двете врати от ляво, шофьорската, пасажерската и багажника не, като багажника и шофьорската се чуват машинките, но не правят нищо. 

Значи според мен ми трябват 3 машинки(актуатори) или както там се казват. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно да, аз нещо много грешно съм разбрал, че всичките без на задната врата и прозорчето не де отварят. 

 

Можеш да си махнеш корите и да си ги смениш с цената на няколко щипки ако си като мене чупещ. :D

 

В ръководството front/rear door trim removal. Лесно е, за няколко минути свалям панел, че вече няколко пъти го правя. 

 

В youtube има клипове също, обикновено за смяна на говорители.

 

За машинки виж по другите теми, за някакви дребни пари могат да се намерят, но досега не ми се е налагало да сменям. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батко, нали за това са форумите, да се споделя информация между хората, съгласен съм има го някъде, но ти имаш ли време да преровиш 10 страници с теми и да отсяваш полезното от спама, аз не? Аз не карам никого да повтаря или потретва, като знаеш къде е темата на човека имал този проблем, ми сложи един линк аз ще го отворя и ще прочета, какво трудно има в това. Нов съм, за пръв път карам хонда, ще се науча и аз след време кое как се прави по нея но нали за това е форум за ЦРВ да питаш нещо, ако не знаеш или? И още нещо да питам, тия лайсни на вратите, които са точно под стъклата, продават ли се някъде ще моите са и начупени ръбовете и е много грозно? 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросните лайсни се наричат weatherstrips. В Бултрако са около 170 лв за бройка, в алито изглеждат така :

 

https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20190907131422&SearchText=honda+crv+2005+weatherstrip&switch_new_app=y

 

Но горното е за 3та генерация, но може да те насочи в търсенето из нета на части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, tanas4o_ написа:

Въпросните лайсни се наричат weatherstrips. В Бултрако са около 170 лв за бройка, в алито изглеждат така :

 

https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20190907131422&SearchText=honda+crv+2005+weatherstrip&switch_new_app=y

 

Но горното е за 3та генерация, но може да те насочи в търсенето из нета на части.

Много благодаря. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не знам, ама и така не е.

 

Вчера сутрин задаваш въпрос. Десет часа по-късно ти отговарят. След още 6 часа благодариш за отговора. Ако беше отворил компютъра и беше попитал гугл, още вчера, за няколко минутки, щеше да научиш, къде се продават такива лайстни.

 

п.п. Искрено се надявам никнейма ти да не е олицетворение на личността ти. Докато задаваш въпроси в стил бгМама и фейсбук, и отговорите ще са в същия стил.

 

edit:

Снощи, точно за 3 минути, през гугл, не през търсачката на форума, намерих и прочетох няколко теми за актуаторите на CR-V. Ако бях отделил още 15мин, да прегледам и следващите страници, сигурно щях да открия точната тема.

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я ми кажи какви въпроси е удобно да задавам и какви да не задавам,също и как трябва да ги задавам, и колко време след отговора да благодаря или да не благодаря изобщо, за да не съм пак в грешка? 

Сега никнейма мисля, че няма значение какъв е, и аз можеше да се кръстя Var-ban като Krasi-mir, но Pi6ligara ми изглежда е по-забавен.

Значи според теб извода е, ако можеш да намериш отговор в гугъл, не питай във форума, така ли? 

 

И аз не знам, но и според мен така не е! 

Все пак благодаря ти за отделеното време да проучиш кое за колко време се намира в гугъл. Поздрави! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оффффф, нещо си се афектирал човече, жив и здрав да си!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охоооо?! Детската градина! :) ....с извинение за офф-а

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на машинкие се подменят само моторчетата с такива от алито и готово https://ru.aliexpress.com/item/32826686359.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.274233edE29fsp разлепяш машинката сменяш моторчето и след това я залепяш моторчето струва 2,50лв

Редактирано от pll_ili

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, pll_ili написа:

на машинкие се подменят само моторчетата с такива от алито и готово https://ru.aliexpress.com/item/32826686359.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.274233edE29fsp разлепяш машинката сменяш моторчето и след това я залепяш моторчето струва 2,50лв

Мерси колега, веднага поръчах! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още една тема за централното 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам, моторчетата за актуаторите ги поръчах от алито, но в Автосклад намерих цели актуатори по 20 лв, само че има за 4-те врати, никъде не намерих в нета отделен актуатор за багажника, та въпроса ми е този на багажника като на някоя от вратите ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda Part No.: 74800-S9A-J01

Виж и сам си прецени дали е същия като другите,по мое мнение е различен.Успех!

https://www.ebay.com/itm/Dorman-Tailgate-Lock-Actuator-Motor-for-Honda-CR-V-2002-2006-le/302812614014?fits=Year%3A2005|Model%3ACR-V|Make%3AHonda&hash=item468109cd7e:g:~3MAAOSwn6dbUnFA

Това е само актуатора без металната пластина.

Редактирано от g_georgiev
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предна дясна , задна дясна  и багажник едни и същи.

Задна лява е като десните ( обратна ) . 

А предна лява ,  +3 пина управление централно. 

Цял мотор не препоръчвам , понеже втулката набита на оста в която влиза  пластмасата , трудно се вади .

Пък камо ли да я набиеш на новото моторче без да го потрошиш.

Ето ЖОКЕР. ( и то правилният 😉 )

https://www.aliexpress.com/item/32953744365.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dvDQZrh

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, ами ще взема четките от вече поръчаните моторчета и ще ги сложа на старите, предполагам така ще стане. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано ти пратят добри.

Щото китаеца хубави снимки качва и копира , ама изпраща друго много често.

И  да...  , работи , ама не се знае до кога с кофти качеството. 

20 мотора такива бях поръчал и като разглобих да вземам пластмасата и смях. Изработка , онова дето ни виси на мъжете под члена ( едното (неофициалното наименование) ) .

Че и с поялника запоявано за да има добър контакт между пластинките.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, сега като застудя сутрин забелязах че не иска да ми работи бутона за рециркулация на въздуха в купето. Знам със сигурност, че не е изгоряла крушката, защото съм сменил лично всички крушки, имаше доста изгорели, след това всичко си светеше и работеше, след това не съм го натискал, но вече не иска да свети. Слушам като го натисна, но не мога да разбера дали работят клапите или не, в събота пътувах за Враца, по едно време го натиснах светна, после го изгасих и пак не свети вече, свалях целия панел да видя крушката, здрава е, дали има нужда от някакво обучение или има нещо изгоряло в самия бутон? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай на контакт, намали до минимум вентилатора и разцъкай бутонa за циркулация, ако работи клапата ще я чуеш, при мен се чува много слабо като доближа ухо до централната конзола, но се чува, ако при теб не се чува нищо, то или бутона, или моторчето не работят. Има начин да разбереш в кое е проблема, трябва да извадиш буксата, да откриеш кои са кабелите за циркулацията и да ги окъсиш с един кламер. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се окажеш на светофар зад някое чипосано бмв, ще разбереш лесно дали работи. Аз основно в такива ситуации го ползвам, но съм с Акорд. Не знам дали на црв-то се усеща по същия начин дима на предните автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но като го натисна и не светва лампата не знам дали е включило или не, ослушвам се да чуя някакъв шум или усилване на струята, но не осещам нищо, като стигна на светофар и замирише се сещам, натискам го но в това врвме колите тръгват и всичко приключва. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност сега ме подсети, че вместо да се ослушваш надуй вентилатора на макс и тогава натисни бутона, трябва да чуеш осезаема промяна в звука на въздушния поток, но по всяка вероятност не ти работи бутона, щом крушката е здрава и не светва явно при подмяната нещо си предобрил. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То какво да му предобриш, завърташ фасунката, вадиш крушката, слагаш здравата и завърташ фасунката, не е нещо сложно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин проверих, мисля че бутона си работи, просто крушката не светва, сигурно е от самата фасунка(фасунга) защото е доста изгоряла, някой знае ли къде се продават такива?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моята клапа за рециркулация съм я пробвал по следния начин. Когато бутонът за рециркулация е изключен, нагласям потока на въздуха да е срещу мене, в този момент като съм в движение от средните духалки се усеща потока на въздуха, в момента, в който натисна бутона за рециркулация, този поток въздух спира. В тази връзка искам да попитам за средните духалки на таблото има ли начин да се затварят механично както двете крайни?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Pi6ligara написа:

Тази сутрин проверих, мисля че бутона си работи, просто крушката не светва, сигурно е от самата фасунка(фасунга) защото е доста изгоряла, някой знае ли къде се продават такива?

Водят се Цокъл Т3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапата за рециркулация на въздуха се намира под филтъра на купето, които са два на брой. Разкача се жабката от двата края, отваря се едно продълговато пластмасово капаче, където зад него се намират двата филтъра. След като се свалят филтрите на купето се вижда и вентилатора и клапата за рециркулация. При това положение включваш на контакт, натискаш бутона за рециркулация на въздуха и виждаш дали клапата се движи. Също така може да видиш в какво състояние ти е изолацията /дунапрена/ на клапата. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...