Jump to content
Sign in to follow this  
BOKLUK_CHOVEK

Смяна на верига на K24Z3,Въпрос?

Recommended Posts

Здрасти!

Веригата ми е за смяна. Колата е Accord 8,K24Z3 ,2.4,201hp.

Питах за цена в хонда и в Евро7

В евро7 цената на коплект за смяна на веригата е 290лв.Комплекта включва нещата на снимка 1.

Марката на веригата е BGA. 

Въпросите са: Някой има ли инфо дали са читави веригите на BGA?

Това което се вижда на снимката всичко ли е което ми е нужно за смяната?

 

На втората снимка са цените от Бултрако за верига и консумативи към нея + информативно цена на сегменти и гумички за клапаните.

 

Въпросът е : Мога ли да се доверя на евтиния коплект верига марка BGA за 290лв или да я взема от хонда на много по скъпа цена?

 

Някой сменял ли е верига на K24Z3?

 

Как върви цената на труда за услугата "смяна на верига" по сервизите?

 

Мерси!

IMG_20190708_103208.jpg

IMG_20190708_132213__01__01.jpg

Edited by BOKLUK_CHOVEK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Доколкото имам информация, BGA като марка са внос от Англия. И били читави. Къде са произведени реално...един господ знае. Правели се по цял свят , от Китай до Англия... Ти си прави изводите. А иначе, колкото хора, толкова мнения ще намериш за тази марка. Но най-добре "патило да каже". Ако има някой въобще с такава верига...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не ползвай зъбните. И веригата за маслената си купи ое. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз не бих рискувал,поне за дизелите не стават. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Махни капака, виж как са зъбчатките  и водачите, и ако са прилични сменяй само голямата верига и не го мисли повече... 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Когато се сменя голямата верига, задължително се сменя и малката, че като се скъса мотора отива на кино, защото се оплита с голямата и става мазало.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

BGA на тази марка веднъж купих гарнитура на клапаните-майсторя ми се обади да взимам друга тази  тотално се ръзминавала с размерите.

Може да съм попаднал на ментеляк.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Значи,няма да взимам нищо BGA.

Мерси за съвета.

А въобще някаква верига различна от оригинална може ли да се ползва? Кажете читава марка такава,ако има де.

 

Мерси!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мой приятел управител на магазин в Тех-ко ми препоръча Kavo(за дизел беше).От тази марка не са лоши продуктите,но ти си решаваш.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 8.07.2019 г. at 16:24, BOKLUK_CHOVEK написа:

На втората снимка са цените от Бултрако за верига и консумативи към нея + информативно цена на сегменти и гумички за клапаните.

 

Колко и искат в Бултрако ?

Edited by dindin
Няма нужда от целия цитат

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абе дали веригата е D.I.D или както в офертата на Бултрако DAIDO  няма значение защото е едно и също.

Демек оригиналните за вграждане и наистина не са скъпи, ама без пари няма.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте на всички. От 1 седмица имам honda accord 2.2 i-ctdi. Сега обслужва колата, масло, филтри, ремъци и ролки, водна помпа. Питането ми към вас, този тип двигател има ли проблем с късането на веригата? И дали може да се разбере колко може да се кара с нея без да я смениш ако нямаш сервизна история. От сервиза ми казаха, че веригата няма голямо окисление,но било хубаво да се смени. Като видях цените по горе около 3000лв за всички частни, които трябва да се дадът само за това. Моля за вашето мнение. Благодаря предварително. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

За N22 пълен комплект вериги и всичко около тях оем е 1680 лева 

Edited by fenabg

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 26.07.2019 г. at 9:07, fenabg написа:

За н22 пълен комплект вериги и всичко около тях оем е 1680 лева 

Е,Ваньо Н22 е с ремък🤓

Вероятно имаше предвид N22,че не се разбира🤷‍♀️😁

Edited by policeman
  • Upvote 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 26.07.2019 г. at 9:07, fenabg написа:

За н22 пълен комплект вериги и всичко около тях оем е 1680 лева 

Здрасти, имаш ли инфирмация на колко км се сменя ангренажна верига комплет, за 2.4 190к.с. Акорд7, и ориентировъчна цена. Благодаря предварително 🔝👍🏻

Edited by Станимир_пм

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, Станимир_пм написа:

Здрасти, имаш ли инфирмация на колко км се сменя ангренажна верига комплет, за 2.4 190к.с. Акорд7, и ориентировъчна цена. Благодаря предварително 🔝👍🏻

При един рутинен реглаж на клапани това се проверява елементарно , човека които ги прави трябва да знае какво да гледа. Няма строго фиксиран пробег има си белези по тях .

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 35 минути, fenabg написа:

При един рутинен реглаж на клапани това се проверява елементарно , човека които ги прави трябва да знае какво да гледа. Няма строго фиксиран пробег има си белези по тях .

Извинявай че пак досаждам, автоматичните скоростни кутии надежни ли са, и как стоят нещата със съединителя при тях. Търсих търсих не намерих съединител за автоматик видях че имат нещо като метално подобно на газова бутилка за резервна гума. Сменя ли се това нещо, на колко км се сменя и горе долу урентировачна цена. Благодаря отново

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нямат съединител като на ръчна кутия , Здрави кутии са и при нормални условия сменяш само масло.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само да отбележа, че една афтърмаркет компания може да прави "добри" вериги (комплекти) за дизел, но това не значи че са добри и в бензиновите, както и обратното.

Риска от не оригинален комллект не си струва.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, Станимир_пм написа:

Извинявай че пак досаждам, автоматичните скоростни кутии надежни ли са, и как стоят нещата със съединителя при тях. Търсих търсих не намерих съединител за автоматик видях че имат нещо като метално подобно на газова бутилка за резервна гума. Сменя ли се това нещо, на колко км се сменя и горе долу урентировачна цена. Благодаря отново

Всъщност имат съединител, но той изпълнява друга функция - блокира тавите на хидротрансформатора, за да осигури директен въртящ момент към вала на кутията. Това дето прилича на "газова бутилка за резервна гума", е именно хидротрансформатора. Той е "съединителят" като функция, а назад си е механична кутия и всичко е дуракоустойчиво. Не се сменя нищо (освен масло), а ако изтеглиш "късата клечка" и предният не е поддържал надлежно кутията с опресняване на маслото, може и ремонт да се наложи - отскачаш над хилядарка!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами аз засега все още стбирам пари, че продам едната кола и ще взема акорд, ногледам да се ориентирам към най надежната конфигорация. В случея е бензин, предпочитам 2.4 че има повече силичка, кутия най добре ръчка ама, търся да е и кожа с ел седалки и подгрев. Повечето такива са комбита а те са автомати повечето, ръчките са по рядки и по скъпи. Засега съм се спрял на една за 7бона 2004 не регистеирана без газ всички екстри на 193000км със сервизна история в хонда, само че е светлия салон

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spoiler

Покарай и двете (ръчка и автомат) преди да се „спреш“ на модел. Да не се окаже, че не ти харесва. Имат си и плюсове, и минуси. Относно поддържането, да допълня Цецо, има и филтър, който се сменя, не е само маслото. Но дреболия – обслужвана ли е що-годе кутията е доста здрава и безпроблемна.

 

Edited by Pavel_Pavlov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами аз имам едно авео 2006 с хубавия двувалков мотор, 1.4 екотек 91к.с. На реални 100к, колата е ок ама искам нещо по голямо повече екстри... Иначе за из градът е супер, много икономична и удобна, даже няма газово, затова ще я обслужа продам, събирам някой лев и един акорд. Иначе карал съм много автомати (работя като личен шофьор) и не е зле харесва ми, пък и акорда си го взимам да ми е комфортно и да си се возя не да му давам газ... Иначе за газ имам и един сивик ej9 който единственото му стоково нещо е двигателя, но и по това работя - d16z6 с ковани биели, бутала с тефлонова риза, гард блокове шпилки хибридни турбини.... Както си му е редът

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...