Jump to content
ogi28b

За културата на българските шофьори

Recommended Posts

Offtopic:

Трябва всяка кола да е снабдена с камери, и закона да разрешава веднага използването на доказателствата! Иначе Бай Ганьо нямада се оправи в главата...

Вижте кадрите на 4:50  в това  полско ,,филмче"... Там е същия батак, но почти всяко кола е с дашкам....

 

Редактирано от mitaka0007

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

истината е такава,че хората в последните години доста са се изродили.Психо и емоционалноосакатени хорица ... на къде отива всичко то времето ще си покаже 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кат не си вършат работата.

Да извадят 65 000-те МВР служители за седмица из улиците и всичко ще се оправи.

Паркиране, кръстовища, мигачи, предимство, всичко и всички ще бъдат поставени на място.

А димящите дизели, очуканите и прогнили боклуци, които се движат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама само първата седмица...:D!

Ами дупките,маркировките инфраструктурата..,тях как ще ги оправят тези 65 000:tooth:?

  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с маркировката... На някакви безумни кръстовища боядисали едни пунктирани линии, които водят колите в завоя и реално са напълно безполезни, защото на въпросното място има една единствена възможна траектория и няма как да минеш иначе. А там, където наистина трябва да има такава водеща маркировка - няма. Конкретен пример - спускате се по Драган Цанков, стигате до кръстовището с Евлоги и Христо Георгиеви, там са 3 ленти на светофара. Най-дясната е за самостоятелен десен завой, а средната и лявата - за посока направо. Само че след кръстовището тези ленти са изместени с 1 позиция надясно и всеки с повече от 3 мозъчни клетки трябва да се измести 1 позиция надясно. Обаче индианците от лявата лента си пердашат направо през трамвайните линии, тези от средната - също карат направо, а не се изместват надясно. И нали се сещате като има трамвай на моста - какво става? 

 

Точно тук:

 

https://www.google.bg/maps/@42.6859541,23.3315356,3a,60y,324.49h,89.89t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVWxHB4cQpkgGG0qrov_FtA!2e0!7i13312!8i6656?hl=bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Състоянието на пътищата и ставащото върху тях е държавна политика и не е въпрос на някое правителство, а на всичките.

В тая държава требе да се мре, а не да се живее прилично, иначе отиват на кино и здравната + пенсионната реФорми. :(

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.10.2019 г. at 10:22, ogi28b написа:

Колеги, а забелязали ли сте напоследък колко масово явление стана да се минава на червено? Говоря за това минаване на червено, което някои наричат "тъмно жълто, към оранжево" или 1-2 секунди след като жълтото е изгаснало и свети изцяло ярко червено.

Забелязал съм, вече все по-често минават яко на червено, че и на мораво дори ако щеш. 

Говоря за това червено, което е светнало вече и даже са минали 2-3 секунди. 

Чувството за безнаказаност вместо да бъде смачкано расте повече и повече. 

Преди бях първи на зелен светофар, сега изчаквам секунда-две... след като един такъв безнаказан далтонист шеше да влезе при мен. 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dindin, дали случайно изгледа клипа по-горе, даден от @mitaka0007 ? Още в началото, на човека му светва зелено и свети 2 секунди преди да навлезе в кръстовището. Навлиза, изминават още 4 секунди и след общо изминали 6 (ШЕСТ! !!) секунди, някакъв го удря отдясно. Ето това е направо акълът ми не го побира! Явно е твърде малко за тези руснаци ли са, поляци ли са... Това ако тук ми се случи, не съм сигурен как бих реагирал. Определено ще е на бой, или аз ще ям бой или другият, но това е направо безумно. Дори и аз да изям боя, съм сигурен, че тоя повече няма да прави така. Лошото е, че все по-често подобни ситуации стават и тук и то на съвсем безобидни и неголеми кръстовища. Просто, както казваш, чувството на безнаказаност надделява. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ей на това кръстовище  https://www.google.com/maps/@42.6862328,23.3224165,3a,75y,73.42h,81.16t/data=!3m6!1e1!3m4!1sS99HPW9r8X2GfMYQaq3MFw!2e0!7i13312!8i6656 най-редовно си ме псуваха задето спазвам маркировката продължавайки напред, като върховния момент беше някъде преди 2 месеца когато една женица на видима възраст 40+ седя на клаксон зад мен поне 10 секунди, псува ме и ми показва средни пръсти, след това в опитите си да ме изпревари надолу по Васил Левски щеше да размаже един пешеходец на когото дадох предимство на пешеходна.
Маршрута ми вече е друг, но последните пъти когато минавах от там си реших проблема като аз заставах във външната лента за направо, че поне да знам, че ще си спазя маркировката. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт е, че когато масово не се спазват правилата на дадено кръстовище, трябва да се адаптираме, а не да спазваме знаци/маркировка, но да сме опасни след като очевидно никой не очаква да го правим. Не смятам, че винаги е най-доброто (безопасно) решение да се спазват правилата въпреки че от инат или друго и аз нерядко не си спазвам препоръката и се случва да изненадам някой, който е свикнал да кара с околните вместо да гледа знаци/маркировка.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, викаш да караме със стадото, е&ем ти правилата! 😜

 

И си много прав. 

Ама, какво прави с новите овце в стадото, тези, които карат кола от вчера? Знаят правилата, но не познават пътната обстановка и културата на стадото. Риторичен въпрос, не държа на отговор.

 

В Англия съм отпреди EU. Попринуда трябваше да изкарам английска книжка (българската ми е със абсолютно всички категории), след 15-ина години ежедневно каране в България и 3г каране в Англия. Тук имаш право да не ползваш квалифициран инструктор. Всеки, който има книжка от 3г може да те учи да караш кола. Обаче, няколко приятели българи, дългогодишни шофьори, се явяваха на изпит по няколко пъти, точно защото карат със стадото, а не по правилата. Като казах на инструктора, какъв стаж имам, той вика - "Значи, ти не искаш да те уча да караш кола, а искаш да те науча, как да изкараш теста от раз?!". И ме научи, за 8 учебни часа. Минах теста от първия път. 

Още с качването на колата, инструктора вика:

- Така, това, което ще учим, т.е. изискванията за нови шофьори, няма нищо общо с неписаните правила на пътя. Ако караш по правилата, си обречен. Никой не ги спазва, след като сложи книжката в джоба. Изискванията са, меко казано, глупави.

Оказа се прав.

На теоретичния изпит ме скъсаха първия път. Листовките с една единствена грешка, но пълен провал на теста за реакции на опасност. Проверяващия поглежда резултата, оглежда ми досието, и вика:

- Аха, ти страдаш от синдрома на опитния шофьор. Очите ти виждат опасност, обаче мозъкът ти не реагира. За теб това не е опасност, защото знаеш, как да реагираш за да я избегнеш. Точно на това се опитваме да научим новите шофьори.

 

Английското стадо, обаче, е много по-глупаво от българското. Овцете тук не се пазят сами, свикнали са другият да ги пази.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-обичам като има задръстване и останат коли по средата на кръстовището :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз обичам, когато видя, че кръстовището е задръстено и остана на стоп-линията (или дори я премина с двете оси) и някой започне да ме освирква, защото не се набутвам в тарапаната :D 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Krasi-mir написа:

Значи, викаш да караме със стадото, е&ем ти правилата! 😜

 

И си много прав. 

Ама, какво прави с новите овце в стадото, тези, които карат кола от вчера? Знаят правилата, но не познават пътната обстановка и културата на стадото. Риторичен въпрос, не държа на отговор.

 

В Англия съм отпреди EU. Попринуда трябваше да изкарам английска книжка (българската ми е със абсолютно всички категории), след 15-ина години ежедневно каране в България и 3г каране в Англия. Тук имаш право да не ползваш квалифициран инструктор. Всеки, който има книжка от 3г може да те учи да караш кола. Обаче, няколко приятели българи, дългогодишни шофьори, се явяваха на изпит по няколко пъти, точно защото карат със стадото, а не по правилата. Като казах на инструктора, какъв стаж имам, той вика - "Значи, ти не искаш да те уча да караш кола, а искаш да те науча, как да изкараш теста от раз?!". И ме научи, за 8 учебни часа. Минах теста от първия път. 

Още с качването на колата, инструктора вика:

- Така, това, което ще учим, т.е. изискванията за нови шофьори, няма нищо общо с неписаните правила на пътя. Ако караш по правилата, си обречен. Никой не ги спазва, след като сложи книжката в джоба. Изискванията са, меко казано, глупави.

Оказа се прав.

На теоретичния изпит ме скъсаха първия път. Листовките с една единствена грешка, но пълен провал на теста за реакции на опасност. Проверяващия поглежда резултата, оглежда ми досието, и вика:

- Аха, ти страдаш от синдрома на опитния шофьор. Очите ти виждат опасност, обаче мозъкът ти не реагира. За теб това не е опасност, защото знаеш, как да реагираш за да я избегнеш. Точно на това се опитваме да научим новите шофьори.

 

Английското стадо, обаче, е много по-глупаво от българското. Овцете тук не се пазят сами, свикнали са другият да ги пази.

С нашия манталитет този бива от раз напердашен от някой свръх емоционален :D

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко забавления сутринта :D 

 

 

 

Редактирано от Knoxville
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има постоянно. Ето и от мен две случайно избрани, свързани с пешеходни пътеки. Жалко че нямам под ръка видеото на една S класа на околовръстното минаваща на червен светофар по показаната в червено траектория, избутвайки чакащите за десен завой, да ѝ направят място.

image.thumb.png.4bd6ab787854f9072be5c0e4f24b56ad.png

 

(Има ли начин да се намали размерът на видеата?)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих искал да кажа нещо за втория клип - на него ако се абстрахираме от това, че някакъв човек изпреварва неправилно, доста смущаващо е това, че има голям брой паркирани коли отдясно, които принуждават снимащия и всички като него да навлязат частично в насрещната лента. 

 

Извадки от чл. 96 (или 98) - този за забраните за паркиране: 

 

- забранено е паркирането върху тротоари, освен ако специално не е указано, че е разрешено с определен пътен знак и то само ако от паркираната кола до сградата има поне 2 метра. 

 

- забранено е паркирането на двулентов път с двупосочно движение, ако е забранено изпреварването с маркировка и от паркираната кола до тази маркировка има по-малко от 3 метра. 

 

По втората точка мога да се похваля с 1 глоба. Случката е интересна, защото паркира един паяк до мен и ми казаха, че някъде си назад има знак. Аз им показах улица от лявата страна по посока на моето движение, след която този знак от по-назад спира да важи. Той ми каза, че улицата била само от другата страна и знакът продължава да си важи. Аз му казах, че знакът важи до кръстовище и това, че кръстовището е Т-образно е отделен въпрос, който няма значение, защото пак е кръстовище и аз може да съм завил от пресечната улица. Тоя почна да се почесва и тъкмо се отказа, щото видя, че наистина си е така (онова дори беше изход на паркинг между две сгради). Обаче в това време дойде един полицай от придружителите на паяка и заяви: "Паркирал си на по-малко от 3 метра от непрекъсната линия! Забранено е" и аз му казах "Ей, добре че беше ти, г-н капитан, щото тоя тука даже не знае правилника, а тръгнал да вдига коли и да спори! Съгласен съм, че няма 3 метра и съм в нарушение!" И ми драснаха бързо фишче. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.11.2019 г. at 22:38, JHM написа:

Ама само първата седмица...:D!

Ами дупките,маркировките инфраструктурата..,тях как ще ги оправят тези 65 000:tooth:?

Не съм съгласен!

Тази година в Гърция имам около 5000км.

Никъде не видях полицай и не са ме спирали!

Но има ред! Има и джигити, ама тук са 85%!

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Гърция пред мен сваляха гръцки номера от кола.

Имах късмет,че се занимаваха с него,защото карах без документи за самоличност и книжка(не умишлено!).

Незнам моите номера,пък и аз къде щяхме да сме:biggrin:..?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Гърция са доста по-строги с прилагането на правилата, но обстановката на пътя (поне извън градовете) е много по-зле от България. Там масово се кара с над ограничението и изпреварва се незаконно и неочаквано. Поне с такова впечатление останах след почивката там това лято (и ок. 2000км минати)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в Гърция и на всякъде правилата са едни за нормалните и други за богатите и силните . На о.Тасос се нагледах на такива изпълнения че ми идеше да убия някой от тия смотаняци. В северна Гърция са мнооого по-зле от нас да не говорима за малоумните ограничения които абсолютно НИКОЙ освен мен не спазваше и направо ме прескачаха или правеха елементарни грешки при изпреварване.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.11.2019 г. at 21:31, darius написа:

Кат не си вършат работата.

Да извадят 65 000-те МВР служители за седмица из улиците и всичко ще се оправи.

Паркиране, кръстовища, мигачи, предимство, всичко и всички ще бъдат поставени на място.

А димящите дизели, очуканите и прогнили боклуци, които се движат!

По стечение на обстоятелствата, мисля, че съм добре информиран за броя на наистина действащите органи на реда в БГ! 

Наистина работещи са около 20 000 ( колко съвестни са, е друга бира), останалата част са бюрокрация, създадена да урежда с,, работа" роднини и по партийно-мафиотски връзки мързелива пасмина!!! Това са над  10000 само в София - нищо не работещи, и висящи на гърба на бедния ни народ! 

 Но, ако тези 20 000, които действително са на улицата, си вършеха работата съвестно и по закон--престъпността щеше да бъде с 80% по-ниска... Не ме питайте от къде имам тази информация, че мафията  ще ме вкарат в затвора.... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е че за всяко нарушение, трябва да викат "пътна полиция"!

Разрешението, както преди на всички органи  на МВР да санкционират ще оправи нещата.

Забелязвам страшно нагли жени шофьори, неориентирани и каращи с неограничено предимство.

В един мол паркирам, а една кифла ми вика:

- Аз съм жена, отстъпи ми местото, какъв кавалер си?

-Не съм кавалер! И слизам с 3 деца и жена!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има изключения, но повечето са неумели, обаче си знаят правата и козовете - нали от това преживяват.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, darius написа:

Проблема е че за всяко нарушение, трябва да викат "пътна полиция"!

Разрешението, както преди на всички органи  на МВР да санкционират ще оправи нещата.

Забелязвам страшно нагли жени шофьори, неориентирани и каращи с неограничено предимство.

В един мол паркирам, а една кифла ми вика:

- Аз съм жена, отстъпи ми местото, какъв кавалер си?

-Не съм кавалер! И слизам с 3 деца и жена!

Да, това го знам от извора! Много промени в закона за работата на МВР са направени умишлено за да спъват работата му...! Все пак мафията е начело на,, държавата"... Съвестните полицаи ги виждат нещата много добре, и затова губят мотивация да работят, както трябва....

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като лека кулминация на модата да се минава на червено напоследък - днешната катастрофа в София между бус, кола и трамвай. Колата гонила да хване десния завой от Витиня към Ботевградско в посока центъра, минала е след като вече е било червено, а бусът я е посрещнал с висока скорост от дясната лента. Колата го е усукала и бусът се е покатерил през спирката, за да се натресе в трамвая, който е отивал към спирката.

 

https://nova.bg/news/view/2019/12/06/270889/бус-удари-трамвай-на-ботевградско-шосе-снимки/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко е елементарно да се вкарат малко съвременни технологии в организацията на движението, така и културата на движението ще ви се вдигне както на запад. Въпроса е дали го желаете всички...??? Топлата вода отдавна е открита но българина веднага примерно ще почне да спори кога е хладка и кога е гореща по кой химически или физически закон става това. Просто трагедия...!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама чакай, това не е наша работа!

Да е чисто и подредено пред блока, също не е наша работа.

Да е асфалтирана улицата, също не е наша работа.

Да не живеем в задръстени от коли и затлачени от смог градове, също не е наша работа.

Да нямаме прилични образователна, здравна, трудова и пенсионна системи, също не е наша работа.

И т. н. и т.н. ...............................

Нашата система не че куца, тя е в кома!

Ние не сме гражданско общество, а парламентарна република. Избираме 240 калпака и те са длъжни да оправят всичко. Те са отговорни за нашите неволи. И те обаче са закърмени с мотото "Едно дете докато не зареве, не му дават да яде" и си правят каквото им е изгодно, па като ревнем - ще му мислят. И мислят, ама "на парче". Днес това законче, догодина негова поправка. Нали не ревем, а си правим всеки каквото му е изгодно. Кой ще ни спре? Червеното на кръстовището ли - че то е за другите. Нас само ни информира че не сме в хармония със закона, но закона е "врата в полето". Това си е нашата "култура на движението". Всеки живурка "движейки се между капките". Ние не живеем, ние оцеляваме! За нас това е нормално. Малцина сме били по белия свят и сме виждали как може и трябва да е, но не знаем как са го постигнали, а ако някой ни даде акъл - веднага - "Ти ли ще ми кажеш бе сополанко - я бегай у десно".

Ние нема а се упрайм.

Я че се опраам сам!

Глей ся кво моом!

И кълбета от аспуха + волумето на мах. Както живеем, така и шофираме. Второто е само частица от първото.

Тея дето живеем кротко и плахо революция няма да направим. Правят я тея дето моат да ударат с юмрукот по масата и да рекат - БАСТА!

Ама теа бегаа, или измреа, или ги удави лошотията. :(

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей така, само да кажа:

 

Да не използваш светлините на автомобила по предназначение и когато трябва - това е неприятно и може да е опасно. Също така, да ги използваш когато не трябва и НЕ по предназначение и когато ти скимне - това е не по-малко неприятно и понякога също може да е опасно. В тази връзка, да видим какво пише там, в ония хартии, които може би някои са чели преди да положат изпит:

 

Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.

(2) Допълнителна задна светлина за мъгла с червен цвят се използва само когато видимостта е намалена под 50 метра.

 

Моля спазвайте това правило! Ако фаровете ви са калпави - ремонтирайте ги, а не включвайте предни светлини за мъгла заедно с късите. 

 

 

 

 

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставяйки фаровете за мъгла, повече от половината фарове в София са ксенони без лупи! Другите са Лед, ама от китайските и резултата е яко заслепяване. Всички карат късите на масимално вдигнати фарове!

Карам с жълти очила и гледам винаги в дясно, щото ще ме ослепят!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес от канала завивам по Цариградско шосе.

Пред мен една жена с Волво. Тя първа кола, аз втора!

Само двете коли сме и ускорявам.

 Чу се вой на сирена зад нас.

Познайте къде спря жената!

Точно на средното платно срещу караулката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петък 13-ти, 12-ти, 19-та бях в столицата.

Жив късмет че никой не ме "забърса". Престрояване масово без мигач, таксита - камикадзета, грубияни с бетоновози, арогантни типове с големи черни и малки ръждиви коли, В града тапи, по "околомръсното" - кой в която лента свари - чудо, ЧУДО!

Синковеца и жената отзад си говорят - Бе тея хора как оцеляват тук???

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Самочувствието им помага най много за да оцелеят 😀

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord

 

А нали се сеш', че за някои от нас това е ежедневие? Даже е ежечасие и ежеминутие, ама сигурно няма такива думи. Ще взема някой ден да си лепна DVR-a на джама и ще пусна клипчета, от които поне един от всеки двама колеги ще се втрещят. 

 

Това за мигача беше във вицовете, не знам тук или в друг форум:

 

"Помощ, светна ми някаква зелена стрелка на таблото, да идвам ли за диагностика?"

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно, аз не бих могъл да живея така. Сигурно се свиква, но не искам да си го причинявам.

Хора сме, правим грешки и си прощаваме. Чест прави на двамината водачи, които ми позволиха да се престроя по-късно в правилната лента, но това трябва да е нещо нормално. Онзи с бетоновоза обаче ми показа всички жестомимични "фрази" които владее, както и пълен набор от светлинни и звукови сигнали монтирани по Ивекото, но той е "над нещата".

А пък 2-ма келеши в едно Мини, просто си караха по средата на 2-те ленти, заобикаляйки съседните чинно чакащи реда си коли, ту отляво, ту отдясно - естествено без мигачи и с много газ и спирачки.

И по света съм бил, навсякъде живеят хора, но ние наистина сме друг цивилизационен модел.

А относно намирането на място за паркиране, въобще не ми се говори. Тея от градска мобилност трябва да въведат онлайн резервации за място, ден и час за паркиране на идващите в София. Сега не виждам решение с пукащата се по шевовете улична мрежа в столицата.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То винаги си личи когато някой има нужда от престрояване, защото в последния момент е решил да промени маршрута си или поради незнание (за първи път минава от там) - прави го бавно, внимателно, с мигачи, с изчакване. Личи си и когато същият просто е решил, че няма да чака и ще се набута нахално между другите. Ето пример, случайно ми изскочи някакво клипче във фейсбука (това, че е ФВ е пълна случайност):

 

 

В клипчето се вижда и класическо минаване на червено без никаква мисъл за намаляване или спиране. Прави го, защото знае, че последствия няма да има. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живеейки цял живот в София, трафикът не ми прави впечатление и съм свикнал на всичко. Затова и не качвам кадри от камерата. 

Но някой, ако си мисли, че в България не сме толерантни шофьори и нямаме култура, мога да препоръчам разходка в Румъния. 

В пиков час през лятото ми се наложи да карам в Брашов (град около 250-300 000 души) и Къмпина  (което си мислех, че е село, когато си запазвах нощувка и дори не знам колко население е). Те там вече наистина е някакъв ужас, а аз смело си бях тръгнал с колата, защото съм свикнал на софийския трафик :D

Букурещ пък въобще няма да го коментирам. 

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Румъния е по-зле от тук. Тук шофираш с очите на 4, но там трябва и другите возещи се да помагат - "дивотия до шия".

В Москва, според последните данни (за година назад), слагането на камери по кръстовищата е намалило ПТП и нарушенията в някои райони със 75%, а кражбите на коли са намалели 4 пъти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Истанбул пък е още по-абсурдно. Честно казано това, което Цецо описва, не е моето впечатление от Софийския трафик. Вярно е, че има и от тези шофьори и случки, но не са толкова чести по мой опит.

 

(за паркирането обаче си е точно така)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...