Jump to content
ogi28b

За културата на българските шофьори

Recommended Posts

Явно не вадят триногите при валеж, или тез смелчаци си мислят така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, darius написа:

Карам от Равда към Бургас.

Дъжда вали, като из ведро.

След колелото на Лидл, вдигам 110  и се установявам в дясното платно.

И се почва, голфове, корси, пунто, грандис, сценици,  всичките бараки възможни над 20г ме изпреварват като спрял.

Смели хора, състезатели, в дъжда се юркат като штумахер!

На другият ден,  същият маршрут времето сухо, пак карам със 110, подобни коли карат кротко с 90 в ограничението.

При дъжд какво значение има възрастта на колата, определящо е състоянието на гумите и после теглото. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При дъжд веднага обяснявам:

Окачване, височина, шоферски умения, ситуация и системи.

20г. бараки с люлеещи се амортесОри, никакви спирачки, самонадеяни състезатели.

Теглото е много важно, колкото по тежък, толкова повече щети  и ангелчета.

Бмв нямаше, те си знаят и броят тоталките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И днес 4.30 Люлин - 7.30 Бургас караулака.

Над 90% от тировете изпълняват ромската приказка:

"Фаровете ден"!

С  правилно настроени фарове ме изпревари, Ауди S6 и S klasse  след 2016!

Добре са ми затъмнени стъклата и огледалото за задно виждане ме спасяват!

Насрещното го боря със сенника!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно време пътуването по магистралата е тегаво. Масово каране в лява лента безпричинно. Не разбирам защо след 5-6 подминати коли не им става неудобно? Поне да пускат опитващите се да изпреварят бавните мепесета в дясната лента(има камиони и не само които карат с много под 90).
Каране броня в броня и безпричинно притискане при изпреваване(същите тези, които не помръдват от ляво). Много трябва да си играя да режа видеа от регистратора иначе да съм ги извадил досега). Включване на магистралата без да се използва ускорителната лента.
В града е същата трагедия - кара се в най ненатоварената лента, при престояване засичаме всички, мигачи не се използват

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна не ползвам магистралите ни, или само в много краен случай.

А и като цяло, пътната ни мрежа е трагедия.

Каква култура без анфраструктура?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да пишем до министърУт, да оправи магистралите и да изчакаме 3 седмици, тея с 250 сами ще се елиминират!

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mда. Естествен подбор. Снощи в Пловдив пак 2-мина загинали и Ренджа на 2 строшен.

Културно - с 200 по булеварда. СУВ-овете дупки по асфалта ги не плашат, но дърветата са яки.

А сегашният министър-ка (за малко) е толко "извън час", че чак ... ама, няма как - калпав е матрЯла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне не са убили невинни !

Вчера по ам тракия имаше на места ужасни пориви и проливен дъжд.

И пилотите пак си мигаха и караха с над 140!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави ми ви впечатление, че масово (поне в Бургас), в момента в който колата пред вас пусне мигач, веднага прави маневрата.

 

Все едно мигачът дава предимство, а не сигнализация за предстоящото престрояване.

 

Това е повече от противно и нагло поведение!!

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвай се, че въобще дават мигач!

Макар при някои да е като светкавица. Още не е светнал и вече са го изключили.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
16 hours ago, darius said:

Да пишем до министърУт, да оправи магистралите и да изчакаме 3 седмици, тея с 250 сами ще се елиминират!

 

пробвал съм, но нямаше отговор. Предимно на апи пращам сигнали, но става многоооого бавно. Примерно, около 2 години им отне да видят че преди тунел витиня посока София, настилката е трагична и трябва ремонт. Засега само знаци има, но един ден :worthy:

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
Преди 1 час, gena_bs написа:

Радвай се, че въобще дават мигач!

 

За културата на английските шофьори.

Инструкторът на синът ни му беше казал:

"Това, че мигачът мига означава само, че мигачите на колата са изправни. Накъде иска да свие само той си знае!"

През годините, каране в Англия, лично съм се убедил, колко е прав. Особено при преминаване през кръгово.

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, darius написа:

Поне не са убили невинни !

Напротив!

Самоубиецът е невинен - просто лоши примери и възпитание, а убитото от него момиче само е виновно за лоша преценка на партньор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Legal написа:

Прави ми ви впечатление, че масово (поне в Бургас), в момента в който колата пред вас пусне мигач, веднага прави маневрата.

Все едно мигачът дава предимство, а не сигнализация за предстоящото престрояване.

Това е повече от противно и нагло поведение!!

 

В Асеновград видиш ли да ти идва кола отдясно веднага трябва да намалиш, защото от мен да знаеш - НЯМА да спре! Вдига ръката за благодаря, дори без да те погледне. Преминавал съм от там с автомобили с три различни регистрации (не и местната). Това, че са на стоп или обърнат триъгълник си е изцяло твой проблем. И това важи за всякакви цветове и полове шофьори.

 

А контекста за английските мигачи - когато попитали шофьора на автобус с 40 годишен стаж, как така няма едно произшествие, той отговорил: - Никога не съм се възползвал от предимството си!

Редактирано от jt26

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
12 hours ago, Legal said:

Прави ми ви впечатление, че масово (поне в Бургас), в момента в който колата пред вас пусне мигач, веднага прави маневрата.

 

Все едно мигачът дава предимство, а не сигнализация за предстоящото престрояване.

 

Това е повече от противно и нагло поведение!!

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

градска среда, ако има достатъчна дистанция и не те принуждават да намаляш, е по добрия вариант.По София много рядко в града да видиш мигачи. Имам случай, когато подавам, стоя и чакам да ме пуснат, защото никой не се сеща. Това създава тапи и предпоставки за птп

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  В Бургас на кръгово е ужасно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, electric28 написа:

 

пробвал съм, но нямаше отговор. Предимно на апи пращам сигнали, но става многоооого бавно. Примерно, около 2 години им отне да видят че преди тунел витиня посока София, настилката е трагична и трябва ремонт. Засега само знаци има, но един ден :worthy:

Градска мобилност в София са много бързи и реагират!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...