Jump to content
JunkieXL

Покупка на акорд 8 ген съвет

Recommended Posts

Здравейте, след 7 години на Сивик 8 ген дизел реших да мина на нещо по-голямо и надявам се по-приятно за каране (и за семейна кола с дете ;) ). 

Насочил съм се към Акорд 8 ген и най-вече 2.0 бензин автомат, но много рядко намирам нещо което да ми хареса. За това видях и 2.2 дизел автомат комби. 

Може ли някой да сподели евентуални проблеми с тези два двигателя за който да гледам? Достатъчно ли са мощни двигателите за колата? Седан варианта има ли достатъчно място за пътниците отзад и за багаж или комбито е за предпочитане? Комфортна ли е возията на 16-ки или 17-ки? Относно екстрите търся си модел с ксенон и парктроници и шибидах. За кое ниво на оборудване да се оглеждам?

и ако може да споделя две обяви ако някой от вас има наблюдени да сподели. Благодаря 

ето линкове:

Honda Accord 2.0 I-VTEK

16,900 ЛЕВА

2010, Бензин, 168976 км.

Tod- 62 OOD, Пловдив


http://www.cars.bg/offer/c2879882 

 

Honda Accord

14,650 ЛЕВА

2009, Бензин, 199000 км.

Пираня, Пловдив


http://www.cars.bg/offer/c2972460 

 

Honda Accord CDTI

13,700 ЛЕВА

2009, Дизел, 173600 км.

СЕВИ КАР, Варна


http://www.cars.bg/offer/c2940936 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей, колега,

 

Аз преди да взема моя Акорд изчетох цялата тази тема.

Ще си отговориш на много въпроси.

 

Набързо ще напиша моите отговори на следните ти въпроси:

преди 56 минути, JunkieXL написа:

Може ли някой да сподели евентуални проблеми с тези два двигателя за който да гледам? Достатъчно ли са мощни двигателите за колата? Седан варианта има ли достатъчно място за пътниците отзад и за багаж или комбито е за предпочитане? Комфортна ли е возията на 16-ки или 17-ки?

 

За проблеми с двигателите не знам да има. Поне аз не съм имал, а и не съм чул за някакви често срещани проблеми.

Относно мощността - това е субективно усещане. На мен ми стига, макар понякога да ми се иска да беше по-мощна.

Дали ще вземеш седан или комби е все тая. Акорд 8-ма е доста тесничък за пътниците отзад. Като цяло недоброто разпределение на вътрешното пространство е един от големите проблеми на модела.

Возията отново е субективно нещо. Определено не е "лодка", а по-скоро вози стегнато. Не е като да ти "изпаднат кътниците", но и не е като Ситроен например или С-класа. До колкото съм чел мнения на колеги във форума, 8-ма е малко по комфортна от 7-ма. Определено на 16-ки е по меко отколкото на 17-ки.

Редактирано от romborak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 57 минути, JunkieXL написа:

Здравейте, след 7 години на Сивик 8 ген дизел реших да мина на нещо по-голямо и надявам се по-приятно за каране (и за семейна кола с дете ;) ). 

Насочил съм се към Акорд 8 ген и най-вече 2.0 бензин автомат, но много рядко намирам нещо което да ми хареса. За това видях и 2.2 дизел автомат комби. 

Може ли някой да сподели евентуални проблеми с тези два двигателя за който да гледам? Достатъчно ли са мощни двигателите за колата? Седан варианта има ли достатъчно място за пътниците отзад и за багаж или комбито е за предпочитане? Комфортна ли е возията на 16-ки или 17-ки? Относно екстрите търся си модел с ксенон и парктроници и шибидах. За кое ниво на оборудване да се оглеждам?

и ако може да споделя две обяви ако някой от вас има наблюдени да сподели. Благодаря 

 

Здравей колега.Бензинови има и дизели също,но разликата от ниската цена първоначално при дизела ще се изпари бързо при разходите после и даже ще ги мине,и забележи бензин няма да стане без значение колко ще налееш в дизела (знам го по трудният начин)

За проблемите  няма да мога да помогна защото до сега не съм имал такива.

За 2.0 върви повече от прилично.Вече по големият му брат  2.4 сигурно може повече но там всичко ще е в повече.

Комбито си е комби кой каквото ще да ти разправя,с тази разлика,че комбито на 8-ма има какво да се желае.

Аз съм 193 см и в каквото и да седна отзад все ми е малко,за това и тук ще трябва друг колега да помогне.

За гумите- карам зимни 16-ки и летни 17-ки. По меко е с 16ките няма спор но лятото 17ките са за предпочитане заради по високата скорост и стабилноста която дават.16ските са ти 205 а 17ските са ти 225

Парк трониците са задължителни,люка не.Защото - стъклото не е атермично (замислил съм смяната му с такова) и ще ти се опече темето,е той се използва лятото все пак,пълно безумие на японците.

Нивата са две нямаш избор,или с екстрите или без.

Колата е страхотна,добре си се насочил.

 

Сега виждам,че колега вече е писал.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията. И аз мисля че бензина ще ми допадне. Нищо че за седем години с 2.2 дизела на сивика ми не съм имал никакви ремонти (наистина). 

Но така както гледам май найстина отзад ще ми е тесничко. 

Може да хвърля око и на ЦРВ 3 ген отново автомат. Може би откъм комфорт на возия и място ще съм по-доволен. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, JunkieXL написа:

Благодаря за мненията. И аз мисля че бензина ще ми допадне. Нищо че за седем години с 2.2 дизела на сивика ми не съм имал никакви ремонти (наистина). 

Но така както гледам май найстина отзад ще ми е тесничко. 

Може да хвърля око и на ЦРВ 3 ген отново автомат. Може би откъм комфорт на возия и място ще съм по-доволен. 

 

Каквото и да гледаш автомат задължително.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм 190 см. висок... Естествено бутам седалката максимално назад за да ми е удобно за каране..

Зад мен остава по-малко от педя до задната седалка.. Така че голям човек там не може да седне.. Добре че другите в семейството са макс 155 см.. :)

 

преди 4 минути, Митко Йотов написа:

Каквото и да гледаш автомат задължително.Успех.

Колкото до автомата - въпрос на личен избор.. Аз пък търсих само ръчка навремето..

Така го желая и чувствам :)

 

преди 29 минути, Митко Йотов написа:

знам го по трудният начин

След 8-9 бензинови коли реших да се правя на тарикат с дизелова... Е - и аз го разбрах по трудния начин...

До като съществуват бензинови атмосферки друго няма да си купя... :)

  • Like 2
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 2 часа, JunkieXL написа:

Здравейте, след 7 години на Сивик 8 ген дизел.......

 

........Насочил съм се към Акорд 8 ген и най-вече 2.0 бензин автомат, но много рядко намирам нещо което да ми хареса. За това видях и 2.2 дизел автомат комби.

 

........Може ли някой да сподели евентуални проблеми с тези два двигателя за който да гледам?.....

 

........Нищо че за седем години с 2.2 дизела на сивика ми не съм имал никакви ремонти (наистина). ....

 

Е, ти нали 7 години караш без проблеми с единия двигател - какво искаш да ти напише някой за него:).

 

п.п. Нищо лично, но ми прозвуча като виц.

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, Emicha написа:

 

Е, ти нали 7 години караш без проблеми с единия двигател - какво искаш да ти напише някой за него:).

 

п.п. Нищо лично, но ми прозвуча като виц.

Да извинявам се. Нали при автоматика е новия двигател и затова питах.

все още не съм наясно със себе си дали да е црв или акорд и ще видя кое ще надделее. Единствено знам че ще е Хонда. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал си късмет със стария 2.2 мотор.. 

Сърдечно ти желая ти късмет и с новия ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо пък късмет - това е безпроблемен и сполучлив двигател, а че някой е попаднал на изтормозен и не поддържан екземпляр, е съвсем друго.

Вярно, че и нов да го вземеш, може да изтеглиш късата клечка - но това е съдба:).

 

Иначе новия i-DTEC, е почти като стария, с 10кс. по-мощен, с по-скъпи инжектори, друга помпа, и някои други различия, но като цяло не виждам някаква драма.

Е, счупили се 2/3 помпи, набили стружки в горивната система (скъп ремонт е естествено) и дай да го оплюваме.

Не си спомняте, но съм качвал снимки, на счупен бензинов двигател (от въпросния модел R20A3)  ама както казах има го в зара и не може да се слагат всички под един знаменател.

DSC_2397.thumb.JPG.a1172b059f7aac86dbed302c033e4f5b.JPG

 

DSC_2398.thumb.JPG.a5584df5493b25a2b650e77013efff59.JPG

 

DSC_2396.thumb.JPG.6cdc21c3cf29f2aa07be7a4c9dcfe5d7.JPG

 

DSC_2395.thumb.JPG.d6909a750df7acd57d2b25269183c10c.JPG

 

Красиво е нали?

 

 

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го оплюваме.. Двигателят е разкошен.. Поне стария n22a1.. За новия не знам..

Аз лично съм страдал от периферия.. Но като двигател нищо лошо не мога да кажа.. Няма такъв уникален вървеж и разход!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като двигател наистина нищо лошо, но чак пък уникален вървеж и разход. Правиш четки на Емича, знаем ние. Колега реши първо, дали да продължиш с дизел или да минеш на истинска Хонда. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 35 минути, Emicha написа:

Защо пък късмет - това е безпроблемен и сполучлив двигател, а че някой е попаднал на изтормозен и не поддържан екземпляр, е съвсем друго.

Вярно, че и нов да го вземеш, може да изтеглиш късата клечка - но това е съдба:).

 

Иначе новия i-DTEC, е почти като стария, с 10кс. по-мощен, с по-скъпи инжектори, друга помпа, и някои други различия, но като цяло не виждам някаква драма.

Е, счупили се 2/3 помпи, набили стружки в горивната система (скъп ремонт е естествено) и дай да го оплюваме.

Не си спомняте, но съм качвал снимки, на счупен бензинов двигател (от въпросния модел R20A3)  ама както казах има го в зара и не може да се слагат всички под един знаменател.

DSC_2397.thumb.JPG.a1172b059f7aac86dbed302c033e4f5b.JPG

 

DSC_2398.thumb.JPG.a5584df5493b25a2b650e77013efff59.JPG

 

DSC_2396.thumb.JPG.6cdc21c3cf29f2aa07be7a4c9dcfe5d7.JPG

 

DSC_2395.thumb.JPG.d6909a750df7acd57d2b25269183c10c.JPG

 

Красиво е нали?

 

 

Емич какви са тези снимки,7цата е в пъти по добра само в каросерията на 8 да сложиш мотора от 7 и си свирукай ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, vespa написа:

Като двигател наистина нищо лошо, но чак пък уникален вървеж и разход. Правиш четки на Емича, знаем ние. Колега реши първо, дали да продължиш с дизел или да минеш на истинска Хонда. 

Да. Почти съм сигурен че ще минавам на 2.0 автомат. Без значение дали ще е акорд или црв. Тези дни ще следя нещо интересно. Но преди няколко дни тествах един акорд с този двигател и останах впечатлен от вървенето му най-вече след 3к оборота. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е бензинов двигател R20a3, от СРВ-то на познат, окотил се на магистралата, а колата беше на около 130/140 х.км. , купен чисто нов и каран само от него.Това е един месец след като колата излезе от гаранция.

Взе втора употреба, същия двигател и от начало уж беше доволен , но пак му започнаха разни проблеми и с него и миналата година продаде колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този двигател 2.0 бензин отново ли е с верига и има ли нещо на което да обърна по-сериозно внимание при покупка. Защото едва ли ще намеря екземпляр с сервизна история. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм чувал много добри неща за 2-ката на хонда, някой дори вечен го изкарват, ако се поддържа както трябва, иначе според мен няма смисъл въобще да се оглеждаш за дизел, минава им модата и нещо почват да им се мръщат властите, може да се окаже, че след някоя друга годинка ще си е лукс да караш дизеляк. 

Ето едно предложение от мен, автомат, 2.0, със сервизна история от Швейцария https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11544949945041747&slink=9sbkq9

  • Like 1
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, JunkieXL написа:

този двигател 2.0 бензин отново ли е с верига и има ли нещо на което да обърна по-сериозно внимание при покупка. Защото едва ли ще намеря екземпляр с сервизна история. 

 С верига е.. пък и е евтина.. не е като на дизела 1000-1200 лв. комплекта..

За 2ката може за 150-170 лв. да накупиш всичко.. :) Ако изобщо някога смениш верига де..

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно най-скучната и бавна кобинация за каране е 2L perol,auto,комби. Набира като D13-ка и гори 1-1.5 литра по-малко от 2.4. 

Не искам да обидя никого,просто карах 2-3 двулитрови и въобще не бях впечетлен. Представи си и като натовариш комбито и като пуснеш и климатика...

  • Confused 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз гледам седан варианти или црв

надявам се че не би трябвало да има спад в мощността без значение с или без климатик. 

Досега на дизела поне не съм усещал разлика. Смятам че бензина трябва да е по-пъргав. 

Благодаря за информацията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 2.4 комби 7ма, автомат (по-лекичък е малко, с 10 коня по-малко от, 2.4 8-ма, ускоряват почти еднакво по заводски данни). Ускорение в града – повече от прилично, за извънградско – няма проблем да си поддържа 140, но на баири връща предавки надолу и се случва да скачаш на над 4000 оборота на темпомат. Ако искаш бързо изпреварване също не е нищо кой знае какво. Със сигурност е по-бавен отколкото човек би очаквал от кола с такава мощност, поне двама познати са ми го споделяли (в голяма степен заради автомата).

 

Мисля, че всичко е достатъчно субективно, че трябва сам да се качиш и тестваш за себе си. Всеки има различни очаквания и нужди. Аз не бих взел 2.0-литровия за комбито – лично предпочитание.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А този двигател 2.4 по-добър ли е и каква им е разликата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е +50 коня ,+30Nm + 400 кубика за 2.4. Повярвай ми много усезаема е. Автоматика е бавен.Моята ръчка прави 0-100 за 8 сек(лично изпробвано),а на автоматика му дават 9.7-10 сек. Та...плащаш данък за 200 коня а караш 150-160 реални на колелата  ако си автоматик. Ръчката имала 170-178 коня на колелата,казват руснаците тесвали ръчки и автоматици на дино. Разбира се ,не си тръгнал да се състезаваш по пътищата, но както казах,като натовариш колата с 4-5 човека,като пуснеш климатика и багаж ако си качил..2-ву литровия двигател ще умре направо. Ако супер бавното набиране не ти пречи в такава ситуация - вземаш 2л. K24Z3 погорват масло,при всеки различно (нормално казват 1-2Л на 8к км,над това било проблем). Други проблеми к24z3 няма.

Един съвет от мен при покупка. Като идеш да пробваш колата задължително ускори от 0 до поне 150км. Ако колата тресе при набиране (а по инерция не тресе) има проблем с вътрешно каре/та. Едното каре е 500лв,а цяла полуоска 1125лв,та..гледай добре,че аз моята не я тествах над 100км и сега ще сменям лява полуоска...

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Мисля каквото и да правя да е проверя в Хонда за всеки случай. Предполагам че там могат да ми кажат какво и има и какво и е правено (било в германия, българия и т.н)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не могат да ти кажат нищо за колата ,ако не е купена и подържана нова в Бг. Опитах се да проверя моята ,преди да я купа казаха,цитирам : "Нямаме връзка със сервизите из европа и не можем да предоставим никаква информация за серзизна история на автомобила.трябва да е бил купен нов от БГ и подържан в нашите БГ сервизите на хонда. Може да ви направим преглед срещу 140лв"

Моята е от Швейцария. Писах емайл на хонда в Швейцария и ит там също не ми дадоха никаква информация за колата,въпреки ,че им изпратих снимки на оригиналния Швейцарски талон. Много са зле в това отношение и никак не ми харесва това.

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми значи ще действаме на сляпо пак каквото стане. Накрая ще си взема едно ЦРВ 2006 дизел (поне си му знам проблемите) и

ще си карам колкото може

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях в същото положение като теб преди години между акорд и ЦРВ. В крайна сметка ЦРВ го отказах защото комфорта му на каране е по нисък от акорда и при извънградско каране разхода е далеч от акорда заради аеродинамиката както може да се очаква при всички джипове. Също така когато гледах ЦРВ имаше на обяви само морги с превъртани километри или ако имаше някоя нормално изглеждаща, цената и беше до небето сравнена с на акорда.

 Относно мненията на BOKLUK_CHOVEK са напълно коректни и определено 2.0 мотора за мен лично е далеч от динамичен. Ако ще взимаш бензин то 2.4 задължително.

В крайна сметка аз завърших с акорд комби дизел с всички възможни екстри АСС и т.н. и това което те съветвам е да вземеш поне кола с екстри. Почти всички обяви дори навигация нямат или имат уж всичко, но все нещо липсва както показаната швейцарска обява. Ако са в този клас с малко екстри - платнен салон без навигация то цените им трябва да са много под 18000лв. защото за тези пари спокойно излиза с всички екстри, но трябва чакане.

Иначе новия дизел е по-здрав от стария cdti в много отношения, но с една важна подробност - помпата и дюзите са му по-капризни на гориво и може след време да стане греда.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, BOKLUK_CHOVEK написа:

Възможно най-скучната и бавна кобинация за каране е 2L perol,auto,комби. Набира като D13-ка и гори 1-1.5 литра по-малко от 2.4. 

Не искам да обидя никого,просто карах 2-3 двулитрови и въобще не бях впечетлен. Представи си и като натовариш комбито и като пуснеш и климатика...

Хубаво е да не сме крайни в заключенията,които правим.:)

За някои хора, пък и за мен точно тя е идеалния баланс между комфорт и икономия (особено ако си на газ и ръчка),изпробвано вече на 7-ма лично!

Не очаквайте чудеса и от 2.4 за "спринт".

За дизела всичко е много добре,докато не замирише в купето:tongue1:!

  • Like 1
  • Upvote 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тази бялата в Варна е много зле,не си губи времето с нея.Има един търговец от Ямбол само на хонди,всичките му коли са също зле.Аз извадих късмет с една от Раднево. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, чета постове надоло и едни казват, че колите са доста безпроблемни, а други казват, да не се хващаме на хорото защото положението е доста зле.

Като хора занимаващи се доста с коли, или собственици на тези хонди 8мици, въпроса ми е следния:

Спрямо конкуренцията -> пасат, авенсис, мазда 6, superb, и др, които могат да се намерят на доста по-евтици цени за същите години - как се държи въпросния акорд? Колко често влизате в сервиз? За какви пари?

 

Заслужава ли си да се дадат 16-18к за акорд вместо 12к примерно за същата година пасат?

 

Търся си нещо много надеждно, уж за това гледам повече хонди/тойоти, ама съдейки по някои мнения се обезкуражавам, да не са трошки и те :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 1 час, JHM написа:

Хубаво е да не сме крайни в заключенията,които правим.:)

За някои хора, пък и за мен точно тя е идеалния баланс между комфорт и икономия (особено ако си на газ и ръчка),изпробвано вече на 7-ма лично!

Не очаквайте чудеса и от 2.4 за "спринт".

За дизела всичко е много добре,докато не замирише в купето:tongue1:!

 

И аз мисля като колегата JHM. Koлкото хора толкова мнения. На мен 2.0 ми е напълно достатъчен, никога не съм усещал липса на мощност - тия легенди натоварени 5 човека с много багаж как ще катерим някакви огромни баири и няма да ми достига мощност - ала, бала, портокала - от 5 години имам Акорда и никога досега не ми се е случвала тая ситуация. А и икономията и по-ниския данък на 2.0 също не са за подценяване. Ако пак трябва да избирам пак 2.0 бензин бих избрал. За мен Акорд е комбинация от комфорт, надеждност и икономичност. 

  • Like 1
  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Cyreon написа:

 

 

И аз мисля като колегата JHM. Koлкото хора толкова мнения. На мен 2.0 ми е напълно достатъчен, никога не съм усещал липса на мощност - тия легенди натоварени 5 човека с много багаж как ще катерим някакви огромни баири и няма да ми достига мощност - ала, бала, портокала - от 5 години имам Акорда и никога досега не ми се е случвала тая ситуация. А и икономията и по-ниския данък на 2.0 също не са за подценяване. Ако пак трябва да избирам пак 2.0 бензин бих избрал. За мен Акорд е комбинация от комфорт, надеждност и икономичност. 

 

Точно.Иначе щях да си взема 4.0 L

Добре,че и аз не повярвах на  ала-бала а на цифрите.В Германия и Швейцария на всеки седем осем 2.4 с клизма се появяваше една с 2.0 мотора.Защо ли. Не си ги дават хората май.

Колегата с темата може да провери ако не вярва.

Редактирано от Митко Йотов
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията. Много ми се иска да успея да намеря нещо хубаво бензин автомат. Но жена ми иска голяма кола и може би ще е ЦРВ а там трудно ще намеря нещо. За сега ще следя темите и ще чакам да ми попадне нещо. 

В момента ми препоръчаха да видя тези двете

Honda CR-V

12,900 ЛЕВА

2007, Дизел, 177000 км.

частно лице, Бургас


http://www.cars.bg/offer/c2797701 

 

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11545982286993873

ще следя и за други

Редактирано от JunkieXL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще намериш.Десет месеца ми отне на мен.Да не те отчайвам но няма много бройки осмица като цяло в Европа.autobild.de казват,че са около 1800 само това е и една от причините да държат цена (търсенето е по голямо от предлагането).Аз когато търсих в Швейцария при тях на тезгяха бяха 222 броя,говоря за 2017 Декември,сега виж сам колко са - https://en.comparis.ch/carfinder/marktplatz?requestobject={"Make"%3A100000028%2C"Model"%3Anull%2C"VehicleType"%3A"2%2C3%2C4%2C6"%2C"Construction"%3Anull%2C"FirstMatriculationYearFrom"%3A2009%2C"FirstMatriculationYearTo"%3Anull%2C"PriceFrom"%3Anull%2C"PriceTo"%3A-10%2C"MileageFrom"%3Anull%2C"MileageTo"%3A-10%2C"MaxAdAge"%3Anull%2C"MinComparisPoints"%3Anull%2C"OutsideColor"%3A""%2C"Transmission"%3Anull%2C"DriveTrain"%3Anull%2C"Co2Emission"%3Anull%2C"Eurocode"%3Anull%2C"FuelType"%3Anull%2C"PerformanceFrom"%3Anull%2C"PerformanceTo"%3Anull%2C"ConsumptionFrom"%3Anull%2C"ConsumptionTo"%3Anull%2C"SeatsFrom"%3Anull%2C"SeatsTo"%3Anull%2C"DoorsFrom"%3Anull%2C"DoorsTo"%3Anull%2C"Cantons"%3A""%2C"ComfortOptions"%3A""%2C"SecurityOptions"%3A""%2C"Features"%3A""%2C"FreeTextSearch"%3A""%2C"CapacityFrom"%3Anull%2C"CapacityTo"%3Anull%2C"Garage"%3Anull%2C"ModelGroup"%3A2052%2C"Site"%3Anull%2C"EfficiencyCategory"%3Anull%2C"Sort"%3A3%2C"TypeTag"%3Anull%2C"MFK"%3Anull}

 

И ще стават все по малко.  Аз побързах защото не искам да карам 1.3 или 1.1 и какво като е турбо.След една година само такова ще има на пазара.

Успех!

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, vuryss написа:

Заслужава ли си да се дадат 16-18к за акорд вместо 12к примерно за същата година пасат? 

Зависи.. ако те кефи... вземи си и Пасат. Там почти нямаш избор освен 2.0 дизел. Другите са фси и тн... 2.5 бензина атмосферен е на канадки и американки... за DSG се молиш да не се развали.

Карам няколко такива по много. Освен, че отзад има повече място.. не се сещам друго предимство. Нито в здравина, визия и какво ли не..

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма да е Акорд, то по-добре някой Авенсис или Корола. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За различна марка от Хонда не искам в момента да чувам. Защото от както карам Хонда разбрах какво е удоволствие от шофирането. Тази марка знаят как да направят всичко така че да ти доставя удоволствие да го докосваш даже. 

Лично мое мнение, нищо против всички останали марки. 

Благодаря за мненията. 

Мисля да направя един тест на ЦРВ и на Акорд и да реша кой е моя автомобил

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×