BOKLUK_CHOVEK 114 #41 Отговорено 16 Февруари, 2019 С кожен салон няма ли за тези пари? Тея седалки тип "градски транспорт' ,230К км и 14.600,ми се виждат мнного пари. Кола не се купува през ден,та гледай да има екстри,защото 1_2г след покупката ще съжаляваш,че няма някоя екстра.Тази е много постна... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JunkieXL 25 #42 Отговорено 16 Февруари, 2019 преди 21 минути, BOKLUK_CHOVEK написа: С кожен салон няма ли за тези пари? Тея седалки тип "градски транспорт' ,230К км и 14.600,ми се виждат мнного пари. Кола не се купува през ден,та гледай да има екстри,защото 1_2г след покупката ще съжаляваш,че няма някоя екстра.Тази е много постна... Има. Ама не е автомат или е комби. Ще гледам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #43 Отговорено 16 Февруари, 2019 (Редактирано) преди 51 минути, JunkieXL написа: Има. Ама не е автомат или е комби. Ще гледам Вземи комби.Абстрахирай се от моя избор,казвам го като човек който кара и седани и комбита.На комбито всичко му е по добро и окачването е по заздравено по функционален автомобил имаш резервна гума и какво ли не още. Мани го това което си копнал.Нито има Premium audio нито обдухване на задните седалки,нито километрите са реални,нищо. Защо се занимаваш с това,от тук те виждам с няколко хиляди нагоре само за два-три месеца.Веригите комплект колегите казват,че са около 1200 (без труда,могат да ме поправят няма лошо ) + едно обслужване около 300,от там отиваш на ДПФ 700/1000 + колегите казват,че отиват на колектори не знам колко струва но е мин 500-стотака,зимата ще си винаги с ушанка и ръкавици (кой каквото ще да ти доказва - гарантирано ти е ) ,едно лошо зареждане и си капут,сервизите не обичат да се занимават с дизели,ще те влачат,бавят,мотат и на края ще те разчекнат (личен опит) и нищо няма да направят след осем месеца пак ще си в бокса.Горна финансова граница няма за дизел втора употреба.Дано имаш всички органи защото може да се наложи да се разделиш с някой,(да не ти се налага). нищо няма да спечелиш от един дизел,ама нищо.Един колега беше споделил преди време тука,че когато настъпи дизела и усети турбината това го карало да се усмихва,(да не му казвам името) повярвай ми колега, когато видя такъв ентусиаст аз се усмихвам два пъти по широко от него. Повече няма да коментирам дизелчето,че някои колеги са много чувствителни на тази тема,то всеки си носи кръста в края на краищата. Не е необходимо до копваш нищо,щом си решил давай,колегите няма да те оставят.Нетърпението е лош съветник. Говоря от моята камбанария без да съм имал никога Хонда дизел но за сметка на това други дизели. Редактирано 16 Февруари, 2019 от Митко Йотов 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pepur 175 #44 Отговорено 16 Февруари, 2019 Няма Акорд с подгряване или обдухване на задни седалки ,не е заяждане а пояснение да не вземе някои да търси копчето .С дизелово Мпс ще Ви бъде студено зимата в града(не загрява) и детето и жената ще мрънкат :))). Бензин 2.0 или 2.4 всеки сам си решава,но само нещо нека се уточни: К24 е много по-динамичен и приятен за каране (особено с регулирани клапани :))). К20 и Р20 наистина ”напрягат”,с пуснат климатик усещането е като ускорение на Джаз 1.4. Това аз го пиша от моята камбанария :)) (много ми хареса израза на колегата,адмирации към него :))) и шофиране на тези автомобили при реални ситуации.Всеки един катери проходи поддържа 130-40 на магистрала и няма да Ви остави на пътя,но усещането е различно.Появяват се хора питат за съвет,а те самите не са се качвали да усетят купето и двигателя.Наистина зависи какъв водач сте,покарайте стеснете избора и ще се появи Вашата Хонда . 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JunkieXL 25 #45 Отговорено 16 Февруари, 2019 Благодаря, нз защо но може би защото досега съм карал 2.2 дизел на хонда и съм адски доволен (както казах 7 години) и веднъж не съм влезнал в бокса или нещо друго. За студеното през зимата съм съгласен. Карам и на жена ми Джаза 1.2 и не ми допада ако акорда ще ми ускорява като джаза. Може и наистина да погледна бензин 2.4 или 2.0 незнам дали ще ми допадне ускорението но се надявам да не е като на Джаза ми трудно се намира кола която продавача да ти даде да е тестваш защото повечето нямат номера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2831 #46 Отговорено 16 Февруари, 2019 Време е вече да оставим дизелите за земеделието. И то до време... П.С. Мое мнение! 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlatin807 5 #47 Отговорено 17 Февруари, 2019 Колега имам акорд комби 2.2 idtec автоматик,всичко без навигация.Без забележки,обслужен отвсякъде,всичко платено но му искам 16300лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlatin807 5 #48 Отговорено 17 Февруари, 2019 Колега имам акорд комби 2.2 idtec автоматик,всичко без навигация.Без забележки,обслужен отвсякъде,всичко платено но му искам 16300лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #49 Отговорено 17 Февруари, 2019 (Редактирано) Под "обдухване на задните седалки" ,колегата е имал предвид възхуховодите в подлакътника за пасажерите от зад. Освем там има въздуховоди и под седалките за краката.Все пак и пътниците от зад са хора хаха. Относно загряването,моя акорд 8 К24,зимата прехвърляше на газ сле 2-3 мин докато отворя/затворя гаражната врата и го изкарам,а почва да духа топло след 2-3км макс. За сръвнение BMW E90 2L ,прехвърляше на газ след 1-2км зимата и духаше топло след 5-7км преход. А подгрева на седалките е мега яка ектсра.За пръв път притежавам кола с тази екстра и смятам всяка следваща да го има задължително (както и кожен салон след бмв-то,което беше с бежава кожа,повече никога няма да си купя кола със седлаки тип "градски транспорт" ). За това ,казвам на колегата да гледа колата да има екстри,след покупката ще попне да ги оценява.Аз чаках 6-7м да излезне такава със всички екстри ,които искам + да е 2.4,ръчка. Така,че...бавано става,когато искаш нещо конкретно,но по-добре да изчакаш и да вземеш каквото ти е на сърце.Кола не се купува всеки ден.Дизела няма да го коментира,аз не съм притежавал дизел и не искам и да притежавам.Достатъчно ми е да знам какви проблеми имат приятелите ми с дизели (различни марки) за да не искам.Като взлезне в бокса..отиде ти и кономията от гориво и всичко,за нервите да не говорим.Също така в БГ е най-изходно да се кара на газ,кой каквото ще да ми казва...хаха Защо не рaзгледаш legenda или акурите? Там е фулл екстри. Редактирано 17 Февруари, 2019 от BOKLUK_CHOVEK 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JunkieXL 25 #50 Отговорено 18 Февруари, 2019 Благодаря за мненията. Ще гледам за бензин автомат по възможност с повече екстри. Засега ще изчакам 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JunkieXL 25 #51 Отговорено 19 Февруари, 2019 Здравейте след гледане попаднах на тази обява. Дали някой може да даде съвет заслужава ли си да е карам в Бултрако или да се доверя на продавача. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11545982286993873 от към екстри ми допада само кожения салон ми липсва. А дали ще има функция за дясното огледало да се накланя при включване на задна или по-скоро не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2831 #52 Отговорено 19 Февруари, 2019 На 17.02.2019 г. at 20:20, zlatin807 написа: Колега имам акорд комби 2.2 idtec автоматик,всичко без навигация.Без забележки,обслужен отвсякъде,всичко платено но му искам 16300лв. Колега, ако сложиш 2 кила 24 карата злато в багажника - взимам го! Без майтап! 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6017 #53 Отговорено 19 Февруари, 2019 Що бе, може да си струва. Преди година и половина цената и е била с 699лв по-висока. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #54 Отговорено 20 Февруари, 2019 На 10.02.2019 г. at 23:46, vuryss написа: ......................................... въпроса ми е следния: Спрямо конкуренцията -> пасат, авенсис, мазда 6, superb, и др, които могат да се намерят на доста по-евтици цени за същите години - как се държи въпросния акорд? Колко често влизате в сервиз? За какви пари? Заслужава ли си да се дадат 16-18к за акорд вместо 12к примерно за същата година пасат? Търся си нещо много надеждно, уж за това гледам повече хонди/тойоти, ама съдейки по някои мнения се обезкуражавам, да не са трошки и те Другите изброени коли са по-масови и съответно по-евтини. НЯМАМ куража и не съм толкова богат да си купя БМВ или Мерцедес, защото в БГ добрите механици са на изчезване. Това с избора и улучването на читава кола си е голям късмет. Другото е караш колата, преглед при майстор и се кръстиш! Рядко има непребоядивани детайли, щото драстотините с ключ така се лекуват. Удари леки имат почти всички, там козметично ги пренебрегваме. Гледам да е здрав двигателя, окачването и да няма ръжда. Уморените коли си личат. Дори и наполовина от цената не ги взимай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #55 Отговорено 20 Февруари, 2019 Не съм запознат как е ситуацията с БМВ и Мерцедес, но за Хонда също няма много читави майстори, така че, ако е вярно това, което си написал, има прилика в това отношение и с нашата марка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #56 Отговорено 20 Февруари, 2019 Преди 10 часа, JunkieXL написа: A дали ще има функция за дясното огледало да се накланя при включване на задна или по-скоро нe Пробвай ако идеш да я оглеждаш на живо. На шофьорската врата са ти котролите на ел огледалата. Има бутон с 3 положения - ляво,средно,дясно. Трябва да е включено на дясно за да работи тази фунция. Даваш на задна и ако има такава екстра ще се наклони. При средно положение на бутона се пребират 2 те огледала за "паркинг" ако имаш бутон за пребиране. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JunkieXL 25 #57 Отговорено 20 Февруари, 2019 Нещо не ми допадна по информация на собственика. Парктроника не е фабричен (слаган е допълнително). Няма сервизна книжка даже и не е била в гаранция по думите на собственика и не е обслужвана гаранционно след покупката и. Сменено е само маслото на ск. кутия, дискове и накладки. Не са регулирани клапани до момента (на 170к е) като екстри има само ксенон и подгрев на седалките и ми се вижда малко скъпа за тези екстри Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JunkieXL 25 #58 Отговорено 20 Февруари, 2019 А 2.4 двигателя по-лош ли е от 2.0 или не. Четош че 2.0 е настроен така че в градски условия да е по-пъргав до 100 км, а 2.4 над 3500 оборота и над 100 км. Но 2.4 бил не толкова добър (поне по думите на един търговец основно на Хонда) някой знае ли дали наистина е така? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6017 #59 Отговорено 20 Февруари, 2019 Всеки момент може да се появи твоята. Просто проверявай редовно (20-тина пъти дневно). https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11550494306865480&slink=9wvcbn Тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11470491072570179&slink=9wvh8o е при теб, не ти ли хареса като я гледа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JunkieXL 25 #60 Отговорено 20 Февруари, 2019 преди 52 минути, ceco_accord написа: Всеки момент може да се появи твоята. Просто проверявай редовно (20-тина пъти дневно). https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11550494306865480&slink=9wvcbn Тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11470491072570179&slink=9wvh8o е при теб, не ти ли хареса като я гледа? Тази стой от над 1 година. Няма никакви екстри пак и цената и в небето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Motte 9 #61 Отговорено 20 Февруари, 2019 Здравей, ако се чудиш толкова кой двигател, ела да покараш моя р20 156к и веднага ще се откажеш, въпреки че е ръчка. Доста муден за тези кс. По-скоро направи тест драйв на колите и виж коя ще ти пасне най-много на стила ти на каране. За сравнение 2,4 и 2.0 пробег 1000 км извънградско скорост 130-150, разхода е един и същ. За дизелите нямам какво да споделя, това ти трябва да си го решиш. По-горе колегите са ти обяснили. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #62 Отговорено 20 Февруари, 2019 Мисля, че с тест драйв най-добре ще се ориентираш защото всеки тук има много различни очаквания и не е изключено да те подведе. Нямам впечатления от R20, но ако има общо с предшественика му K20, то разхода на магистрала е много сходен с K24, но по-големия е определено по-приятен за каране на дълго. За града със сигурност има разлика в разхода. Двулитровия не съм го карал, но 24ката има според мен много повече ресурс от нужното за градско, така че и 2-та литра смятам биха били достатъчни. С две думи, моят личен избор би тежал повече върху това дали колата ще се кара предимно градско (+ за по-малкия) или смесено/повече магистрала (определено K24). Имай предвид, че и първия собственик може да е разсъждавал така и не е изключено повечето по-малки двигатели да са видяли повече градски километри. За по-малкия двигател би било хубаво да има сервизна история, която можеш да провериш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlatin807 5 #63 Отговорено 20 Февруари, 2019 Колега тази е базово ниво.В Казанлък има една седан,на излизане в посока Стара Загора.Продава се от много време,ходих да я гледам, двигател перфектна работа и имаше доста екстри. От много време се продава,за около 16000 ще я даде! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlatin807 5 #64 Отговорено 20 Февруари, 2019 И е 2.4,което е много по добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #65 Отговорено 20 Февруари, 2019 Преди 4 часа, JunkieXL написа: Преди 5 часа, ceco_accord написа: Всеки момент може да се появи твоята. Просто проверявай редовно (20-тина пъти дневно). https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11550494306865480&slink=9wvcbn Тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11470491072570179&slink=9wvh8o е при теб, не ти ли хареса като я гледа? Тази стой от над 1 година. Няма никакви екстри пак и цената и в небето. Гледах я Април месец 2017-та година.. месец-два преди да закупя моята.. Дано от тогава да са и оправили фугите по предната броня, предния капак и калниците.. Да кажем, че не бих я препоръчал на приятел... А и самия факт, че толкова се застоя... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JunkieXL 25 #66 Отговорено 20 Февруари, 2019 преди 32 минути, petko_z написа: Гледах я Април месец 2017-та година.. месец-два преди да закупя моята.. Дано от тогава да са и оправили фугите по предната броня, предния капак и калниците.. Да кажем, че не бих я препоръчал на приятел... А и самия факт, че толкова се застоя... Тези изобщо и не ги гледам. Знам че всичко е преправяно и не ми се иска да ходя да ги гледам. Ще търся нещо. Ама не искам да има ГИ и ако ще е за 17к поне да има екстри. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #67 Отговорено 20 Февруари, 2019 (Редактирано) Както и колегите са казали, прецени си в какви условия ще се шофира предимно автомобила. Малкия двигател определено за градски условия или каране междуградско, но не по магистрала. Да не забряваме ,че в повечето държави по света, не само в европа, ограничението е 110 км/ч дори по магистрала. Ние дето нямаме магистрали се изхвърляме с по 140 км/ч. Малкия двигател си е оптимизиран за скорости до 110 км/ч. Това е. Обаче мисля ,че този двигател ,ще е тромав. Той си е един икономичен двигател,едновалка, и на всичкото отгоре е напълно различен, даже да не кажа абсолютно противоположен на това , което сме свикнали да очакваме от един VTEC. R серията я наричат reverse vtec. Тоест: на разпределителния вал имаш високопрофилни гърбици зa нормалната работа на двигателя и те оперират на празен ход , при ускорение, както и при всички условия , които компютърът дефинира като условия с високо натоварване. Това ти гарантира добро представяне на автомобила в ниски и средни обороти.После имаш и нископрофилна гърбица,която е за икономичност и тя ти се включва само , ако се появят правилните условия за това според компютъра - единствено при ниско натоварване , тоест лежерен крузинг , с еднаква , ниска скорост по възможност по равен терен.Икономични условия реално може и да не достигнеш, ако ръчкаш колата. Или иначе казано VTEC се включва като икономичен профил , а не като перформънс профил както е на всички други VTEC двигатели. Да не говорим за останалите оптимизации като електронния дросел , различните трасета по всмукателния колектор, нов тип катализатор и т.н. От Хонда при тоя двигател си играят много с тия неща и всичко е с цел икономия и екологичност.Наистина го дават доста безпроблемен и надежден.Сигурно е перфектен за един сивик 8 серия. А пък на акорд , дето е тон и половина без багаж и хора... същите показатели като седмата серия к20 двигател, обаче тия 200 кила в теглото със сигурност оказват някакво влияние. От това , което казах за мен е логично да го вземеш, ако ще караш градско и извън магистрала междуградско. Ще имаш голяма икономичност. За к24 поне са вдигнали малко показателите в сравнение със седмата серия и може да се очаква лека компенсация на въпросната разлика в тежестта. Успех, каквото и да вземеш няма да сбъркаш. Особено като им поразучиш технологиите и знаеш как оперират , ще им свикнеш на шофирането и ще ти е кеф, понеже това са двигатели с уникален характер. Редактирано 20 Февруари, 2019 от ivailopp 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #68 Отговорено 21 Февруари, 2019 Колега, минал съм по подобен път и затова ще ти кажа и моето мнение Първо забрави за дизела тъй като минусите са му много повече от плюсовете. Единственото предимство му е в най- ниските обороти и това, че по документ му дават, че може да тегли с 500кг. повече от бензина /За ЦРВ е 1700кг при бензина и 2.200кг при дизела/. Икономия при разхода на гориво имаш само ако не искаш газ, както си посочил в един от коментарите. Тази икономия обаче се обезмисля поради значително по- скъпата подръжка при дизела, а и не знаеш какви ограничения или повишение в данъка може да му наложат в най- близко бъдеще. Най- важното е добре да прецениш какво точно искаш- Акорд или ЦРВ, тъй като разликата е от земята до небето. Щом си семеен с дете и си се спрял на тези два модела ти предлагам да поразгледаш ЦРВтата. Много са практични, здрави, проходими и икономични за класа си. Вътрешното пространството е в пъти по- голямо от при Акорда. Зимата нямаш ядове както в планинските пътища, така и в тесните и неизчистени софииски улички. Паркирането е изключително лесно. Цената му пада много по- бавно от на Акорда и след време ако решиш да го продадеш според мен ще стане по- бързо и по- изгодно. Двигателя е само 2.0- 150к.с., освен ако не си намериш американси, който е 2.4- 166к.с. Ако се навиеш и за ГИ ще получиш по- голяма икономия и от при дизела. Определено си търси автомат, а не ръчка, въпреки, че ръчката е малко по "жива". Пример- тръгваш по АМ "Тракия" и пускаш автопилот на 140км/ч, при които на 6та скорост си с 3500 оборота. При всеки баир трябва да връщаш минимум 5та, тъй като колата умира, а автопилота не може да сваля ръчните скорости за разлика от автомата и излиза, че ти поддържа скоростта само на равно и при спускане. При ЦРВ получаваш практичност, но забравяш за удоволствието от шофирането. На мен ми трябваше около година за да му се нарадвам и да започна да се оглеждам за нещо друго. Определено Акорда е по- добре за магистрално каране и е по- голям кеф да се возиш, но ЦРВто бие във всичко останало. Качиш ли се на СУВ едва ли след това ще се върнеш на седан, просто условията ни го изискват. Иначе мисля, че ако пътищата ни бяха като немските щях да карам Леджънд. И понеже предполагам, че съпругата ти ще те навие за ЦРВ, с риск да предизвикам негативни коментари в колегите бих ти препоръчал преди да купиш нещо да покараш и Лексус РХ 350 или РХ 400. Тъй като не искаш газ по- добре наблегни на РХ 400. Можеш да намериш много читав екземпляр на почти същата цена на бензиново ЦРВ. Не са проблемни, здрави са, много комфортни и качеството на изработка е по- добро от при ЦРВ и Акорд. Също така и шума в купето е много по- малко, а ускорението им е много добро. Мисля, че всичките са фул екстри за модела. Хубавото е, че караш 272к.с., а плащаш данък за 211к.с., колкото е бензиновия двигател, останалата мощ идва от електромоторите. Единствения му минус е, че ЕВЕНТУАЛНО може да се скапе батерията, но нова струва малко повече от смяна на съединител при дизелово ЦРВ, след което получаваш 7-8 години гаранция, а почти със сигурност ще изкара много повече. Ако ти харесва визията им, според мен са по- добрият избор. Каквото и да избереш не се доверявай на продавачите и проверявай до колкото можеш всичко, което казват. Задължително я прегледай в добър сервиз, но имай предвид, че ако има някакъв добре скрит проблем, няма как да се хване при първоначалния оглед. Успех! 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JunkieXL 25 #69 Отговорено 21 Февруари, 2019 Много благодаря за мненията. Ще пиша при евентуална покупка да се похваля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #70 Отговорено 21 Февруари, 2019 Тази обява май е нова: https://m.mobile.bg/details/11550494306865480 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JunkieXL 25 #71 Отговорено 21 Февруари, 2019 Преди 2 часа, BOKLUK_CHOVEK написа: Тази обява май е нова: https://m.mobile.bg/details/11550494306865480 Да тази изглежда много добре. Но има ГИ а на мен не ми се иска да има. Не ми се занимава с газаджии. Иначе за цената си и екстрите е отлична Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #72 Отговорено 21 Февруари, 2019 Газовата е +,ти покарай малко на 1лв/литър,пък пак ше си говорим за газ-та хаха. Пък ако искаш винаги може да я свалиш и продадеш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6017 #73 Отговорено 21 Февруари, 2019 Преди 4 часа, BOKLUK_CHOVEK написа: Тази обява май е нова: https://m.mobile.bg/details/11550494306865480 Споделих я вчера, но явно и тогава газовата го е притеснявала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maximus 11 #74 Отговорено 21 Февруари, 2019 Проблемът, според мен, с дизелите е, че идват тук на 300К+ км, в повечето случаи са били служебни и карани от душмани. Ако попаднете на запазен екземпляр на нормални километри, не виждам проблем в дизела. Имам такава от 3 години, над 50К км и за това време имам ремонт на рейка (пу-пу). Болежките (помпа, дюзи, DPF, турбина) ги има при всички дизели, но не е задължително да си купиш дизелов автомобил и да почнат да се трошат. Както го описахте... все едно купуването на дизел те обрича на заробване. Друг е въпроса, че българинът иска да си купи премиум клас кола за 15+ К лв. и цената да на частите да са като на Лада 7-ца... Е, нЕма, баце. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #75 Отговорено 21 Февруари, 2019 Преди 1 час, Maximus написа: Проблемът, според мен, с дизелите е, че идват тук на 300К+ км, в повечето случаи са били служебни и карани от душмани. Ако попаднете на запазен екземпляр на нормални километри, не виждам проблем в дизела. Имам такава от 3 години, над 50К км и за това време имам ремонт на рейка (пу-пу). Болежките (помпа, дюзи, DPF, турбина) ги има при всички дизели, но не е задължително да си купиш дизелов автомобил и да почнат да се трошат. Както го описахте... все едно купуването на дизел те обрича на заробване. Друг е въпроса, че българинът иска да си купи премиум клас кола за 15+ К лв. и цената да на частите да са като на Лада 7-ца... Е, нЕма, баце. +1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
denis 5 #76 Отговорено 21 Февруари, 2019 Аз съм а акорд 8 2.4 комби . Като недостатък е малкият обем на багажника и ми е малко муден за градско каране. Иначе за дълъг път е доста добре. Многото багаж и включен климатик почти не влияят на този двигател. За изпреварване също е добре. Проблема с малкия багажник съм го решил с куфар на тавана. Успех в избора. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #77 Отговорено 21 Февруари, 2019 (Редактирано) преди 26 минути, denis написа: Аз съм а акорд 8 2.4 комби . Като недостатък е малкият обем на багажника... Колега аграрна дейност ли развиваш?! Ако багажника на тоя "кораб" не ти стига,защо тогава просто не си купи микробус или тир с ремарке,белким ти стигне ?! Редактирано 21 Февруари, 2019 от BOKLUK_CHOVEK 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
denis 5 #78 Отговорено 21 Февруари, 2019 Ако ти трябва по-висока кола или 4x4, или просто ти харесва повече вземай ЦРВто иначе не виждам много смисъл. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
denis 5 #79 Отговорено 21 Февруари, 2019 С малко дете багажника никога не стига 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #80 Отговорено 21 Февруари, 2019 Никъде не видях колко горе-долу годишен пробег правиш. Ако е над 15 000км сериозно си помисли за нивата на NVH, защото определено при по-дълги преходи си казват думата. За CR-V-то не знам, но при Акорда едва в 10та генерация децибелите и честотата при 110км/ч са започнали малко поне да се доближават до "лидерите" в това отношение като Мерцедес, БМВ, Ауди, Лексус и ФВ. За справка новия Акорд е 1dB по-тих от БМВ 3-та серия модел 2005та година и все още не е по-тих от Мерцедес Ц-класа 2007ма. Аз поне за себе си установих, че е сериозен фактор и определено ще го отчета при избора на следващата си кола. Макар че донякъде е индивидуално. Водят, че от до 1-2dB средностатистическия човек/ухо трудно би направило разлика. 3dB определено се усещат, а 6dB отгоре се водят двойно по-високи нива на шума. Един вид ако един мерцедес Ц-класа при 110км/ч е 69dB, двойно по-шумно би било на 75dB, а не на 138dB. Извинявам се за отклонението от темата, просто мисля, че е сравнително важно това нещо ако се кара повечко и/или има по-дълги преходи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове