Jump to content
Kissman

Хидравличната ми помпа почна да омаслява.

Recommended Posts

Колеги,забелязах,че зад помпата и под нея е омаслено и май има и върху алтернатора , който е точно под нея.Какво следва сега?Може ли да се кара така,какво да гледам за да следя състоянието и-нивото на хидравличната течност в казанчето ли?Ремонтират ли ги тия помпи и за какви пари или трябва нова?Нова на каква цена е? Казаха ми,че ги ремонтират и се сменя О пръстен,затова е почнала да тече .

BDE87A67-2A86-48A3-82BE-6862D39C1A70.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подсуши навсякъде и проследи от къде тече. Ако пропуска О пръстена на всмукателния маркуч (този с гайката ), то би вкарвало въздух в системата (защото там няма налягане а смуче от казанчето) и да е шумно, но се сменя лесно. Ако е от друго място, разглобявай и сменяй, навсякъде са О пръстени с различен размер. Ако правиш пълно разглобяване, снимай/бележи кое как е било, защото има възможност за обръщане на едно нещо и после не работи. Също има дребна пластмасова пластинка (10/2/1мм), забележи къде е и да не я изгубиш, пак няма да работи...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година минах от "там".

 

Смяна на лагер и всички уплътнения на хидравлична помпа с труд около 60лв.

Хубаво е преди това да имаш всичките гумички оем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро след освобождаване на двата  болта извадих маркуча показан на снимката  в ляво.

BDE87A67-2A86-48A3-82BE-6862D39C1A70.jpeg.cae71ecc43ac7307ed0e94a79008a87e.thumb.jpeg.ac56bdac1402fcd57cb8d424d319b95b.jpeg

В основата има О пръстен влиза доста плътно при издърпването потича от помпата,предвиди това имай хидравлична течност или изпразни малко системата.Не си визирал точно кой маркуч е омаслен,и не мога да видя по снимката,но с смяна на О пръстените и уплътненията проблема ще се реши.Колегата е споменал колко е обслужването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркуч нямам омаслен...просто отзад помпата виждам омасляването.Ок,благодаря,ще я наблюдавам как се държи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери всички конектори,към нея.Абсурдното при мен, е че имах и омасляване на болта от горе на помпата.Поставеното "О"пръстенче беше наранено от резбата,явно при навиване (развиване),след рециклажа,през който и аз съм минал.Сега за двата щуцера,свързващи помпата,съм си купил от "бултрако" гумени пръстенчета,че да са ми под ръка,заедно със шише хидр. течност.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери в какво състояние е хидравличното масло ,няма нищо по-добро за поддръжка на гумените уплътнения  и добра работа на цялата система от ново масло.Ако не ти се занимава с цялостно смяна, просто свали казанчето като запушиш маркучите да не влезе в системата въздух, измий го с обезмаслител и сложи ново масло.От общите  поръчки тук в форума има малки разфасофки на Honda PSF за такова опресняване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето за това говоря  Honda PSF 0,354 L

https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html

ако не е правено никога хубаво е да го направиш два пъти пре определени километри.Не ходи в Бултрако те за тази Honda PSF 0,354 L не са и чували,а за смяна на маслото и опресняване никога не се правело според тях,маслото е вечно за тях,чак когато ти протече рейката и ти вземат маса пари тогава.Защо е хубаво да се свали казанчето и измиие добра някъде в долната му част  има финна мрежичка за цедка винаги е много затлачена.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега,знам го това масло,ползвал съм го и имам от него 2 шишенца нови,купих ги от колегата Markony от Русе,понеже ми останаха при смяната наскоро на  нов маркуч  за хидравликата.Наистина в Бултрако не бяха чували за такива разфасовки,показах им го като ходих при тях по друг повод и видях реакцията им :-) Сега обаче явно дойде ред на помпата....После и на рейката сигурно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен започна да тече помпата. В момента всичко около нея е в масло. Есента си смених цялата течност с Honda PSF и явно сега следва рециклиране на помпата. Някакви предложения къде да я дам или място от където мога да си купя всички уплътнения и пръстени? Мислех да я карам в Бултрако да я отремонтират, но нещо ме отказахте. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Nike2 написа:

И при мен започна да тече помпата. В момента всичко около нея е в масло. Есента си смених цялата течност с Honda PSF и явно сега следва рециклиране на помпата. Някакви предложения къде да я дам или място от където мога да си купя всички уплътнения и пръстени? Мислех да я карам в Бултрако да я отремонтират, но нещо ме отказахте. 

 

Аз съм готов,днес оправиха моята.Моя майстор ми обясни,че предпочита и прави ремонт на помпата като ползва готов работен комплект и сменя всичко вътре за да е сигурен,че няма да има бъдещи проблеми.Обясни ми,че от студа уплътненията вътре стават на кокал и почва да тече.Всичко ми струваше 90 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, Kissman написа:

 

Аз съм готов,днес оправиха моята.Моя майстор ми обясни,че предпочита и прави ремонт на помпата като ползва готов работен комплект и сменя всичко вътре за да е сигурен,че няма да има бъдещи проблеми.Обясни ми,че от студа уплътненията вътре стават на кокал и почва да тече.Всичко ми струваше 90 лв.

Това за студа може и да е вярно, ако се случва предимно зимно време, но щом се радвате на 90лв за 5 "О" пръстена и 1 час труд... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, JapCar написа:

Това за студа може и да е вярно, ако се случва предимно зимно време, но щом се радвате на 90лв за 5 "О" пръстена и 1 час труд... :)

 

1. Една хидравлична помпа не се състои само от О пръстени.Писах ремонтен комплект,а това включва всички части вътре,които също са подменени.

2. Цялата процедура не трае 1 час,а повече.Да не говорим,че повечето места където ремонтират помпи искат да им я занесеш свалена.А тази дейност едва ли е по силите на всеки и то пред блока .

3. Предпочитам колата ми да няма никакви течове и да съм спокоен, отколкото да загубя време и нерви докато намеря сервиз където ще ми е с 5 лв.по-евтино . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно,важен е крайния резултат.:thumbs1:

В Бултрако цената тези гумички,лагери и труд е по две :ranting:,но когато си на зор ги даваш и забравяш.:yes:

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 3 часа, Kissman написа:

 

1. Една хидравлична помпа не се състои само от О пръстени.Писах ремонтен комплект,а това включва всички части вътре,които също са подменени.

2. Цялата процедура не трае 1 час,а повече.Да не говорим,че повечето места където ремонтират помпи искат да им я занесеш свалена.А тази дейност едва ли е по силите на всеки и то пред блока .

3. Предпочитам колата ми да няма никакви течове и да съм спокоен, отколкото да загубя време и нерви докато намеря сервиз където ще ми е с 5 лв.по-евтино . 

Е, добре, понеже съм я свалял на улицата (не зимата) и разглобявал в къщи (смених лагер без нужда, шумът си остана и не беше от помпата), знам, че едва ли са сменени всички части (и  не е необходимо), тогава цената щеше да е мн. повече. Е, на другият ден повторих упражнението и я сглобих правилно, защото както казах, едно нещо може да се сглоби обратно(бях писал за това), знаех го още при първото сглобяване, но съм улучил грешния вариант. Ако се наложи пак, ще го бележа... Таа, за сменено всичко, вероятно значи 2 лагера и О пръстени. Лагера купих от eBay за £2-3. Ако знаеш, кажи от какво се състои ремонтния комплект, предното е мое предположение.

Имам всякакви инструменти и сръчност, но не казвам, че всеки трябва да го прави сам, ако не е уверен... А майстор, който цял живот се занимава с това, би трябвало да го прави бързо и лесно.

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ремонтния комлект за дизела от подписа ми. Цената е от магазин за авточасти, но мисля, че е ОЕМ комлекта за хидравличната помпа.

91345PAAA01 - 6,06ЛВ -10% 
91249PNC003 - 10,11ЛВ -10%
91347PAAA01 - 6,06ЛВ -10%
91347PLA003 - 3,62ЛВ -10%
91346PLA003 - 5,20ЛВ -10%
91348P2A003 - 5,09ЛВ -10%
91349RAAA01 - 9,94ЛВ -10%
91349PNCJ01 - 9,17ЛВ -10%
91343PNC003 - 5,03ЛВ -10%
91344PNC003 - 4,60ЛВ -10%

91048P2A003 - ЛАГЕР - 57,60ЛВ -10%
56141PNC003 - ВАЛ - 128,95ЛВ -10%

 

Има и още един о-ринг, кой го няма в горните - този за тръбата отгоре на помпата.

  • Like 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×