Jump to content

JOJOBIX

Фен
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно JOJOBIX

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord 7 coupe 2.4 AT usa K24A4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    СОФИЯ

Последни посетители

710 профилни разглеждания
  1. здравейте,на мойта американка купе 2,4 автомат 2004г. започна след рециклиране на рейката да втвърдява при студено време волана до загряване на двигателя,смених червеното масло което бяха сложили с оригинално в бултрако надявайки се че е от него,но проблема остана.Сега ще поръчам комплект уплътнения и ще я закарам в някой сервиз хидравлика за смяна да видим.Някакви идеи за проблема и препоръки за такъв в София?
  2. успех и дано е помпата че е по евтина за ремонт и подмяна..пиши какво се е оказало като разбереш . При мен /акорд 7 американка купе 2,4 автомат 2004г./ручи леко помпата при запален двигател на място,при въртене на волана звукът се усилва,има омаслен маркуч на казанчето,при студено време е тегав волана особено при потегляне/при топло време е нормален/.Преди 1,5г.съм рециклирал рейката поради теч/650лв/.Сега май е ред на помпата..Ще пробвам първо да уплътня свръзката на маркуча с казанчето с допълнителна или нова скоба да не би да смуче оттам въздух.. Ако няма подобрение къде в София мога да я закарам на специалист по хидравлични помпи за ремонт и колко чини горе долу подобна процедура?
  3. смених ги в бултрако за 260лв и двете,казаха следваща смяна след 60000км или 3г. Смених и въздуховода че беше скъсан и менеше оборотите на празен ход като скачат от 200 до 1000 при дълго шофиране понякога и гасне двигателя,предполагайки че може да е от него,почистих и датчика за темп на въздуха и смазах дросела и пружините на жилата.Пак го направи веднъж след това ,явно е друг проблема.
  4. благодаря колеги,ще взема от бултрако масло и филтър /китайския ще го пробвам в реката за плаваемост/,и ще ги питам за опресняване в техния сервиз/ако не се изхвърлят прекалено,ще я оставя/.
  5. ок ще взема тогава 5л.и без това след 5к.км ще опреснявам отново
  6. маслото на щеката е без мирис и е прозрачно бежово малко над максимума при включен двг и изредени положения на превключвателя.Взел съм филтър за автоматика https://www.aliexpress.com/item/4000434688898.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dQWvZBm Ще го сменя на второто опресняване /предполагам 6-7х.км след първото/. Предполагам ,че кутията е за 4-5л.масло ,ще взема 2л.за опресняване с източване от пробката/предполагам толкова ще мога да източа/. Има само 1 модел одобрен от Хонда за автоматика но не помня марката,22лв/л е. Мисля че в ютуб имаше клипове за ръчна смяна.. п.п.-малко придърпва на светофар и в движение като е на висока предавка с бавна скорост и подам плавна газ се усеща леко прескачане 1-2 пъти което спира като набере скорост .
  7. демек съм пропуснал интервала за опресняване и сега трябва машинно на цялото масло ли?
  8. здравейте,карам американски акорд 7 купе 2004г. 2,4л.-160к.с. автомат на 190х.км.Преди 5 години смених в сервиз маслото на автоматика и съм минал с него към 70х.км.В един магазин за масла в София ми казаха ,че се сменя на 5г. или 80х.км./което настъпи първо/,и трябва скоро да го направя.Чух разнопосочни мнения по въпроса,едни казват ,че е по-добре само опресняване на 40х.км с малко повече от половината обем/толкова можело да се източи от пробката ръчно/,или машинна смяна на цялото налично през 80-90х.км/като въпросната опция е към 200лв само труд.Вие как мислите,кой вариант е по удачен за кутията на този модел ,възраст и километраж ?
  9. забелязах че ръчната държи слабо..отзад съм с барабани,възможно ли е мигането на тази лампа да е свързано с евентуално износени задни накладки?
  10. здравейте,имам акорд 7-ма генерация купе американка 2,4 ivtec 16 - 160к.с. автомат 2004г. с газов инжекцион.От скоро започна да мига при завъртане на контактния ключ жълтата лампа maintenans required.Прави го 10пъти и загасва.Сменял съм масло скорости и двг преди 4000км.и нивото им е ок в момента.Нивото на спирачната течност,за хидравликата и другите са ок.На какво може да се дължи това?
  11. здравейте,не бях влизал известно време за което се извинявам и аз.Купетата са по хубави интериорно и екстериорно наистина,стига да намеря читаво двулитрово ще го взема.Това сивото на крюгер дето съм посочил във началото втория линк мислех да ходя да го видя,защото изглежда добре,но ако наистина то е било с проблема в скоросната кутия и седи от 1г. може би няма смисъл..ще продължавам да ги следя
  12. pantany пише нов внос германия,няма номера и предна броня ожулена...не знам,иначе е на добра цена. stanchev какъв ти е разхода градско /извънградско и на бензин ли си logoH как мога да разбера английска от американска версия п.с.-ще се слага газ май..
  13. От автомата на 3литровото купе ли се оплакват или от всички двг на купетата? Англичанките как са като издръжливост спрямо щатските купета? Има ли съществена разлика в цените на частите между двете?
  14. здравейте,предстои ми покупка на Хонда Акорд с бюджет около 5-6х.лв.Колебая се между купе с 2 врати и седан с 4 около 2001г.и бензинов 1,8 или 2,0 мотор,също и автоматик предпочитам.Прилагам конкретни линкове за пример на двата модела: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11392462202337024&f1=details&slink=5yz2h8 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11392063287155029&f1=details&slink=5yz3ln бихте ли ме посъветвали относно тези два варианта кой е по-добрия.Естествено визуално по-хубава е двувратата,но сравнена с лимузината как стои въпроса с подръжката,има ли части ,по-скъпи ли са ,здрава ли е и въобще всяка информация и съвет за тях ще ми бъде от полза.Мерси предварително,поздрави
×
×
  • Създай нов...