rollin 463 #1 Публикувано 17 Септември, 2018 Разбито ми е вътрешното каре и се усещат от скоро вибрации при ускорение. Дали дългата полуоска при двата бензинови двигателя е взаимно заменяема, за да знам като звъня да питам или да търся ново каре? Ама ми се струва че има повече от обичайния луфт и в шлиците и май само с каре и чашка няма да се случат нещата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2 Отговорено 17 Септември, 2018 По принцип се сменя цялата полуоска, ако искаш да оправиш проблема, иначе само го отлагаш. Звъниш в някоя морга и ти казват веднага дали е взаимозаменяемо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #3 Отговорено 17 Септември, 2018 (Редактирано) То ясно ама като взема втора ръка и като знам че това е масов проблем силно се съмнявам да взема нещо много по читаво от моето. Ами това направих(звънях в морга), но човека не беше сигурен дали на 2.0 и на 2.4 е една и съща. Иначе каза 150лв за цялата полуоска заедно с външното каре. Не знам дали това е добра цена ама офертата е тази за сега. Чакам и от още едно място цена. Редактирано 17 Септември, 2018 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #4 Отговорено 17 Септември, 2018 Мисля, че цената е добра, въпроса е да се знаят истинските км на колата донор. Ако ми дадеш парт номер ще проверя дали са същите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #5 Отговорено 17 Септември, 2018 и аз мога по парт номер да проверя ама едва ли онея ще им се занимава да ми диктуват парт номер... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #6 Отговорено 18 Септември, 2018 Не се хабете да търсите дали са еднакви - еднакви са полуоските на бензиновите двигатели, различни са само на дизела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
leethax 8 #7 Отговорено 18 Септември, 2018 Един приятел имаше същия проблем ии ми каза, че трябва да си е оригинален, защото ако си вземе по - евтин имало луфт в шлиците и същата работа .. затова или си купувай нов оригинален или втора ръка както си се насочил друг вариант нямаш Успех в търсенето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #8 Отговорено 19 Септември, 2018 Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Grudinio 25 #9 Отговорено 25 Октомври, 2018 rollin здравей. Искам да разбера как си постъпил? От няколко дена и аз чувам същия звук. В сервиза ми казаха дясно вътрешно каре и да имам предвид, че като я разглобят може да се окаже за смяна и полуоската от вътрешното каре към скоростната кутия. Разпитах за цени и ми казаха 703лв само оригинална полуоска на Хонда и ~150 за афтърмаркет каре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #10 Отговорено 25 Октомври, 2018 Карам си така, при мене звуци няма само лека вибрация и то при 50-70км/ч 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrigal 15 #11 Отговорено 27 Октомври, 2018 Недко, и при мен го имаше този проблем - при ускорение при преминаване през диапазона 80 - 100 км/ч. се усещаше тресене. Взех цялата дясна полуоска от морга и сега тресенето го няма. Колко време ще изкара не знам. На късмет е работата, но пред алтернативата за ново каре.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valkov90 18 #12 Отговорено 3 Ноември, 2018 Колеги проблема е масов аз смених всичко и пак имам тресене. Оригиналното в Бултрако е 900 лв цялото каре заедно с опорния лагер и полуоската. Шибана история но това е положението. Аз ги поръчах от Англия в уникално състояние дойдоха, и пак имам претрисане особено диапазона 50-80. 900 лв си е цифра но ако ще си ги караме, ще се наложи оригинал. Моля някой да ми пусне телефона на Боби за рефлаш на лично, благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Grudinio 25 #13 Отговорено 3 Ноември, 2018 Аз само да кажа, че при мен няма тресене, а се чува тракане от каре. В сервиза при огледа ми казаха да имам предвид евентуално и вътрешната полуоска освен вътрешното каре, че и нейните шлици може да са поизядени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #14 Отговорено 3 Ноември, 2018 Не знам защо всеки се оплаква от това каре...колите които караме не са нови, и предполагам само малка цифра от нас знае истинския пробег на колата си. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valkov90 18 #15 Отговорено 3 Ноември, 2018 Преди 2 часа, crown_bg написа: Не знам защо всеки се оплаква от това каре...колите които караме не са нови, и предполагам само малка цифра от нас знае истинския пробег на колата си. Просто си абсолютно прав Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #16 Отговорено 3 Ноември, 2018 Преди 5 часа, crown_bg написа: Не знам защо всеки се оплаква от това каре...колите които караме не са нови, и предполагам само малка цифра от нас знае истинския пробег на колата си. То си е за ореваване направо.Много станаха скъпите ремонти май..? Дали пък да не "възкръснем" колите от 90-те,и да не мислим за сегашното безумие с космическите ценоразписи,което ни обладава от всички страни? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #17 Отговорено 4 Ноември, 2018 Преди 13 часа, JHM написа: То си е за ореваване направо.Много станаха скъпите ремонти май..? Дали пък да не "възкръснем" колите от 90-те,и да не мислим за сегашното безумие с космическите ценоразписи,което ни обладава от всички страни? Аз съм с обратната дилема, макар да не страдам от комплекси. Дай ми някакъв съвет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #18 Отговорено 4 Ноември, 2018 За кое? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #19 Отговорено 4 Ноември, 2018 Преди 7 часа, JHM написа: За кое? Не е за темата, скоро ще пробвам нова да пусна например,, от 5ген. към 7 или 8ген. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #20 Отговорено 4 Ноември, 2018 (Редактирано) Разбира се че 8-ма,ако може и комби 2.4!Лично мнение,може на теб да не ти е по вкус.Като цяло това е водещо,теб да те кефи!Успех и да се похвалиш тук. Редактирано 4 Ноември, 2018 от JHM 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valkov90 18 #21 Отговорено 6 Ноември, 2018 8-ма генерация си е направо лишение, на фона на Legend kb1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #22 Отговорено 20 Ноември, 2018 Не може всичкото да е ефтиния,и да кара много и да не се чупи Има и алтернатива на висящия лагер с вала към кутията,но в предвид марката производител не съм много обнабежден колко ще изкара.Надявам се да не ми се налага да прибягвам до търсенето на тези карета и полуоски. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #23 Отговорено 8 Януари, 2019 Привет, аз освен дългата полуоска смених и късата понеже шлиците се бяха изяли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #24 Отговорено 8 Януари, 2019 С каква марка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #25 Отговорено 8 Януари, 2019 Дългата е BluePrint, а късата я поръчах от eBay .. някакъв немски магазин за части .. понеже се оказа че тук не я продават и я има само оригинална на скромната цена от 700лв. Ето линк за бензинка - https://www.ebay.co.uk/itm/Zwischenwelle-Lager-Honda-Accord-CL-CM-2-0-2-0-Automatik-Antriebswelle-rechts/362256303453?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20160727114228%26meid%3Dbfdcb276e10748228a9fd1ac6a332422%26pid%3D100290%26rk%3D1%26rkt%3D1%26sd%3D362256303453%26itm%3D362256303453&_trksid=p2060778.c100290.m3507 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #26 Отговорено 7 Февруари, 2019 До всички с поблема "Тресене" (вибрации).Преди месец и половина смених 2те полуоски,вибрации при и над 100км/ч съответните ги имаше и при 30 40км/ч при подаване на газ без значение плавно или рязко.След самата смяна проблема със 100км/ч изчезна а другия остана.Дайте съвети, Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #27 Отговорено 8 Февруари, 2019 (Редактирано) И аз имам такова тресене, макар и много леко изразено и не всеки път. Когато се интересувах за възможните причини освен полуоски, в английските форуми четох, че можело и да се получи от проблем с engine mounts. Почети ако искаш, не знам дали има вариант да се тестват по някакъв начин дали е необходима смяната им. Редактирано 8 Февруари, 2019 от Cap_Slow Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #28 Отговорено 9 Февруари, 2019 на тампоните ли имаш предвид,аз смятах да сменям един защото е напукан ама ми казаха че е добре имам един под съмнение ама да ти кажа той въобще не е напукан или нещо друго от сорта някак си че като ли е по гъвкав незнам но нищо си му няма На 8.02.2019 г. at 6:20, Cap_Slow написа: И аз имам такова тресене, макар и много леко изразено и не всеки път. Когато се интересувах за възможните причини освен полуоски, в английските форуми четох, че можело и да се получи от проблем с engine mounts. Почети ако искаш, не знам дали има вариант да се тестват по някакъв начин дали е необходима смяната им. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #29 Отговорено 13 Февруари, 2019 (Редактирано) На 7.02.2019 г. at 19:40, benjamin4o написа: До всички с поблема "Тресене" (вибрации).Преди месец и половина смених 2те полуоски,вибрации при и над 100км/ч съответните ги имаше и при 30 40км/ч при подаване на газ без значение плавно или рязко.След самата смяна проблема със 100км/ч изчезна а другия остана.Дайте съвети, Благодаря Това може да ти е от полза. За акорд 8 е,но самия проблем с тресенето е аналогичен (аз съм с 8 и го имам също,поръчал съм вече цяла лява полуоска) А цена за полуоска на акорд 7 е от 7-800лв е супер направо,моята едната е 1125лв https://www.drive2.ru/o/b/487958588556313160/ Редактирано 13 Февруари, 2019 от BOKLUK_CHOVEK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #30 Отговорено 14 Февруари, 2019 Преди 18 часа, BOKLUK_CHOVEK написа: Това може да ти е от полза. За акорд 8 е,но самия проблем с тресенето е аналогичен (аз съм с 8 и го имам също,поръчал съм вече цяла лява полуоска) А цена за полуоска на акорд 7 е от 7-800лв е супер направо,моята едната е 1125лв https://www.drive2.ru/o/b/487958588556313160/ както виждам проблема е в един от тампоните,прав ли съм или нищо не съм разбрал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #31 Отговорено 14 Февруари, 2019 ако е тампон номер 9 или номер 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #32 Отговорено 14 Февруари, 2019 Да,при скоростта при която ти тресе според руснаците е тампон. Тресенето при различна скорост идва от различни проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #33 Отговорено 14 Февруари, 2019 тоест трябва да търся горен десен тампон на двигателя..? ясно ще трябва да опитам обаче работата е такава че те са 2 мисля че си бях поръчал по калпавия трябва да погледна и ако го имам ще го сменя и ще видя какво ще стане,благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kra4e 4 #34 Отговорено 21 Февруари, 2019 И аз имам проблема от 90км до 120км тресе при натоварване. При опорния лагер на дългата полуоска има луфт. Така ли трябва да е или е заминал лагера или карето? Кажете мнения video-91aac471924d94e435a580437dfcc138-V.mp4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #35 Отговорено 25 Февруари, 2019 (Редактирано) Здравейте понеже съм десен волан 2.2 карето под мен от шофьорска страна-дясното е с много голям луфт..... Намерил съм кола донор с ляв волан дефакто кое каре Полуоска да взема лявото ли? Редактирано 25 Февруари, 2019 от Petargazdov89 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #36 Отговорено 25 Февруари, 2019 уби рибата с тоя въпрос. Ще вземеш това каре, което ти е за смяна. Ако е дясно - вземаш дясно от колата с ляв волан. Не си казал вътрешно или външно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #37 Отговорено 25 Февруари, 2019 Е, човека може да не е отварял капак на такава кола с ляв волан и да не знае че мотора и кутията нямат общо с мястото на волана като композиция. Сега да не възникне и спор дясното дясно ли е или ляво. :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #38 Отговорено 26 Февруари, 2019 Вътрешно каре не съм запознат с тия неща и затова разчитам да ми помогнете и се допитвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #39 Отговорено 16 Март, 2019 (Редактирано) Смених вътрешното каре(дясното на дългата полуоска) с ново някакво евтино на Паскал- 50лв с отстъпката и вибрациите от 70-110 изчезнаха Сега обаче усещам вибрация около 30 до 50км/ч и се чудя дали ще да е другото вътрешно(лявото) или нещо друго ? Интересното е, че преди смяната тая вибрация от 30 до 50 я нямаше.... Редактирано 16 Март, 2019 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #40 Отговорено 16 Март, 2019 Преди 3 часа, rollin написа: Смених вътрешното каре(дясното на дългата полуоска) с ново някакво евтино на Паскал- 50лв с отстъпката и вибрациите от 70-110 изчезнаха Сега обаче усещам вибрация около 30 до 50км/ч и се чудя дали ще да е другото вътрешно(лявото) или нещо друго ? Интересното е, че преди смяната тая вибрация от 30 до 50 я нямаше.... както беше казъл колегата може и да са тампони на двигател,и аз съм с този проблем,радвам се,че поне проблема с високите изчезна,а бях сменил и двете полуоски, така,че може и да е тампон на двигателя,ако решиш смени и от другата страна, а ако можеш да я караш така недей пипа нищо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове