Jump to content
rollin

Вътрешно каре на дългата полуоска

Recommended Posts

Разбито ми е вътрешното каре и се усещат от скоро вибрации при ускорение.

Дали дългата полуоска при двата бензинови двигателя е взаимно заменяема, за да знам като звъня да питам или да търся ново каре?

Ама ми се струва че има повече от обичайния луфт и в шлиците и май само с каре и чашка няма да се случат нещата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип се сменя цялата полуоска, ако искаш да оправиш проблема, иначе само го отлагаш.

Звъниш в някоя морга и ти казват веднага дали е взаимозаменяемо.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ясно ама като взема втора ръка и като знам че това е масов проблем силно се съмнявам да взема нещо много по читаво от моето.

Ами това направих(звънях в морга), но човека не беше сигурен дали на 2.0 и на 2.4 е една и съща.
Иначе каза 150лв за цялата полуоска заедно с външното каре. Не знам дали това е добра цена ама офертата е тази за сега.
Чакам и от още едно място цена.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че цената е добра, въпроса е да се знаят истинските км на колата донор.

Ако ми дадеш парт номер ще проверя дали са същите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз мога по парт номер да проверя ама едва ли онея ще им се занимава да ми диктуват парт номер...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се хабете да търсите дали са еднакви - еднакви са полуоските на бензиновите двигатели, различни са само на дизела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел имаше същия проблем ии ми каза, че трябва да си е оригинален, защото ако си вземе по - евтин имало луфт в шлиците и същата работа .. затова или си купувай нов оригинален или втора ръка както си се насочил друг вариант нямаш :) Успех в търсенето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rollin здравей. Искам да разбера как си постъпил? От няколко дена и аз чувам същия звук. В сервиза ми казаха дясно вътрешно каре и да имам предвид, че като я разглобят може да се окаже за смяна и полуоската от вътрешното каре към скоростната кутия. Разпитах за цени и ми казаха 703лв само оригинална полуоска на Хонда и ~150 за афтърмаркет каре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам си така, при мене звуци няма само лека вибрация и то при 50-70км/ч

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недко, и при мен го имаше този проблем - при ускорение при преминаване през диапазона 80 - 100 км/ч. се усещаше тресене. Взех цялата дясна полуоска от морга и сега тресенето го няма. Колко време ще изкара не знам. На късмет е работата, но пред алтернативата за ново каре....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги проблема е масов аз смених всичко и пак имам тресене. Оригиналното в Бултрако е 900 лв цялото каре заедно с опорния лагер и полуоската.

Шибана история но това е положението. Аз ги поръчах от Англия в уникално състояние дойдоха, и пак имам претрисане особено диапазона 50-80.

900 лв си е цифра но ако ще си ги караме, ще се наложи оригинал.

Моля някой да ми пусне телефона на Боби за рефлаш на лично, благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да кажа, че при мен няма тресене, а се чува тракане от каре. В сервиза при огледа ми казаха да имам предвид евентуално и вътрешната полуоска освен вътрешното каре, че и нейните шлици може да са поизядени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо всеки се оплаква от това каре...колите които караме не са нови, и предполагам само малка цифра от нас знае истинския пробег на колата си.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, crown_bg написа:

Не знам защо всеки се оплаква от това каре...колите които караме не са нови, и предполагам само малка цифра от нас знае истинския пробег на колата си.

 

Просто си абсолютно прав :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, crown_bg написа:

Не знам защо всеки се оплаква от това каре...колите които караме не са нови, и предполагам само малка цифра от нас знае истинския пробег на колата си.

 

То си е за ореваване направо.Много станаха скъпите ремонти май..?

Дали пък да не "възкръснем" колите от 90-те,и да не мислим за сегашното безумие с космическите ценоразписи,което ни обладава от всички страни?:ranting::confused:

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, JHM написа:

То си е за ореваване направо.Много станаха скъпите ремонти май..?

Дали пък да не "възкръснем" колите от 90-те,и да не мислим за сегашното безумие с космическите ценоразписи,което ни обладава от всички страни?:ranting::confused:

Аз съм с обратната дилема, макар да не страдам от комплекси. Дай ми някакъв съвет. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кое?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, JHM написа:

За кое?

Не е за темата, скоро ще пробвам нова да пусна например,, от 5ген. към 7 или 8ген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се че 8-ма,ако може и комби 2.4!:thumbs1:Лично мнение,може на теб да не ти е по вкус.Като цяло това е водещо,теб да те кефи!Успех и да се похвалиш тук.:)

Редактирано от JHM
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8-ма генерация си е направо лишение, на фона на Legend kb1 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може всичкото да е ефтиния,и да кара много и да не се чупи :) Има и алтернатива на висящия лагер с вала към кутията,но в предвид марката производител не съм много обнабежден колко ще изкара.Надявам се да не ми се налага да прибягвам до търсенето на тези карета и полуоски.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

аз освен дългата полуоска смених и късата понеже шлиците се бяха изяли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С каква марка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дългата е BluePrint, а късата я поръчах от eBay .. някакъв немски магазин за части .. понеже се оказа че тук не я продават и я има само оригинална на скромната цена от 700лв.

Ето линк за бензинка - https://www.ebay.co.uk/itm/Zwischenwelle-Lager-Honda-Accord-CL-CM-2-0-2-0-Automatik-Antriebswelle-rechts/362256303453?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20160727114228%26meid%3Dbfdcb276e10748228a9fd1ac6a332422%26pid%3D100290%26rk%3D1%26rkt%3D1%26sd%3D362256303453%26itm%3D362256303453&_trksid=p2060778.c100290.m3507

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До всички с поблема "Тресене" (вибрации).Преди месец и половина смених 2те полуоски,вибрации при и над 100км/ч съответните ги имаше и при 30 40км/ч при подаване на газ без значение плавно или рязко.След самата смяна проблема със 100км/ч изчезна а другия остана.Дайте съвети, Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам такова тресене, макар и много леко изразено и не всеки път. Когато се интересувах за възможните причини освен полуоски, в английските форуми четох, че можело и да се получи от проблем с engine mounts. Почети ако искаш, не знам дали има вариант да се тестват по някакъв начин дали е необходима смяната им. 

Редактирано от Cap_Slow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 на тампоните ли имаш предвид,аз смятах да сменям един защото е напукан ама ми казаха че е добре имам един под съмнение ама да ти кажа той въобще не е напукан или нещо друго от сорта някак си че като ли е по гъвкав незнам но нищо си му няма

На 8.02.2019 г. at 6:20, Cap_Slow написа:

И аз имам такова тресене, макар и много леко изразено и не всеки път. Когато се интересувах за възможните причини освен полуоски, в английските форуми четох, че можело и да се получи от проблем с engine mounts. Почети ако искаш, не знам дали има вариант да се тестват по някакъв начин дали е необходима смяната им. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.02.2019 г. at 19:40, benjamin4o написа:

До всички с поблема "Тресене" (вибрации).Преди месец и половина смених 2те полуоски,вибрации при и над 100км/ч съответните ги имаше и при 30 40км/ч при подаване на газ без значение плавно или рязко.След самата смяна проблема със 100км/ч изчезна а другия остана.Дайте съвети, Благодаря

Това може да ти е от полза. За акорд 8 е,но самия проблем с тресенето е аналогичен (аз съм с 8 и го имам също,поръчал съм вече цяла лява полуоска) А цена за полуоска на акорд 7 е от 7-800лв е супер направо,моята едната е 1125лв

 

https://www.drive2.ru/o/b/487958588556313160/

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, BOKLUK_CHOVEK написа:

Това може да ти е от полза. За акорд 8 е,но самия проблем с тресенето е аналогичен (аз съм с 8 и го имам също,поръчал съм вече цяла лява полуоска) А цена за полуоска на акорд 7 е от 7-800лв е супер направо,моята едната е 1125лв

 

https://www.drive2.ru/o/b/487958588556313160/

както виждам проблема е в един от тампоните,прав ли съм или нищо не съм разбрал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,при скоростта при която ти тресе според руснаците е тампон. Тресенето при различна скорост идва от различни проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоест трябва да търся горен десен тампон на двигателя..? ясно ще трябва да опитам обаче работата е такава че те са 2 мисля че си бях поръчал по калпавия трябва да погледна и ако го имам ще го сменя и ще видя какво ще стане,благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам проблема от 90км до 120км тресе при натоварване. При опорния лагер на дългата полуоска има луфт. Така ли трябва да е или е заминал лагера или карето? Кажете мнения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте понеже съм десен волан 2.2 карето под мен от шофьорска страна-дясното е с много голям луфт..... Намерил съм кола донор с ляв волан дефакто кое каре Полуоска да взема лявото ли? 

Редактирано от Petargazdov89

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol::lol::lol: уби рибата с тоя въпрос. Ще вземеш това каре, което ти е за смяна. Ако е дясно - вземаш дясно от колата с ляв волан. Не си казал вътрешно или външно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, човека може да не е отварял капак на такава кола с ляв волан и да не знае че мотора и кутията нямат общо с мястото на волана като композиция. Сега да не възникне и спор дясното дясно ли е или ляво. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешно каре :) не съм запознат с тия неща и затова разчитам да ми помогнете и се допитвам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Смених вътрешното каре(дясното на дългата полуоска) с ново някакво евтино на Паскал- 50лв с отстъпката и вибрациите от 70-110 изчезнаха
Сега обаче усещам вибрация около 30 до 50км/ч и се чудя дали ще да е другото вътрешно(лявото) или нещо друго ?

Интересното е, че преди смяната тая вибрация от 30 до 50 я нямаше....

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, rollin написа:

Смених вътрешното каре(дясното на дългата полуоска) с ново някакво евтино на Паскал- 50лв с отстъпката и вибрациите от 70-110 изчезнаха
Сега обаче усещам вибрация около 30 до 50км/ч и се чудя дали ще да е другото вътрешно(лявото) или нещо друго ?

Интересното е, че преди смяната тая вибрация от 30 до 50 я нямаше....

както беше казъл колегата може и да са тампони на двигател,и аз съм с този проблем,радвам се,че поне проблема с високите изчезна,а бях сменил и двете полуоски, така,че може и да е тампон на двигателя,ако решиш смени и от другата страна, а ако можеш да я караш така недей пипа нищо ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...