Jump to content
Babyface Bob

Съвети за мотивация на жената към Accord Tourer

Recommended Posts

Здравейте момчета,

 

казвам се Ачо. Силно съм привързан към идеята за Accord комби , 7-ма ген., МТ, 2,4 i-VITEC, с АГУ. Доста коли разглеждах, доста прочетох във вашия форум. Може би съм по-стар Хонда-джия от някои от вас, защото 10-ина години карах няколко чопъра Honda (CBX, Shadow, Shadow AERO). Сега карам 20 годишен кемпер, имам голямо семейство и това поражда желанието да имам стилно, мощно и надеждно комби. Свикнал съм на капризи на френски семейни ванове и не вярвам да ме уплаши нещо, което правилните ръце да не могат да оправят ( при все някакви разумни финансови граници :) ). Така де, жена ми ще кара градското, основно ще се кара извънградско и на максимално дълги разстояния, тъй като обичаме да пътуваме по света и у нас. 
Три неща ме развълнуваха силно и не открих информация в темите затова :

1. Как да навия жена ми да вземем нещо, което тя определя като "катафалка" :rolleyes:? Дайте идеи, ако имате опит. Ако нямате - давайте пак, да се посмеем. :)
2. Средната задна седалка изглежда изключително неудобна. Пътува ли се на дълго разстояние спокойно на това място? Всъщност, предполагам, че има колан за монтаж на бебешко столче поне? :)
3. За колегите с АГУ - стрелката на бензина отчита ли разход при движение на газ? При PEUGEOT 806/807 съпругата изгори две помпи, защото имаше осреднено отчитане от три датчика, а тя така и не се научи да следи равнището на бензин в резервоара.

 

Поздрави и да развивате форума! Чудесен е. 

      

  • Like 1
  • Haha 1
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами колега, какво да ти кажа, хубаво си се насочил за семейна кола, особено с деца :).

Колата е чудесна за дълъг път, събира много бахаж, при желание слагаш и куфар на релсите. Тегли доста на товар, путъвали сме няколко пъти по 5 човека, дете в столче, 2-ма възрастни отзад (на средната и външна седалки), шофер и пасажер номер 1 (съпругата). Багажа като за 5 човека, въпреки това щората спокойно покриваше багажа с лека гърбица, но в никакъв слушай не пречеше на видимостта, даже никак.

 

Средната седалка е с колан разбира се, има исофикс на двете крайни. Навигацията е удобна (различни хора, различни мнения).

Автомобилът е стабилен, стегнат, и при добра поддръжка се отблагодарява повече от достатъчно.

Имай предвид, че бензиновите (не всеки екземпляр) похарчват масло във високите, зависи в какво състояние го намериш.

Аз не съм по газта, така че от мен няма да получиш мнение относно АГУ.

 

Колата прилича на катафалка, но всяко комби се свързва с тази дума, някои повече други по-малко, но човек трябва да се абстрахира от чужди и предубедени мнения, в крайна сметка Ти ще се возиш и караш, какво ти пука другите какво мислят, те са само наблюдатели.

 

"Катафалката" е по-евтина от Седана, но е по-добрият, за мен, вариант за голямо семейство и дълги пътувания.

 

Ориентирал си се към МТ, така че колата ще е по-динамична от АТ, ще имаш повече коне на колелата.

 

Остава да решиш фейс или пре-фейс, в зависимост от бюджета. Разбира се фейс е по-разумният вариант, що се отнася до "старост", очаквани ремонти или по-голяма първоначална сума за поддръжка, това ако избереш пре-фейс. И все пак, това не е абсолютно никакъв критерий, всичко зависи от екземпляра, но ако искаш работеща за БГ Нави, фейс-а е това което търсиш, защото на пре-фейса за съжаление Нави-то не разполага с карта за БГ, иначе за Европа си работи.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Относно катафалският вид, моят съвет е да ѝ я покажеш на живо. Това комби има такива черти, че на снимка изкривяването от лещата на обектива го правят да изглежда супер правоъгълно и като катафалка (като онова ръбато волво комби само с прави ъгли). Когато я види на живо може да стане по-склонна на компромис. Ако пък си подбрал някоя с повече екстри, можеш и да спечелиш още точки.

 

Относно газовата – проблемът с падането на стрелката идва по принцип от бордовия компютър, който измерва останалото гориво според пробега. Преди фейсовия модел няма такъв компютър, следователно не би трябвало да има такъв проблем (още не съм сложил АГУ, за да ти кажа от собствен опит). За фейсовото не знам как стоят нещата – някой ще каже или се разрови във форума за алтернативни горива.

 

Относно средната седалка отзад: Ако ще слагате бебешко столче + двама пасажери отзад, аз бих посъветвал столчето да е в средата. Особено ако е обърнато назад (гърба му – в посоката на движение). Иначе за седене – не съм я пробвал, кожата е сравнително мека и не изглежда много неудобна, но със сигурност не е мека като седалките. За не-кожения салон не мога да кажа. Иначе определено е по-комфортна и широка отзад от доста други коли.

 

За мястото в багажника предполагам знаеш – широчко е доста. Ходихме до морето 3ма възрастни + малко бебе и куче. Кучето имаше близо половината багажник да спи на широко, в другата половина се събра багажа, че даже и не беше достатъчно високо да пречи на зрителната линия.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
3 hours ago, Чавдар K said:

Моят съвет е да се запънеш за цвета на тапетите в хола...

Чавдаре ами ако в хола на човека няма тапети, а декоративна мазилка или корк..Какво правим с цвета тогава? :lol::unsure:

Редактирано от BlueDream4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей колега,

Много добър избор, Акорда комби е много стилен и двигателят е прозведение на изкуството.

 

Значи първо да започнем с това, че жените купуват кола само основно заради външния (вътрешния) дизайн и цвета - факт. И може би функционалност, но тук не съм много сигурен. 

Така, че да говориш с жена си за технически характеристики и колко добри са К24-ките - забрави. Трябва да й обясняваш предимствата на колата според нещо, което тя харесва - да речем хоби илидруга кола. С какв се занимава жена ти и какви са й хобитата? Колко деца имаш?

 

1. Може да й кажеш, че комбито е рядко срещано и с него изпъкваш като индивидуалист. Ако си мениджър със сигурност твоята кола ще се откроява на паркинга. Кажи й, че всички ще й правят комплименти, защото модела не се среща често, същевременно е многофункционален.

2. Дизайна на комбито прави по-добра аеродинамика и по този начин колата е по-икономична от седаните, особено на дълъг път (тук не съм сигурен, но ще играем на сляпо, тя няма как да провери). :D 

3. Паркира се по-лесно от седана, защото стъклото ти е на края на колата и е по-голямо, т.е. ако видиш, че колата е прекалено близо значи наистина е така.

4. Колата е по-просторна от седана - има по-голямо количество въздух в купето, което е мноог добре, когато пътуват повече хора на дълъг път (верно, че отнема повече време на климатика да изтуди, а на парното да затопли, но тя няма да се сети за това)

5. Багажника е много по-голям и е по-ниско - не трябва да се навеждаш, когат твариш колата, т.е. може да товариш по-тежки неща сам/сама без да си сецнеш ръста.

6. Можете да возите  по-големи неща (отколкото със седана) като мебели, дъски, малки хладилници, шкафчета и др., което ще ви спести пари, ако искате да прекарате тези неща с друг танспорт. Може да се возят цветя без да се счупят, ако са по-високи.

7. Комбито и седана са почти еднакво дълги, т.е. това няма да й пречи при паркирването. В най-лошия случай комбито е само 3 инча (7.5 см) по-дълго от седана. Кажи й направо, че са еднакви по дължина. :D

8. Комбито има фабрично релси на тавана и ще може да връзвате разни багажи на покрива, който е и по-голям от този на седана.

9. Децата ще имат повече пространство да играят по време на пътуване и могат да взимат или оставят разни неща (храна, играчки и др.) в багажника докато колата е в движение, защото имат достъп до него отвътре.

10. Тъй като колата има големи стъкла, малка и изнесена назад С колона, колата почти няма слепи зони в ляво и дясно и е по-лесно да се сменят лентите на улицата и на магистрала. Това за жените е важно. :D

 

Не й споменавай детайли, защото ще започне да се хваща за дребните неща.

Като кажеш с какво се занимава и какви са й хобитата, може да измисля по заинтригуващи доводи.

Успех! :)

 

Редактирано от Japanese fever
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моята я заведох да пробваме Мерцедес Е клас комби (W211) и коментара й като я видя на живо беше "Вземи Хондата" :lol:

  • Haha 8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, много добър съвет - заведи я да гледа по-грозни коли, за да се влюби в комбито. Комбитата по принцип винаги изглеждат по-елегантно от седаните. Имат по-плавни линии и по-завършен дизайн.

  • Confused 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема при колегата е, че жената има книжка и явно обича са шофира, което по своему е по- трудно от това да няма книжка.

При мен беше по-лесно, първо съпругата ми не е шофер, няма и книжка. От БМВ и Рав4, след убеждения като багажника е огромен, ще се събират много покупки, много багаж за дълга почивка, лесно се паркира въпреки размери те си (можеш да паркираме в центъра без притеснения от габаритите), по-нечуплив от горе изброените и други дребни неща.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има кой да гледа децата и може да ходите само двамата на пикници с нощувка и спомени че при сгънати задни седалки в багажника спокойно спят двама възрастни до 180см. Предполагам това ще е ново изживяване за нея. :)

Иначе каквото са казали колегите -все е вярно. Кара се лесно, сигурна машина е, товари много (возил съм около 500кила в трюма), а си е семейна кола. Ако много се пъне и не ще, обещай и автоматик -чудесен е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, Babyface Bob написа:

3. За колегите с АГУ - стрелката на бензина отчита ли разход при движение на газ?

При фейса въпреки, че карам не газ, стрелката на бензина пада до някое положение. Моето решение за да не мръкна резервата е да имам бензин около половин резервуар.

Тук няма как да останеш без бензин и да не разбереш, че да изгориш помпата. А и бензина ти трябва за палене и довпръскване ако така решите да я настроите газовата. Има из форума и предложения за емулатори, тогава отчита по-точно, но не ме поблазни.

 

А за жената... няма да мога да ти дам съвет. Аз на моята jazz не можах да и пробутам вместо micra, какво остава съвети да давам :ermm:

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята жена като ѝ показах един Акорд Турър на улицата и каза:
- Ако вземеш такава кола, аз няма да се кача в нея!

Сега не иска друга кола, даже спортното окачване, което не харесва по принцип, не иска да махам.
Вземай някоя с всички екстри и не я питай. :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки човек (без значение от пола) си е различен и има свои си предразсъдъци и доводи, но е важно това което има / ползва, също и да му харесва.

Мен си ме кефи и устройва напълно.

Акорд 7 фейс комби.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не забравяйте,най-голямата екстра на комбито и това е автоматичния багажник.Може да го изтъкнеш като довод.При пазавуване е голямо удобство когато си се натоварил с покупки,от далеч,вадиш ключа и със здържане на едно копче си отваряш цялата врата.За мен това си е супер екстра.А с type s добавките колата си изглежда много добре ,въпреки отсяканата задница.И наистина е много лесна за паркиране въпреки големите си размери!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята жена също беше много против идеята да си закупим "катафалка". Мнението и обаче рязко се промени след като мина първите няколко км с нея. Аз притежавам 2.4, пре-фейс, АТ. Днес се върнахме от почивка в Турция. Изминахме точно 2200 км. и искам да ти кажа, че единствено спирахме заради детето. Тази кола въобще не умаря от път, дори напротив, още повече ти се иска да пътуваш и да караш. 

Моето мнение е да качиш жена си на една такава и да я покара малко. Ще остане очарована 100%.

За вместимост на багаж няма да коментирам - всичко описано от колегите по-горе е напълно вярно.

Това е колата, в която не намирам кусури и не бих я заменил за друга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже имах твърде много изисквания, когато търсех моята (дизел, екзекютив, бежов салон, седан, приемлив реален пробег) търсенето се проточи доста дълго във времето. Имаше моменти, в които излизаха турери, отговарящи на тези изисквания без едно (седан) и тогава жената ме вразумяваше: "Виж го това на какво прилича. Като ти харесва другата, не взимай такава, а продължавай да си търсиш с багажник. Не ни е толкова спешно". И много се дадвам, че стана така. Премина момента, когато ми трябваше по-голям багажник (реших го с 460л кутия на тавана), и сега 438-те литра на седана са ми повече от достатъчни.

 

Турерът има и дребни недостатъци като например по-голямата му дължина, която го прави и по-труден за паркиране, механизмът за затваряне на вратата, който понякога дефектира, както и, че ако спреш близо до стена отзад, няма да можеш да си отвориш багажника. Предполагам, че по-лесно можеш да возиш човек в багажника на турер, но не и такъв, който се е озовал там против волята си.

 

И не знам дали турерът е толкова грозен или просто се сравнява с невероятно изваяната задница на седана. И тук не говорим за седан срещу комби, понеже на следващия модел комбито ми харесва несъизмеримо повече от седана. 

 

Та, на тези коли се цупят не само жените, но ако все пак ти си го харесваш, а не трябва да убеждаваш и себе си, винаги можеш да изтъкнеш някои от тези доводи:

 

- ще ви струва по-евтино (вървят средно с поне 1000лв по-малко от аналогичен седан);

- има задна чистачка;

- ако го паркираш с видимост към задницата няма опасност да го откраднат;

- няма да те заглеждат чужди жени;

- няма да те заглеждат и мъже;

- дори някой да те чукне леко отзад, винаги може да го обвиниш с "виж на какво заприлича";

 

  • Haha 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако комбито е паркирано със задницата към стената, между него и нея са необходими 50см за безконтактно отваряне на 5-ата врата. Така или иначе толкова е нужно като разстояние на човек за да мине зад колата и да ползва багажника и на седана. Ако зад комбито има спряна нормална кола с муцуната към него, заради кинематиката на отваряне разстоянието може да е и 30см. Вратата се отваря сравнително високо и човек до 177см, може да не свежда глава минавайки под нея.

Та в резюме, комбито е удобно колкото седана, относно необходимото отзад разстояние за достъп до багажника.

Иначе и мен са ме питали "Абе така ли свършва тая кола? Няма ли задна броня?" :)

55739_accord-cm2-design.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря за мненията. Извинявайте, че нямах възможност по - рано да пиша. 
Ще закарам съпругата да видим един - два Акорда, това ясно. Обещала ми е да не мрънка, ще гледам фейслифтове, основно заради добрия мултимедиен пакет, който е важен за деца при дълъг път. Благодаря за доводите, ще ги ползвам. Особено това, че вози прави саксийни цветя :)

Съпругата е детска учителка, имаме две деца, куче и 8 братовчеди, някои от които често вземаме с нас с кемпера. 
Възможността да спят двама души отзад при пуснати седалки е опция за детска спалня + фортселт  - това е палатка с отвор за задницата на колата. Така, излизайки от задния капак, влизаш в затворено предверие или дори спално за родителите. Често срещани "надстройки" за къмпинг, макар и да не е много евтин такъв вид оборудване. Обикновено фортселтите вървят към комбита с автономно задвижване на 4-те колела, защото това дава възможност да се избират по - тежки маршрути с по - красиви и недостъпни дестинации. Жалко, че Акорда няма 4х4. В този смисъл ще загледам клиренса, за да видя дали мога да слизам по сухи коловози. 

Мнението ми за АГУ почива на желанието да съм максимално екологичен. На кемпера не ми харесва, че пуфтим по 10 литра дизел за да преместим 4-5 души на разстояние 100 км. Това трябва да спре, ако искаме по-чиста природа. Освен това всички семейни ванове, които жена ми върти на пета, а аз само блъскам самонадеяно, са били с АГУ - та и не съм имал проблеми.
Поздрави. Ще се радвам да пишете в темата отново.      

  • Like 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако в кемпера не можете да се усамотите, заведи я с Акорд комби на някое закътано място, свали задните седалки и ѝ припомни по-младите ви години :D 

  • Haha 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако решите да гледате комби и имате път към Пловдив заповядайте на тестдрайв.М/у другото моето се продава има го в отдела с обявите може да хвърлиш едно око,отговаря на изискванията ти,освен че не е фейслифт.Единствената причина да го продавам е , че искам да се кача на един такъв дебелак,като тея двамата

 

IMG-cd43aa5adde33960965f5ebcc07868c6-V.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Shorty, от твоята кола в Mobile.bg стигнах до форума всъщност, така че съм регистрирал всички текущи обяви. Можеш да предположиш, че съм чел и сума ти твои мнения, за да проследя историята на колата :) Това му е хубавото на форума и интернет като цяло. Благодаря за поканата и че ми обърна внимание за отличния ти автомобил. Покрай кемперите се запознах с доста "швейцарци" ( смятай араби - кантонерски търговци :) ) и имам възможност да си внеса от там, вкл. със заменка и предполагам, че ще разгледам тази опция, преди да се обърна към пазара в България, където, определено, бих търсил регистрирана и ползвана Хонда от физическо лице.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Мобилето я няма моята на обява,само в карса от автомобилните сайтове съм я пуснал,но предполагам там си я гледал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз съм против слагането на газ, особено щом не е свързано с икономия на пари, но и по принцип съм против. 

Това, ако искаш двигателя да работи, както е проектиран и да нямаш излишни ядове.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Japanese fever написа:

Aз съм против слагането на газ, особено щом не е свързано с икономия на пари, но и по принцип съм против. 

Това, ако искаш двигателя да работи, както е проектиран и да нямаш излишни ядове.

 

Не бях чувал, че някой слага газ за кеф и по-добра работа на двигателя?! Естествено, че ГИ се слага с финансова цел, икономия.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Shorty написа:

Единствената причина да го продавам е , че искам да се кача на един такъв дебелак,като тея двамата

 Трябва по-подробно да ги огледаш и покараш - нямат много общо с Акорда. Случаят ме срещна с човек искащ ЦР-В и каращ Акорд, който каза "Ооо, нищо общо -къде съм тръгнал аз, да "слизам" от Акорд и да се "качвам" в ЦР-В". Но предполагам че си го решил на базата на други опции, които предлага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клегата в случая иска да го слага с цел опазване на околната среда, а не икономия. Поне така е написал по-горе.

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И си против слагането на газ с цел опазване на околната среда? Интересна позиция. Дано по-малко съмишленици да имаш.

 

Нищо лично, но мисля, че не трябва да се пренебрегва толкова, колкото много от нас го правят. Само поздрави за автора на темата, ако това е истински мотив.

  • Like 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

 Трябва по-подробно да ги огледаш и покараш - нямат много общо с Акорда. Случаят ме срещна с човек искащ ЦР-В и каращ Акорд, който каза "Ооо, нищо общо -къде съм тръгнал аз, да "слизам" от Акорд и да се "качвам" в ЦР-В". Но предполагам че си го решил на базата на други опции, които предлага.

Снимката я направих вчера,ходихме до Къстова Гора с трите коли.И двете 

CRV-та съм ги карал,черното е 2.2 дизел,а сивото 2.0 бензин автомат.Нито едно,не върви като акорда,но като седнеш вътре позицията ми харесва повече.Много по-просторно е, гледаш пътя по-отвисоко и ми е една идея по-комфортно от колкото в акорда.Може би трябва да ги покарам малко повече,за да се убедя дали наистина ще свикна с тях.Още повече ,че съм се насочил към 2.0 бензин автомат.Нищо общо с ускорението на акорда,незнам дали ще свикна да съм бавен,като се има в првдвид,че моята е к24 ръчка и си ми прави пълен кеф да си я вкарвам ревдовно в прекъсвачи.Но вече мисля и за удобството на детето и се съобразявам как карам когато я возя,та тъкмо,ще почна да си карам пенсионерската.Много се отплеснах,но ако комбито беше малко по-високо и имаше 4x4 може би никога нямаше да помисля да го сменям.М/у другото много ме блазнят тия мазди cx7 с 2.3 турбо бензин,та ако някой има наблюдения над модела нека ми пише на лични да не цапаме темата на колегата повече.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро,
радвам се, че темата подкарва и други подтеми. Аз лично нямам против да почешем езиците, стига да не създаваме проблеми на модераторите.
Във връзка с мотива ми за АГУ - опитваме се да възпитаваме децата в контакт и уважение към природата. Еко приложението на LPG е емоционалният ни аргумент. Няма как да не включа финансовия аргумент, разбира се. Но, понеже съм свикнал да давам по 250,00 лева за пробега до едно варненско море, мога и да си оставя вратичка, в зависимост от ползването на автомобила.
Сравнително наясно съм с проблемите от газифицирането. Добро отношение към машината, дисциплина с помощни материали ( сервизна книжка, друго) и надежден майстор и профилактика са вариантите да нямам толкова главоболия. Майсторът е като зъболекаря - като го намериш читав, дръжжж! :)

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добрутро. Относно газта нямам опит, но майстори има. Ти първом убеди жената и намери колата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо, което забравих да питам, е дали сте теглили каравана с Акорда? 
Просветът му не е особено впечатлителен, за сметка на двигателят, който предполага прилична мощност за теглене. Съединителят (MT) като основен натоварен от съчленения състав консуматив ми се струва по-надежден от Субару, които съм разглеждал за идеята. Обаче оптичното решение на Субару :D не може да ми даде този кеф, който Акордът вгражда в картината. В този смисъл и Accord ген.VIII вече са се оляли с визията, но това е въпрос на лично мнение.  След 5 години съвсем няма да останат "смекчено ръбати" комбита с дизайнерска линия, успоредна на пътя.   

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как точно ти се вижда по-надежден от на Субару ? Ако тегленето на каравана ще е приоритет със съответните щурмувания  на черни и не много поддържани пътища Аутбека е далеч по-смислен избор според мен. Нашия тегли каравана с 2.5 двигател и АТ без никакви проблеми а за просвета изобщо няма смисъл да се започва дискусия :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да взема комбито се бях меракландисал на трилитровия Аутбек 2008-ма, но ми бе достатъчно да покарам такъв и размислих. На черен път е великолепен, но на асфалт (където се движа в 99% от времето), предимствата му се губят. Да зиме е кеф, но зимите вече не са онова което бяха, а вътре е по-тесен от Акорда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, MZERO написа:

Как точно ти се вижда по-надежден от на Субару ? Ако тегленето на каравана ще е приоритет със съответните щурмувания  на черни и не много поддържани пътища Аутбека е далеч по-смислен избор според мен. Нашия тегли каравана с 2.5 двигател и АТ без никакви проблеми а за просвета изобщо няма смисъл да се започва дискусия :rolleyes:

 

За съединителя - слухове, интернет, малко техническа литература ( която не мисля, че ми е работа да разбирам, та само чисто потребителски съм минал по диагонал), малко лична драма и не малко пари. Няма лоша кола,  има лоши стопани. Затова нека мнението ми почива повече на разликите в дизайна :)

С кемпера не мога да избирам офроуд машрути, защото ще му разпоря караваната от усукванията, ако не закъсам в някоя кална локва или не спукам картера в някой камък. :D Така че, ходим на места, до които обикновен лек автомобил с каравана следва да може да достигне - идеята ми се адаптира към сравнително ниско комби - влекач с добра мощност. Като цяло, къмпинг мрежата в Европа е силно развита и до нея пътища има, като тя е отправна точка към пешеходни маршрути в дивата природа. Къмпирането на диво става все по-забранено, защото този начин на отдих е все по-привлекателен и се увлякоха сериозни материални интереси.  Та скоро само на собствената ти поляна в някое глухо село ще можеш да влизаш безплатно.  

  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в такъв случай не виждам защо акорда да не става за влекач, въпреки че за всичките ми години диво къмпингуване съм виждал какви ли не чудеса да теглят каравани (последното беше едно А8 ) ама акорд не съм :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ И аз, затова питам :) Викам си "Прекалено паркетни ли да са? 'Айде бе..." и си се самонавивам за дизайна :D 


 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,слагай едни големи джанти и комбито няма да е толкова грозно.Имам предвид минимум 18"-ки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, Pavel_Pavlov написа:

 

И си против слагането на газ с цел опазване на околната среда? Интересна позиция. Дано по-малко съмишленици да имаш.

 

 

 

:offtopic:

Колега, ако ми изкараш данни колко замърсява К24 с катализатор (приемам, че газта не замърсява), ще си помисля дали да слагам газ. Те тези Евро норми не ги слагат за тоя дето духа. Отделно, ако е толква належащо Хонда до сега щяха да са пуснали коли на газ за Азия и/или Европа, въпреки че вече са имали кола на газ за САЩ - Сивик GX 7 ген., но по някаква причина са я спряли. Една от причините е била слабо развитата мрежа за зареждане с газ, но пък те е трябвало да го знаят това преди да пуснат колата за продажба.

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, policeman написа:

 

Колега,слагай едни големи джанти и комбито няма да е толкова грозно.Имам предвид минимум 18"-ки.

 

 

За да му се вдигне разхода и да купува по-скъпи гуми ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полисмена сигурно мисли че иде реч за 8-ма ген с импозантните арки на калниците. 7-ма ген си изглежда чудесно на стандартните (за 2.4 мотор) 17-ки, а и гумите и са масов размер 225х45х17.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×