Jump to content

Recommended Posts

здравейте някой може ли да ми каже дали е нормално да гори 15на 100 газ при положение че съм с газов инжекцион предварително ви благодаря

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Градско лято без климатик най малко 15 . Аз под 17 не падам . Извън градско 12-13  спрямо карането. По малко , никога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени газстанцията.И аз имах подобни въпроси като теб  ,но сега 12.5-:- 13.5л ,ако не карам в тежък трафик всеки ден. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами 20л на 100  градско нормално ли е ? Че моята е така 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, smoky написа:

Ами 20л на 100  градско нормално ли е ? Че моята е така 

 

И аз бях така колега  . В големите жеги климатика на макс и работа на място . Ходя и я оставям запалена по 5-10 мин докато свърша нещо и беше 47 л газ за 205 км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, docev написа:

И аз бях така колега  . В големите жеги климатика на макс и работа на място . Ходя и я оставям запалена по 5-10 мин докато свърша нещо и беше 47 л газ за 205 км

Много ми се струва 20 на сто,мойта е автомат рд1 и сега лятото над 15 не ми е горяла в Търново.

А твоя разход за 205км е близо 23 на сто,ненормално ми се струва

Редактирано от Stefan4eto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втора генерация с 34л газ(толкова ми събира бутилката) минавам към 240км градско.Извън градско с 90км гори 9л със 120км гори 12-13л може и повече зависи колко съм я натоварил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейслифта гори повече.  Меко го казах 5-10 мин на място. Оставял съм я и по 15-20 мин щото много мразя : Тъкмо се разхлади  , отивам в някоя напечена на 50-55 градуса , бачкам в нея . Целия в пот , после влизам пак в мойта . Тя пък се нагряла и тя до 50 градуса , и ми се разказава играта докато пак се охлади.

Малко грозно го написах ама ще го схванете.

Друг е въпросът обаче че при нас в Русе НЕ леко послъгват , а ЯКО послъгват. Бутилка 51 л , те ми пълнят 49 . Като ходя до Варна 43-44 макс. Калпава газ и висок разход това е.

Редактирано от docev
  • Haha 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, MNED написа:

Втора генерация с 34л газ(толкова ми събира бутилката) минавам към 240км градско.Извън градско с 90км гори 9л със 120км гори 12-13л може и повече зависи колко съм я натоварил.

1 към 1 съм с колегата. Ама пак зависи дали градското е мое или на жената. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако на всички газовите уредби бяха еднакви и настройките са при един майстор,и зареждате от една бензиностанция ,карате по един и същи начин и тн. и тн.и тн.може да се говори за сръвнение

В момента  както се казва си мерите. ............ и кой ще изкара по малък разход.

Редактирано от CARPERA
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е.Извън градско колкото пише на километража, само махаш нулата.

  • Like 1
  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В зависимост от това дали е пуснат климатика 9.5до 11.00л на 100км извън града с нормална скорост, 13 до 15 градско.Джипката е автоматик бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какъв е разхода през зимата на K20A4 2005 facelift с прилично монтирана и настроена ГИ с добро заглавие ?

Говорим за нормална зимна обстановка. Не като последните години, да се чудим есен ли е или пролет...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, Glavanov said:

А какъв е разхода през зимата на K20A4 2005 facelift с прилично монтирана и настроена ГИ с добро заглавие ?

Говорим за нормална зимна обстановка. Не като последните години, да се чудим есен ли е или пролет...

Въпросът ми звучи няма да ви кажа каква е газовата но ме успокойте че моята не харчи много.

 

Както казах това а само в сферата на догатките по принцип има зимна и лятна смес на газ това е промяна на съотношенитето на съставките,и това дали пълниш бутилката до горе или половината,на какво налягане работи колонката на която зареждате,колко пъти слязохте и видяхте на какво налягане  ви зареждат .

Това което забелязъх бутилката ми е 39 л зареждам 20 л на налягъне 11 бара дава един и същи разход от една бензиностанция

Тази ботилка е зареждана и 45 л на едно ОМВ  на автомагистрала Тракия,ВИЕ СИ ПРАВЕТЕ ИЗВОДА КАКВО ВИ ЗАРЕЖДАТ.

Съвета ми е през лятото за да е ефективно зареждането сутрин по хладно защото в бутилката влиза повече течна фаза на газта и може да я заредите ефективна и на бензиностанция с колонка показваща повече 11 бара,и не на последно с два ръкава ли е  колонката в момента който се пусне другата кола да зарежда всичко отива по дяволите.

Един пример тук в Добрич бензиностанция Марешки колонка 10 бара бутилка празна на 25 л и умря помпата бензинджията каза готово пълна до горе,да трябва да спомена при мен е махнат поплавъка който задейства винтила и спира зареждането и това е от значение на кой как е настроен,зареждам когато свърши газта и винаги наполовина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За питащия въпросът звучи както е зададен! :cool:

Нямам газово оборудване.

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Градско се приготви за 12,5 до 15/100 зимно време

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.09.2018 г. at 8:42, Glavanov написа:

Говорим за нормална зимна обстановка. 

За кой разход питаш? Че ако отиваш на 5-6 км. някъде може и да не е превключила още. :)

Бензинът и той върви зимата.

Пак зависи и на колко градуса е направена да обръща.

Пак зависи и изпарителят къде е и добре ли е облечен.

Ама грубо да кажем 14,5 - 15 литра газ.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.09.2018 г. at 10:09, dindin написа:

За кой разход питаш? Че ако отиваш на 5-6 км. някъде може и да не е превключила още. :)

Бензинът и той върви зимата.

Пак зависи и на колко градуса е направена да обръща.

Пак зависи и изпарителят къде е и добре ли е облечен.

Ама грубо да кажем 14,5 - 15 литра газ.

Колега заинтригува ме с това "добре ли е облечен" трябва ли да го "облека" с някаква изолация за по добра ефективност?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с романо газов инжекцион на фейсово црв 2-ра генерация автомат в града (София) варира между 15-17, извън града 11-13.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, MNED написа:

Колега заинтригува ме с това "добре ли е облечен" трябва ли да го "облека" с някаква изолация за по добра ефективност?

 

Ами @Markony ми беше препоръчал да му сложа неопреново елече. Взех един калъф за лаптоп и му го нахлузих.

Това след една отдалечена сесия за настройка, при която видя, че температурата на изпарената газ е ниска.

Самият изпарител е монтиран на такова място над рейката, че има обдухване откъм гумите и като е по-студено сещай се ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, туй ми беше на акъл да питам... тея дупки има ли някаква идея да са толкова отворени и да няма нищо защитно.

Ясно че окачването е с по-голяма амплитуда от лек автомобил, и трябва място за щангите на рейката, ама много мизерия лети от там към мотора в дъждовно време?! И по взрив схемите не се вижда там да има някаква преграда фабрично.

Редактирано от Glavanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, dindin написа:

 

Ами @Markony ми беше препоръчал да му сложа неопреново елече. Взех един калъф за лаптоп и му го нахлузих.

Това след една отдалечена сесия за настройка, при която видя, че температурата на изпарената газ е ниска.

Самият изпарител е монтиран на такова място над рейката, че има обдухване откъм гумите и като е по-студено сещай се ...

Моя е монтиран също над рейката, но високо (колкото позволява) направо до капака .Може би при мен няма да има нужда от калъф? 

преди 8 минути, Glavanov написа:

А, туй ми беше на акъл да питам... тея дупки има ли някаква идея да са толкова отворени и да няма нищо защитно.

Ясно че окачването е с по-голяма амплитуда от лек автомобил, и трябва място за щангите на рейката, ама много мизерия лети от там към мотора в дъждовно време?! И по взрив схемите не се вижда там да има някаква преграда фабрично.

При мен си е винаги чисто, но както го виждам освен ако не си на пълен ляв или пълен десен нищо не трябва да лети натам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно проблема ми е свързан със старите гуми, с които взех колата.

Протектора е много малък. При нормално силен дъжд аквапланинга с над 90км/ч. е гарантиран и всичката вода от локвите лети на предното стъкло. Оставих ги да изтъркалят лятото, щото сега ще купувам зимни. Естествено по-внимателно на пътя. Като запролети и летни. Надявам се да изчезне тоя проблем.

Ама стига, че не е за това темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Колега, при мен е 12-13 в града, лятото с климатик го повдигна с около 20%. При извънградски условие беше 10-11, тогава климатика охлажда купето и компресора не тормози толкова мотора. Но този разход е при скорост до 120км/ч.

  Миналата зима беше приблизителен 12.14 в града, 10-12 извън него. При мен нещата със превключването се случват доста бързо през зимата, след 2-3 мин. вече съм на газ. Изпарителят ми е настроен на превключва на 36 градуса. Като ми монтираха газовата ми казаха,че допълнително изолирали изпарителя с изолационна вата, за да е на сухо и да запазва генерираната си топлина. Но нямаха налична. След първите изминати 500км.ми казаха пак да отида ри тях, за да и проследят данните и да разберат адаптирали се към мотора и начина на шофиране. Тогава ми сложиха въпросната вата. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×