Jump to content
kyna

Дневни светлини DRL - лесен монтаж

Recommended Posts

Колега и кои фарове светят при тази схема - дълги или къси?

Редактирано от dindin
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра идея!

Кабелите са запоени за бушоните, нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mersi,

Да, точно - кабелите са запоени. Само трябва да се внимава като се запояват да не се стопи пластмасата на предпазителя при загряването. За бърза спойка съм използвал Флюс за запояване.

spojki.png

Редактирано от dindin
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предишните ми автомобили съм използвал такива предпазители

31IUsIu7ZtL.jpg

и не е необходимо да се запоява.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това някакъв модул за ДРЛ ? Какъв конкретно ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако въпросите са към мен - не, това не е модул за ДРЛ. Това е предпазител с възможност за вземане на сигнал/ток без да е необходимо запояване, каквото е направил kyna.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега къде ги има такива предпазители.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до сега съм купувал от ebay и amazon.

В България гледам, че има подобни - http://www.hit-electronics.com/i-oshte/za-doma-i-avtomobila/avto-predpaziteli-darzhachi-grupa.htm

Ако се разтърси човек, сигурно ще намери на още много места.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със запояването не е много добра идея, защото ако изгори предпазителя губиш добавената функция и след това отново запояване. Варианта с готовия предпазител е перфектно решение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега kyna какъв е този модул? От къде го купи? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Точния модел, който съм сложил е: http://cardrl.eu/cardrl - s.htm

А за предпазителите, който колегата DTEC е показал, преди да направя монтажа, търсих такива на нашия пазар, но не намерих след няколко опита и не ми се занимаваше повече и затова запоявах. Да, и аз предпочитам да не се запоява, заради опоменатите причини по-горе. Сега ако си намеря предпазители като за който говорим, ще ги подменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбирам ли правилно,че ключа си стои на АУТО и не се пипа. Палиш и тръгват дневните, като стане тъмно ги гаси и пуска късите и обратното ?

 

Управлението на нашите светлини с + или с - е?

Редактирано от jaccomo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, правилно разбираш.
“+“ - се управлява.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За модула на колегата обаче изрно е описано че е по +

 

Да няма разлики?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, mafyata написа:

Всички японски коли се управляват по -

Незнам, но при мойта се управляват по "+", при замерване същото ми показа - "+" се прекъсва, както и по схема е така.

headlights.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на акорда когото монтирах модула, само на къси на дълги и на подгрева на задното стъкло нямаше плюс след като махна ключа, навсякаде другаде имаше плюс. Човека от когото купих модула ми каза, че ако искам да го монтирам вътре в колата трябва да ползвам модул който се управлява по минус, но няма да мога да ползвам % на дългите, и за това ми препоръча да го монтирам отпред при бушоните които след релетата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах го, във вторник ще дойде и ще пробвам да го свържа. Поръчах CarDRL5.

Сега ще пробвам да намеря и въпросните предпазители.

Ще съм благодарен ако някой е купувал да ме наси към сайт или магазин или поне под какво название да ги търся.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, jaccomo написа:

Поръчах го, във вторник ще дойде и ще пробвам да го свържа. Поръчах CarDRL5.

Сега ще пробвам да намеря и въпросните предпазители.

Ще съм благодарен ако някой е купувал да ме наси към сайт или магазин или поне под какво название да ги търся.

 

 

Модула, който си си поръчал - ще имаш повече за връзване. Няма да е само за предпазителите за се закачиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

казаха ми че разликите между двата са два допълнителни кабела за някаква допълнителна екстра но можело и да не ги връзвам. Не пречело. Иначе били еднакви.

Какво предполагаш че ще имам да връзвам повече? Питам защото не съм супер наясно с тези неща и ще го разучавам като пристигне. Мога и да се обадя да го сменят с 5s.,ако смяташ че нещо ще е много по сложно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, jaccomo написа:

казаха ми че разликите между двата са два допълнителни кабела за някаква допълнителна екстра но можело и да не ги връзвам. Не пречело. Иначе били еднакви.

Какво предполагаш че ще имам да връзвам повече? Питам защото не съм супер наясно с тези неща и ще го разучавам като пристигне. Мога и да се обадя да го сменят с 5s.,ако смяташ че нещо ще е много по сложно?

Разликата съм я маркирал в червено на прикачената снимка. Имаш допълнително диоди и реле. Нека те да ти обеснят дали може да не ги връзваш. Аз преди да го купя ги питах за модела 5S, за да разбера логиката, но за другите не съм ги питал.  Може да ги питаш - Дали е нужно да връзваш и слагаш релето? Ако не го сложиш съответно и диодите не ти трябват. Но ако няма да слагаш релето, за какво ти е този модул тогава ? :). Едва ли някой ден пак ще тръгнеш да го разбутваш и да връзваш доп. екстри.

drl1.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах го на изуст. После видях че твоя е 5sи се обадих да питам за разликите между двата. След като ми казаха че на практика е същия реших да не променям поръчката. Аз се бях претеснил да не стане така да загубя някои екстри,но се оказа че дори имало нещо в повече, което няма да ползвам на практика.

 

Добре де, и все юак ако не се спрсвя, може ли някой да препоръча сервиз?

Редактирано от jaccomo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих сайт, който предлага изпращане на въпросните предпазители до България с цена на доставката от 4,99€ - https://www.adaptershop.de/Autoelektrik/Sicherungen:::117_365.html

Но си мисля, че е по-добре първо да се провери в ХитЕлектроникс - https://hit-electronics.com/i-oshte/za-doma-i-avtomobila/avto-predpaziteli-darzhachi-grupa.htm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, DTEC написа:

Намерих сайт, който предлага изпращане на въпросните предпазители до България с цена на доставката от 4,99€ - https://www.adaptershop.de/Autoelektrik/Sicherungen:::117_365.html

Но си мисля, че е по-добре първо да се провери в ХитЕлектроникс - https://hit-electronics.com/i-oshte/za-doma-i-avtomobila/avto-predpaziteli-darzhachi-grupa.htm

Като им гледам цената за бр. - 6 Еуро - нещо ми минава мерака да поръчам от там. Бих изчакал в aliexpress да ги пуснат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пффф, 40€....... Ще се запоява!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модула не се меси на управлението,а директно пуска "+" на крушката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера си вързах модула (drl 5s), по начина показан от колегата Kyna (2-те снимки в началото) и веднага светана. Никакви допълнителни настройки не правих на модула. Силата на светлините ми се струва , че е ОК. Новите бушони стрърчат почти както е снимал колегата, но са влезли в гнездата добре и се надявам да не греят. Само не разбрах: на първата снимката със синия кабел има и някакъв бял (в 37 бушон) - той какъв е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1/26/2018 at 22:05, mladm написа:

Вчера си вързах модула (drl 5s), по начина показан от колегата Kyna (2-те снимки в началото) и веднага светана. Никакви допълнителни настройки не правих на модула. Силата на светлините ми се струва , че е ОК. Новите бушони стрърчат почти както е снимал колегата, но са влезли в гнездата добре и се надявам да не греят. Само не разбрах: на първата снимката със синия кабел има и някакъв бял (в 37 бушон) - той какъв е?

Белия кабел е за друго у-во - взимам + от там.

За предпазителите - аз преди да сложа тези предпазители проверих дали гнездата добре ги стискат. При вкарване и изкарване на нов предпазител (от тези тези на снимките), по крачетата се виждат белези от гнездата, което значе че добре се захващат. Желателно е като се запоява на крачето, да не се калайдисва цялото краче, че в последсвие да стане лош контакт при калая или да се маже с флюс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя още е в жабката, чака ме да се престраша.... И да на меря време разбирасе..... И поялник....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте !

Какво мислите за  тези разклонители за да се прикачи модула: image.thumb.png.fd19978c10562a95e347fcd8a0483c88.png

Нещо не ми се запоява по предпазителите.Използвали ли сте ги?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен такъв БГ модул на CRV 2 закачен отпред директно на релетата с крушки БОШ +130 , нагласени на 60% изкара 7-8 месеца преди да изгори. Махнах го . Крушките изкараха още месец и половина. Сложих оригиналните Осрам обикновенни . 3 години , още са здрави. , но ги смених с моите предишни любими Осрам Найтбрейкър от които дълги години бях много доволен на Сивика. Мисля пак  да сложа такъв модул и да пробвам колко ще изкара с тея +110. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Здравейте !
Какво мислите за  тези разклонители за да се прикачи модула: image.thumb.png.fd19978c10562a95e347fcd8a0483c88.png
Нещо не ми се запоява по предпазителите.Използвали ли сте ги?
Аз използвах точно такива конектори, понеже навързан директно към бушоните, модула не правише хубав контакт. Карам по павета или неравности и хоп угасва, после сам се пуска .... С тези връзки нямах абсолютно никакъв проблем. Препоръчвам ги дори.
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 2015г съм монтирал такъв разклонител в кола, която се кара в България. Тогава не намерих такива в български магазини и го купих от немски. Работи си безпроблемно. Трябва да се внимава когато се свързва, защото е с посока.

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По горе описаната схема това дългите та процент ли пали или късите и само на предпазителите ли се вързва .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И друго да попитам,пише в сайта 7 точки за присъединявате а на колегата на снимката са 6 нали за 5с модела става въпрос

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.01.2018 г. at 10:08, mafyata написа:

Всички японски коли се управляват по -

Грешно! Изтривам мнението.Даже в Хонда има управление по + или - или и двете.

За всяка апликация да се отвори сервизното ръководство на модела и да се провери!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така,взех и аз модулче,вързах го като колегата и няма дерт.Да добавя значи за хората които не са забелязали сивия кабел колегата го е вързал за единия жълт,това е сигнала от лоста на дългите.Работи чудесно но това запояване на предпазителите е малко съмнително.Не влизат до краи както трябва и с някакви преходи от горепосочените е наи-добре.Ако имате функция ауто ,штракате на нея и модула работи през деня на дълги на процент(или които сте вързали) а като се стъмне си пуска късите,габарита дава сигнал и модула гасне.Ето и клипче как работи.  https://youtu.be/jQ8d9BNelQw

 

И да добавя,функцията изпрати ме до вкъщи я няма на този модел 5с ,просто били забравили да я махнат от описанието.Има функция за удължена изгасване което не е същото.На запитване отговореха ,че е грешка и самата функция не съществува в този модел

Редактирано от todor88
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това което се вижда на клипчето предполагам е на режим AUTO. А пускат ли се дългите на процент докато колата работи и фаровете са на OFF?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,когато е светло дългите са на процент и в двата случая,но ако имаш ауто се палят късите сами като е тъмно,ако нямаш пускаш ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...