kyna 33 #1 Публикувано 17 Декември, 2017 Здравейте, От лятото съм горд соственик на CV-R III /2008г. , но както повечето такива коли, няма опцията дневни светлини, и затова реших да си я монтирам. Четох из форума, но не намерих нещо съществено /лесно/ за монтажа и затова импровизирах. Реших да си спестя рязане, оголване на кабели и изталация, затова връзките ги направих директно на предпазителите в купето под таблото. На снимките мисля че става ясно, за който реши да го направи по лесния начин. Дано съм полезен на други колеги 2 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mladm 11 #2 Отговорено 21 Декември, 2017 (Редактирано) Колега и кои фарове светят при тази схема - дълги или къси? Редактирано 25 Март, 2022 от dindin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #3 Отговорено 22 Декември, 2017 Добра идея! Кабелите са запоени за бушоните, нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kyna 33 #4 Отговорено 23 Декември, 2017 (Редактирано) Mersi, Да, точно - кабелите са запоени. Само трябва да се внимава като се запояват да не се стопи пластмасата на предпазителя при загряването. За бърза спойка съм използвал Флюс за запояване. Редактирано 25 Март, 2022 от dindin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #5 Отговорено 23 Декември, 2017 На предишните ми автомобили съм използвал такива предпазители и не е необходимо да се запоява. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #6 Отговорено 23 Декември, 2017 Това някакъв модул за ДРЛ ? Какъв конкретно ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #7 Отговорено 23 Декември, 2017 Ако въпросите са към мен - не, това не е модул за ДРЛ. Това е предпазител с възможност за вземане на сигнал/ток без да е необходимо запояване, каквото е направил kyna. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #8 Отговорено 23 Декември, 2017 Колега къде ги има такива предпазители. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #9 Отговорено 23 Декември, 2017 Аз до сега съм купувал от ebay и amazon. В България гледам, че има подобни - http://www.hit-electronics.com/i-oshte/za-doma-i-avtomobila/avto-predpaziteli-darzhachi-grupa.htm Ако се разтърси човек, сигурно ще намери на още много места. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #10 Отговорено 29 Декември, 2017 Това със запояването не е много добра идея, защото ако изгори предпазителя губиш добавената функция и след това отново запояване. Варианта с готовия предпазител е перфектно решение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimors 10 #11 Отговорено 5 Януари, 2018 Колега kyna какъв е този модул? От къде го купи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #12 Отговорено 5 Януари, 2018 Моя модул изглежда като на колегата и го взех от тук http://cardrl.eu/models.htm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kyna 33 #13 Отговорено 11 Януари, 2018 Здравейте, Точния модел, който съм сложил е: http://cardrl.eu/cardrl - s.htm А за предпазителите, който колегата DTEC е показал, преди да направя монтажа, търсих такива на нашия пазар, но не намерих след няколко опита и не ми се занимаваше повече и затова запоявах. Да, и аз предпочитам да не се запоява, заради опоменатите причини по-горе. Сега ако си намеря предпазители като за който говорим, ще ги подменя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #14 Отговорено 11 Януари, 2018 (Редактирано) разбирам ли правилно,че ключа си стои на АУТО и не се пипа. Палиш и тръгват дневните, като стане тъмно ги гаси и пуска късите и обратното ? Управлението на нашите светлини с + или с - е? Редактирано 11 Януари, 2018 от jaccomo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kyna 33 #15 Отговорено 11 Януари, 2018 Да, правилно разбираш.“+“ - се управлява.Sent from my Redmi 4X using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #16 Отговорено 13 Януари, 2018 За модула на колегата обаче изрно е описано че е по + Да няма разлики? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kyna 33 #17 Отговорено 13 Януари, 2018 Преди 4 часа, mafyata написа: Всички японски коли се управляват по - Незнам, но при мойта се управляват по "+", при замерване същото ми показа - "+" се прекъсва, както и по схема е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #18 Отговорено 13 Януари, 2018 При мен на акорда когото монтирах модула, само на къси на дълги и на подгрева на задното стъкло нямаше плюс след като махна ключа, навсякаде другаде имаше плюс. Човека от когото купих модула ми каза, че ако искам да го монтирам вътре в колата трябва да ползвам модул който се управлява по минус, но няма да мога да ползвам % на дългите, и за това ми препоръча да го монтирам отпред при бушоните които след релетата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #19 Отговорено 14 Януари, 2018 Поръчах го, във вторник ще дойде и ще пробвам да го свържа. Поръчах CarDRL5. Сега ще пробвам да намеря и въпросните предпазители. Ще съм благодарен ако някой е купувал да ме наси към сайт или магазин или поне под какво название да ги търся. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kyna 33 #20 Отговорено 14 Януари, 2018 преди 22 минути, jaccomo написа: Поръчах го, във вторник ще дойде и ще пробвам да го свържа. Поръчах CarDRL5. Сега ще пробвам да намеря и въпросните предпазители. Ще съм благодарен ако някой е купувал да ме наси към сайт или магазин или поне под какво название да ги търся. Модула, който си си поръчал - ще имаш повече за връзване. Няма да е само за предпазителите за се закачиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #21 Отговорено 14 Януари, 2018 казаха ми че разликите между двата са два допълнителни кабела за някаква допълнителна екстра но можело и да не ги връзвам. Не пречело. Иначе били еднакви. Какво предполагаш че ще имам да връзвам повече? Питам защото не съм супер наясно с тези неща и ще го разучавам като пристигне. Мога и да се обадя да го сменят с 5s.,ако смяташ че нещо ще е много по сложно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kyna 33 #22 Отговорено 14 Януари, 2018 Преди 1 час, jaccomo написа: казаха ми че разликите между двата са два допълнителни кабела за някаква допълнителна екстра но можело и да не ги връзвам. Не пречело. Иначе били еднакви. Какво предполагаш че ще имам да връзвам повече? Питам защото не съм супер наясно с тези неща и ще го разучавам като пристигне. Мога и да се обадя да го сменят с 5s.,ако смяташ че нещо ще е много по сложно? Разликата съм я маркирал в червено на прикачената снимка. Имаш допълнително диоди и реле. Нека те да ти обеснят дали може да не ги връзваш. Аз преди да го купя ги питах за модела 5S, за да разбера логиката, но за другите не съм ги питал. Може да ги питаш - Дали е нужно да връзваш и слагаш релето? Ако не го сложиш съответно и диодите не ти трябват. Но ако няма да слагаш релето, за какво ти е този модул тогава ? :). Едва ли някой ден пак ще тръгнеш да го разбутваш и да връзваш доп. екстри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #23 Отговорено 14 Януари, 2018 (Редактирано) Поръчах го на изуст. После видях че твоя е 5sи се обадих да питам за разликите между двата. След като ми казаха че на практика е същия реших да не променям поръчката. Аз се бях претеснил да не стане така да загубя някои екстри,но се оказа че дори имало нещо в повече, което няма да ползвам на практика. Добре де, и все юак ако не се спрсвя, може ли някой да препоръча сервиз? Редактирано 14 Януари, 2018 от jaccomo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #24 Отговорено 14 Януари, 2018 Намерих сайт, който предлага изпращане на въпросните предпазители до България с цена на доставката от 4,99€ - https://www.adaptershop.de/Autoelektrik/Sicherungen:::117_365.html Но си мисля, че е по-добре първо да се провери в ХитЕлектроникс - https://hit-electronics.com/i-oshte/za-doma-i-avtomobila/avto-predpaziteli-darzhachi-grupa.htm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kyna 33 #25 Отговорено 14 Януари, 2018 Преди 1 час, DTEC написа: Намерих сайт, който предлага изпращане на въпросните предпазители до България с цена на доставката от 4,99€ - https://www.adaptershop.de/Autoelektrik/Sicherungen:::117_365.html Но си мисля, че е по-добре първо да се провери в ХитЕлектроникс - https://hit-electronics.com/i-oshte/za-doma-i-avtomobila/avto-predpaziteli-darzhachi-grupa.htm Като им гледам цената за бр. - 6 Еуро - нещо ми минава мерака да поръчам от там. Бих изчакал в aliexpress да ги пуснат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #26 Отговорено 14 Януари, 2018 Пффф, 40€....... Ще се запоява! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony® 100 #27 Отговорено 15 Януари, 2018 Модула не се меси на управлението,а директно пуска "+" на крушката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mladm 11 #28 Отговорено 26 Януари, 2018 Вчера си вързах модула (drl 5s), по начина показан от колегата Kyna (2-те снимки в началото) и веднага светана. Никакви допълнителни настройки не правих на модула. Силата на светлините ми се струва , че е ОК. Новите бушони стрърчат почти както е снимал колегата, но са влезли в гнездата добре и се надявам да не греят. Само не разбрах: на първата снимката със синия кабел има и някакъв бял (в 37 бушон) - той какъв е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kyna 33 #29 Отговорено 28 Януари, 2018 На 1/26/2018 at 22:05, mladm написа: Вчера си вързах модула (drl 5s), по начина показан от колегата Kyna (2-те снимки в началото) и веднага светана. Никакви допълнителни настройки не правих на модула. Силата на светлините ми се струва , че е ОК. Новите бушони стрърчат почти както е снимал колегата, но са влезли в гнездата добре и се надявам да не греят. Само не разбрах: на първата снимката със синия кабел има и някакъв бял (в 37 бушон) - той какъв е? Белия кабел е за друго у-во - взимам + от там. За предпазителите - аз преди да сложа тези предпазители проверих дали гнездата добре ги стискат. При вкарване и изкарване на нов предпазител (от тези тези на снимките), по крачетата се виждат белези от гнездата, което значе че добре се захващат. Желателно е като се запоява на крачето, да не се калайдисва цялото краче, че в последсвие да стане лош контакт при калая или да се маже с флюс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #30 Отговорено 28 Януари, 2018 Моя още е в жабката, чака ме да се престраша.... И да на меря време разбирасе..... И поялник.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko_ni 11 #31 Отговорено 25 Октомври, 2018 Здравейте ! Какво мислите за тези разклонители за да се прикачи модула: Нещо не ми се запоява по предпазителите.Използвали ли сте ги? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #32 Отговорено 25 Октомври, 2018 При мен такъв БГ модул на CRV 2 закачен отпред директно на релетата с крушки БОШ +130 , нагласени на 60% изкара 7-8 месеца преди да изгори. Махнах го . Крушките изкараха още месец и половина. Сложих оригиналните Осрам обикновенни . 3 години , още са здрави. , но ги смених с моите предишни любими Осрам Найтбрейкър от които дълги години бях много доволен на Сивика. Мисля пак да сложа такъв модул и да пробвам колко ще изкара с тея +110. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #33 Отговорено 25 Октомври, 2018 Здравейте ! Какво мислите за тези разклонители за да се прикачи модула: Нещо не ми се запоява по предпазителите.Използвали ли сте ги?Аз използвах точно такива конектори, понеже навързан директно към бушоните, модула не правише хубав контакт. Карам по павета или неравности и хоп угасва, после сам се пуска .... С тези връзки нямах абсолютно никакъв проблем. Препоръчвам ги дори. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #34 Отговорено 25 Октомври, 2018 От 2015г съм монтирал такъв разклонител в кола, която се кара в България. Тогава не намерих такива в български магазини и го купих от немски. Работи си безпроблемно. Трябва да се внимава когато се свързва, защото е с посока. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #35 Отговорено 29 Октомври, 2018 По горе описаната схема това дългите та процент ли пали или късите и само на предпазителите ли се вързва . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #36 Отговорено 29 Октомври, 2018 И друго да попитам,пише в сайта 7 точки за присъединявате а на колегата на снимката са 6 нали за 5с модела става въпрос Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #37 Отговорено 31 Октомври, 2018 На 13.01.2018 г. at 10:08, mafyata написа: Всички японски коли се управляват по - Грешно! Изтривам мнението.Даже в Хонда има управление по + или - или и двете. За всяка апликация да се отвори сервизното ръководство на модела и да се провери! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #38 Отговорено 1 Ноември, 2018 (Редактирано) Така,взех и аз модулче,вързах го като колегата и няма дерт.Да добавя значи за хората които не са забелязали сивия кабел колегата го е вързал за единия жълт,това е сигнала от лоста на дългите.Работи чудесно но това запояване на предпазителите е малко съмнително.Не влизат до краи както трябва и с някакви преходи от горепосочените е наи-добре.Ако имате функция ауто ,штракате на нея и модула работи през деня на дълги на процент(или които сте вързали) а като се стъмне си пуска късите,габарита дава сигнал и модула гасне.Ето и клипче как работи. https://youtu.be/jQ8d9BNelQw И да добавя,функцията изпрати ме до вкъщи я няма на този модел 5с ,просто били забравили да я махнат от описанието.Има функция за удължена изгасване което не е същото.На запитване отговореха ,че е грешка и самата функция не съществува в този модел Редактирано 1 Ноември, 2018 от todor88 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #39 Отговорено 10 Май, 2019 Колега, това което се вижда на клипчето предполагам е на режим AUTO. А пускат ли се дългите на процент докато колата работи и фаровете са на OFF? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #40 Отговорено 13 Май, 2019 Да,когато е светло дългите са на процент и в двата случая,но ако имаш ауто се палят късите сами като е тъмно,ако нямаш пускаш ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове