Jump to content
entem

VSA свети постоянно

Recommended Posts

На 18.02.2019 г. at 16:49, aleksandur написа:

Не може да се изтрие по този начин, след двете къси премигвания (при триенето на грешката) на abs-a следва едно дълго, и се чува изщракване на реле но лампите на вса и триъгълника остават, имах предвид как да я разчета тази грешка  81, с какво е свързана ?

Редактирано от Alex Roy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сетих че седмица преди да светнат vsa и "i" индикаторите на таблото, смених спукана предна дясна гума, но не мисля че може да е от това, защото новата е със същите размери като другите, само марката е различна, възможно ли е да има нещо общо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало да е от това. ВСА не светва дори с патерицата...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време в един сервиз при по-сложен ремонт бяха забравили да закачат кабела на сензора към ухото на амортисьора, което е предвидено за това и кабелът се допираше в маншона на карето. Беше го протрило, крайният резултат беше скъсан кабел, неработещ АБС, скъсан маншон, изтекла грес от карето. Добре, че светна АБС-а, за да погледна и да разбера и че маншонът е скъсан, иначе щеше да ми струва доста скъпо. Кабелът го оправих лесно, а в сервиз - смяна на маншона и нова грес. АБС изгасна веднага. 

 

Огледай, може без да искаш да си направил нещо такова. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен преди време бяха светнали АВS и VSA, и то без никакви причини. Предния ден сменях зимни гуми с летни (върху единствените джанти). Извода до който стигнах (след жокер от гумаджията) е че някои АВS сензори са чувствителни към вибрациите от пищова с който се развиват гайките на джантите. Не знам дали беше прав, но грешка даваше преден ляв датчик. Угасих всичко чрез процедурата с кламерчето. Вече 2 години не се е обаждал.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, afe написа:

Не би трябвало да е от това. ВСА не светва дори с патерицата...

 

Тук не съм съгласен. По спомен, точно VSA и /!\  ми светна с патерицата. Това е аномалия за компа предвид различната обиколка на патерицата. След монтажа на залепена спукана гума, всичко се нормализира по таблото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко смяташ, че е обиколката на патерицата и с колко е по-различна от тази на стандартната гума? Например гума 205/55 и 135/80 при еднаква джанта? 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10mm

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между обиколката на чисто нова гума и почти изхабена е по-голяма. От това не може да светне VSA при толкова малко отклонение. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето разликата по калкулатор  ,проверено и лично.:)

Screenshot_20190221-171819_Chrome.thumb.jpg.a8c00e43564040f3210e8dbbc84e25c8.jpg

Редактирано от JHM
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, ogi28b написа:

Преди време в един сервиз при по-сложен ремонт бяха забравили да закачат кабела на сензора към ухото на амортисьора, което е предвидено за това и кабелът се допираше в маншона на карето. Беше го протрило, крайният резултат беше скъсан кабел, неработещ АБС, скъсан маншон, изтекла грес от карето. Добре, че светна АБС-а, за да погледна и да разбера и че маншонът е скъсан, иначе щеше да ми струва доста скъпо. Кабелът го оправих лесно, а в сервиз - смяна на маншона и нова грес. АБС изгасна веднага. 

 

Огледай, може без да искаш да си направил нещо такова. 

Abs-a работи нормално, при тест s OBD2, не открива такива, умишлено направих някои грешки но след това ги изтри без проблем, но vsa и "i" си остават да светят, принципно няма никакви проблеми с колата, всичко си и работи нормално, няма никакви течове, шумове и там подобни огледал съм я на канал подробно, може би някой датчик да е заминал или накрая ще отворя копчето VSA оff , дали не е от там проблема

Редактирано от Alex Roy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, ceco_accord написа:

И на мен преди време бяха светнали АВS и VSA, и то без никакви причини. Предния ден сменях зимни гуми с летни (върху единствените джанти). Извода до който стигнах (след жокер от гумаджията) е че някои АВS сензори са чувствителни към вибрациите от пищова с който се развиват гайките на джантите. Не знам дали беше прав, но грешка даваше преден ляв датчик. Угасих всичко чрез процедурата с кламерчето. Вече 2 години не се е обаждал.

При мен не ще да се маха и с кламерчето 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, JHM написа:

Ето разликата по калкулатор  ,проверено и лично.:)

Screenshot_20190221-171819_Chrome.thumb.jpg.a8c00e43564040f3210e8dbbc84e25c8.jpg

Значи на 90% е от гумата, сменената е чисто нова, а останалите са на 2г.

Редактирано от Alex Roy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, JHM написа:

Ето разликата по калкулатор  ,проверено и лично.:)

Screenshot_20190221-171819_Chrome.thumb.jpg.a8c00e43564040f3210e8dbbc84e25c8.jpg

Аа, чакай, разликата в обиколката на гумите е едно, а в диаметрите на гумите е друго. Не сме се разбрали. При 10 мм в обиколката, в диаметрите е само около 1.6 милиметра, съответно 0.8 в радиусите. А нова гума е 8-10 мм грайфер. Само от изхабяването на грайфера обиколката може да се промени от 1984 за нова с 8 мм грайфер до 1946 ако остане с 2 мм. Това са 38 мм, много повече от 10 мм. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за обиколката ми беше мисълта. Това мери компа (респективно това са оборотите на гумата). Но да допълня нещо което може би е съществетно-патерицата ми беше много мека. Може би не е била помпана от години. Оттам, съответно обиколката на това колела пада още. Така, че това трябва да е било причина да светне VSA в този момент, нямам друго обеснение, при положение че никога не ми е светвала тази индикация, а само в момента докато се придвижвах до най-близката гумаджииница светна, след което, с залепената гума не светна повече.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, ogi28b написа:

Преди време в един сервиз при по-сложен ремонт бяха забравили да закачат кабела на сензора към ухото на амортисьора, което е предвидено за това и кабелът се допираше в маншона на карето. Беше го протрило, крайният резултат беше скъсан кабел, неработещ АБС, скъсан маншон, изтекла грес от карето. Добре, че светна АБС-а, за да погледна и да разбера и че маншонът е скъсан, иначе щеше да ми струва доста скъпо. Кабелът го оправих лесно, а в сервиз - смяна на маншона и нова грес. АБС изгасна веднага. 

 

Огледай, може без да искаш да си направил нещо такова. 

Потвърждавам! Стават такива работи на мен лично два пъти (егати каръка) в рамките на година преди четери пет години.С тази разлика,че не можа да ми протрие маншона а само кабела на ESP-то. От тогава винаги когато кола се прибира от сервиз и е правено нещо по ходовата се инспектира от мен.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така, даже често се налага да доремотирам ремонтираното.

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз нямам доверие на никой :)

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на моята светна ABS и VSA в петък. Вчерашната диагностика с HDS изплю: 17-1 LEFT REAR WHEEL SPEED SENSOR OPEN OR SHORT

Въпроса ми е, задните ляв и десен ли са или са еднакви? Откъде да го купя? Като гледам цените на българските онлайн търговци, май няма да е от тях. В AKR-Performance преден датчик струва около 65 лева (заден обаче няма), а тука ги гледам 160-180лв. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.07.2018 г. at 16:36, entem написа:

@nistel_87, ако си в София, най-добре иди при Слави в Овча купел. При мен той ми смени датчика за ABS на предно ляво точило с неоригинален за 31лв

Колега,можеш ли да ми дадеш някакъв,номер за контакт с този Слави,че и аз имам проблем с Аккорда.При,мен автомобила е купен чисто нов и е на 90 000км.Не е влизала в сервиз.И, при мен светна VSA.Колеги,къде да отида да я погледнат с HDS  и да е компетентен,защото колата ми не е пипана(Аз, си сменявам масло и филтри)Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервизът се казва Мотобокс и лесно ще го намериш в Гугъл. Там ползват HDS и ще ти направят диагностика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 8 минути, Pavel_Pavlov написа:

Сервизът се казва Мотобокс и лесно ще го намериш в Гугъл. Там ползват HDS и ще ти направят диагностика.

Доволен ли си от обслужването.Много,Благодаря колега.

Редактирано от yavor_22

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Има дълга тема във форума с мнения за сервиза, най-добре прочети там. С две думи моето мнение е, че са добър сервиз, но много трудно се дореждаш за час и последно време вдигнаха цените за труд значително спрямо преди и други сервизи. Самият Слави е много точен и компетентен докато, ако случиш на колегата му, може и да останеш с нетолкова положително впечатление. Но като цяло бих препоръчал особено за диагностика на някой по-особен проблем.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Pavel_Pavlov написа:
  Покажи скритото съдържание

Има дълга тема във форума с мнения за сервиза, най-добре прочети там. С две думи моето мнение е, че са добър сервиз, но много трудно се дореждаш за час и последно време вдигнаха цените за труд значително спрямо преди и други сервизи. Самият Слави е много точен и компетентен докато, ако случиш на колегата му, може и да останеш с нетолкова положително впечатление. Но като цяло бих препоръчал особено за диагностика на някой по-особен проблем.

 

Аз,искам да се установи проблема от къде идва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, здравейте. Взех,втора употреба два модула и двата, според мен са дефектни. Обезвъздушавам и като запаля ми пропада педала и вчера пробвах втория, и най накрая сложих моя си и няма, проблем. И, обезвъздуших само от abs. Свети си пак лампата, но пък имам спирачки. И, сега не мога да намеря същия. Хондата ми е 2007 2.2 дизел фейслифтовата. Помогнете, ако можете. Благодаря. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като отиде при специалист с диагностика , той какво каза , и какво установи като проблем ?  Аааааа чакай , ти сам си правиш нещата..... И не е ходила на сервиз за 90000 км.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Получи се и при мен нещо подобно.

Акорд 7 2,4 / 2003г.

Преди няколко дни при един от изсипалите се порои имаше големи локви и по време на движение 

светна едновременно /!\ и VSA .

Като изгасих колата и запалих не свети.

След няколко дни пак така.

На диагностика не показа никаква грешка!

Редактирано от haspel4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, намери друга диагностика която ще покаже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок.

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е датчик на някое колело.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Получи се и при мен нещо подобно.

Акорд 7 2,4 / 2003г.

Преди няколко дни при един от изсипалите се порои имаше големи локви и по време на движение 

светна едновременно /!\ и VSA .

Като изгасих колата и запалих не свети.

След няколко дни пак така.

На диагностика не показа никаква грешка!

P.S:Проблема е решен.

Пистов ремък+малко мързел да се сложи новия дето се вози в багажника бая време.

Оказа се при локви като препищи ремъка някакъв пад на напрежение явно.

Защото на диагностика показа слаб акумулатор,което няма как да е.

На 2г. е и е 70Ah.

Със новия пистов ремък поплувах тия дни по локвите и всичко е ОК.

Надявам се да съм помогнал с тази информация.

Лек ден.

Редактирано от haspel4o
  • Харесвам 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! От скоро съм горд собственик на Хонда Акорд 2.4 седан 2003г и се нуждая от малко помощ, преди няколко дни закарах колата при доверен майстор за да я прегледа и да и смени маслото, но след като я закачи на компютъра му изписа постоянна грешка която той каза, че  не знае каква е и как да я оправи. U0155 F CAN Malfunction (Gauge Control Module-ECM/PCM)  след като си тръгнах ми светна  'i' лампата и след 100-200метра светва и VSA  на таблото, но колата си работи нямам никакъв проблем, моля да ми препоръчате читав майстор в Пловдив с hds за да я закарам да я погледне. 

 

Благодаря предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 22.12.2020 г. at 21:47, Satanski91 написа:

Здравейте! От скоро съм горд собственик на Хонда Акорд 2.4 седан 2003г и се нуждая от малко помощ, преди няколко дни закарах колата при доверен майстор за да я прегледа и да и смени маслото, но след като я закачи на компютъра му изписа постоянна грешка която той каза, че  не знае каква е и как да я оправи. U0155 F CAN Malfunction (Gauge Control Module-ECM/PCM)  след като си тръгнах ми светна  'i' лампата и след 100-200метра светва и VSA  на таблото, но колата си работи нямам никакъв проблем, моля да ми препоръчате читав майстор в Пловдив с hds за да я закарам да я погледне. 

 

Благодаря предварително. 

 

Здравейте,

 

Знам, че грешката която е при Вас не е същата като в тази тема, но в темата която споделям има процедура за изтриване на грешките от VSA системата, която е лесна за изпълнение, нужен е само кламер.

 

След тази процедура лампите най-вероятно ще изгаснат, но ако светнат пак след определен пробег ще бъде нужен по-сериозен ремонт от специалист.

 

Поздрави,

Мартин 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...