Jump to content
Fonzis_

Грешка 84-1 Sensor Logic Failure Accord VII

Recommended Posts

Здравейте момчета, след като смених задна лява лагер главина ми светна ей тая грешка 84-1 Sensor Logic Failure и съответно ми свети лампата /!\ и като потегля след 400-500метра светва и лампата на VSA, четох в руски форум че това излиза при проблем със сензора за положение на волана и че е има стъпки за зануляването и след това за калибрирането на сензора!

Моля ако някой знае как се прави, понеже не ми стана много ясно от руския език да сподели понеже в Плевен няма къде да я закарам, за да го калибрират ;)

Благодаря!

Редактирано от dido dobrev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От личен опит знам, че има ли в грешката Failure няма да се разминеш с калибрация. При такъв тип грешки има проблем с работата на някой модул, а не adjustment. Провери връзките към този сензор. Макар, че често при липса на някой модул грешката не е Failure.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В общи линии навсякъде където има тази грешка я лекуват ето така (това го копнах от tsx forum):

грешката се води  84-1 (VSA Sensor Neutral Position)

Big letters say: do not press the brake pedal.

I left the pins jumped (connected), turned the key, ABS light was off, I pressed "vsa off", then ABS light was on, again I pressed the "vsa off" button and nothhig happened... ABS began to blink error 84 again.
I tried to jump pin 9 with just ground, but nothing changed...

RESOLUTION:

But few days ago I have fixed the problem myself without Dealer Scanner!
First of all you need to clear ABS errors (that is the main problem why i have failed earlier).

1) Jump pins 4 and 9.
2) Press and hold the brake pedal and switch on the ignition.
3) Wait for the ABS light to turn off and then remove your foot from the brake pedal.
4) Wait for the ABS light to turn on, then press and hold the brake pedal again.
5) ABS light should turn off, then remove your foot from the brake pedal.
6) Wait for two flashes of ABS light. If it flashes it means that errors are erased.

Check the errors (with the pins jumped) - just turn the ignition on, if ABS light does not flash, no errors are in memory.

Now the main part.

VSA neutral position setting

Do not touch the brake pedal anymore.

1) Jump pin 9 to chassis ground (I have used a bolt on a door hinge).
2) Turn the ignition on, after ABS light turns off, quickly press the "VSA off" button.
3) After ABS light turns on again, quickly press the "VSA off" button.
4) Now shoud be a lot of different blinks and fashes and all lights ABS, VSA and triangle should turn off. The problem's solved.
5) Open the beer bottle!

Really I'm not sure what was the real problem of the VSA error but I have some thoughts on this situation.

After I disconnected the navi+cd changer (HVAC if i remember correctly), I left the car for a while. Then after some time I have started the engine without HVAC unit and there was a triangle light. After I drove the car, the VSA light turned on. Maybe HVAC (navy+audio unit) disconnection is just a coincidence. Because few weeks before I had a problem with 1 tire. I hit the front wheel on a turn. I've driven a few km on a low tire (I just missed that part). After I changed to a spare wheel, I have driven to a garage. I am not sure if i pressed "VSA OFF" button, but for sure when I have driven to a garage VSA or triangle lights were not turned on. After this event i have changed four wheels but not tires and have driven about 100-150 km's also. I found that toe-in is lost, I went to a mechanic who fixed it, and after some time I disconnected HVAC unit.... After I have seen a triangle, I have tried to clear errors by removing battery but it did not help, after this I checked the manual, but there was info only about scanner ;(

 

Обаче не съм търсил къде се намира буксата с пиновете.

Редактирано от dido dobrev
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностичната букса е до предпазителите
Аз да попитам, как четете АБС компютъра за грешки, че няколко мои приятели имат диагностики но освен ECU-то на мотора друго не могат да прочетат ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я четох днес в сервиз на един приятел, но знам че пак може да се чете със заземяване на някой от пиновете, ще поровя в нета и ще ти пиша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е удобно попитай го с коя програма е успял да прочете АБС-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е удобно попитай го с коя програма е успял да прочете АБС-а

Ето как се прави селф диагностика

Четеш грешката по броя дълги и къси мигания...колкото повече чета толкова повече срещам тая грешка и се лекува с настроиването по горния начин...утре ако имам време ще го направя и ще обадя каква е работата

Редактирано от dido dobrev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е удобно попитай го с коя програма е успял да прочете АБС-а

Всичко на Хонда се чете с HDS, дори и ЕКУ-то може да се препрограмира с HDS-a.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета готов съм!

Оправи се по горе описания начин! ;)

Грешки на АБС се четат като замостиш на пин 9 и пин 4 и само дадеш на контакт, а триенето им е в първата процедура с натискането и отпускането педала на спирачката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и схема на буксата кой пин кой номер е :)

post-9729-0-34334500-1446048030_thumb.png

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте, първо се извинявам, че използвам чужда тема, но имма въпрос и при мен се появи тази грешка 84-01, но с различно наименование - sencor logic failure, след смяна на гуми се получи, дали схемата с кламер ще проработи при мен при положение, че абс знакът при мен не е съветвал до сега. Благодаря предварително за съдействието! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.10.2015 г. at 20:03, dido dobrev написа:

В общи линии навсякъде където има тази грешка я лекуват ето така (това го копнах от tsx forum):

грешката се води  84-1 (VSA Sensor Neutral Position)

Big letters say: do not press the brake pedal.

I left the pins jumped (connected), turned the key, ABS light was off, I pressed "vsa off", then ABS light was on, again I pressed the "vsa off" button and nothhig happened... ABS began to blink error 84 again.
I tried to jump pin 9 with just ground, but nothing changed...

RESOLUTION:

But few days ago I have fixed the problem myself without Dealer Scanner!
First of all you need to clear ABS errors (that is the main problem why i have failed earlier).

1) Jump pins 4 and 9.
2) Press and hold the brake pedal and switch on the ignition.
3) Wait for the ABS light to turn off and then remove your foot from the brake pedal.
4) Wait for the ABS light to turn on, then press and hold the brake pedal again.
5) ABS light should turn off, then remove your foot from the brake pedal.
6) Wait for two flashes of ABS light. If it flashes it means that errors are erased.

Check the errors (with the pins jumped) - just turn the ignition on, if ABS light does not flash, no errors are in memory.

Now the main part.

VSA neutral position setting

Do not touch the brake pedal anymore.

1) Jump pin 9 to chassis ground (I have used a bolt on a door hinge).
2) Turn the ignition on, after ABS light turns off, quickly press the "VSA off" button.
3) After ABS light turns on again, quickly press the "VSA off" button.
4) Now shoud be a lot of different blinks and fashes and all lights ABS, VSA and triangle should turn off. The problem's solved.
5) Open the beer bottle!

Really I'm not sure what was the real problem of the VSA error but I have some thoughts on this situation.

After I disconnected the navi+cd changer (HVAC if i remember correctly), I left the car for a while. Then after some time I have started the engine without HVAC unit and there was a triangle light. After I drove the car, the VSA light turned on. Maybe HVAC (navy+audio unit) disconnection is just a coincidence. Because few weeks before I had a problem with 1 tire. I hit the front wheel on a turn. I've driven a few km on a low tire (I just missed that part). After I changed to a spare wheel, I have driven to a garage. I am not sure if i pressed "VSA OFF" button, but for sure when I have driven to a garage VSA or triangle lights were not turned on. After this event i have changed four wheels but not tires and have driven about 100-150 km's also. I found that toe-in is lost, I went to a mechanic who fixed it, and after some time I disconnected HVAC unit.... After I have seen a triangle, I have tried to clear errors by removing battery but it did not help, after this I checked the manual, but there was info only about scanner ;(

 

Обаче не съм търсил къде се намира буксата с пиновете.

 

Аз имах същият проблем и го оправих без да връзвам пин 9 към масата на купето, защото пин  4 също е маса.

 

Така, че за процедурата за изтриване на VSA грешките може да използвате същият "кламер" или мостче между пин 4 и пин 9.

 

Всичко останало е същото, първо изтривате ABS грешките после VSA грешките. Имам една лека добавка, всичко трябва да се случи бързо, веднага щом изгасне лампата на ABS трябва да си махнете крака от педала на спирачката, същото важи и за VSA процедурата. 

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен сработи процедурата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...