Alex Roy 9 #121 Отговорено 20 Февруари, 2019 (Редактирано) На 18.02.2019 г. at 16:49, aleksandur написа: Цък Не може да се изтрие по този начин, след двете къси премигвания (при триенето на грешката) на abs-a следва едно дълго, и се чува изщракване на реле но лампите на вса и триъгълника остават, имах предвид как да я разчета тази грешка 81, с какво е свързана ? Редактирано 20 Февруари, 2019 от Alex Roy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #122 Отговорено 20 Февруари, 2019 Виж това дали не е свързано с този проблем: http://typeaccord.co.uk/forum/topic/20233-vsa-abs-brake-indicator-on-with-code-81-1/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alex Roy 9 #123 Отговорено 20 Февруари, 2019 Сега се сетих че седмица преди да светнат vsa и "i" индикаторите на таблото, смених спукана предна дясна гума, но не мисля че може да е от това, защото новата е със същите размери като другите, само марката е различна, възможно ли е да има нещо общо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #124 Отговорено 21 Февруари, 2019 Не би трябвало да е от това. ВСА не светва дори с патерицата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #125 Отговорено 21 Февруари, 2019 Преди време в един сервиз при по-сложен ремонт бяха забравили да закачат кабела на сензора към ухото на амортисьора, което е предвидено за това и кабелът се допираше в маншона на карето. Беше го протрило, крайният резултат беше скъсан кабел, неработещ АБС, скъсан маншон, изтекла грес от карето. Добре, че светна АБС-а, за да погледна и да разбера и че маншонът е скъсан, иначе щеше да ми струва доста скъпо. Кабелът го оправих лесно, а в сервиз - смяна на маншона и нова грес. АБС изгасна веднага. Огледай, може без да искаш да си направил нещо такова. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #126 Отговорено 21 Февруари, 2019 И на мен преди време бяха светнали АВS и VSA, и то без никакви причини. Предния ден сменях зимни гуми с летни (върху единствените джанти). Извода до който стигнах (след жокер от гумаджията) е че някои АВS сензори са чувствителни към вибрациите от пищова с който се развиват гайките на джантите. Не знам дали беше прав, но грешка даваше преден ляв датчик. Угасих всичко чрез процедурата с кламерчето. Вече 2 години не се е обаждал. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #127 Отговорено 21 Февруари, 2019 Преди 5 часа, afe написа: Не би трябвало да е от това. ВСА не светва дори с патерицата... Тук не съм съгласен. По спомен, точно VSA и /!\ ми светна с патерицата. Това е аномалия за компа предвид различната обиколка на патерицата. След монтажа на залепена спукана гума, всичко се нормализира по таблото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #128 Отговорено 21 Февруари, 2019 (Редактирано) Колко смяташ, че е обиколката на патерицата и с колко е по-различна от тази на стандартната гума? Например гума 205/55 и 135/80 при еднаква джанта? Редактирано 21 Февруари, 2019 от ogi28b Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #129 Отговорено 21 Февруари, 2019 10mm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #130 Отговорено 21 Февруари, 2019 Разликата между обиколката на чисто нова гума и почти изхабена е по-голяма. От това не може да светне VSA при толкова малко отклонение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #131 Отговорено 21 Февруари, 2019 (Редактирано) Ето разликата по калкулатор ,проверено и лично. Редактирано 21 Февруари, 2019 от JHM 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alex Roy 9 #132 Отговорено 21 Февруари, 2019 (Редактирано) Преди 6 часа, ogi28b написа: Преди време в един сервиз при по-сложен ремонт бяха забравили да закачат кабела на сензора към ухото на амортисьора, което е предвидено за това и кабелът се допираше в маншона на карето. Беше го протрило, крайният резултат беше скъсан кабел, неработещ АБС, скъсан маншон, изтекла грес от карето. Добре, че светна АБС-а, за да погледна и да разбера и че маншонът е скъсан, иначе щеше да ми струва доста скъпо. Кабелът го оправих лесно, а в сервиз - смяна на маншона и нова грес. АБС изгасна веднага. Огледай, може без да искаш да си направил нещо такова. Abs-a работи нормално, при тест s OBD2, не открива такива, умишлено направих някои грешки но след това ги изтри без проблем, но vsa и "i" си остават да светят, принципно няма никакви проблеми с колата, всичко си и работи нормално, няма никакви течове, шумове и там подобни огледал съм я на канал подробно, може би някой датчик да е заминал или накрая ще отворя копчето VSA оff , дали не е от там проблема Редактирано 21 Февруари, 2019 от Alex Roy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alex Roy 9 #133 Отговорено 21 Февруари, 2019 Преди 3 часа, ceco_accord написа: И на мен преди време бяха светнали АВS и VSA, и то без никакви причини. Предния ден сменях зимни гуми с летни (върху единствените джанти). Извода до който стигнах (след жокер от гумаджията) е че някои АВS сензори са чувствителни към вибрациите от пищова с който се развиват гайките на джантите. Не знам дали беше прав, но грешка даваше преден ляв датчик. Угасих всичко чрез процедурата с кламерчето. Вече 2 години не се е обаждал. При мен не ще да се маха и с кламерчето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alex Roy 9 #134 Отговорено 21 Февруари, 2019 (Редактирано) преди 20 минути, JHM написа: Ето разликата по калкулатор ,проверено и лично. Значи на 90% е от гумата, сменената е чисто нова, а останалите са на 2г. Редактирано 21 Февруари, 2019 от Alex Roy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #135 Отговорено 21 Февруари, 2019 Преди 1 час, JHM написа: Ето разликата по калкулатор ,проверено и лично. Аа, чакай, разликата в обиколката на гумите е едно, а в диаметрите на гумите е друго. Не сме се разбрали. При 10 мм в обиколката, в диаметрите е само около 1.6 милиметра, съответно 0.8 в радиусите. А нова гума е 8-10 мм грайфер. Само от изхабяването на грайфера обиколката може да се промени от 1984 за нова с 8 мм грайфер до 1946 ако остане с 2 мм. Това са 38 мм, много повече от 10 мм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #136 Отговорено 21 Февруари, 2019 Да, за обиколката ми беше мисълта. Това мери компа (респективно това са оборотите на гумата). Но да допълня нещо което може би е съществетно-патерицата ми беше много мека. Може би не е била помпана от години. Оттам, съответно обиколката на това колела пада още. Така, че това трябва да е било причина да светне VSA в този момент, нямам друго обеснение, при положение че никога не ми е светвала тази индикация, а само в момента докато се придвижвах до най-близката гумаджииница светна, след което, с залепената гума не светна повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #137 Отговорено 21 Февруари, 2019 Преди 11 часа, ogi28b написа: Преди време в един сервиз при по-сложен ремонт бяха забравили да закачат кабела на сензора към ухото на амортисьора, което е предвидено за това и кабелът се допираше в маншона на карето. Беше го протрило, крайният резултат беше скъсан кабел, неработещ АБС, скъсан маншон, изтекла грес от карето. Добре, че светна АБС-а, за да погледна и да разбера и че маншонът е скъсан, иначе щеше да ми струва доста скъпо. Кабелът го оправих лесно, а в сервиз - смяна на маншона и нова грес. АБС изгасна веднага. Огледай, може без да искаш да си направил нещо такова. Потвърждавам! Стават такива работи на мен лично два пъти (егати каръка) в рамките на година преди четери пет години.С тази разлика,че не можа да ми протрие маншона а само кабела на ESP-то. От тогава винаги когато кола се прибира от сервиз и е правено нещо по ходовата се инспектира от мен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdarbs 127 #138 Отговорено 23 Февруари, 2019 И аз така, даже често се налага да доремотирам ремонтираното. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alex Roy 9 #139 Отговорено 23 Февруари, 2019 (Редактирано) И аз нямам доверие на никой Редактирано 25 Февруари, 2019 от dindin Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 42 #140 Отговорено 25 Февруари, 2019 И на моята светна ABS и VSA в петък. Вчерашната диагностика с HDS изплю: 17-1 LEFT REAR WHEEL SPEED SENSOR OPEN OR SHORT Въпроса ми е, задните ляв и десен ли са или са еднакви? Откъде да го купя? Като гледам цените на българските онлайн търговци, май няма да е от тях. В AKR-Performance преден датчик струва около 65 лева (заден обаче няма), а тука ги гледам 160-180лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yavor_22 0 #141 Отговорено 10 Юни, 2020 На 24.07.2018 г. at 16:36, entem написа: @nistel_87, ако си в София, най-добре иди при Слави в Овча купел. При мен той ми смени датчика за ABS на предно ляво точило с неоригинален за 31лв Колега,можеш ли да ми дадеш някакъв,номер за контакт с този Слави,че и аз имам проблем с Аккорда.При,мен автомобила е купен чисто нов и е на 90 000км.Не е влизала в сервиз.И, при мен светна VSA.Колеги,къде да отида да я погледнат с HDS и да е компетентен,защото колата ми не е пипана(Аз, си сменявам масло и филтри)Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #142 Отговорено 10 Юни, 2020 Сервизът се казва Мотобокс и лесно ще го намериш в Гугъл. Там ползват HDS и ще ти направят диагностика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yavor_22 0 #143 Отговорено 10 Юни, 2020 (Редактирано) преди 8 минути, Pavel_Pavlov написа: Сервизът се казва Мотобокс и лесно ще го намериш в Гугъл. Там ползват HDS и ще ти направят диагностика. Доволен ли си от обслужването.Много,Благодаря колега. Редактирано 10 Юни, 2020 от yavor_22 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #144 Отговорено 10 Юни, 2020 Spoiler Има дълга тема във форума с мнения за сервиза, най-добре прочети там. С две думи моето мнение е, че са добър сервиз, но много трудно се дореждаш за час и последно време вдигнаха цените за труд значително спрямо преди и други сервизи. Самият Слави е много точен и компетентен докато, ако случиш на колегата му, може и да останеш с нетолкова положително впечатление. Но като цяло бих препоръчал особено за диагностика на някой по-особен проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yavor_22 0 #145 Отговорено 10 Юни, 2020 преди 16 минути, Pavel_Pavlov написа: Покажи скритото съдържание Има дълга тема във форума с мнения за сервиза, най-добре прочети там. С две думи моето мнение е, че са добър сервиз, но много трудно се дореждаш за час и последно време вдигнаха цените за труд значително спрямо преди и други сервизи. Самият Слави е много точен и компетентен докато, ако случиш на колегата му, може и да останеш с нетолкова положително впечатление. Но като цяло бих препоръчал особено за диагностика на някой по-особен проблем. Аз,искам да се установи проблема от къде идва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yavor_22 0 #146 Отговорено 8 Юли, 2020 Колеги, здравейте. Взех,втора употреба два модула и двата, според мен са дефектни. Обезвъздушавам и като запаля ми пропада педала и вчера пробвах втория, и най накрая сложих моя си и няма, проблем. И, обезвъздуших само от abs. Свети си пак лампата, но пък имам спирачки. И, сега не мога да намеря същия. Хондата ми е 2007 2.2 дизел фейслифтовата. Помогнете, ако можете. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #147 Отговорено 9 Юли, 2020 И като отиде при специалист с диагностика , той какво каза , и какво установи като проблем ? Аааааа чакай , ти сам си правиш нещата..... И не е ходила на сервиз за 90000 км. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
haspel4o 4 #148 Отговорено 9 Август, 2020 (Редактирано) Здравейте.Получи се и при мен нещо подобно. Акорд 7 2,4 / 2003г. Преди няколко дни при един от изсипалите се порои имаше големи локви и по време на движение светна едновременно /!\ и VSA . Като изгасих колата и запалих не свети. След няколко дни пак така. На диагностика не показа никаква грешка! Редактирано 9 Август, 2020 от haspel4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #149 Отговорено 9 Август, 2020 Значи, намери друга диагностика която ще покаже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
haspel4o 4 #150 Отговорено 9 Август, 2020 (Редактирано) Ок. Редактирано 10 Август, 2020 от Pavel_Pavlov Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdarbs 127 #151 Отговорено 10 Август, 2020 Най-вероятно е датчик на някое колело. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
haspel4o 4 #152 Отговорено 28 Септември, 2020 (Редактирано) Здравейте.Получи се и при мен нещо подобно. Акорд 7 2,4 / 2003г. Преди няколко дни при един от изсипалите се порои имаше големи локви и по време на движение светна едновременно /!\ и VSA . Като изгасих колата и запалих не свети. След няколко дни пак така. На диагностика не показа никаква грешка! P.S:Проблема е решен. Пистов ремък+малко мързел да се сложи новия дето се вози в багажника бая време. Оказа се при локви като препищи ремъка някакъв пад на напрежение явно. Защото на диагностика показа слаб акумулатор,което няма как да е. На 2г. е и е 70Ah. Със новия пистов ремък поплувах тия дни по локвите и всичко е ОК. Надявам се да съм помогнал с тази информация. Лек ден. Редактирано 28 Септември, 2020 от haspel4o 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 42 #153 Отговорено 29 Септември, 2020 70Ah В багажника ли го возиш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Satanski91 0 #154 Отговорено 22 Декември, 2020 Здравейте! От скоро съм горд собственик на Хонда Акорд 2.4 седан 2003г и се нуждая от малко помощ, преди няколко дни закарах колата при доверен майстор за да я прегледа и да и смени маслото, но след като я закачи на компютъра му изписа постоянна грешка която той каза, че не знае каква е и как да я оправи. U0155 F CAN Malfunction (Gauge Control Module-ECM/PCM) след като си тръгнах ми светна 'i' лампата и след 100-200метра светва и VSA на таблото, но колата си работи нямам никакъв проблем, моля да ми препоръчате читав майстор в Пловдив с hds за да я закарам да я погледне. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martinhristov 56 #155 Отговорено 23 Декември, 2020 На 22.12.2020 г. at 21:47, Satanski91 написа: Здравейте! От скоро съм горд собственик на Хонда Акорд 2.4 седан 2003г и се нуждая от малко помощ, преди няколко дни закарах колата при доверен майстор за да я прегледа и да и смени маслото, но след като я закачи на компютъра му изписа постоянна грешка която той каза, че не знае каква е и как да я оправи. U0155 F CAN Malfunction (Gauge Control Module-ECM/PCM) след като си тръгнах ми светна 'i' лампата и след 100-200метра светва и VSA на таблото, но колата си работи нямам никакъв проблем, моля да ми препоръчате читав майстор в Пловдив с hds за да я закарам да я погледне. Благодаря предварително. Здравейте, Знам, че грешката която е при Вас не е същата като в тази тема, но в темата която споделям има процедура за изтриване на грешките от VSA системата, която е лесна за изпълнение, нужен е само кламер. След тази процедура лампите най-вероятно ще изгаснат, но ако светнат пак след определен пробег ще бъде нужен по-сериозен ремонт от специалист. Поздрави, Мартин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове