Jump to content
Markony

Обсъждане на препоръки и идеи относно forum 2017

Recommended Posts

Тук всеки може да даде идеи, да предложи ремонт на правило, да коментира управлението и администрацията.

От анкети и гласуване няма нужда.Аз ще следя темата и ще сведа необходимото до комисиите ,които ще заседават от 20.03. Там ще се формулират точните анкети и ще се гласуват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам да бъде интегриран протокол за защита при обмяна на данни или известен като HTTPS (при сегашен протокол HTTP) , защото в момента обменнът на данни във форумът не е защитен, т.е. данните с които се регистрирате са видими в интернет пространството при желание от някой да злоупотреби.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моите предложения:

1. Относно профилната визия предлагам скорополучената квалификация на средностатистическия потребител "Член" да се замени с "Фен". Първото звучи прекалено формално, обуславя някакви членски ангажименти на носителя му които всъщност същия за съжаление няма, а и форум пълен с "членове" не стои добре естетически.

2. На мястото на 3-те точки под "члена" да се поставят например 5 черни които да се оцветяват постепенно в зелено св съответствие с репутацията на потребителя. Тоест при 5 зелени точки приемаме за 100% репутация или почти непостижимия но мотивиращ пример- 100 мнения -100 и повече точки. При 20 точки и 100 мнения ще означава 1 зелена точка или 20% репутация. Това го предлагам с цел репутацията да е видима при написване на отговор с което новите потребители ще знаят на кой отговор да гласуват по-голямо доверие. Разбира се такава възможност трябва да се провери чисто технически, но вече има работещи подобни платформи от други форуми.

3. Да се дава месечна статистика за всеки потребител- брой посещения, брой мнения, брой лични съобщения, получени точки и прочие параметри които да изкарват наяве кой как се движи и каква е перспективата за присъствие във форума. Категорично съм за, потребители които не отчитат присъствие изключая уважителни причини да губят регистрацията си. Така всеки би се мотивирал да даде принос, прочитайки нещо интересно, копвайки линк и други простички неща. Предлагам да няма достъп до форума за нерегистрирани потребители, тъй като по този начин изобщо не се отчитат тези които са получили ценна информация без дори да се изиска регистрация.

4. Да се обмислят таргети за репутация с бонуси- като безплатни табели, стикери на форума( още не мога да разбера защо са платени след като рекламоносителя сме ние), безплатен оглед на автомобила например в сервиза на собственика на форума или други участници които имат желание да предоставят услугата в удобно за тях време. Едва ли ще загубят много от времето си, но пък могат да спечелят от добро отношение и препоръка. Разбира се модераторите е добре да следят за злоупотреби в даването на репутация доколкото е възможно.

5. Изключително демотивиращо и тягостно действат дублиращи се теми от типа- " Мисля да купя хонда, каква ще ми препоръчате", предлагам преди да се появят live изобщо такива теми да се мине през одобрение от модератор. 

6. Да се прави месечен статистически PR репорт относно- нови потребители, нови теми, най-търсени теми, думи, най- посещавани профили на потребители и други и това да е спуснато от админ в негова тема за да се види че същия следи развитието и е склонен да приема коментари по тенденциите. Така насърчен от висшестоящите всеки потребител ще знае че е част от нещо перспективно и развиващо се.

7. Напоследък срещам под определени мнения че конкретен пост е редактиран от някой модератор но всъщност не става ясно дали просто модераторът го е погледнал или наистина нещо е редактирал за да може собственика на поста да вземе мерки в бъдеще. Иначе одобрявам всички модератори до момента и им пожелавам лека и успешна работа. Ако се сетя друго ще пиша.

п.п. Сетих се: Може да си направим импровизиран търг в който всеки може да обяви ценни за него неща свързани с притежаваната хонда, например- ключодържател, стар инструмент, значка, мърлява брандирана тениска и прочие  и приходите от продажби да отидат в полза на развитието на форума но похарчени по идея само на същия, тоест по този начин ще се събира бюджет на суверена а не на собственика.

Редактирано от HondaExplorer
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз апелирам за следното:

 

Да има отчетност/прозрачност относно финансовите въпроси на форума. Чувал съм да се говори, че не достигат пари за сървър и домейн, а за възнаграждение на модераторите изобщо и не можело да става дума.

 

Нека да видим, колко са приходите, колко са разходите и ако се налага да намерим начин за генериране на приходи, така че модераторите да получават нещо срещу труда си.  

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чавдар е прав, намирането на начин за генериране на приходи е прекрасно!

Т.е. създаваме бизнес!

 

Лошото е че приходите от този бизнес ще доведат до отвратителни караници!

Вече сме го наблюдавали с членският внос и реакциите на потребителите на форума!

 

След като създадем бизнес с аксесоари, части, фенски карти, реклама и т.н. как ще се разпределят парите?

И започва "Баташкото клане"!

 

А, помните ли съборите, състезателния тим?

Кой даваше там парите и как се организирше събора помните ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данните за регистрация да се обърнат в падащи менюта.Град/Село/Автомобил/Двигател /година на производство.

 

Като се пита за технически съвет да се знае за какъв автомобил става въпрос.

 

В момента има подигравателни регистрации ката :Кара самует от Горно Мусурлево или живее на майната си...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То туй мойто не е чак за национален референдум, но...

Не съм много сигурен в смисъла от раздел "4x4 & SUV". Повечето теми там си пасват идеално в съответното ЦР-В или ХР-В и сега малко объркващо ми изглежда....

Скритите теми за нерегистрирани е по-добре да се виждат, но недостъпни за нерегистрираните. В един момент дълго се чудех защо ми изчезват теми преди да се усетя, че съм се разлогнал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То туй мойто не е чак за национален референдум, но...

Не съм много сигурен в смисъла от раздел "4x4 & SUV". Повечето теми там си пасват идеално в съответното ЦР-В или ХР-В и сега малко объркващо ми изглежда....

Скритите теми за нерегистрирани е по-добре да се виждат, но недостъпни за нерегистрираните. В един момент дълго се чудех защо ми изчезват теми преди да се усетя, че съм се разлогнал.

 

Като местихме темите и преподреждахме стари имаше ,такива ,които не са обвързани конкретно с Харви,ЦРВ,Ледженд и Пилот. Отделно Ледженд и Пилот не влизат в горните раздели.Не стана съвсем удачно....може да се пооправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......7. Напоследък срещам под определени мнения че конкретен пост е редактиран от някой модератор но всъщност не става ясно дали просто модераторът го е погледнал или наистина нещо е редактирал за да може собственика на поста да вземе мерки в бъдеще. Иначе одобрявам всички модератори до момента и им пожелавам лека и успешна работа.....

Отговарям, защото аз си позволявам да добавям при редакция "Едит от мод:.."

От няколко месеца чета мнения и редактирам по-голямата част от тях. Кажи, речи редактирам от 10 мнения 9. Явно го правя доста тактично, след като колегите не са забелязали промените. Тема за размисъл имам.

За да се появи отметка за редакция, значи съм променила поне 5 неща в пост.

За да си позволя пряка намеса в пост, значи нещата са доста повече и зле.

Чета почти всичко и преди да редактирам се опитвам да осмисля нещата, редакцията ми не е самоцел.

Не искам да влизам в подробни обяснения и примери, че ще стане дълго и дразнещо.

Не редактирам в : Моят Сивик, Акорд, и т.н по раздели, Тунинг по раздели, Алтернативни горива, Мотоциклети, Срещи и мероприятия, Купува и Подарява.

Не ми стигат силите, времето, знанията и нервата. Ако някой от колегите се дразни, да пише там.

Успех.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите предложения:

3. Да се дава месечна статистика за всеки потребител- брой посещения, брой мнения, брой лични съобщения, получени точки и прочие параметри които да изкарват наяве кой как се движи и каква е перспективата за присъствие във форума. Категорично съм за, потребители които не отчитат присъствие изключая уважителни причини да губят регистрацията си. Така всеки би се мотивирал да даде принос, прочитайки нещо интересно, копвайки линк и други простички неща. Предлагам да няма достъп до форума за нерегистрирани потребители, тъй като по този начин изобщо не се отчитат тези които са получили ценна информация без дори да се изиска регистрация.

Да питам само как регистрираме уважителните причини? Как един човек допринесъл с много, но не пише ще го лишиш от регистрация и защо? За търговския раздел дерегистрацията пък създава толкова много проблеми които водят след себе си финансови последици. Губенето на регистрация не е удачен вариант. Губиш нещо което си написал, автора става анонимен. Означава някои от най хубавите теми и статии превеждани във форума да останат анонимни, а хората превели ги да си загубят мотивацията за следващи такива статии и преводи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа,пълен фарс е всичко това ,както отбеляза Rockonoff-прав е .Фарс, в който не искам да участвам .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам ВРЕМЕННО тази тема да се качи най-горе - над "нашите Хонди" (за да е видима от всички влизащи) и в нея да се прехвърлят мненията на съфорумците от 2-те теми за референдума, в които има предложения относно развитието на форума. Така тя ще е винаги видима , а се надявам послепишещите в нея да я четат отначало, за да не се дублират предложения. Мненията несвързани пряко и конструктивно с нея да се скриват.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Моите предложения:

3. Да се дава месечна статистика за всеки потребител- брой посещения, брой мнения, брой лични съобщения, получени точки и прочие параметри които да изкарват наяве кой как се движи и каква е перспективата за присъствие във форума. Категорично съм за, потребители които не отчитат присъствие изключая уважителни причини да губят регистрацията си. Така всеки би се мотивирал да даде принос, прочитайки нещо интересно, копвайки линк и други простички неща. Предлагам да няма достъп до форума за нерегистрирани потребители, тъй като по този начин изобщо не се отчитат тези които са получили ценна информация без дори да се изиска регистрация.

Да питам само как регистрираме уважителните причини? Как един човек допринесъл с много, но не пише ще го лишиш от регистрация и защо? За търговския раздел дерегистрацията пък създава толкова много проблеми които водят след себе си финансови последици. Губенето на регистрация не е удачен вариант. Губиш нещо което си написал, автора става анонимен. Означава някои от най хубавите теми и статии превеждани във форума да останат анонимни, а хората превели ги да си загубят мотивацията за следващи такива статии и преводи.

 

 

Напълно съм съгласен с теб колега и идеята ми не е да се подхожда със сатъра, а да се видят всички параметри- брой стари мнения, репутация и принос до момента и ако въпросният потребител липсва от дълго време примерно да се настроят автоматични шеговити съобщения от типа- "Как сте ценен за нас Потребителю, защо не ви виждаме напоследък, форумът има нужда от вас". Под уважителни причини разбирам- бях в чужбина, роди ми се дете, напоследък вдигам кръвно и други. И до сега коректните потребители чувстваха необходимост да оправдаят липсата си и никой не водеше разследване дали е така, но поне пишат защо ги няма или няма да ги има. Не съм съгласен обаче някой да се регистрира да си реши проблема единствено и само в една камара лични съобщения и дим да го няма.

Този форум страда и от липса на дами, които да освежават обстановката с не дотам технически издържани въпроси, но на които всеки бърза да отговори и съдейства. Тези дами трябва да се чувстват комфортно да питат без да се притесняват,  ние трябва да покажем толератност и че всеки е добре дошъл. Не до всяка такава дама, караща хонда има по един мачо да върши черната работа по сервиз, а има и самотни майки. Може с едно флаерче под чистачките с добро послание от типа " Здравейте, поздравяваме ви за избора да карате Хонда, ще се радваме да се присъедините към клуба ни за да научите много неща за автомобила си и сме ви полезни с каквото можем". Все дребни неща които биха променили общоприетия профил на тунер, маняк и състезател на притежателя на хонда. Може да ни липсват супер техническите познания, поради пасивност на експертите, но пък да наблегнем на идеологията и принципите на създателите на марката и източната култура като цяло.

Редактирано от HondaExplorer
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радва ме че има наглед дребни хрумки, чиито нарастващ брой и разнообразие могат да влеят "свежа кръв" и позитивизъм. Те също не са маловажни, а  предлагането им трябва някак масово да се "вземе на въоръжение" и адмирира, съзнавайки че обсъждането и отсяването ще отнеме време, а реализацията и ресурси.

Тя източната култура няма афинитет към самоафиширане, а и 90% от каращите Хонда са го направили умишлено, но информирането им за наличието на нашето средище с горната и подобни идеи е благоприятно за него.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност има доста регистрирани  дами,които са останали с впечетлението ,че това е мъжки форум. За да питаш в някоя тема и да получиш отговор от тяхна страна се иска храброст,тъй като 99% ще бъдат освиркани от мъжката аудитория ,поради неправилно зададен въпрос или неправилно разбиране на техниката.Това не им пречи да ми пишат на лични,където аз ще отговоря адекватно или някой от колегите модератори.

 Създаването на "Женски раздел" за въпроси би провокирало мъжете да го ползват като кът за развлечение и онлайн вицове.

 

Изобщо форумната ни култура е под всякаква критика и това е едно от нещата ,което трябва да се промени коренно.

Няма кой тук да допусне сексизъм ,но бих препоръчал малко дебати по въпроса.Във всички случаи старата схема си работи.Дамата се обръща към модераторите.Те са отговорни хора с опит и могат да реагират на всяка ситуация.

 

За разлика от нас във един форум като мамабг мъжете се приемат нормално и никой не им се подиграва./С малки изключения/

 

Ще ви дам и една друга подробност от личния ми опит.От 20 студенти в група винаги има една-две дами с по-добро разбиране на техническата част от мъжете.Не знам защо обществото после го дикриминира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вчера ме домързя да пиша.......

 

Ето това вероятно би дало отговор на част от тенденците в развитието на форума, иначе уважавам и ценя компетентните ти отговори, от които лично съм имал полза и не съм забравил. Относно затормозяването на администрацията аз така и не разбрах какви са нейните конкретни ежедневни ангажименти изключая работните пчелички наречени модератори. Подобна статистика не се вади с молив, тетрадка и калкулатор а трябва да е съпътстваща част на всеки себеуважаващ се софтуеър или уеб платформа. Както вече уточних по повод потребителите, които често ги хваща липсата едно регване седмично в добавка на едно  изречение от типа- Тук съм, жив съм, но напоследък хонда музата  не ме посещава пак ще е нещо. По отношение на женското присъствие идеята ми макар, че вече започвам да подозирам, че е трудно разбираема е да се стимулира мъжкия състав да чете и се отзовава повече тъй като е ясно че на жена дори на тъп въпрос ще се отговори премерено и с емпатия. Не знам какво визира Маркони обобщавайки, че женските технически страсти са бивали и ще бъдат посрещани с насмешка, след като нямам спомен за подобни прояви, а тъкмо обратното. Категорично съм против да се препоръчва директно обръщане към модератори в лични за решаване на технически и други казуси. Твърде вероятно е да има и дами регистрирани и представящи се с мъжки никове с оглед избягване на уеб плюнки и подчертавам за неразбралите какво визирам, а именно целта е както спомена и Маркони промяна в културата на общуване във форума така че да се усети комфорт у неуверените, които за съжаление са масата от всичките хиляди регистрирани. Лично съм получавал съобщения на лични от хора, които казват че четат редовно, но се притесняват да пишат, виждам и че профилът ми се разглежда от хора които никога не са писали или няма скорошна фактология за това като знам, че същото е факт и за повечето от вас в случай че следите поне кой ви посещава.

В заключение собственикът на форума си е собственик и си носи отговорността и риска за което заслужава да си преценя как да го управлява и развива. Според мен работещата схема на управление в мажоритарни дялове би била- 51% собственик и 49% потребители с избран управителен съвет. Собственика си гледа интереса като комуникира със съвета. Съвета гледа интереса на потребителите като комуникира със собственика. Но и двете управления трябва да имат правото на собствен бюджет, който да разходват както преценят за добре.

 

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно жените във форума. Нека ти кажа за моята, бивша собственичка на акорд 6 и настояща на джаз GD. Когато се опитам да й обясня нещо, обръща се към мен и казва: Не ме интересува, искам да върви. Иначе може много добре да обясни симптомите, че дори да не се налага да ходя да гледам. Просто не й се занимава с такива неща. Ей това е и масата от потребители във форума, и не само жени. Повечето поне четат, дори и да не пишат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека да оставим женската аудитория малко.По принцип трябва да има друг подход още при регистрацията ,която да важи  за мъже и жени.

Ако търсиш информация или имаш проблем,но не знаеш къде да търсиш и как да търсиш.Пиши в тази .....тема.

 

Каква ми е идеята.В правилника в момента пише ,че трябва да първо да ползваш търсачката.Ами ако не знаеш какво да я питаш?

Дето вика колегата mar_tod ,какво ще ти върне търсачката на "Лампата на Аладин"

 

По същество.Тема в която и потребителите и модераторите ще знаят,че въпросите не са на подходящото място,но по някаква причина питащия не може да се ориентира във форума.Опитния потребител ,може да отговори подходящо ,както и да докладва,след което модератор да премести въпроса или да реагира по подходящ начин.Така ще се оптимизира един процес.....Тая директория трябва да се модерира постоянно.

 

В момента всеки 5-ти потребител пуска:  Едит:ако модератор реши ,че мнението не е за тази тема ...да го премести.Ама такива въпроси и теми има навсякъде,а модераторите не са детективи да слухтят навсякъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пиша от гледна точка на бивш модератор (едни бяха доволни, други искаха да ми счупят главата) Минало, заминало. Труда не модераторите не се цени от потребителите, от страни изглежда лесно. Типично Балканска черта.

Щатски форум - питаш и ти отговарят

Руски форум - питаш и те питат

Български форум - питаш и веднага поне 10 човека започват да ти обясняват колко си тъп.

 

Относно загуба на регистрация не би трябвало и дума да става. Лично аз не бях влизал във форума от много време. Не съм писал нито ред повече от 5 години, но това не ме прави по-малко фен на марката от когото и да било. Участвал съм в организацията на една от най-запомнящите се срещи през 2009, но след това се появи нов приоритет в живота ми, дъщеря ми. Мога да дам примери с много други потребители допринесли предимно с техническа информация за този форум и те сега не пишат,  и какво  да им спрем регистрациите, ако  нямат уважителна причина.  Вижте net1, lookcho, iceman, johnyboy, вероятно последните им мнения са поне от преди 5-7 год., но всеки един тях бе активен в отделен раздел. 

Нека всеки допълва написаното до сега, да се обогатява и ъпгрейдва инфото от преди години.

Извинявам се, че не пиша систематизирано, но много спомени се вървят в главата ми свързани с  Хонда, срещи, приятели, безсънни нощи по сервизи и е трудно да се помести в един пост с препоръки и лично виждане за бъдещето развитие на форума.

Промени трябва да има, екипите по поддръжка трябва да се сменят периодично или по желание, когато човек прецени че не му стига време или сили и т.н.

Редактирано от misho
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес научих ,че един от администраторите е свършил доста "домашна работа" по разучаване и проучване на близките ни форуми.

Форумния опит не се купува,той се постига с много труд, някога с проба-грешка или с питане и проучване.Ако всеки е мотивиран да свърши някаква работа ,макар и малка за общото благо....нещата ще се случат

Сегашната администрация имаше опит, но беше с вързани ръце и беше демотивирана заради отношението на потребителите.

Ако това се промени,а то със сигурност ще се промени пак казвам нещата ще се случат.

 

Форума ни е малък, социалните събития намаляха, спорта закъса....това е .реалното отражения на ежедневието ни и дереджето на страната ни.

НО, докато за страната Хонда феновете са само шепа хора,то за Хонда общност ние сме целия Суверен. Всичко зависи от нас!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

Правилата са от много години назад във времето, имат нужда от редакция и то сериозна.

Аз точно с това започнах в темата за "референдума",  докато не се променят архаичните правила, които са само в ущърб на потребителите и в услуга на управата, нещата няма да тръгнат напред .

От там трябва да се започне, за да има някакво развитие, иначе вечно няма да се цени трудът на модераторите от потребителите, както сам си констатирал .

Модераторите трябва да са повече в услуга на потребителите, а не само  на управата  и най добрия модератор е невидимия, като се заговори за проучване на други форуми с опит, веднага се сещам, че такива невидими модератори са тези на Мазда форума .

Освен, че нямат обозначение в аватара си (не можеш да разбереш кой админ, кой мод, кой потребител), не можеш и да видиш тема където потребители да се оплакват от тях .Просто си вършат хората работата, без да се набиват на очи . Та не си много прав, че потребителите не ценят трудът на модераторите, ценят го когато трудът им е до някъде и в тяхна полза .

За търсачката си абсолютно прав, крайно време е да се ремонтира, ал например от години насам като търся линк към някоя тема дето ще свърши работа на питащ потребител,  го правя с търсачката на гугъл, пък не е като да не знам какви термини да вкарвам  .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм компетентен,но търсачката е част от платформата,а ъпдейт на платформата трябва спешно..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се помисли по въпроса за обявите на коли в сайтовете и въпроси от сорта "Някой виждал ли е тази кола....линк...град.Както и взаимопомощ при оглед в друг град. Въпросите валят във всякакви теми и модели и ще продължава да е така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бранко, това така и ще си остане, няма да се промени никога, трябва манталитета да се промени, опитахме с Акорд форума в който има тема за обяви от сайтове, еми пак си се пръкват други теми с въпроси. Просто на хората им е по лесно да си изсипят питането и да не мислят много много. Ако някой им премести/изтрие темата тогава идва и проблема. Мисля че трябва на друго място да се търси проблема за тези теми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да си прав.Звънят ми стотици хора,ходя на огледи .Доста сделки се случват ,стига да са читави колите.

Надявам се правя нещо добро.Каква файда ,че човека пита  или се интересува от Хонда ,като не може а си намери правилната кола.

А и каква файда за идеята Хонда ,като човека го излъжат джамбазите и продат которник с едно H отпред и после той разправя на приятелите си ,че Хонда е голям боклук....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се помисли по въпроса за обявите на коли в сайтовете и въпроси от сорта "Някой виждал ли е тази кола....линк...град.Както и взаимопомощ при оглед в друг град. Въпросите валят във всякакви теми и модели и ще продължава да е така

Няма смисъл да си тормозим мозъците с мислене на нещо, дето вече е измислено по други форуми .

Във всеки под форум  на марката се закачат важни теми от сорта "Някой гледал ли е този Акорд", "Някой  гледал ли е този Сивик" и т.н... и когато темата е винаги отгоре потребителите лесно се сещат, че могат да зададат въпроса си в нея .

Ако случайно пуснат темата другаде, мести се в подходящата важна тема и те така .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Да се помисли по въпроса за обявите на коли в сайтовете и въпроси от сорта "Някой виждал ли е тази кола....линк...град.Както и взаимопомощ при оглед в друг град. Въпросите валят във всякакви теми и модели и ще продължава да е така

Няма смисъл да си тормозим мозъците с мислене на нещо, дето вече е измислено по други форуми .

Във всеки под форум  на марката се закачат важни теми от сорта "Някой гледал ли е този Акорд", "Някой  гледал ли е този Сивик" и т.н... и когато темата е винаги отгоре потребителите лесно се сещат, че могат да зададат въпроса си в нея .

Ако случайно пуснат темата другаде, мести се в подходящата важна тема и те така .

 

Ок, но в други форуми пействат скриншот от обявите, иначе при изпозлване на линкове след изтичане на обявата остават гадни дупки в темата и още не първите 5 мнения четене захвърляш всичко и теглиш майните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то не пречи и тук да се направи така.  В началото  ще има постове от сорта "колега дай скрийншот, защото обявата след време ще изчезне", ще има и малко повече работа за модераторите (да местят такива запитвания в съответната тема), но полека- полека нещата ще си дойдат на место . Нали все от някъде трябва да се започне .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модерните платформи имат широки възможности за спестяване на място.Например Модератор индиксира пост като оффтопик,след което съобщението се смачква в един пулдаун бутон,с който все пак можеш да го видиш.

Снимките автоматично стават миниатюри,които само с курсора на мишката като застанеш се разгъват...

Това дай боже след ъпдейта ще стане.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои са новите предложения за развитие на форума ,предложения за нови раздели с цел привличане на аудиторията ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова нещо изписано за политиката към темите на потребителите, а реално доста често се получава, че те остават без отговори. Някои членове са по-членове и им се помага, а на други, обикновено новаци - не. Истината е точно в привличането на нови членове, а не премахването по някакви критерии на стари. Ако отношението към новите продължава да е пренебрежително, особено от тези които имат какво стойностно да кажат, то и форумът би имал незначително развитие във времето. Каквото и да си говорим, за разлика от другите марки, този форум е доста доста изостанал. Активните членове са в пъти по-малко, интересните дискусии също. А това, информацията да е невидима за нерегистрирани посетители, е едно от нещата които никога не съм одобрявал. Понякога човек се интересува по даден въпрос, примерно как да си смени накладките и излиза тема със снимки във форума на рено да речем. Въпреки, че аз не карам Рено, явно само там мога да намеря това дето ме вълнува. Е, трябва ли да имам регистрации навсякъде, само за да мога да прочета какво пише и то съвсем мимоходом?! Като цяло, отношението между потребителите, навсякъде по форумите е под всякаква критика. Разликата е, че този форум има доста на къде да се развива  и затова точно тук, трябва да има най-малка толерантност към подобни изяви. Казвам го като човек, който му е в стила да отвръща на провокациите, по същият остър начин. В такива случаи - бан за известно време и на двете страни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си,знаем си грешките и ще направим всичко възможно да се оправят с новите правила и стимулирането на администрацията и потребителите.

Но,не смесвай националното самосъзнание и форумната култура.Ние като хора сме животни, а ти искаш всички в  един форум на 1000 души да са ангели...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Някои членове са по-членове и им се помага, а на други, обикновено новаци - не.

... Ако отношението към новите продължава да е пренебрежително, особено от тези които имат какво стойностно да кажат, то и форумът би имал незначително развитие във времето. ...

....Казвам го като човек, който му е в стила да отвръща на провокациите, по същият остър начин.....

 

Пак ли го казваш, по този начин? Че толерираме някои, за сметка на други?

Пренасяш спор, нагласа от други теми?

Аз не мисля така. Не преценявам мненията по това, кой ги е публикувал, колко години е тук, ...

Форумът ще се промени, но как ще се променим ние, участващите, пишещите, тук?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какво казвам "пак" и незнам какво пренасям според теб.Явно си мислиш нещо различно,от това което казвам. Ще се изразя така: Има някои стари участници тук,които се познават помежду си,било то наживо,или просто на форумно ниво,които си помагат един друг,по начина по който би било редно,(ако искаме да привлечем нови участници), да се помага и на новодошлите. Това не се случва,отнощението към тях е различно.Ако държиш да влезем във този спор, ще изгубя време,но ще ти постна достатъчно примери за това.Целта ми е градивна обаче, а не е такава каквато явно си мислиш ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом целта ти е градивна, моля дай примерите за да се поправим ние от екипа и да не повтаряме повече тези грешки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вкараме Служебно лично съобщение.Да се появява след първото  влизане при успешна регистрация.

 

Форума има правила.Трябва да ги намериш къде са.Форума няма упътване за употреба.

 

В това съобщение освен приветствието да съдържа шорткъти.

 

Ако искаш да питаш...направи това 

Ако търсиш информация направи това

Ако не знаеш какво искаш...прочети Оффтопик

Ако не знаеш как да направиш нещо обърни се към модератор или специалист

Кой от тях е он-лайн се вижда най-отдолу в главната директория на форума

 

червен никнейм означава това..

зелен никнейм означав това.

 

Най-горе вдясно ....от стрелкичката до никнейма ти можеш да редактираш визуализацията на акаунта си: Подпис,Аватар,Настройки.

 

И т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Al Capone, първият пример който се сещам, е примера който провокира у уважаемата Веси Иванова, подозрения в това че"Пренасяш спор, нагласа от други теми". Сега ако ти дам примера с въпросните теми, ще излезе че правя точно това. Мисля че е достатъчно, просто да се знае че има такива теми, защото именно моята цел не е заяждане. Аз също съм бил новобранец във форума и също съм бил потърпевш от подобно отношение. Обаче докато аз пускам теми с цел информативност и си решавам проблемите в един и същи сервиз, то други поради ред причини, най-често финансови, (защото хонда си е до голяма степен младежка марка), разчитат на помощ точно тук. Е, няма келипир от такива, но нали уж нещата не опират до комерсиализъм?! Освен това, ми е ясно, че не искаш примери "за да се поправим", защото за да се поправиш/те, не са нужни примери, а самокритичност, обективност и преди всичко желание. Нали тая тема е за това и искате мнения?

Редактирано от goldbyrk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля ,че има проблем,който е  изолиран и изобщо не е в тон с общата идея на темата.

Личните нападки и обвинения водят до грозни думички и разцепление,а темата тук е позитивна.

 

Моля  goldbyrk ако има идеи, които могат да се обсъдят и в последствие да се приемат да ги сподели тук.

 

Не мога да толерирам лични нападки според гореописаното обвинение поради обстоятелства,които не зависят лично от даден модератор.

В момента работят само 4 модератора ,а форума има нужда от 15.

Няма достатъчно модератори ,точно заради такова отношение от потребителите към администрацията.

 

Теоретично няма възможност да се обърне внимание на всеки нов потребител.Това естествено ще се промени до месец-два,след като се избере новия екип.

 

Ако в момента goldbyrk има проблем за конкретно нещо и към конкретен модератор,нека да пише до собственика / потребител Ombre/ на форума и да си подаде оплакването по нормален начин.Най-долу вдясно са действащите правила на форума за справка.

 

 

П.П. А да вярно.В момента не може да се оплакваш от администрацията....

 

Цитат:

7. Споренето с и/или обиждането на Модератор или Администратор по повод предупреждение или заради изпълнение на задълженията му (триене и редактиране) е недопустимо (червен картон за спор със съдията).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...