Jump to content
Markony

Обсъждане на препоръки и идеи относно forum 2017

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Нали искате да развивате форума? Това означава привличане не нови потребители. Как може да стане това? Чрез адекватно отношение към пуснатите от тях теми. Какво включва това? Не толериране на надменност и подигравки към незнанието им. Аз проблеми нямам. Явно критиката се възприема като нападка към модераторите, а всъщност, това е препоръка към тях. Може би това си е естествена реакция, но кой разбрал-разбрал, аз бях длъжен да изложа доводите и разбиранията си. Истината за всеки си има субективни окраски и който се чувства засегнат от думите ми, това си е негово право, или проблем.

 

Ето ви и една друга конкретна препоръка. Тези които се занимават със търговия на части и консумативи, нека да си имат нарочен търговски раздел, където да се знае кой, кой е. Мястото на общите поръчки също е там и лице което се занимава със търговия, нека има титла "търговец" и съответно да си плаща там каквото е нужно, което съм сигурен, се случва и сега. Там където се предлагат частни индивидулани услуги, нека си има раздел за частни обяви. Нека търговците си имат собствен търговски рейтинг, отделен от този като на "член". Това включва онази система и със негативните оценки.

Редактирано от goldbyrk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се разгледа предложението. Това не е сложно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои членове са по-членове и им се помага, а на други, обикновено новаци - не. Истината е точно в привличането на нови членове, а не премахването по някакви критерии на стари. Ако отношението към новите продължава да е пренебрежително, особено от тези които имат какво стойностно да кажат, то и форумът би имал незначително развитие във времето. 

 

Не мога да се съглася с твърдението ти на 100%, но виж на 80% да. Аз също имам питанки на които така и не съм получил отговор или каквато и да е помощ. Причини не търся и не анализирам, просто заминавам в чуждите форуми и там получавам това, което тук липсва поради бг манталитета. Случвало се е да получа отговор на л.с. и не мога да си обясня защо топлата вода трябва да се открива на л.с. , а не публично. Нали това е форум или бъркам...?  Пренебрежителното отношение към нови регистрирани също съм забелязал и не одобрявам. Всеки е бил нов, едни преди много години, други към днешна дата. За мен е по-важно да не гледаме назад, а само напред. Ще си позволя да цитирам един фен, а именно "Защото има смисъл" :-)

 

Щом целта ти е градивна, моля дай примерите за да се поправим ние от екипа и да не повтаряме повече тези грешки.

 

Мен , нека не си кривим душата. Масата неща направени преди години за мен и моята "първа любов" от видни индивиди (кой тук сега, кой в чужбина) не се случваха във форума. Винаги ще има новорегистрирани, които ще искат да получат максимално бързо отговор и решение на проблема и в същото време модове и админи, които ще им се нервят. За справка, моля те намери моята първа тема и питанка. Жив пример съм за новорегистриран, който заслужава .......тиииийт... според правилата :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо, да се разменим! 

Искам някой да се постави на мястото на модератор там за седмица - две -месец.Да разбере какъв ни е форума,какви са потребителите и какви са отношенията.

Няма как да сравняваш български форум с английски или американски.Даже и с руски.

И тук администрацията няма нищо общо.

В момента правим промени,даже и правилата сменяме.Но нещата стават бавно и трудно.

Едва успях да мобилизирам 30 души да отделят от свободното си време и да  поработят за подобрението на форума.

Абсолютно съм сигурен ,че и след това ще има мрънкащи,недоволни и т.н. То и 5% тук са обозначени спамери .

 

Всеки ,който чете форума по диагонала ще намери много полезна информация.

Всеки ,който търси отговор ,като теб ще чака ,някой от десетината компетентни да се навият да отговорят и то ако мернат темата.

Щото не са длъжни да ти отговорят.

Третата страна е ,че и да ти отговорят ,може да не са прави.

 

С две думи ,разбирам недоволството ,но тук всичко е на доброволни начала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали ще има техническата възможност, но ще опитаме да го направим.

 

Всеки потребител имащ по-малко от 35 поста да има активен бутон "Помогни"

 

Този бутон,подобен на "Докладвай" ще алармира екипа.Така първите моменти на един нов потребител ще бъдат поети от мод.екип или темите ще бъде задължително наблюдавана от модератор...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали ще има техническата възможност, но ще опитаме да го направим.

 

Всеки потребител имащ по-малко от 35 поста да има активен бутон "Помогни"

 

Този бутон,подобен на "Докладвай" ще алармира екипа.Така първите моменти на един нов потребител ще бъдат поети от мод.екип или темите ще бъде задължително наблюдавана от модератор...

Ще си купя шапка, "да я свалям" на когото трябва. Това наистина е добро и ще помогне на мнозина новодошли. Проблемът им винаги е бил че никой не ги взема на сериозно, дори и да се ориентират и поровят. А най-големият ни проблем е че всички караме Хонди и за всеки от моделите сравнително пълни впечатления имат само профи спецовете. Ако има как да се внедри дежурен по техн.въпроси, и човеци компетентни и петимни да отделят време и споделят знания ... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали ще има техническата възможност, но ще опитаме да го направим.

 

Всеки потребител имащ по-малко от 35 поста да има активен бутон "Помогни"

 

Този бутон,подобен на "Докладвай" ще алармира екипа.Така първите моменти на един нов потребител ще бъдат поети от мод.екип или темите ще бъде задължително наблюдавана от модератор...

Адмирации за прекрасната  идея, но и да я доразвием малко .

Модераторите освен да я наблюдават, да се поразровят в архивите и да дават линкове към подобни  съществуващи теми, за тях няма да е голямо затруднение, защото обикновено са хора с повече компютърна грамотност .

Да сменят заглавието на темата, ако е необходимо и те такива неща, които да са в услуга на потребителя .

С Мишо няма нужда да се разменяте, той вече е бил на тази позиция (преди доста години) и ги знае прекрасно как бяха тогава нещата, но тогава времената бяха други, имаше голям наплив от  потребители и администрацията си мислеше, че ще е вечно така .

Много лесно се "нервеха" на потребителите и с лека ръка триеха теми и раздаваха червени картони (както си го пише в т.7 на прословутите правила, която и ти си извадил на показ в предишната страница) .

Обикновено новите потребители винаги търсят спешна помощ като се повреди колата и пускат тема със заглавие "ПОМОЩ",  вярно е, че с такова заглавие не можеш после и с търсачката да я намериш тази тема при нужда, но вместо да се трие темата и после да се появи друга "Защо ми изтрихте темата" и да се започнат едни спорове и вадене на точки от правилата, най добре е мода да я преименува с подходящо заглавие, да я премести в правилен раздел при нужда и нещата да си вървят по мед и масло .

И  като я споменахме т.7, пак да подсетя,  трябва да се започне най напред от правилата и да се либерализират малко .

Не съм съгласен, че потребителя няма право да спори с мод, мода е също човек и може да сгреши, а истината както са казали се ражда в спора . И ако при такъв спор  2-3 модератора заемат страната на единия, а 20-30 потребители на другия, модовете трябва да се замислят, дали пък те не грешат някъде, и ако е така, едно извинение върши много повече работа от червения картон .

Ето ти пресен пример от темата :

Веси вади извадки от контекста, от мнението на Голдбърк и вкарва някакви нейни размисли и страсти (Веси, нищо лично, и аз като Бранко съм готов на жертви заради теб) . :)

И като го прочете така човек, наистина може да си направи  други изводи, а Гобдбърк има всъщност друго в предвид, даже и ти се съгласи веднага след поста му с него.

Само че, след извадката на Веси започна и ти да биеш в друга посока и да даваш начини за оплакване и извадки от правилата, а човека нито искаше да се оплаква, нито да пренася настроения от други теми и ето ти почти готов скандал, хубаво, че бързо се разтури   .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Веси вади извадки от контекста, от мнението на Голдбърк и вкарва някакви нейни размисли и страсти (Веси, нищо лично, и аз като Бранко съм готов на жертви заради теб) . :)

И като го прочете така човек, наистина може да си направи други изводи, а Гобдбърк има всъщност друго в предвид, даже и ти се съгласи веднага след поста му с него.

Само че, след извадката на Веси започна и ти да биеш в друга посока и да даваш начини за оплакване и извадки от правилата, а човека нито искаше да се оплаква, нито да пренася настроения от други теми и ето ти почти готов скандал, хубаво, че бързо се разтури .

Аз не вадя цитати от контекста. Въпросната тема я изчетох и редактирах. Не си позволих коментар.

В мнението на колегата Голдбърк ме притесни това, че виждам същи тон и нагласа.

Според мен не е редно да пренасяме усет и нагласа от други, конкретни теми, в тази, важна уж.

Аз се дръпнах, схванах. Стига сте ме дъвкали!

Извинявам се. Да продължим по същество, моля !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата идея всеки подфорум да си има локален модератор сега ще стане реалност.Така един модератор ще си познава базата знания.

Аз примерно 4х4,,Алтернативни горива,масла, си ги модерирам и знам кое къде е.И да не знам ,мога да отговоря по памет.Но CR-X ,Jazz.

рядко чета и не мога да реагирам адекватно.Трябвада отворя ,мануал,да проверя,да постна схема.Отнема доста време..

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мишо, да се разменим! 

С две думи ,разбирам недоволството ,но тук всичко е на доброволни начала.

 

Искрено благодрая, но бях на твое място няколко години, но твърдо те подкрепям потребител да влезе за кратко в ролята на мод. и  да проумее действителността!

Всичко написано е от личен опит. Грешно си ме разбрал за недоволството ми, исках просто да споделя как аз виждам случващото се и недоволството на потребителите. Целта е да го разберат всички или поне по-голямата част от потребителите и да има малко повече уважение към труда на модератори и администратори, а не за най-малкото да се мрънка.

Полезна информация има, но има и такава, която не се споделя във форума публично, а само на л.с. На други пък им е писнало да обясняват едно и също по хиляди пъти и в резултат полезното потъва!

 

 

Редактирано от misho
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ЛС си прав ...не знам как да се реши проблема.На седмицата 2 пъти си трия входящата кутия...сещай се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всичко е прав и не ставаше въпрос за запитвания по ЛС,а за отговори по публични теми...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо не си го кажете в прав текст.

Точно този ^ колега живее в паралелен свят, а всички правят пари на гърба на горкият потребител и недай си боже на човек да му се развали колата ще се сбият форумните майстори кой да му вземе парите.

Мненията му са откровен хейт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами той човека ви го каза бе момци, той даже е бил и модератор. Кво се пънеш още. Ясен си ми ти и още един двама. Къв фен си ти и за кво се бориш? Ти си рекламен агент и софльор. Къв наклон и на кого го даваш? Бягаш по тъча и се лигавиш. Искате да убеждавате хората в това, че в град като София, нямало нито един специалист, който да оправи един 20 годишен дрънгел. Ти чуваш ли се колко си смешен и защо очакваш всички да вярват в тези глупости? Каква е целта сега? Да оцвъкаме всички теми и накрая ехидно да ме изтипостае като агресор, който търси дразги? Аз си го казах в началото - отвръщам в същият стил с който ми подходят. Разбирате ли колко е жалко всичко? Вие "специалистите", за два дена станхате толкова активни в сеирджийските теми в които взех участие, обединявайки сили срещу мен, само заради отправените от мен ОСНОВАТЕЛНИ критики спрямо вас. Доказвайки за сетен път думите ми. Пожелавам ви да вземате поне на полувина такава активност, в темите на хората които наистина имат нужда от съвет. Ясно ми е вече, защо има избирателност. Тези които са потенциални клиенти - охажване. Тези които само пълнят с поредната плява - надменност, те не са интересни. 

Редактирано от goldbyrk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без смехотворни твърдения, "колега" и опити да се нарече черното бяло.

Няма да е зле да се аргументираш с факти, линкове и т.н.

Говориш в множествено число. На кого?

 

Давам пример:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99342&p=1057478020

 

Отделно какъв съм бил, защо съм станал, защо вече не съм - за теб това са много неизвестни, които никога няма да ти се изяснят...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Отделно какъв съм бил, защо съм станал, защо вече не съм - за теб това са много неизвестни, които никога няма да ти се изяснят... "

 

ми не ставаше въпрос за теб, ама ся става ясно че и ти си имал нещо общо с форума някога .... а сега не?!...

значи все пак правилно съм те усетил, ама карай. Очаквам си деактивирането, за мен участието тук приключи. Акайте на воля, няма да отговарям повече!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голдбърк,

щом ти е ясно всичко все пак би ли обяснил какво търсиш тук?

Кой си ти, какво си постигнал и с какво право търсиш сметка и се правиш на интересен?

Какво разбираш ти от Хонда ,че почна акъл да даваш?

Колко коли си пипнал,оправил ,ремонтирал ,че си вещ като данъчен инспектор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти отговоря специално на теб. Тъй-като искате конкретни примери, ще ти дам защо "се правя на интересен". В денят в който си дадох мнението в тази тема, си дадох мнението и в една друга тема, а именно:

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=103787

 

Авторът пита: " ... Влияе ли високата температура на околната среда върху качествата на зимната гума, т.е. мога ли да ги държа на балкона,..."

 

единствено аз отговарям по същество от личен опит:   "...Моите ги държах 2 поредни лета на остъклена тераса, една върху друга.....Нямам никакви оплаквания...."

 

обаче поради явното си негодувание от отправената от мен критика, накрая темата е заключена с коментар от теб: " Кой с какво си покрива гумите и дали ги държи на тавана или в мазето не е интересно и важно." 

 

Макар че ти дори не си видял, че точно това се пита в контекста на темата и въпреки че си препоръчван специалист, а сега става ясно че не мога да ти се меря и на малкият пръст, в същата тази тема, даваш грешен отговор за нещо толкова елемантарно, като това как се съхраняват гуми?! Чел съм от теб в темите за маслата неща, които във времето рязко си противоречът. Наскоро прочетох и как бъркаш елемнтарни неща, като това как е изпълнено окачването на 6-та генерация, а твърдиш че си голям фен на марката?! и още и още други неща, за които не ми се рови да доказвам. Ти поиска да се сравняваме, а аз пак казвам - комерсиални услуги не предлагам. Давам мнения като алтернатива, като отправна точка, за което не е нужно да съм нито спец, нито да разбирам, нито да извършвам услуги, а просто да съм срещал нещо някъде и да го споделям.Вече който го интересува, сам си търси подробностите и пита. Ти просто затвърди критиките, които ти отправих преди това, на теб и на останалите тук. Вие ги поискахте сами, а след това се държите като ощипани госпожици, защото не ви изнася.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Градивна критика е винаги добре дошла.

Темата за съхранението на гумите съм заключил поради изчерпване на темата.Можеш и на покрива да си ги държиш,покрити с керемиди.

Най сайта на призводителя е показано как се съхраняват гумите.Големите търговци също знаят как се съхраняват правилно гумите.

Няма как да ме убедиш в едното или другото.Мисля ,че в темата имаше достатъчно мнения,включително твоето,което аз не съм казал ,че е вярно...или невярно,макар ,че не си прав.Просто защото не си достатъчно компетентен да знаеш дали имаш проблеми или не.

 

Темата за маслата прогресира дълго време.Чета и форуми и статии,както правя и собствени анализи.Всеки ден научавам нещо ново и го споделям.Никога няма да се срамувам ,че се уча и ще преподавам това ,което съм научил.

 

За окачването на 6-та генерация би ли обяснил къде бъркам?

 

За сегментите също си държа на твърдението и мога да го докажа,а ти идея нямаш какво говориш.

Ела и ми сипи каквото искаш в мотор за основен ремонт .Нека се кисне колкото кажеш ,след това ще отворя мотора пред теб.

 

Независимо от конфликта,който се опитваш да създадеш, аз предлагам да продължим по същество с предложения,които

 

да донесат нещо полезно.Аз мога да приема критика,както и всички от екипа,който взема решенията.

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро прочетох и как бъркаш елементарни неща, като това как е изпълнено окачването на 6-та генерация, а твърдиш че си голям фен на марката?! и още и още други неща, за които не ми се рови да доказвам.

Аз ще си позволя да извадя ей тези две неща от контекста.

  1. Не е нужно някой да знае устройството на конкретния модел или марка на които е фен за да и бъде фен.
  2. Ако не искаш да ровиш за конкретни неща значи имаш само едно нещо и се държиш за него като удавник за сламка. Всеки е човек и всеки греши, безгрешни хора няма.

П.П. Правописните грешки които има в мнението ти са коригирани в моето мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам. Вие ме обвинявате в някакви неща,които започнаха като настроение от една конкретна тема. Всичко започна с мнението ми как се пускат рекламни постове към.услугите на определени хора,вместо да се водят полезни дискусии и темата приключва. Има си ЛС за целта,или още пи добре- направете си банер най отгоре,с препратка към координатите на вашите си сервизи или услуги и който реши че се нуждае да си цъка на воля. Пиша от телефон и въпреки това не ти е особено трудно да ме редактираш, знам си писмените и речеви възможности :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиша от телефон и въпреки това не ти е особено трудно да ме редактираш, знам си писмените и речеви възможности :)

Пак ще вадя неща от контекста, телефона дори има помощник при писането. Пак казвам давайки конкретни примери нещата ще станат по-истински. Градивната критика винаги е добре дошла, обаче ваденето на една единствена грешка, на мен поне ми изглежда точно като заяждане при това на лична основа.

П.П. По редактиране на правописните грешки в екипа е Веси, аз нямам нерви за това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам. Вие ме обвинявате в някакви неща,които започнаха като настроение от една конкретна тема. Всичко започна с мнението ми как се пускат рекламни постове към.услугите на определени хора,вместо да се водят полезни дискусии и темата приключва. Има си ЛС за целта,или още пи добре- направете си банер най отгоре,с препратка към координатите на вашите си сервизи или услуги и който реши че се нуждае да си цъка на воля. Пиша от телефон и въпреки това не ти е особено трудно да ме редактираш, знам си писмените и речеви възможности :)

 

В 99% от случаите нов потребител без особени технически познания, след като пусне тема да се ориентира откъм части, цени, решение на проблема, публикува мнение от сорта на "кажете някой читав сервиз в еди кой си град/район...".

В конкретните 2 случая, в които си ме засичал да го правя съм изпреварвал събитията :)

Моля да го приемеш като опит за помощ и спестяване на едно ходене по мъките вместо като опит за реклама. Не съм на процент, а хората които "промотирам" съм се убедил в тях.

Всеки може да каже "запекли сегменти", но колко от нас ще си отворят главата и ще вадят бутала (и после ще си сглобят всичко де :D)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да редактирам тук.

Публикувате мнения за важните неща във форума.

Как ще го напишете си е Ваш избор.

Всеки си решава, аз просто чета..

Честно, да споделя, изморих се и не виждам смисъл...

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Раздел съвместимост и взаимозаменяемост! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това би трябвало да е полезно ако е във вид на крос-таблица , а не текст.

Със малко умения можеш да минеш през ОЕМски номер на частта и после да го пуснеш като сърч в представителните магазини.Резултатът е съответната част за кои модели става.Често ползвам тази техника и наистина помага. Не мисля ,че с таблица бих се оправил по-бързо.

Но има информация ,която е ценна в този дух.Примерно ОЕМската част е носач и маншон за шарнир,Но Хонда не обявява резервна част шарнир. На практика шарнири се продават,но не можеш да ги търсиш като ОЕМСКИ номер. Това е ценно....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак ОЕМ номера на взаимно заменяеми части и идентични такива са с различен номер. Това би могло да стане или след сравнения на самите части или от човек с опит в това

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази информация я има наготово в ибей. Току що си си търсих моторче за ел стъклата по ОЕМ ски номер.Продавача в ибей си е свършил домашното в таблица с всички модели с това моторче.За Прелюд 5 генерация събратя излязоха Сивик 5 хеч,ЦРВ1,Интегра...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами значи някой трябва да се заеме с това да извади цялата тази информация

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това би трябвало да е полезно ако е във вид на крос-таблица , а не текст.

Със малко умения можеш да минеш през ОЕМски номер на частта и после да го пуснеш като сърч в представителните магазини.Резултатът е съответната част за кои модели става.Често ползвам тази техника и наистина помага. Не мисля ,че с таблица бих се оправил по-бързо.

Но има информация ,която е ценна в този дух.Примерно ОЕМската част е носач и маншон за шарнир,Но Хонда не обявява резервна част шарнир. На практика шарнири се продават,но не можеш да ги търсиш като ОЕМСКИ номер. Това е ценно....

 

Търсенето по ОЕМ дава резултати.

Обаче таблица, изготвена от нас, е възможно да бъде нож с две остриета.

 

Колегите нека ползват:

http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_select_model_C10.php

 

Ще ви кажа една хитрина, понеже Lings си изкарват по дефолт някви тяхни си номера на части.

Линкът към дадена група части е даден така:

www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17S9A01&block_02=B__0100&block_03=18390&block_05=hcr

 

Отрязвате _pfk, за да стане така:

www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection.php?block_01=17S9A01&block_02=B__0100&block_03=18390&block_05=hcr

 

Копирате си ОЕМ номера и почвате да го мятате навсякъде - eBay, google, ЕВРО07 (търсене по код), aliexpress даже.

 

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото аз разбирам идеята на разделите "Моето ЦРВ,ХРВ, Прелюд и т.н" е в този раздел всеки потребител да може да си направи собствена тема, в която да разкаже за неговата си кола.Би трябвало темата да си е лично негова, и да може да пише в нея каквото той желае.По негово искане и със съдействие на модератор потребителя да има право да добавя, променя,редактира,изтрива собствените си постове  или  да премахва постове на останалите потребители, които не му харесват, счита че не са подходящи или са просто излишен спам. Това да може да го извършва  изцяло според неговото желание и виждане за оформление на неговата си тема, един вид малко частно пространство( изцяло с некомерсиална цел), което форума заделя за всеки желаещ да покаже собственият си проект, да се изфука с новата си кола, или дори ако му е кеф, да обяви на всички, че примерно днес си е измил колата, плюл е на пода, или се е натискал с ново гадже на седалката  :) Естествено за всички потребители, които влязат и разгледат твоята собствена тема, това ще бъде и твоята визитна картичка с която се представяш пред останалите участници в форума. Дали това е така тук, нямам ни най-малка представа, но примерно в Прелюд форума, аз си имам такава тема в която съм разказал какво съм правил по колата си, от време на време съм искал да се редактират и мои и на другите участници постове.Ако това ви се струва като подходяща идея,може да го въведете, или ако в момента това е идеята на горе посочените раздели го обявете така че да е ясно за потребителите.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти и благодаря за мнението. Такава е идеята, да. 

За да вникна повече можеш ли да споделиш какво е сегашното ограничение в тези раздели, кое не е наред според теб?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здрасти и благодаря за мнението. Такава е идеята, да. 

За да вникна повече можеш ли да споделиш какво е сегашното ограничение в тези раздели, кое не е наред според теб?

 

Не знам какви са правилата или ограниченията в момента.Може би защото не е много ясно,то и  тези раздели са почити празни.Просто изказах моето мнение за какво трябва да бъдат тези раздели във форума, и какви би трябвало да бъдат правилата в тях.

Редактирано от nightfighter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята, до колкото разбирам е да станеш модератор на собствената си тема "Моят автомобил". Сега просто пускаш и чакаш народа да те оплюе здраво (както стана в началото на 2016-та с моята тема и накарах Атома да я изтрие). А иначе може сам да измиташ боклука.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това е идеята :) Даже ако искаш да  може темата да бъде заключена за коментари и само ти да си пишеш в нея.Пълна свобода на собственика на темата за това какво да има в нея, с изключение на нецензорни, търговски, или уронващи престижа на останалите участници публикации.Не знам дали може да стане сам  да си измиташ боклука,но това може да става със съдействието на модератор.Пишеш му на лични нещо от рода на : искам моята тема да се почисти от постове с номера......., да се заключи за коментари, да се промени иди какво си и т.н. Естествено не би трябвало собственика на темата да има право да променя казаното от другите, в смисъл да запази техния пост в темата си,но да промени съдържанието му-това би било некоректно,но да има право да поиска целия пост да бъде изтрит.Затова е добре да има известен контрол от модератор,дори да е технически възможно всеки да има правата на модератор за собствената си тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега,съвсем хипотетично, според мен отговор на въпроса, защо няма нито една тема в тях е дал tonywoolf. Аз не съм нито админ нито модератор, само споделих моето виждане как трябва да бъдат организирани въпросните раздели.

Редактирано от nightfighter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам и аз да изкажа мнение относно форума, модераторските дейности по отношение на преместването на темите в разделите. 

Значи скоро постнах тема за светлините на таблото в общия раздел. Идеята да не я постна в раздел Акорд 2008-2015 беше, че проблемът не е специфичен само за Акорд, а може и колеги с други модели да имат подобен проблем и да помогнат. Защото съм убеден, че повече хора четат общия раздел отколкото раздел Акорд 2008-2015. Темата ми беше преместена в раздел Акорд 2008 - 2015. Според мен това не е особено рационално. Ако питам нещо конкретно само за Акорд или само за 8-ма генерация Акорд 2008-2015, тогава да, съгласен съм, че там й е мястото. Изобщо, когато се мислят правила (нови и стари) е добре да се съобразяват тези неща. В крайна сметка основната цел на тоя форум е взаимопомощ. Иначе тук има прекрасни колеги, които не веднъж са помагали и аз съм помагал с каквото мога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondabg.com/index.php?showforum=65

Начело на страницата - важна тема : http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=102124

Две теми по-надолу : http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=104211

И вие ме съветвате да обединявам.. Като преместя пост или тема, често е жалба що съм го направила.

Тук не детска градина, предполага се че се чете поне първа страница.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях темата и  не мога да схвана какъв е проблема?

 Би ли обяснил с твоя опит как очакваш да се развие темата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сериозно ли ти звучи тема " Напишете ми всичко за турбинирането на моя мотор" !?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...