Jump to content

nightfighter

Фен
  • Мнения

    188
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

nightfighter last won the day on Юни 25 2015

nightfighter had the most liked content!

Обществена Репутация

43 Neutral

Относно nightfighter

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 27.11.1974

Contact Methods

  • ICQ
    0
  • Skype
    veso_jechev

Profile Information

  • Кара
    4th H22А Honda Prelude 4WS; Honda CR-V RD
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv
  • Интереси
    Автомобилни двигатели,цифрова техника,автоелектроника и някои други:)
  1. Семеринга на делкото на почити всички Хонди е специфичен и е: NOK BH3888E с размери 12,5х22,5х5*5 , Можеш да си го поръчаш от общите поръчки на Izanagi, от eBay, Бултрако, или от ms-auto. На колегите им има телефоните в раздела с търговци.С "подходящия" семеринг ,няма да се получат нещата,трябва ти точния размер! п.с Предлага се като ОЕМ част,но не на всички Хонди излиза като резервна част Все пак и цели делка трябва да се продават напиши NOK BH3888E в Google и ще видиш ОЕМ парт номера Лагера на делкото също е специфичен номера му е: 6001/012 ZZ И да пише точно товаНе го търси по магазините надали ще го намериш!Иначе лагери 6001 колкото искаш има по 2-3лв,ама не ти вършат работа
  2. Радвам се ако съм ти бил полезен! Както казах самия транзистор е еднакъв с с този от JDM Prelude, но има някои малки разлики в захващането и корпуса с радиатора. На ЦРВ за да го свалиш първо трябва да свалиш вентилатора,не целия само мотора с перката,лесно е, отвиваш 3 болчета отдолу, които са на достъпно място и вентилатора го вадиш надолу.Отвиваш 2 болчета на транзистора и го вадиш през дупката на вентилатора.Работа за 5 мин! Задължително смени филтъра на купето,на ЦРВ се сменя доста трудно,трябва да свалиш доста пластмасови кори,включително и от централната конзола,затова рядко го сменят,задръства се, вентилатора не може да охлажда транзистора и гори защитата,ако някой "майстор" вече я е шунтирал гори транзистора!
  3. Малко вероятно е да е изгорял мощния транзистор, обикновено гори термозащитата.Ето ти една тема която ще ти помогне,за съжаление снимките ги няма http://preludebg.clan.su/forum/5-1297-1 Транзистора на CRV е еднакъв с този на JDM Prelude.Термозащита можеш да си купиш за около 2 лв от всеки магазин за електроника.Не слагай кабелче което да я шунтира!! Оригиналния транзистор е много скъп,такъв който ще върши работа е около 30лв!!Смени си филтъра на купето!! п.с. Абе колега, ти за ЦРВ ли питаш или за шатъл??????Раздела е за ЦРВ 1 ген 95-2001 година!Язък че си правих труда да пиша,не знам как стоят нещата при шатъл,ако е с транзистор вероятно по същия начин ,ако е с жични съпротивления не!
  4. Темата е интересна и аз също я следя, просто когато няма какво полезно да добавя или коментирам в дадена тема, предпочитам да не спамя в нея. Благодарности че си си направил труда да споделиш полезна информация.
  5. Машинка за вдигане на стъкло

    Провери дали проблема ти е механичен или електрически.На моторчето отиват 2 по-дебели кабела, на тях подай директно +/- 12V, сменяйки поляритета сменяш и посоката на въртене т.е сваляш или вдигаш.
  6. Чистачки

    Можеш да извадиш помпичките без да сваляш казанчето,както ти казах частично разкачаш бронята и издърпваш подкалника. Помпичките се държат само на гуменото маншонче и на нещо като щипка, която пластмасата на казанчето образува.Издърпваш и слагаш другите.Както ти каза колегата подготви леген п.с. И за фаровете можеш да я смениш без да сваляш изцяло бронята, но е голям зор.Мястото е много малко,правил съм го но съжалявах че не я свалих.
  7. Чистачки

    Трябва да разкачиш предния ляв подкалник, отпред под бронята,развий и видията която държи предната броня за калника.Издърпваш подкалника отпред надолу или го сваляш целия.Ще ти се отвори малко място през което може да достигнеш моторчетата.
  8. Скоростната кутия от Ф20 не е най подходящия избор за Х22 като предавателни числа на скоростите.Иначе монтажа на кутията дали ще е от Прелюд с двигател Ф20, Х23, Х22 или Accord type R е еднакъв,скоростната кутия външно също е еднаква.Освен кутия ще ти трябват и комплект съединител,маховик,стартер, педали, горна и долна помпа за съединителя, скоростен лост комплект с жилата,тръбички, маркучлета и други неща за които не се сещам в момента. Майче и в полуоските имаше някаква разлика,но не съм сигурен. Не знам какво разбираш под безпроблемен? Ако имаш всички необходими части и знаеш какво правиш, всичко си пасва безпроблемно,но работата не е малко!
  9. Реставрация на Прелюд 5-та

    Машинката за стъклото на Прелюд 5 ген е еднаква с тази на ЦРВ 1 ген и Сивик 92-95г., това може би ще ти помогне с търсенето.
  10. Реставрация на Прелюд 5-та

    Честито!Със здраве да си го караш! За да спомогна възстановяването на автомобила, мога да ти подаря оригинален волан от 4 ген в добро състояние, ако искаш дай ми адреса си на лични.Само доставката по Еконт ще е за твоя сметка. Прелюда си ми е голяма тръпка и се радвам когато някой се е заел да го поддържа и възстановява. п.с. Според мен по добре е двигателя да се смени,вместо да се ремонтира, понеже да се ремонтира Ф20 е крайно нерентабилно,но това все пак вие ще си го решавате
  11. Машинка за вдигане на стъкло

    Ако това ще ти помогне с нещо, моторчето на стъклото за ЦРВ 1 ген е еднакво с това на Сивик 92-96 и Прелюд 5 ген.
  12. При ЦРВ 2000 година, осветлението в купето се управлява от модула за централно заключване, намиращ се в шофьорската врата. При отключване лампата трябва също да светне, както и при отворена врата. Обикновено проъта е в това модулче! Аз го разреших със замяната му с друго и все се каня да намеря кой елемент в предходното не работи( вероятно някой транзистор или диодния ключ), но засега не ми е останало време да се занимавам с него.
  13. Високи обороти след запалване.

    Според мен, най-лесния начин да си намериш подходящи свещи, е да се обадиш на Пешо Izanagi, има му телефона в раздела с общите поръчки. Аз съм вземал от него няколко комплекта и съм доволен, а цените са му нормални. Иначе свещите за теб са NGK ZFR6F-11.
  14. И аз като теб, Слави, взех си пръстенче от Хубата , под 50ст беше и вече близо година е идеално. Иначе може да си купиш такава тапа, примерно от http://namaleniavtochasti.com/cr-v-rd1rd2-1997-2001/6260-tapa-cilindrova-glava-12513-p72-003-12513p72003-honda.html
  15. Високи обороти след запалване.

    И при мен е така от известно време.Тресе и мени оборотите на празен ход ; днес ми изгасна колата в движение и 1 час нямаше палене, нямаше и искра на свещите, после се оправи. Почити съм сигурен, че е комутатор, но и бобината не ми хареса. Като оправя запалването ще гледам как ще са оборотите отново. Огледай си вакумите, за някой скъсан или леко цепнат маркуч!
×