Jump to content
dzrasd

Авариен режим ? Колата не вдига повече от 1300-1400 оборота

Recommended Posts

Здравейте. Днес ми се случи нещо странно. Търсих място за парикране в центъра на София и изведнъж колата спря да вдига повече от 1300-1400 оборота на първа и втора скорост. Не успях да пробвам другите скорости, защото бях из малките улички на центъра. Чуваше се странен шум през цялото време, дори и когато коалта не на празен ход (монотонен звук от двигателя). През цялото това време никакви светлини или лампички не светнаха да предупредят, че колата има проблем или нещо такова. Като изгасих двигателя и го стартирах на ново, проблемът изчезна !?

 

От четеното тук съм забелязвал, че такова нещо може да се случи заради филтъра за твърди частици, но пък това уж трябва да бъде съпроводено от светване на лампичка по таблото.

 

Някой има ли идея какво може да го е предизвикало това ?

 

Honda Accord 2.2 i-DTEC 150hp manual

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е.Колата си прави регенерация на филтъра за твърди частици.Трябва да е изчакваш до края да си завърши процеса.В противен случай скоро ще трябва да махаш филтъра.Когато си прави тази регенерация нищо не светва на таблото.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е.Колата си прави регенерация на филтъра за твърди частици.Трябва да е изчакваш до края да си завърши процеса.В противен случай скоро ще трябва да махаш филтъра.Когато си прави тази регенерация нищо не светва на таблото.

но не влиза в авариен режим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм карал Accord 8ма с дизел, но съм карал други коли с DPF и там светва лампа, че колата започва да чисти филтъра и обикновено това става като караш със скорост от порядъка на 80-100км/ч на 2500-3000об/м. Въобще не ми звучи нормално да ти ограничава оборотите без никаква обратна връзка. На първо време бих те посъветвал поне да опиташ да прочетеш дали е записала някакви грешки и дано и друг колега с такъв автомобил се изкаже дали това е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматичната регенерация също е съпроводена със светлинен индикатор (в книжката може да се види). Разликата между двата индикатора (този за автоматична регенерация и този за запушен DPF) е един удивителен знак в повече. Според мен проблемът е друг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен когато прави регенарация не влиза в авариен режим,нито светва индикатор.Разбирам ,че е правила на диагностика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за менията. От тогава не ми се е случвало това. За съжаление нямам адаптер, с който да си "чета" компютъра, може би трябва да си купя. 

 

П.П Знаете ли от къде мога да си сваля пълно ръководство за колата на Английски ? 

 

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички. По моят проблем има "развитие", или по-точно нещата започнаха да стават по-зле. Пътувах извънградско и започнах да усещам как на 4-5-6 скорост, като натисна педала на газта (примерно да изпреварвам), оборотите на колата се покават, но само двигателя се форсира, ебз въртящ момент да отива към колелата. Стигат до около 3000 оборота и рязко падат до към 2500 и така постоянно. Това не се случва всеки път, но се случва достатъчно често. Не знам дали това изобщо има връзка с първоначалният проблем, но пак става дума за обороти.

 

Аз от коли не разбирам (както съм споменал), но до колкото знам, това може да е проблем с трансмисията ? Ако да:

1. Това може ли да се провери в сервиз, преди да се смени

2. Какво точно трябва да се смени ?

3. Колко би ми струвало

 

Благодаря на всички !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приплъзва ти съединителя, това са най- честите симптоми. карай на 5та със 100 и дай рязко газ, ако се покачат оборотите, но скоростта  си остане същата, значи ти е за смяна съединителя. 

Маховик+съединител комплект май е към 1400лв. http://www.coxmotorparts.co.uk/genuine-honda-accord-22-diesel-clutch-kit-luk-flywheel20092015-p-3725.html Ето примерна цена. 

Сваляне на кутия май е към 300-400лв. За труд не знам. Ама май към 2000лв ще те оправят. 

 

едит:Сега паунда е евтин, та си заслужава да се поръча от Англия такова нещо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Коментирах проблема и с други хора, те са на менение, че може да е от филтъра за твърди частици. Ако било от съединителя, то при дадена пълна газ оборотомера трябва да се "напълни", а колата да не ускори. При мен е малко по-различно. Когато дам постоянна газ (не до край) на пета, колата ускорява, стига 3000 оборота, стрелката рязко пада на 2700, пак стига 3000 и пак рязко пада на 2700. Подчертавам, това не се случва винаги. На магистралата успях да вдигна 210 без проблем, което не знам дали би отхвърлило или потвърдило някоя от версиите.

 

Бих искал да мога да проверя дали наистина е от съдеинителя, преди да дам 2000 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Коментирах проблема и с други хора, те са на менение, че може да е от филтъра за твърди частици. Ако било от съединителя, то при дадена пълна газ оборотомера трябва да се "напълни", а колата да не ускори. При мен е малко по-различно. Когато дам постоянна газ (не до край) на пета, колата ускорява, стига 3000 оборота, стрелката рязко пада на 2700, пак стига 3000 и пак рязко пада на 2700. Подчертавам, това не се случва винаги. На магистралата успях да вдигна 210 без проблем, което не знам дали би отхвърлило или потвърдило някоя от версиите.

 

Бих искал да мога да проверя дали наистина е от съдеинителя, преди да дам 2000 лева.

 

Ако ти е от филтъра за твърди частици, ще имаш постоянен проблем. Колата влиза в авариен режим и мощността и спада до 30%. Освен това при всяко запалване ще ти светва тази лампа. Аз доста ядове брах с него.

maxresdefault.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря и за това мение. Ще я закарам ан сервиз и там да видят. Такава икона нямам. Обаче имам подозрения, че компютъра на колата е манипулиран, следователно той да не дава "грешки" свързани с филтъра, а той да си създава проблеми.

 

Това го казвам, защото самият компютър под капака изглежда пипан и има някакви неща писани върху него с черен марекер. Освен това Круиз Контрола не работи, като този круиз контрол на компютър не дава никакви грешки (гледаха го и в Бултрако, и в Юбико без да могат да кажат какво му има, компютъра никакви грешки не давал).

 

Ще напиша какво се е случило след като я зкарам да я видят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махан ти е DPF-a и софтуерната част е осрана.

Оттам и cruise-a не бачка и другите мизерии.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това вече е съвсем друга бира. +1 за мнението на dindin.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа при Акорд 8ма оправен ли е проблема с потенциометъра на педала ? Или там симптомите бяха други ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа при Акорд 8ма оправен ли е проблема с потенциометъра на педала ? Или там симптомите бяха други ?

за сега изглежда оправен,още не съм чул някой да се оплаква от Испания форум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За запушен DPF не се занимавайте да сваляте, да чистите с химикали, да го изключвате или каквото и да е. Бях го задръстил на 100% на един black friday в паркинга на мола. Два пъти пусках софтуерна регенерация през PC и нищо. Накрая я закарах за машинно чистене при Дунев - за един ден и 300 - 400лв. го оправиха. От тогава съм минал 30000км и няма проблем. Признаците за запушен DPF са точно описаните - първо светва тая жълтата лампа. Изключва турбината, за да може да вдига по-висока температура и да гори тия парченца. Оборотите не помня как беше, ама за регенерация искаше 4-5 минути да държа на 3000, така че най-вероятно си ги е вдигало, но без турбо

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Признаците за запушен DPF са точно описаните - първо светва тая жълтата лампа.

Такава икона нямам.

 

Иначе другото е така по принцип.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То дали DPF има е по-интересно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. На мен теорията ми е, че предишният собственик е започнал да има проблми с филтъра. Отишал е да го изчистят, но и в същото време е казал, да му го махнат, но само софтуерно. Така че е вероятно компютъра да си мисли, че няма филтър, а той да е там. Следователно:

1. Не знам дали гореописаното е възможно

2. Не знам какви последствия при поведедението на колата би имал запушен филтър, при който компютъра си мисли, че няма такъв

 

Карам предимно извънградско. От както съм купил колата съм минал около 17к километра, тези проблеми се появиха преди 1к.

 

Първоначално бих искал да я закрам някъде, където разбират от компютрите на тези коли, да видят дали е пипано нещо там. Предложения ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги. Не съм сигурен, че въпроса ми е точно за тази тема, но наистина търся някаква информация за грешка, която ми възникна съвсем скоро. P00AF . Грешката, до колкото прочетох, е за турбото, но това което обхваща доста, ако мога така да се изразя. Ще бъда много благодарен, ако някой ми каже точно за какво става въпрос .. Да уточня, че се случи в опит за изпреварване на голям баир и се опитах да дам максимално газ, за да успея да изпреваря навреме. Колата е Honda Accord 2.2 i-DTEC 150hp Automatic.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Благодаря за отговора. Коментирах проблема и с други хора, те са на менение, че може да е от филтъра за твърди частици. Ако било от съединителя, то при дадена пълна газ оборотомера трябва да се "напълни", а колата да не ускори. При мен е малко по-различно. Когато дам постоянна газ (не до край) на пета, колата ускорява, стига 3000 оборота, стрелката рязко пада на 2700, пак стига 3000 и пак рязко пада на 2700. Подчертавам, това не се случва винаги. На магистралата успях да вдигна 210 без проблем, което не знам дали би отхвърлило или потвърдило някоя от версиите.

 

Бих искал да мога да проверя дали наистина е от съдеинителя, преди да дам 2000 лева.

Ако ти е от филтъра за твърди частици, ще имаш постоянен проблем. Колата влиза в авариен режим и мощността и спада до 30%. Освен това при всяко запалване ще ти светва тази лампа. Аз доста ядове брах с него.

maxresdefault.jpg

Днес в задръстването на Младост в София светна същото, какви са ми опциите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Коментирах проблема и с други хора, те са на менение, че може да е от филтъра за твърди частици. Ако било от съединителя, то при дадена пълна газ оборотомера трябва да се "напълни", а колата да не ускори. При мен е малко по-различно. Когато дам постоянна газ (не до край) на пета, колата ускорява, стига 3000 оборота, стрелката рязко пада на 2700, пак стига 3000 и пак рязко пада на 2700. Подчертавам, това не се случва винаги. На магистралата успях да вдигна 210 без проблем, което не знам дали би отхвърлило или потвърдило някоя от версиите.

Бих искал да мога да проверя дали наистина е от съдеинителя, преди да дам 2000 лева.

 

Ако ти е от филтъра за твърди частици, ще имаш постоянен проблем. Колата влиза в авариен режим и мощността и спада до 30%. Освен това при всяко запалване ще ти светва тази лампа. Аз доста ядове брах с него.

 

Днес в задръстването на Младост в София светна същото, какви са ми опциите ?

Дунев в Слатина. Това мога да те посъветвам.

 

Sent from my HTC 10 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За утре имам уговорен час,малко питане какво ще правят, монтаж демонтаж това предполагам се подразбира, времево колко време изисква това (цялата процедура демонтаж чистене монтаж ) ? Бих искал и ЕГР да почистят опция ли е ?

 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EGR-a ти е отделен елемент и ако искаш и него да почистят, трябва да им го кажеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда уви Дуневи решиха да направят регенерация през софта и сега 3ти ден няма проблем :/ питане ако това стане на път докато си круизвам има ли как да се 'selffix-не' или съм прееван

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи колко е запушен! Може да влезе в режим на самопочистване и да успее, а може и да се наложи да се ходи пак до Дуневи и вече машинно да се чисти. Цената колега g0sh я беше дал- 335 лева. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=90322&p=1057446945

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което ми казаха от Дунев е, че преди ~1600км е правила регенерация, ако си спомням правилно по това време бях на път така че ... може да не е свършила работа едва ли не, ще видим не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уви светна пак, ще се ходи на машинно честене :|

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А водородно почистване в такъв случай не би ли помогнал до някаква степен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам не съм наясно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уви светна пак, ще се ходи на машинно честене :|

Колега, колко ти струва софтуеърната регенерация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Дунев - 58 лева. 

 

Причината поради която се дърпам там да направят т.н. почистване е горчив опит на брат ми със неговият ALLROAD 3.0 TDI, отиде там плати има 350 лева уж да свалят филтъра и да го изперат а когато аз взех колата и отидох да му я закарам той щеше мен да бие... дори скобите не бяха махани (бяха ръждиви) затова ми е доста съмнителна тази работа със конкретно тяхното чистене, видях, че в М-комплект го предлагат 270 лева и 2 дни колата е при тях, предполагам, че ще успея да се вместя тъй като почивам от четвъртък и заминавам на държавна обиколка с новата кола уж, ама с този проблем май нийде нема да мога да ида...

 

Намерих нещо интересно:  https://www.boards.ie/b/thread/2057586601 ако наистина не се сваля толкова трудно този филтър мисля довечера да го накисна собственоръчно във една гняс с която брат ми си чисти неговият.

 

Идеи / предложения ? 

Благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като го чистиха със софтуерната процедура, занулиха ли го в компа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да дам адекватен отговор, гледах го какво прави, но ми е много ново за да кажа какво точно направи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А водородно почистване в такъв случай не би ли помогнал до някаква степен?

 Това и аз не съм сигурен дали ще помогне, защото не съм го правил никога - но може и да има, някакъв положителен ефект.

Реално познавам и съм говорил само с един човек, който го е правил, но на Волво ХС90 .

Джипа му е фабрично без филтър за твърди частици , но неговия коментар беше , че е страшно доволен и колата се е отпушила значително след тая процедура.

Интересно ми е някой друг дали има преки наблюдения за това почистване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич , за други Хонди не знам , но имам 3-ма познати които са ходили и казват че е наистина по добре вървежа. Единият с Х5 , другият с 407 и третият с някъв Сеат. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно за сега, аз нямам проблем с ДПФ филтъра, но бях решил да го пробвам /  със същия двигател като на колегата съм , но на СРВ- 3 та ген./.

Утре щях да го пробвам, но няма да ми остане време, че имам много работа през деня , а нощес, ще пътувам на почивка. Та сметнах, че на дълъг път и по високи скорости, едва ли ще усетя някаква разлика, но като се върна , другия месец може и да направя тази процедура, пък ще пиша.

Относно ДПФ филтъра, единствения проблем при мен е, че покачва нивото  на маслото в картера / за близо 5х.км. градско, се вдигна с около 2-2,5см. на щеката - или вчера като го смених,  източих  близо около 2л. повече/ .

Това според мен се дължи  най-вече ,че не бях свикнал на регенерациите в началото /кога почват и свършват/ и доста пъти ги прекъсвах, но последния месец му хванах цаката. Сега ще я дебна и следя да видим какво ще се получи с новото масло.

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм мислил че покачването на маслото в картера е свързано НЕ със състоянието на ДПФ филтъра а с ЕГР клапана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Update: след 630 км каране извън града основно с 120км/ч като на няколко пъти до 140+ ускорение лампата не е светила,разход по борд 6.1/100 не знам дали е висок за тази скорост, но скалата на моментния разход много рядко показваше над 5.5 на равно инак на изкачване си показво 10+

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...