ADH-Honda 773 #81 Отговорено 23 Юни, 2017 (Редактирано) Не ми е ясно наистина.... защо му се нахвърляте на brakeit като е напълно прав. Цената на новия сивик за европа е безобразна. Сивик хечбек се прави само в Англия, но се продава и за Северна Америка. Там (в Сев. Америка) където прекосява голямата вода, най-вероятно като кола която не е произведена в Сев. Америка се плащат яки налози и т.н., въпреки всичко това, хечбека там (в САЩ и Канада) струва по-малко от колкото тук, в Европа - това е.... дивотия. Не мисля, че на някой гроздето му е кисело и не е върл хонда фен и да му се нахвърлят, само защото за една и съща сума може да купи например Мазда 6, кола която е по-висок клас, с доказани качества и дори по-чистокръвна японка (за разлика от сивика, маздата се прави в Япония), чисто субективно за мен лично - маздата е красавец, хондата е претруфена, но дизайна е много относителен и да не го засягаме, нека се придържаме към цената. Бъдете обективни бе хора - тези цени са идиотски. Ще стане същото както и с JAZZ последния модел от преди 2 - 3 години - надуха му цената и никой не го кара, старите модели пак бяха скъпи като цяло, но бяха доста по-достъпни и се движиха. Дива спекула му се казва на това. Хонда за Европа имат ненормална политика и чисто и просто ценово и за предлагани им модели. Затова не ги и карат и тази марка за този континент замира и става по-голяма екзотика и от Тесла дори. Не е само в България - и на запад не се карат Хонди. Защото европееца е беден или просто има акъл и знае да смята и размишлява, че за сума Х купува една кола с по-добри качества, спрямо друга (хонда). Качество.... изчакайте няколко години и ще се покаже колко е добър новия Сивик. Но от това което досега съм видял в civicx.com е, че качеството на материалите е никакво. И тук го потвърдиха хора ходили да го гледат/карат в Бултрако. За Сев. Америка освен турбо мотори, за Сивик седан се предлага и базов 2,0 атомосферен, с който миналата година хонда се усраха тотално и върнаха над 30 000 сивика по сервизите, защото леко бяха забравили да "сложат зегерка" (или каквото е там, не ми се търси точния термин) на буталния болт. Иначе Хонда не се чупи и са най-здравите коли, направо извънземни Хонда някога беше синоним на здрава, надеждна, непретенциозна, със спортен дух и най-вече - ДОСТЪПНА кола. С тези няколко синонима аз лично свързвах Хонда. Някога хондите бяха дъмпинга на пазара и в Европа, ето ви пример: https://youtu.be/9q7VEdHio3w?t=57 Днес, за мен лично (не ангажирам никого с мнението си и не претендирам, че съм прав), от тази марка е останало само реномето, мита и славата от някога. Нищо друго. Днес са ширпотреба като всички останали боклуци, но с един ореол от измислена слава, натяквана и повтаряна неколкократно с години от коне с капаци. Щом вие сте ОК да плащате хонда сивик на цена от близо 70 бона, а TYPE R сигурно ще достигне 90 - 100 бона (а като се сетя, допреди 7 - 8 години Сивик 8-а ген. TYPE R FN2 струваше малко над 50 000лв) - браво, аплодирам ви ! Аз лично към днешна дата ако търсех чисто нова кола среден клас или просто разполагам с 70 000лв за нова кола - нямаше да купя Сивик. И не защото "гроздето ми е кисело", а в духа на приказката ще ви кажа, че ни ми се плащат 50лв за кило череши . А, че колата има качества и определено е по-добра от старите модели в много отношения - факт. Но цената е просто като "50лв за кило череши", ето това е ситуацията с новия сивик за европейския пазар. Те хонда затова се карат само от предишни собсвеници на марката - почти никой друг трезво мислещ човек няма да ги купи. Но хондаджията явно на всяка цена иска да яде череши Редактирано 23 Юни, 2017 от ADH-Honda 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #82 Отговорено 23 Юни, 2017 (Редактирано) Аз пак да кажа за пореден път, никой не оспорва че цената на сивика е висока. Не знам дали знаете но печалбата на дилъра от всеки един продаден нов автомобил, независимо от марката е между 2-5%. Което просто значи че производствената цена на сивика е по-висока от тази на колите по-горе. Защо и как нямам идея само Хонда си знаят. Може да е заради качествените материали в което малко се съмнявам или заради начина на производство. Базовия модел в БГ е 39 000лв, в Англия е 18500 паунда, в USA мисля че почват от 19700 долара за хеча. Седана в USA май е малко по-евтин. Като в тези цени влизат и всички разходи от завода до крайния клиент. Това са доставка, PDI или преглед на колата, преди да се продаде, регистрация и всички дребни детайли преди да е окончателно готова за пътя. Цената се определя от големината на пазара и търсенето. Щатския пазар винаги е бил най-евтин в противен случай нямаше да си поръчвате оригиналните части от там. Но в същото време е и най-големия. Пазарния дял на Хонда в Щатите е почти 8.42% за 2016 - в цифри това са 1 500 000 продадени автомобила за 2016. В Европа е 1% или 160 000 продадени автомобила за 2016. По-важното е че този процент за Европа не се е изменил от 1990 насам. Максимума е бил през 2007 когато е стигнал 2%. При това положение мислите ли, че на Хонда им пука много за Европа, при положение че продават 10 пъти повече в USA. Другите пазари няма да ги коментирам. Никой производител няма да продава на загуба и никой дилър няма да продава без споменатата 2-5% печалба. Ето затова цените са такива. По въпроса за нахвърлянето върху колегата - нищо такова не е имало. Колегата си е абсолютно прав във всичко, което е написал. Просто всичко е въпрос на личен избор. Ако ти имаш 70000 лв си е твоя работа дали ще ги похарчиш за Сивика или за Мазда. Аз лично не бих ги дал за нито едно от двете. Редактирано 23 Юни, 2017 от Wyvern 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #83 Отговорено 23 Юни, 2017 (Редактирано) Има още едно "но", което е още по-показателно за високата цена на колата в Европа. В САЩ базовата цена за хечбека почва от $19000, обаче за там хечбека се предлага само 1.5 мотора, докато базовата цена в БГ и УК (да не ги повтарям) се отнасят за три цилиндровия 1000 кубиков мотор Базов 1.5 сивик в Европа е още по-скъп В Англия ме мързи да търся колко е, в БГ базов 1.5 е почти 50 000лв. Къде са 19000 долара (кажи ги 34 - 35 000лв.), къде са 50 000лв в БГ и подобна цена горе долу в цяла Европа. При тая цена няма как да имат търсене. Ако предложат сивик и црв на цените като в САЩ, имат шанс да са много по-продаваеми и търсени в Европа. Не ми е ясно как се получават тия неща. В Англия (където се прави) колата да е много По-скъпа спрямо същата тази кола, но вече внесена в САЩ - прекосява голямата вода, плащат се налози за "вносна кола"- това са разходи, които на теория трябва да повишат цената ѝ в САЩ (спрямо цената в родната ѝ Великобритания), но на практика нещата са други. За мен тази работа говори само едно - спекула. Хонда явно не им пука дали ще продават в Европа и са решили да извиват ръце и да дерат кожи така или иначе. Да продадат 16 цвика днес в англия, ама да е на тлъста печалба. Не говоря за дилъра, а за самия производител. Мерзавска работа. Редактирано 23 Юни, 2017 от ADH-Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LedZep 8 #84 Отговорено 25 Юни, 2017 Това че някой хора живеят в паралелен свят и все още смятат хондата за най-здравата, най-бързата, най-качествената, най-евтината и тн. кола, по никакъв начин не означава останалите на друго мнение да последват съвета им и да си купят подобна консерва. Общо взето всички таралястници вече са на едно ниво по качество, бързина, здравина ........... Вече визуално всеки си има предпочитания и може би с това трябва да се съобрази при покупката, без да робува на фирма-име. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zpa0 17 #85 Отговорено 25 Юни, 2017 Тука май не е Хонда форум. Само критики. Колеги, една А класа, която си е консерва в пълния смисъл на думата струва повече. Една BMW 1-ца струва повече. Еми аз бих избрал Civic-а! Истината е, че марката продава, а ние живеем в пазарна икономика и Хонда е една от най-разпознаваемите марки в света изобщо. Всяка кола е по-евтина на американския пазар отколкото в Европа. Колата е добра и всеки който е фен на марката би се замислил, ако тръгне да купува ново. Ако се търси оптимален вариант цена/екстри/мощност/комфорт вероятно има по-добър вариант - факт, все пак конкуренцията е голяма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #86 Отговорено 27 Юни, 2017 Като се замисля ако се вземе предвид фактора надеждност на фона на останалите цената на Хондата може би е на място. Щом приемате, че цената на Civic е на място, то Accord X, ако излезе за Европа, ще трябва да е към 80 000 лева! Честито на печелившите! Колега, и ти си прав. В темата за избор на Акорд писах, че дори на вторичния пазар цената на Акорд е нелепа. За Сивиците важи същото. 9-та генерация тръгва от 19000лв. Луда работа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 188 #87 Отговорено 27 Юни, 2017 Споделете, ако обичате, как най-големият производител на двигатели с вътрешно горене 3 години не може да направи конкурентен мотор за F1. Точно такъв производител ли трябва да вдига цените на последващите си модели? Това е ПЪЛЕН ПРОВАЛ ЗА ХОНДА! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Z-Ro 55 #88 Отговорено 27 Юни, 2017 Не отиват на добре нещата като им видиш офертата 4 модела с по 1-2 двигателя, но с 8 нива на оборудване! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #89 Отговорено 30 Юни, 2017 Споделете, ако обичате, как най-големият производител на двигатели с вътрешно горене 3 години не може да направи конкурентен мотор за F1. Точно такъв производител ли трябва да вдига цените на последващите си модели? Това е ПЪЛЕН ПРОВАЛ ЗА ХОНДА! Бе всички станаха много компетентни бе!? Първо - Хонда е отбора с най-малък бюджет във F1.Нали не мислиш, че това е без значение. Второ - Наскоро бях на семинар на ДиТра за CAD/CAM системи и там посочиха болида на HONDA като пример за иновации.Ставаше въпрос за употребата на нови полимерни материали с много по-високи якостни характеристики от ползваните до момента.За теб може да е провал, за фирмата е начин за изследователска дейност. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #90 Отговорено 30 Юни, 2017 (Редактирано) Не отиват на добре нещата като им видиш офертата 4 модела с по 1-2 двигателя, но с 8 нива на оборудване! Кога Хонда са предлагали 5-6 двигателя за един модел та не отивали нещата на добре? Я погледни тук http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/31212-bmw-sykrashtava-broia-na-dvigatelite/ На кого му трябват 7-8 двигателя за един модел?Хонда винаги са предлагали малко двигатели, но са били вред.Не като тръгнеш да си купуваш немска кола и се почва: Тоя двигател има проблем с това, другия с онова и т.н.Както виждаш т.нар. премиум марки вече започват да стоплят, някои неща и тръгват по стъпките на японците.Аз работя в немска фирма и сега тепърва вграждаме организационни практики, които японците са ги измислили 60-те, 70-те години. п.п Ще помоля модератора да обедини двата ми поста. Редактирано 30 Юни, 2017 от Беселин 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Z-Ro 55 #91 Отговорено 30 Юни, 2017 Никъде не съм писал че трябва да предлагат колкото БМВ или някой други, но 2 двигателя в най-масовия сегмент и да нямаш кола в бизнес сегмента на мен не ми звучи добре. Аз лично предпочитам да има 1-2 двигателя повече и да дам повече пари за двигател отколкото за оборудване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #92 Отговорено 30 Юни, 2017 Ти колега предпочиташ, но както виждаш тенденцията при всички производители скоро ще е такава.Не, че и на мен всичко ми харесва.И аз искам да има масова HONDA седан или хечбек 4х4, но няма.Това поколение CIVIC трябваше да има 4х4 според мен.Тогава въпроса с цената обаче щеше да е още по-интересен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #93 Отговорено 30 Юни, 2017 Това поколение ще има 4х4 за да е конкурент на Focus RS. Поне така се говори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5953 #94 Отговорено 30 Юни, 2017 За мен колцата е достатъчно добра (без винкела на муцуната), но цената хапе, а и жалко че няма да има комби. Но ориентацията на модела е по-скоро спортна -хечбека е по-скъп от седана и само за него има адаптивно задно окачване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5953 #95 Отговорено 30 Юни, 2017 Това поколение ще има 4х4 за да е конкурент на Focus RS. Поне така се говори. Говори се и за по-мощен мотор. Дано не са само планове защото: http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/31209-renault-megane-rs-goni-mclaren-mp4-12c-na-niurburgring-video/ http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/31210-mercedes-amg-prevryshta-a-class-v-hishtnik/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #96 Отговорено 3 Юли, 2017 Ще има 4х4 за Type R.Мисълта ми беше за масовите модификации. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5953 #97 Отговорено 3 Юли, 2017 Ние и да си пишем "какво би било добре да има", наличността му се определя от маркетолозите, преценяващи колко от нас "писачите", реално са "плащачи". Дори най-популярните СУВ модели не винаги са 4х4, па камо ли конвенционалните хечбеци. Технически е възможно, а финансово нерентабилно -бъди реалист. Сивици и Акорди с AWD за Япония е имало, но по-далеч не са стигнали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #98 Отговорено 3 Юли, 2017 Вчера на събора имах удоволствието да направя 5 обиколки на Писта Дракон . Вярно колата беше автомат не съм я напъвал, но ми хареса много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5953 #99 Отговорено 3 Юли, 2017 Вчера на събора имах удоволствието да направя 5 обиколки на Писта Дракон . Вярно колата беше автомат не съм я напъвал но ми хареса много. И аз и се каня при случай, и точно на автомата (който не е автомат де). На теб по ти приляга тайп-Р, но явно нямат, или поне не видях по снимките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #100 Отговорено 3 Юли, 2017 Те..., ако бяха докарали тапира ............... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5953 #101 Отговорено 5 Юли, 2017 Свеж краш тест. Къде са някои от другите спрямо Сивик 10. https://www.drive.ru/news/595cb3feec05c46d04000070.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mаrto 42 #102 Отговорено 21 Юли, 2017 (Редактирано) Като карал по 5 + години 8-ма и 9-та , след като правих тест драйв на 10 -та мога да кажа: 8-ма има най завършения в цялост дизайн, така че всеки път когато се приближавам към нея се усмихвам. твърди пластмаси , шумно окачване. Всеки път те дърпа да натискаш педала. И въпреки че е шумна за мен е любима. Когато я купувах цената беше 48 000 по прайс лист и я взех около 40000 след пазарлък. 9-та макар и със същия двигател, настройките на окачването и скоростите стимулират по спокойно шофиране. Дизайна поразвален. МАтериалите са един клас по-качествени , тиха , по-икономична . Въобще много по-качествена , цена 2012година 36000 лева 10-та мноооого бърза сравнена с 8 и 9-та, тиха по стабилна на пътя и от 8 и от 9. Ужасен дизайн, седана по го преживявам. Седалките са като от дачия ама с орнаменти Цената която ми дадоха за 1.5 спорт (другите екстри не ми трябват ) е 55000 лв Понеже 9-тата става на 5 години наесен се оглеждам без да бързам и за сравнение за същите 55000 лева в момента мога да взема Пежо 508 2 литра Дизел с автомат и всички екстри на света Мазда 6 2 литра 162 коня атмосферка пак със всички екстри DS5 165 коня бензин Голям проблем както и да го гледам на Сивика са му много парите Редактирано 21 Юли, 2017 от mаrto 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #103 Отговорено 21 Юли, 2017 Марто, твоето мнение чаках. Уви, само потвърждаваш написаното дотук. Кофти работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #104 Отговорено 14 Август, 2017 Снимки на новия Тапир ))) http://www.caranddriver.com/photo-gallery/2017-honda-civic-type-r-gallery#77 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 188 #105 Отговорено 16 Август, 2017 Напълно преработен 1.6 i-DTEC очакваме през пролетта на 2018г. за Civic X. Опция за 9 степенен автоматик. Среден разход по стандарта WLTP -3,7/100. https://www.autobild-bulgaria.com/9-%d1%81%d1%82%d0%b5%d0%bf%d0%b5%d0%bd%d0%b5%d0%bd-%d0%b0%d0%b2%d1%82%d0%be%d0%bc%d0%b0%d1%82%d0%b8%d0%ba-%d0%b7%d0%b0-%d0%bd%d0%be%d0%b2%d0%b8%d1%8f-civic/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mаrto 42 #106 Отговорено 3 Септември, 2017 (Редактирано) https://www.youtube.com/embed/bJU1UZWYABw Редактирано 3 Септември, 2017 от mаrto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mаrto 42 #107 Отговорено 10 Септември, 2017 Ревю на 1.5 Т мотора на 10 Ген https://www.youtube.com/watch?time_continue=642&v=ZUHLvfPX80E Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 730 #108 Отговорено 13 Октомври, 2017 http://focus2move.com/world-best-selling-car/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5953 #109 Отговорено 15 Октомври, 2017 (Редактирано) Днес тествах хечбека 1,5 VTEC Turbo CVT Prestige и седана 1,5 VTEC Turbo МТ Elegance. Единственото предимство на вторият е по-големият (и по-неудобен) багажник. Наистина хечбека е по-практичен вътре и вън. Маневреност, хандлинг и устойчивост приблизително еднакви, а различните режими на задните амортисьори по гладко и право няма как да се усетят. МТ работи чудесно, но вече не съм на тея години, а и Сивик-а не е това което беше. Жената и детето на втория ред също предпочитат вариатора. Самият той ми направи чудесно впечатление, понеже очаквах недъзи, но е великолепен. Оборотите на мотора въобще не са плаващи и той не "зависва" на висок въртящ момент, докато скоростта расте. Тръгването е съвсем плавно (като при класическа АТ) и няма прекъсване на въртящ момент -усещането е точно както е при DSG на VW , тоест най-доброто от "двата свята" В режим D всичко е много спокойно и комфортно, "сритването" на газта сваля предавка или 2, "перцата" на волана работят и там, а превкл. е достатъчно бързо. В режим S кутията "държи" предавката в червеното и превкл. са на по-високи обороти, а "тласъчетата" по-осезаеми. Въобще -много култивирана работа -препоръчвам вариатора с 2 ръце. Моторчето естествено е постно докато турбинката не изпълни скалата на приборния панел, но усещането че дава всичко от себе си във високите обороти е добро, за което спомагат и по-късите 7 предавки. Иначе се чува в купето повечко и носи настроение, а на място няма грам звук и вибрация. За да разбереш че работи трябва да гледаш оборотомера, понеже активираната старт/стоп система го гаси веднага след спиране. Има я и на ръчната трансмисия, а се активира освен от газта и от врътване на волана (ако го напънеш яко, понеже на угасен мотор е като на Краз. Системата HOLD също е чудесен помощник. Държането в лентата е бъгаво, заради поизтритата маркировка на Цариградско (да не се разчита на него), но където е свежа -работи. Минах и по паважа на Шипка (пред изложбената зала) -"стъпва" много добре и нямаш усещането че караш кола от С сегмента, а нещо от D. Директивата е че Сивик 10 ще играе и в него, така че Евро Акорд 10 вероятно няма да има (поне така твърди вносителят). Спирачките са солидни и интуитивни, но не съм ги натискал стремглаво от голяма скорост. Вътре е удобно, кожата приемлива и нямаш усещането че си в средноразряден хечбек, с каквито бе пълно в залите на Експо-то, но и колцата струва повечко. За мен цената е частично оправдана и примерно не бих го сравнил с французите от горния клас (като Талисмана). Естествено не е и "немската тройка", но ние сме Н фенове нали. Смятам че трябва да се види и пробва на живо -сухите данни и картинки по ревютата са подвеждащи. Отделно офертата която ми направиха за наличният автомобил "топ левел" бе неочаквано добра (имайки предвид вносителя -много неочаквано, а имайки предвид познатият ни стандартен прайс лист -много добра). Който има възможност -нека граби, макар че ги разпродадоха още днес. На връщане се качихме в "олдскулното" 10 годишно комби и тогава човек си дава сметка къде почва и свършва новият Сивик с всички екстри и че атмосферният 2.4, класическият АТ и като цяло Акорда е от друг аршин мярка.На мераклиите -приятни тестове. Редактирано 15 Октомври, 2017 от ceco_accord 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mаrto 42 #110 Отговорено 17 Октомври, 2017 (Редактирано) Много точен и безпристрастен . Ревюто от тестдрайва на колегата ми напомни че не съм писал ревю за 10-тата , а вече месец и нещо и 4000 км съм минал. Както писах по рано в темата първоначлно бях много резервиран към новата генерация. НА първи поглед в автосалона по скоро бях решил да съм пас с това поколение на сивика. Повече от месец четох , гледах , сравнявах. От лизинга бяха на път да ми теглят майна ,за какво ли не ги карах да смятат оферта. Един колега си взе Пежо 308 и покрай него карах 508 и бая се бях замислил, гледах и мазда 6 и ДС 5, инсигния та даже и пасат. В края на август в шорлистата бяха останали 508 , ДС5 и сивика, след още един тестдрайв на пежо и сивик в един ден и отговор от ситроен че сега са отпуски и евентуално след 15 септември реших Сивика, просто колата седи на пътя уникално а и е Хонда. В сравнение със 7,8 и 9 та хеч колата е по грозна външно според мен но не е лишена от чар въпреки бой-рейсърските елементи . Като за Сивик колата е огромна Салона е крачака назад като качество на материалите спрямо 9-та и доста по -добре от 8 ма. Стандартното в ниво спорт оборудване е светлинни години пред 8 ма и 9-та. ЗА моя изненада новото разположение на 1 ред на инструментния кръстер е супер удобно. Навигацията е супер . ЗА 1 месец ежедневна употреба , мястото на задните седелки е супер, а багажника е доста по голям. Щората е удобна , но всичко в багажника го чуваш и помирисваш Седалките са по-удобни. НА дълъг път пътното поведение е все едно си на релси в завой и вираж на магистрала, усещането на въртящия момент от ниски и средни обороти е супер. На магистрала 120-130 дава 7.2 на сто 160-170 - 8.5-9 на сто В града супер икономична ако не я настъпваш - под 7 на сто Нормално - 8 Трябва повечко място за паркиране. парктроника и камерата обаче работят супер в комплект и можеш да се завреш и на място с по 5 сантиметра луфт. В заключение за разлика от 8-мата и 9-тата не ме кара да се усмихвам сутрин когато я приближавам , правя го обаче 10 ина минути след като седна в нея и загрее Като се абстрахираме от цената според мен 10-та хеч е може би най-добрия автомобил в класа си и в сравнение с последните 3 генерации. По качествена и стабилна кола от доста от колите продавани в Д клас на други производители Редактирано 17 Октомври, 2017 от mаrto 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5953 #111 Отговорено 17 Октомври, 2017 Като казваш СПОРТ имаш предвид версията с двойния ауспух по средата на бронята ли? Ръчка ли взе или вариатора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mаrto 42 #112 Отговорено 17 Октомври, 2017 Като казваш СПОРТ имаш предвид версията с двойния ауспух по средата на бронята ли? Ръчка ли взе или вариатора? Да точно така с двата ауспуха , заради които Спорт и Спорт + нямат резервна гума. Ръчка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5953 #113 Отговорено 17 Октомври, 2017 (Редактирано) Ясно -благодаря. Моето ревю въобще не е подробно и може би е хвалебствено на пръв прочит, но общото ми впечатление на живо определено надхвърли очакванията ми. Иначе имаше и негативи. Нямах време да влизам в подменютата на тъчскрийна, но неволно забърсвайки го от праха той угасна напълно и съпровождащият бая се зачуди докато го активира. Каза че никога не се е случвало, а може при разработката и тестовете въобще да не им е хрумвало че някого ще дразни прахоляка върху гланцовата черна повърхност. Ръчната кутия работи чудесно и скоростите "кликат" традиционно добре, но електронната газ не се разбира с тях. При светкавична смяна на предавка във възходящ ред, мотора не успява да "отпусне" оборотите и въртящият момент през по-дългата горна предавка се стоварва върху съединителя. Тук не знам дали има проблем или турбинираните мотори се държат така? На клипове в нета се чува същото, така че причината не е в конкретно тествания екземпляр. С вариатора този нюанс е недоловим, а и там няма прекъсване на въртящия момент, понеже предавката е 1 (ремък и 2 шайби) а 7-те скорости са псевдо фиксирани. Доста ме изненада и хрумката с двата централни ауспуха, заради които дъното на багажника е с друг детайл. Това си е дързък ход (финансово и функционално), но решили направили. Аз не обичам твърде измисленият дизайн отнемащ полезности. За това което видях под предният капак още не съм готов да пиша и ако си взема такава кола ще ми отнеме месеци докато се престраша да го отворя. Но нали ще е в гаранция -нямам работа там. Интериорът изглежда добре и в зоните на досегаемост на ръцете е доста приличен на пипане, но отвъд тях... Примерно А колонките са пластмаса -гола и сива (нетапицирана дори с най-обикновен плат), и това на най-високото ниво оборудване. Не ми се впрягайте, колцата е доста добра като цяло, но аз не съм вчерашен и ме дразни когато кацата с мед я разваля лъжичка катран. Вярно че и при другите е така (че и по-зле), но нали Н гони екстраординарен имидж. Редактирано 17 Октомври, 2017 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #114 Отговорено 29 Октомври, 2017 Реших и аз да напиша едно ревю, защото правих тест на 1.5 AT Hatchback. Имайте предвид, че в момента карам Акрод 8ма ген (дизел), и не знам до колко могат да се сравняват двете коли. Екстериор и Интериор: За мен никога не ми е било толкова важно нито екстериора, нито интериора. Определено, още от както я видях, Сивика ми харесва на външен вид. Доста уникално изглежда в сравнение с другите коли. Същото мога да кажа и за интериора - приятен е и не видях нещо, което да не ми допада. Това, което ми направи добро впечалтние е, че като си сложа предната седлака да ми е удобно да карам (висок съм 187), зад мен мога аз да седна без да ми се опират колената в предната седлака, което в Акорда НЕ Е така, а уж е по-голяма кола. Спомагащи системи: Харесаха ми системите в колата и как работеха. Това включва адаптивния круиз, системата за движение в задръстване (даже хаванах такова), където тя сама тръгва и спира. Това е голям плюс за градско каране и би направил ежедневното каране до работа много по-ненатоварващо (аз лично до работа ходя с метро..). Системата за следене на лентата беше много по-ненатрапваща от тази, която съм тествал във Волксваген, по-скоро е предупредителна от колкото горигираща. Разход: Каране из София + Цариградско + Задръстване от около километър, общо около 16-тина километра, по борд компютър ми даде 7. Това ми изглежда доста прилично. Поведение на пътя: Тук може би всичко се провали за мен. Първо, колата ми се струва много мудна, а бях с нагалса, че ще е пъргава. Тази CVT кутия много бавно осъзнава какво да направи, а освен това е много шумна като залепя педала за пода. Моят акорд горе долу го усещам по същия начин като сивика за усокрение, ако не и малко по-добре, а за мен единият от минусите ми на акрода е, че е муден и той. Според мен, този Сивик трябва да се кара с ръчни скорости. Ръчката ще пасне много по-добре на този двигател, а и освен това ръчките на Хонда са едни от най-добрите в бранша. Заключение: Сивика е чудесно превозно средство, но като кола не ми хареса. Може би Type R ще е доста по-добре, но изобщо не ми харесва толкова коне само на предно, а пък един Seat Leon ST Cupra (DSG), който е 300 коня и 4х4 е с 16к лева по-евтин. Лично аз искам следващата ми кола да е автоматик, което, за жалост, изключва Сивика като опция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5953 #115 Отговорено 29 Октомври, 2017 Еми бензинов, а особено турбиниран мотор се кара по-различно -трябват му обороти над 4К за да се усещаш жив. Жалко е разбира се че вече не предлагат класически автоматици, но хондовият вариатор е приемлив компромис. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5953 #116 Отговорено 5 Ноември, 2017 (Редактирано) Ето и 1 уж професионално ревю. Няма да го коментирам, но определено не е в помощ на вносителя или феновете. Може би първият е време да се вземе в ръце и да поръча или направи нещо достойно като визия и информация. http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/32480-vinagi-viarna-testvame-novata-honda-civic/ Редактирано 5 Ноември, 2017 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #117 Отговорено 8 Ноември, 2017 http://automedia.inv...ta-honda-civic/ Да, тъжно му става на човек, като чете статията и коментарите под нея... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5953 #118 Отговорено 8 Ноември, 2017 Тея "писачи" едва ли са сядали, па камоли карали 10-ката. Иди пробвай -личните впечатления са по-меродавни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #119 Отговорено 13 Януари, 2018 Според класацията на Форбс за най-продаван автомобил за 2017г - Honda Civic изпреварва VW Golf и е на второ място след Toyota Corolla: 1. Toyota Corolla - 1.160.495 бр. 2. Honda Civic - 833.017 бр. 3. VW Golf - 788.044 4. Toyota RAV 4 - 786.580 5. Honda CR-V - 753.359 .. 13. Honda Accord - 524.914 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoyanov9004 0 #120 Отговорено 15 Януари, 2018 Да караш новия Civic е неповторимо усещане! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове