Jump to content
Veseliq

Снимки на Civic 10та

Recommended Posts

Тема, с която да открия новия раздел :) Започват да се появяват снимки на следващата генерация на Civic, която се очаква да влезе в продажба от февруари 2017:

http://www.autoexpress.co.uk/honda/civic/92475/new-2017-honda-civic-official-pics-specs-and-prices

 

Нова версия на дизеловия агрегат, хибриден вариант, но за жалост няма да има версия седан. Щеше ми се да направят нещо, с което да запълнят дупката от спирането на Accord за Европа...

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата изглежда добре! Въпроса е дали все пак ще пуснат версия с 1,8l и/или 2.0l атмосферен бензинов двигател, че с тези даунсайзнатите..............

Редактирано от pendoc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли, тенденцията е да се бяга от атмосферни двигатели, заради високия разход и нисък въртящ момент в ниски обороти. Но хибдридите на Хонда са прекрасни, не страдат от проблемите на турбо автомобилите и ще е хубаво да видим пъргав икономичен екземпляр. А може би и нова Type S / Type R версия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евро моторите ще са 1литров -3 цилиндров, 1.5л 4цил. и 2.0л 345кс - за "топоРа" http://www.zr.ru/content/news/901934-doloj-agressiyu-kakoj-budet-no/ (и трите с турбини) + дизел.  Иначе в щатите ще си има купе, седан и хечбек, но той наистина достигна по размери 8-мият Акорд. Базата им е еднаква, по къс е с 10 см, по тесен с 4см и по нисък с 3см. http://automobiles.honda.com/civic-sedan/specifications.aspx  Не случайно тамошният Акорд ще е още по голям. Европата е малък и труден пазар за Акорда :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това писах, че съжалявам, че тук няма да има седан. Ясно, че Акорда го спряха - но алтернатива под формата на Civic седан с обем близко до Акорд 8ма ген и по-модерни двигатели и технологии щеше да е добре дошла. Още повече, че Mazda 3 и Toyota Corolla се продават във версия седан в Европа (отделно, че марките си продават и големите седани - Mazda 6 и Toyota Avensis).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.................Европата е малък и труден пазар за Акорда :(

Труден е, но не е никак малък! С цени около А4 на Ауди, 3-ката на ВМВ и С серията на Мерцедес е трудно да се пробие! Не можеше ли този акорд да се прави в Англия или другаде в Европа, да няма това мито и цената да бъде по-конкурентна? Иначе трудно ще убедиш европееца, че за приблизително еднаква сума е добре да си купи Акорд, а не някой от немската тройка. Цените на Honda- САЩ са съвсем други! Въобще ми се струва, че имат сбъркана политика за Европа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто са вписали изоставането си в средния и горния сегмент в графата далновидност. Според средно перспективните изследвания С и Д сегментите ще стават все по-трудни, поради намаляващия за тях общ брой клиенти. За личен автомобил в недалечното бъдеще (10 + години) Ще останат А и Б класовете (по обясними ТТ причини) и Е + Ф сегментът (поради себеизтъкващи такива). Междинните С, С+ и Д които хем постоянно увеличават размерите си, хем са  брендово непрестижни просто ще отмрат, отстъпвайки територия на кар шеринга. Това е за свръх урбанизираната Европа. САЩ, Китай, Русия, Индия и т.н. са "друга бира". Така че колкото и да не ни харесва "нас" са ни отписали от Акорд-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, Акордът се спира от продажба в Европа, но това е за сметка на кросоувърите. Самия факт, че в немското мобиле се предлагат 56 Акорда произведени последните 3 години е показателен. От друга страна само тази година има 15% ръст при "джипките". Освен това при Honda има HR-V - клас, при който Тойота (поне в Европа) не е представена.

Интереса клати феса...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И понеже темата е за новия сивик! Не мога да разбера защо ги проектираха тези нови атмосферни бензинови двигатели с директно впръскване и няма да сложат такъв на 10-ката? В  САЩ е предвиден за него и 2.0 DI.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

САЩ е друг пазар. Цените на горивата са 2-3 пъти по-ниски, нямат конкуренция от икономични дизели и хората имат други ценности от таргетираната клиентела на Хонда в Европа. Тоест ако си прагматичен човек с пари да си купи нова кола - ще се радваш на максимална икономия (дизелът им дава разход от под 4/100, хибридите не изостават много). Атмосферни бензини търсим като почнем да ги купуваме на по 8 и повече години - че са по-безпроблемни. Но това не е приоритет на средностатистически европеец купуващ си нова такава кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хубав този сивик,вече четох и ревю от Сащ на първите бройки.Доволно се изстрелва,конфорт на ниво и много приличен разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужасен дизайн!

Точно и аз това си помислих, като я видях. Смесица между Субару, Хюндай и Лада. Хонда много са се изложили с тази кола! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маската определено е ужасна, другото не е зле и е модерно, а техниката е обещаваща. Все пак задното окачване е независимо. http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/28144-xechbekyt-honda-civic-poluchava-mejdinna-sportna-versiia/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свиквайте със solid wing face-а.

 

SolidWingFace.jpg

 

Хонда тази концепция за дизайна на предница я наложи преди около 3 - 4 години и ще ни го тика в очите поне още толкова време. Бленувам за 80-те и първата половина на 90-те, когато масово моделите на Хонда бяха без реално да имат предна решетка или то ако имаше, тя бе незабележима. Коли като Сивик 3/4/5, CRX всичките, Прелюд кажи речи всичките модели.... Но влезнаха в модата и решиха и те да си имат отличителна предна решетка - така както при мерцедес е емблематичната им решетка с хоризонтални и една вертикална лайсна, при бмв са мустаците на хитлер :) (бъбреците) и те да си имат една петоъгълна решетка. До преди няколко години ставаше и на повечето модел отиваше, но този solid wing face на мен лично ми идва в повече -съвременните хонди са като манга карикатура.

Редактирано от ADH-Honda
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки сивик, произведен след 2000 година следва една и съща тенденция: колкото по-ново - толкова по-грозно и пластмасово.

Редактирано от Wyvern
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя идеята не е лоша, а на тази скица е приемлива, но зависи от конкретната интерпретация на пластиката и пропорциите. Като се преекспонира и се гони всеки детайл да е "връо на дизайня" се получават такива издънки. Споко, тунерите ще му намерят цаката. Важното е че другото бива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5 турбо двигателя си е екстра :) Civic седана е по-добре :)  

2016-Honda-Civic-view-.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То бива бива грозотия, ама...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май индивидуалността дава път на "малко от тук, малко от там".

А за тунерите мегдан винаги ще има :)

 

http://13252-presscdn-0-94.pagely.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2014/12/1979-Honda-Civic-Front.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грозно и красиво са по-скоро субективни усещания, макар и имащи реално обясними елементи. С тези сложни повърхнини на екстериора и тъмен гланцов цвят + неконтролируеми отражения от пейзажа купето наистина изглежда с твърде "бъбрива" пластика. Ако е матово или бяло + по-удачни ракурси вече стои  по-елегантно и семпло. http://www.autoblog.com/2015/10/19/2016-honda-civic-first-drive-review-video/#slide-3660892 Това му е видеото  https://www.youtube.com/watch?v=OIKK1g_74kU ако не се чете в основния линк.

За съжаление съвременната мода е такъв пластично-ръбест стайлинг, а конкретната трактовка всеки бренд се мъчи сам да напасне и лансира. За да се продава хем трябва да е ново и експресивно, хем да не е голяма претруфеност, а самобитната оригиналност, често прекрачва втората граница в опитите си да бъде нещо запомнящо се. За това повечето прибягват към копиране на характерни детайли -така наречените "цитати", а майсторите добре ги завоалират, та да бъдат по-неразпознаваеми. И тук е така -силует от А7, дребни пластики а-ла Ламборджини, "щипка" ГТР, но важното е че са в хармония и не стои като сбирщайн. Наистина добра работа, макар че оня винкел между предните фарове е като щипка катран в кацата с мед :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено този Сивик ми изглежда малко странен. Дизайнът е смел, но е сбирщайн за мен и предницата е смотана. Габаритите на колата са порастнали и ми се струва голяма. Мислех си, че мога да мина на тази генерация, като пенсионирам 8-мата ми генерация, но вече се съмнявам. Надявам се на живо да изглежда по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-големички снимки.

https://www.drive.ru/news/honda/57dbc349ec05c4c52d000034.html 

https://autoreview.ru/news/hetchbek-honda-civic-gotov-k-evropeyskomu-

http://www.zr.ru/content/news/902508-shonda-civic-predstanet-v-pari/#

Това вероятно е "спорт" версията, щото със 3 цилиндрово моторче и тея псевдо дифузьори наистина клони към "хот уилс". Тайп Р сигурно ще е още по накъдрена. Дано са платили достойно на дизайнера та най-сетне да си купи Ламборджини.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новият Civic ще е в Европа от 2017 г., а от 2018-та ще има и европейска версия на Акорд.

 

Просто за съжаление Хонда първо пуска моделите си в САЩ, а след това ги адаптира  за европейският пазар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На живо колата ми хареса,естествено е въпрос на вкус!!!

Type R 2017 също е много добра в цвета в който я видях

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На сайта на Honda България вече има инфо за новият модел. Странно, че ще има само два бензинови двигателя и не се предвижда дизел...

 

http://honda.bg/?go=premieres

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно преработен дизел 1,6 се очаква септември 2017г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно преработен дизел 1,6 се очаква септември 2017г.

 

Колко напълно преработен? Досега каквото четох, ще си е "малкия" 1.6 - 120 к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, 118-120 к.с., но Honda заявява, че ще е основно преработен. Иначе защо не го пускат веднага, а чак есента?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, 118-120 к.с., но Honda заявява, че ще е основно преработен. Иначе защо не го пускат веднага, а чак есента?

Аз лично считам, че ще е същият мотор с подготовка за изпълнение на Евро 7. При разход 3.3 л./100 км не виждам особено голямо поле за подобрение. Двигател, който произвежда, а не харчи гориво едва ли скоро ще видим :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Могат да го "преработят" за да му намалят ресурса! :D Французите бяха пуснали реклама на този двигател за гарантирани 1млн км. Безпроблемни неща не се произвеждат, в противен случай следва..........................., купени от Рено! :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой точно двигател на коя френска марка е гарантирал безпроблемен пробег от 1 000 000 км?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е, само тройния ауспух тип Ферари 458 ми се струва малко странен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой все пак ще сподели ли впечатления от новия Civic от изложението? Не мога да допусна, че от форума не имало посещения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих колега и на пръв поглед мога да споделя следното лично мнение:

Цената на Сивика осезаемо скача от средна 40-43 000 лева за макс оборудване, на 57 000-62 000 лева за макс оборудване за нова. За сравнение новата Мазда 6 седан , Японска сглобка с Ултима оборудване най- високо предлагано, 2,5 литра мотор с 210 коня и автомат струва 62 500 лева. Вътре пространството е намалено, някои детайли са с нискокачествена пластмаса и груби копчета. Тапицерията е абсурдно евтина за такава кола с тази цена, и т.н. Обяснението за повишението на цената от едно от момчетата дилъри беше, че е за сметка на включените стандартно в оборудването системи за сигурност(Хонда сенсинг) и независимото не само предно но и задно окачване на колата. Както казах мое мнение но не знам в България как ще продават с тази цена, спрямо конкуренцията. Хонда Сивик става скъпо удоволствие. На мен лично, като оборудване ми допада Хонда Сивик  Престиж, с двигател 1,5 турбо, която е на скромната цена от 62 700 лева, без аксесоари. Другата седмица ще правя тест драйв и ще споделя мнение пак. Да видим силната страна уж изтъквана от дилъра, шото като оборудване и изпълнение за тази цена за сега не ма спечелиха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×