Jump to content
Veseliq

Honda Civic 1.6 дизел вече и у нас?

Recommended Posts

Сега видях в сайта на Бултрако (honda.bg), че Civic 9та генерация се предлага и с новия 1.6L D-TEC. Комбинирания разход е 3.6-3.7л/100км за 120кс, но колата се предлага само с механична скоростна кутия и без най-високото ниво на оборудване? Хонда казваха, че ще слагат новия дизел и в CR-V, но за сега няма такова нещо в ценовите листи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно заменят Сивик 2.2 дизел с този,защото на сайта им първият вече не се предлага...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това беше плана - просто нямаше яснота кога ще се случи и се изненадах като видях "тихата" промяна. Очаквах повече шум около едва втория дизелов двигател разработен от Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Промяната наистина е тиха и аз се изненадах.Предполагам ,това е защото получаваш автомобил с по-малка мощност за същите пари като 2.2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах го в IEC. Уникален е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Попаднах на този

където се тества Сивика с този нов мотор - 1.6 i-DTEC 120 коня. Меко казано съм удивен !!! 0-100 за около 8 секунди, че дори и под 8 секунди (че то, FK3/FN3 с 2.2 мотора ускоряват по този начин :ph34r:, стига бе така ускоряват стари Сивици с B16A2, които са с по 300 кила по-леки :blink: ), 0-200 за 40 секунди, максимална скорост 214км/ч по GPS (224+ по километраж) макар и по нанадолнище. Погледнете на i-mid дисплея, че дори и с този начин на каране разхода е 5.5 литра (а съм сигурен, че при спокойно каране, заводските данни от около 3 литра и нещо на дълъг път ще може да ги прави) - тази машина е феноменална !!! БРАВО ХОНДА !Следващата кола, за която ще има да мечтая. Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звучи страхотно, а да имате идея дали в европа може да се намери новия сивик седан от 2013 имам предвид след фейслифта ?Въпроса ми е по скоро дали можеш да си го купиш от оторизиран сервиз някъде ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда наистина впечатляващо..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

дали в европа може да се намери новия сивик седан от 2013 имам предвид след фейслифта ?

Въпроса ми е по скоро дали можеш да си го купиш от оторизиран сервиз някъде ?

 

Накратко - НЕ и официално в Европа. Има начин - ако го вкаращ от Сащ/Канада, но тогава става дълга и широка.

 

Сивик 9-а ген. Седан са кажи речи два типа - единия е за сев. америка, другия е за Азия, в това число и България и някои други европейски държави където се предлага (ако не се лъжа и за Австралия). Разликата им е в броните, предната решетка малко се различава, отзад най-различни са задния капак (при азиатската версия, на самия капак на багажника има допълнителни светлини, фейслифта на Сев. Американския модел също получи такива допълнителни светлини, но се различават). Фейслифта който бе края на миналата година обхвана само моделите се Сев. Америка, само на тях малко ги пипнаха да стана по-симпатични, докато другата (азиатската версия) нямаше фейслифт.

 

Показано със снимки за по-лесно:

 

Промените на модела за Сев. Америка:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Модела за Азия (вкл. този който се предлага и в България).

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

ПС: хечбекът както си знаем, се прави само в Англия и се предлага изключително за Европа, но и на още едно място - Израел. Това е единствената държава извън Европа където хечбека също се предлага.

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина успява да докара тези данни това е направо феноменален автомобил по отношение разход/вървене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усещам как това ще е двигател на годината - link

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ADH-Honda, не знам от клипа ли предполагаш, че ускорява за 8сек от 0 до 100, но гледах параметрите в списание в шоурума на бултрако и пишеше 0-100 10 и нещо или 12 сек, утре ако не забравя ще погледна на работата бях взел едно списание.Като цяло всичко друго е доста впечатляващо, дори в София в бултрако вече има сивик с този мотор ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, от клипа се вижда как стартира на 21-а секунда и 100км/ч вече е направил към 28 - 29-а секунда. Заводските данни са ясни, въпроса е, че явно машината с този мотор успява доста да ги подобри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е , това ще е сигурно първия автомобил , който е успял да си подобри характеристиките :D стига бе Алекс :P Ако това ще е двигател на годината , само се надявам да не е като N22A1 със заводски дефект скапваш двигателя до 100 000 км ;) Или иначе разхода за мен е нереален , пак на N22A1 му даваха виждаш ли 5/100 извън градско , което е напълно реализуем разход , но при идеални условия , до 90 км/ч , без насрещен или страничен вятър и т.н. - както и измерват тези разходи и си ги пишат ей така ;) Ще го играя критик - но за мен няма абсолютно нищо впечатляващо в този двигател ! Ускорението му е колкото и на моя Турер , до 200 км/ч определено ги прави по-бавно , може би на максимална скорост ще ме бие , но след като съм ускорявал примерно 15 до 240 км/ч , а той ме е настигнал след още 5 мин ;) Това което ме учудва е шума на този двигател , на мен ли ми се струва или е доста по-шумен от 2.2-то ? В крайна сметка поздравления за Хонда , че след 7 години създадоха първия малолитражен дизелов двигател Публикувано изображение Единствената ми надежда е да не замести 2.2-то в Акорд и CR-V защото не мога да си представя по-спрели коли , а да го сложат в Джазз където вече ще е една много сериозна машина и наистина би ускорявал като VTI ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вярвам на очите си. На клипа ясно се вижда, за колко ускорява 0-100 и всеки сам може да засече. Теста го прави някакво автомобилно издание, не е някой келеш който просто си купил такава кола, ремапнал е и започвал да се хвали какво може колата му (т.е. елиминира се варианта за "тунинговата кола"). PS: клипа само аз ли вече не мога да го гледам ? Изписва ми това: "Honda Civic 2013 1,6 i-DTEC..." The YouTube account associated with this video has been terminated due to multiple third-party notifications of copyright infringement." :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клипът е премахнат заради поредица оплаквания за нарушения на авторските права.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бултрако са го баннали , 100% :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото интересно при този нов мотор е, че от Хонда му дават 1 000 000 км (един милион километра) или 10 години (което настъпи първо) гаранция (на мотор и скоростна кутия), което звучи... :ph34r: Билборд във Франция:

 

Публикувано изображение

 

Не се знае дали за всички държави ще важи тази гаранция и дали не е някакъв рекламен трик с много подточки с дребен шрифт. Някой ако знае нещо повече, да каже.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хонда дават милион км или 10 години гаранция на двигателя и транзмисията:http://www.ilovehonda2014.com/2013-honda-civic-1-6-i-dtec-a-guarantee-of-up-to-a-million-km/Което за дизел е нечувано, освен ако не говорим за 12-литров дизел на камион. Явно Хонда са уверени в качеството му, направили са жестоки тестове и определено не очакват да даде дефект след 100 000км както в темата се загатва.Едит: AHD Honda ме е изпреварил ;)

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като се счупи първия двигател ще ви обяснат , че нафтата в България е зле , а те дават гаранция с качествена такава и бла бла :) Странно защо не дават такава гаранция за бензиновите двигатели ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СУПЕР! Миналата година още бях на изложението на Хонда в София. Още тогава гледах характеристиките на 2.2 двигател и останах потресен! Не можех да повярвам 4 и нещо градско 3 и нещо извънградско??! Това забива в земята всякакви хибриди и тем подобни измислени до момента. А сега като чувам за гаранция от милион километри :blink: Е,хора явно от Хонда не са "спали" през всичките тези години,в които даже и тук хората обсипваха с критики компанията ,че вече произвежда посредствени автомобили. Поклон пред марката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тоя Сивик със сигурност ще си е една нормална кола, а клипове има доста в интернет, но не всички са истина...

Колите си имат класове и това не е случайно, не може да имаме 120 коня на разположение, да имаме ускорение на спортна кола 200 коня, и да имаме невороятно нисък разход и това в среден клас автомобил(който е евтин). Ако е възможно подобно нещо другата година вече пазара няма да има болида, а ще пускат Сивици по пистите на F1 Публикувано изображение

Редактирано от d.pavlovq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес погледнах каталога...10,5 сек 0-100 което е перфектно предвид килограмите3,3л извън градско и 3,8 градско :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравнителен тест на въпросният Сивик в АвтоБилд брой 337 от 14.03.2013, ребро срещу Шкода Рапид 1.6 ТДИ Елеганс, Волво В40 Д2 Кинетик (пак 1.6 дизел), Хюндай И30 1.6 ЦРДИ Комфорт и Сеат Леон 1.6 ТДИ Стайл. Естествено тенденциозно за Автобилд отрочето на ВАГ групата (Сеат) печели незнайно защо. През цялото време хвалят Сивика, ама не спечели теста щото не бил за всеки вкус. Разхода на сивика: EU-mix - 3.7л/100кмтестов разход - 5.1л/100кмикономично шофиране - 4.1л/100кмХюндай:EU-mix - 3.7л/100кмтестов разход - 5.2л/100кмикономично шофиране - 4.6л/100кмСеатEU-mix - 3.8л/100кмтестов разход - 5.2л/100кмикономично шофиране - 4.4л/100кмШкодаEU-mix - 4.4л/100кмтестов разход - 5.1л/100кмикономично шофиране - 4.3л/100кмВолвоEU-mix - 3.8л/100кмтестов разход - 4.9л/100кмикономично шофиране - 4.0л/100кмПодреждане в теста: 1. Сеат; 2. Хонда; 3. Хюндай; 4. Волво; 5. Шкода (която се оказва че е на базата на Поло). Въпреки хвалебствията за Хондата, както казах тенденциозно според мен първото място зае Сеат (ВАГ).Като гледам данните не са много по различни от тези на останалите. А и като гледам теста дори не я сравняват с бестселърите в сегмента: Голф, Фокус, Астра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха..интересно. Значи Голф ,Фокус и Астра горят 2/100. Признавам се за абсолютно некомпетентен тогава. За мен този разход изглеждаше като сензация,а то било нещо нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...