Jump to content
Ceco 2

Резервна гума за Акорд 8-какъв е размера ?

Recommended Posts

Колеги някой знае ли какъв е оригиналният размер на патерицата за дизелов Акорд 8 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много от 8ците нямат патерица, а комплект за репариране. Ако колата не е Type S, то Part Number: 06421-TL0-305, 135/80/R16

 

 
8th Generation saloon 2.0 petrol & 2.2 diesel : 06421-TL0-305
8th Generation saloon 2.4 petrol : 06421-TL3-305
8th Generation Tourer 2.0 petrol & 2.2 diesel : 06421-TL4-305
8th Generation Tourer 2.4 petrol : 06421-TL6-305

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Впрочем аз си търся такава патерица, защото съм с пяна ама и нямам много вяра. Голям кът се оказаха обаче... няма намиране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си купих вчера за 170 лв.-чисто нова.От сивик е, но размера е същия 135/80/R16. Взех я от една морга във Варна (кв.Виница), но момчето ми каза ,че тези неща веднага се продавали.Имах късмет, че сивика го бяха докарали преди два дни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз намерих миналата година неква 17ка обаче още не съм я слагал да видя дали ще стане :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

06421-TL0-305, 135/80/R16

Това за моя модел ще стане ли защото гледам има и патерици 17-ки? То въпроса е общия диаметър да пасне с този на фабричните де - 225/50/17

Някой знае ли тази патерица дали ще влезе в кутията отзад или трябва нещо да се сменя и там?

 

Скъсах гума на дупка и тея спрейове да си ги наврът производителите знаете къде. Такава разправия си отворих че не е истина. Естествено на предните коли на които не съм бил без резервна проблеми с гуми освен с една рапидка не съм имал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако дупката е голяма, спрея няма да ти свърши работа. Гумаджията също. Само нова гума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 влиза без проблем, аз държах една от оригиналните джанти със зимна 225/50/17 за резервна. Маха се стиропора и мокета около него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм то ако е така да не си купувам патерици тогава ами направо комплект джанти.

Можеш ли да качиш снимки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз имам две чисто нови нормални гуми с джанти за Акорд 8. Имам и пусната обява за тях, но не съм я повдигал и е потънала много надолу.

Редактирано от Tokio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за офертата но съм със 17" и ще търся оригинални лети джанти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите са със стоманени джанти, гумите са 205/60/16 и вероятно ще станат само на двулитров Акорд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, mcd написа:

Хммм то ако е така да не си купувам патерици тогава ами направо комплект джанти.

Можеш ли да качиш снимки?

Снимки нямам, а колата вече не е в мен :(

Комплект оригинални 17ки от 8-ма ген е доста скъп. Аз търсих една джанта тук, намерих извън форума.

Ако е само за резервна си вземи каквато и да е 17-ка, която става на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има в olx джанти 17-ки на единични бройки в Пловдив. Стандартните 17-ки за модела..

Обявената цена за 1 бр. е 180 лв. Скъпо но все пак е на единични бройки..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно оттам взех. Най-ниската цена, която ще намериш ако държиш да е същата джанта. Не е точно в Пловдив, ама като гледам си оттам и няма да имаш проблеми с намирането на мястото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна съм я свалил резервната патерица от багажника.На нейно място са компресор с ремонтен флакон,както и ремонтен комплект с шило,игла и фитили.Последното вече го пробвах лично и върши работа,говоря за случаи на спукване от пирони и видий.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В моят Акорд 8 седан, 225/50/17 гума НЕ влиза отзад след като махна органайзера (лично съм го пробвал). В Бултрако ми обявиха цена за патерица около 1800 лева.... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, JHM написа:

Отдавна съм я свалил резервната патерица от багажника.На нейно място са компресор с ремонтен флакон,както и ремонтен комплект с шило,игла и фитили.Последното вече го пробвах лично и върши работа,говоря за случаи на спукване от пирони и видий.

Ако сцепиш като мен и си образуваш това главоболие ще върнеш всичко както си е било :)

20171130_124750.thumb.jpg.b61de05dec4f94cf701e24c61f745d4d.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, dng написа:

Точно оттам взех. Най-ниската цена, която ще намериш ако държиш да е същата джанта. Не е точно в Пловдив, ама като гледам си оттам и няма да имаш проблеми с намирането на мястото :)

В София съм...ще си взема комплект джанти 17-ки и ще карам едната като резервна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема ако може някой админ да я премести в раздела за 8-ма серия. Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, dzrasd написа:

В моят Акорд 8 седан, 225/50/17 гума НЕ влиза отзад след като махна органайзера (лично съм го пробвал). В Бултрако ми обявиха цена за патерица около 1800 лева.... 

Моята беше комби, може би има разлика в размера на пространството.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×