Jump to content
Sign in to follow this  
POPAI

Всичко за CR-V 3г. (2007г.-2011г.)

Recommended Posts

На 18.06.2018 г. at 23:50, Markony написа:

Системата зад предната броня е за безопасност на пешеходците.Общо взето ако удариш някой ще те попилее до катализатора.Не ме питай къде намерих здраво място ,за да закрепя ледбара ,че да не се клати...

Може ли снимка как е станало с лед бара че и аз искам да слагам поръчах един и си мисля за още един да поръчам по 180вата колко са реални според китайците не знам

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, може ли да ми споделите впечатления, ако обичате - този кожен салон на ниво Elegance, с алкантарата, колко е износоустоичив? Изгледал съм всички обяви в немското "мобиле", всички читави коли са с тази тапицерия (изкл. Executive с пълния кожен салон, който не ми имопонира)? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най доброто в момента на пазара е кожа с алкантара. Кожа се слага на борда на седалката и на борда на облегалката защото там най много се износва а тя е устойчива на износване,алкантарата се слага там където по презумпция тялото контактува с нея.Супер мека,анти бактериална,противо алергична и още какво ли не.Страхотна е.Жалко,че аз не съм с нея  на Акорда но другата кола е така и е невероятно. Хонда късно започват да я слагат в автомобилите си,другите концерни са ги изпреварили от сума ти и време. Търси кола с такова,страхотен плюс,за което се и доплаща между другото.

Edited by Митко Йотов

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря, мен точно тази кожа по бордовете ме притеснява, да не се износи бързо, но благодаря за съвета и мнението:)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

За износване , износва се трудно.

Обаче борда на самата седалищна част, е леко повдигнат и когато сядаш, винаги първо на него сядаш (колкото и да си висок и с дълги крака) и с времето вътрешната част се сплесква и придобива гадна форма, като на амортизирана седалка.

Иначе Алкантарата си е в пъти по-добро от чистата кожа, но също трябва да внимаваш да не я нараниш или изгориш с цигара.

  • Upvote 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерси, Емич! Ами, добре, явно това ще да е. Ние с жена ми не пушим, бебето още не може да ходи, та и тя няма как да си вземе цигари, значи този риск отпада:). Подлежи на последващ тест за бисквитонамазка и пюреустоичивост. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм с такава. Износва се трудно. Три деца в колата ... постоянно стъпки, разляти млека и т.н. Почиства се много лесно, но не трябва да се оставя да засъхва. Има специални китове за почистване на алкантара. При мен най-износена е кожата на шофьорската вратам където е управлениео на прозорците и заключването. Изглеждаше много сплескана и замърсена. Тъй като ми се досвидяха 90 лв за почистващия кит за алкантара го почистих с Meglio + малко по-специална кърпа за прозорци. Кожата стана като чисто нова. На лични мога да пратя модела на кърпата, за да не правим реклама. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 8 часа, Emicha написа:

За износване , износва се трудно.

Обаче борда на самата седалищна част, е леко повдигнат и когато сядаш, винаги първо на него сядаш (колкото и да си висок и с дълги крака) и с времето вътрешната част се сплесква и придобива гадна форма, като на амортизирана седалка.

Иначе Алкантарата си е в пъти по-добро от чистата кожа, но също трябва да внимаваш да не я нараниш или изгориш с цигара.

Абсолютно точно.Научил съм го по трудният начин.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мразя теми "всичко в едно" и "всичко за.." и не ги следя. Не знам що не ги затрих на времето....един пита ,никой не отговаря и всеки чеше там където го сърби :).

До qnkomu : тримовете не трябва да работят така.Най-вероятно има нещо тотално объркано или има манипулация на смесите през ГИ.

До красимир_01 :Реалната мощност ти е последната грижа.Никой няма да се хване да ти го сложи качествено или трябва да е мазохист като мен.Правят се конзоли директно от рогата и трябва голямо въображение да го направиш като хората..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой може ли да направи сравнение на багажника на Accord 7 Tourer и CRV 3?  В ауто дата го дават с разлика  едва 16 литра (572 и 556), но на Акорда визуално изглежда много по-голям. Ще се возят 2-ма възрастни, бебе, 2 сравнително големи кучета, бебешка количка и багаж.

Edited by yyosifov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм с CR-V 3 ген. бензин с газова бутилка на мястото на резервната гума. Самата резервна гума е разположена права зад седалките и преди щората на багажника. По този начин почти няма загуба на пространство в багажника. Аз съм с три деца, като най-малкия се вози в количка все още. На последното ни по-дълго пътуване до Гърция, колата беше натъпкана с:

бебешка количка, 2 големи куфара, 2 сака, 4 чанти с какви ли не играчки, 2 стека вода и 2 стека бира( в някакъв момент и аз трябва да съм човек). Това се побра без проблем, като можех да виждам през огледалото за обратно виждане. Мисля, че е повече от добре като вместимост на багажника. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не съм сигурен че проблема ми е за тук ,ако не е да се изтрие или премести където и е мястото!? При заключване от бутоните на дистанционното или с ключа колата се заключва обаче мигачите премигват само един път и пафоните светват за около 10 сек.При отклюване изобщо не светват!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вече почти две години имам ЦРВ дизел 2008. Като го взех вдигнах голяма патардия тук, след това съответно направих много ремонти. Засега се закрепиха нещата, но и аз не карам много.

 

И какво, аз ли съм с най-големия боклук тук? 😁

След мен никой не се е оплаквал така.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Недей така колега! Мислиш много критично!  Искаш колата ти да е в отлично състояние и да можеш да разчиташ на нея във всеки един момент.  Похвално! Много от колегите не споделят проблемите, които отстраняват по автомобилите си. От друга страна - не караме нови автомобили и няма нищо по нормално да дефектират. Но пък, като се замисля - помогнал си на доста колеги от форума, като прочетат, какъв и как се е решил даден проблем с возилото. Като се решат" детските болежки" и то няма много за ремонти😀. Приеми го, че си един от първите и другите вървим по утъпкана пътека с ремонтите! поздрави! 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic
Преди 1 час, Bizzito написа:

Вече почти две години имам ЦРВ дизел 2008. Като го взех вдигнах голяма патардия тук, след това съответно направих много ремонти. Засега се закрепиха нещата, но и аз не карам много.

 

И какво, аз ли съм с най-големия боклук тук? 😁

След мен никой не се е оплаквал така.

 

Ааа... и сега от време на време си помрънкваш :), ама за елементарни глупости:D! Като че ли те човърка нещо отвътре и търсиш нещо да правиш :lol:.

Споко, почваш да я караш повече и да не обръщаш чак такова внимание на дреболиите и всичко ще се нареди :thumbs1:.

 

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сега пък аз ще си помрънкам малко:)

Тройката, нещо се е разтропала отпред , та преди няколко дни я прегледах . Еми, за смяна са, тампоните на макферсоните (единия със сигурност) и големите задни тампони, на долните предни носачи.

Цени в Бултрако : Тампон на макферсона - 205 лв. бройката (оригинален). Тампон носач - 207 лв. бройката (оригинален). 

Тампоните на макферсоните ги поръчах оригинални, на по-евтина цена, но отвън и ги чакам, а относно тампоните на носачите, взех решение да сменя целите носачи с нови. Намерих на CTR цели носачи, в комплект с двата тампона и шарнирния болт на 110 лв. бройката (с отстъпка де:)). Та така всичко ще сменя на един път, че след като е заминал единия тампон, скоро може да дойде времето и на другия , а после пък на шарнира. Шарнирни болтове на CTR, съм сложил на двойката и повече от 50/60 х. нямам грижи, дано и тези изкарат поне толкова. Така и така ще се разглобява, та ще сменя и прахозащитните маншони, че са тръгнали да се разкъсват.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тампона на макферсона може ли да се разбере без да се сваля амортисьора,че и моята нещо притропва по ситни неравности.Примерно паваж или едър чакъл,а всичко друго е наред.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако нямаш гумените тапи може и да видиш нещо, но са завряни. Гледай за нацепвания и разкъсвания. Иначе слагаш пръст на оста, която стърчи и разклащаш здраво колата. Ако блъска много значи са пътник, но трябва доста коли да са минали през теб, за да си точен :) 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тампоните пристигнаха. Колко са истински (оригинални) , нямам идея. Макар че и преди съм получавал части, в същата опаковка от САЩ, от общите поръчки. 

IMG_20210206_154238.thumb.jpg.284ba0cbff8de2ccb0fb89d7471681fa.jpg

 

IMG_20210206_154221.thumb.jpg.ef9413aee1e5808b89a7d258ad8c7218.jpg

 

IMG_20210206_154207.thumb.jpg.4f440185313c8cf2df4f04ca72d7b5fb.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако може снимай старите,като свалите да се види кога са за смяна,че скоро и аз ще отварям там.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ок. Другата седмица, като я вкарам за смяна, ще щракна някоя и друга снимка. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес купих от Бултрако и тампоните на предната стабилизираща щанга. 

Оказа се, че и при тях има ляв и десен, макар да изглеждат еднакви. 

IMG_20210209_151036.thumb.jpg.0ba3caee51f19787e48cdc61010fd4a6.jpg

 

IMG_20210209_151058.thumb.jpg.07486f2adecd35d228365e5ff02e8dd8.jpg

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Каква им е цената в бултрако? Изглеждат доста солидно. Тия дето ги продават по 5-10 лв май даже и на вид не го докарват :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

35 лева двата.

И чак като ги огледах обстойно, открих че наистина имат лека разлика, ляв и десен,посока напред/назад, както и външна/вътрешна страна. От едната страна - вътрешната, са по-високи с няколко мм. (може би 1,2 или 3 мм. но е видно с просто око). 

IMG_20210209_173356.thumb.jpg.62d30117745453a763427498de91f9b2.jpg

 

IMG_20210209_151209.thumb.jpg.4212a9dd9f7eb6316716be188805c3d6.jpg

Edited by Emicha
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много странно изглеждат оригиналните,аз скоро сменях с някакви май фебест и формата беше коренно различна.Паснаха обаче идеално.При тези я няма издутината в средата,която да влезе в скобата,а напротив,там е хлътнало,няма ги и бордовете отстрани.Не съм виждал оригинални,ама явно са го сметнали някак си.Може при самия монтаж да се издуват и така да уплътняват по-добре.

тампон+за+стабилизираща+щанга-HERTH+BUSS+JAKOPARTS-J4264021-Honda-CR-V-3-2.2-i-CTDi-4WD-imagetdbig-872901092-639417707.jpg

Edited by zograffa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно това ми направи впечатление. Сега като видях оригиналните изобщо няма да се замисля ако се наложи какво да си купя. Определено си струва.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разликата , може да идва от годината на производство, или от това че моята е фейс и е с другия двигател. 

Тези ми ги изкараха по VIN номера и едва ли са сбъркали. Като разглобявам в края на седмицата, ще видя ще пиша.

 

п.п. zograffa - тези които ти си качил , според мен са задните, а и така си изглеждат.

Edited by Emicha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Предни са,задните са почти единтични,но може би "фейса" е ключовата дума.В сервиза ще се разбере.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Новите носачи:

IMG_20210210_181934.thumb.jpg.a05b42c0ac60d2cb5da717ed0889bfc8.jpg

 

IMG_20210210_181939.thumb.jpg.a154c3ee66a7da6142d99ef9002fa394.jpg

 

Утре я разглобявам и.... 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всичко е сменено,  и нещата заспаха. Нямам нерви, да се мъча от телефона, да пиша и качвам снимки, защото форума цикли здраво от известно време.

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така, виновника за чукането, си беше левия тампон на макферсона. Привидно здрав, но предполагам вътрешно сцепен, или тотално омекнал. Интересното обаче беше, че макар и стегнат здраво на оста, като го клатиш наляво/надясно  имаше приличен луфт. Оста на макферсона си е блъскала сериозно, във вътрешната долна метална част където лагерува и на места направо я е поогънала. Направих снимки но не се вижда добре огънатото, а само там където е била оста и е жулила по метала. 

Шарнирните болтове, не бяха  разбити, но бяха доста хлабави, е сигурно щяха да изкарат още някой км. но така и така новите носачи си бяха с тях, та не ги мислих въобще. 

Големите задни тампони, си бяха почти тоталки, освен че бяха страшно омекнали, бяха и се зацепили почти навсякъде. 

Ето къде оста е жулила и блъскала :

IMG_20210211_115750.thumb.jpg.feba74c81bbe2acfd82771943bed1813.jpg

 

Ето и един от големите тампони:

IMG_20210211_151005.thumb.jpg.2a121cbad6e0088f68c99b5d91500b0c.jpg

Edited by Emicha
  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ха честито! Носачите си ги намерил на супер цена. Май бях те питал в друга тема, но ще напишеш ли пак на колко км. е колата, да имаме представа за износването. При мен на 160К още нищо не е пипано по окачването.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всъщност носачите дойдоха с 10 лв. бройката отгоре, ама е без значение де. Иначе колата вече е на 190х.. 

Днес трябваше да я мина и на реглаж, ама го отложих за утре, че от сутринта не съм се спирал, бях гроги и утре ще го направя. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

За да не отварям нова тема за такава глупост питам тук.

Някой взимал ли е оптегачи/стопери за врати от алиекспрес и вършат ли работа.Моите не са толкова зле,но като накичих по кило две звукоизолация и взеха хептен да не държат.Гледам,че продават комплекти за добра цена,та някой ако има впечатления да сподели.Това е може би най-тъпо измислената част в цялата кола.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз. Нямам оплакване. Едно към едно с това което извадих от колата. Пасват идеално. Но ако си отежнил много вратата не очаквай чудеса. Те и като нови не държат кой знае колко. Трябва да свалиш корите за да ги смениш.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ясно,благодаря.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, някой кара ли Honda Crv 2010 г. (евт. до 2012)? Имам нужда от помощ. Бихте ли си взели отново същата кола, т. е. доволни ли сте от нея? Питам и всички Вас, които имате знания и опит. Ние нищо не разбираме. В момента имаме Honda Hrv 2000, 4х4, която си е супер, но двигателят замина и е на доизживяване, търсихме нов двигател вече няколко месеца напразно. Препоръчвате ли този модел на Хонда? И кое да вземем под внимание при избора? Кое да гледаме на колата? За съжаление повечето предложения са от автокъщи в Пловдив или София и затова евентуално знаете ли в тези два града къде най-добре да я заведем на преглед преди да я купим. 

Благодаря Ви предварително. 

Ели

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колата за мен е отличен избор в класа SUV.  Няма съществени слабости. Недостатък е сравнително високата цена за толкова стар автомобил, особено на бензиновите. Трябва да се гледа сервизната история, но не съчинена от някой горублянски магьосник. Да не е с претапицирани елементи по интериора. Ако е автоматик и с непълна история - не купувайте. За сервизи вижте раздела във форума.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
преди 42 минути, note написа:

Ако е автоматик и с непълна история - не купувайте

Защо?

Ако автоматът работи перфектно и маслото му е ОК, какъв е проблема, че няма история?!

Пребит автоматик с фалшива история по ли е добър?!

 

Автоматикът на Хонда е най-здравото нещо в колата. Говорим за степенния автомат с хидротрансформатор (какъвто е и на CR-V 3).

Edited by Krasi-mir

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)


Имам предвид, че може да не е обслужван никога или да не е слагана правилната течност. Когато купувачът не е сигурен, т.е. няма пълна история, прави следващата грешка и сменя цялото масло, каквато тема имаше неотдавна. Иначе за фалшивата история съм писал.

В допълнение относно избора, вариантите са:

Дизел, най-евтин вариант, но няма автоматик преди фейса. Бензин 2.4 - само "нов внос" с всичките му подводни камъни. Бензин 2.0 - има голям шанс за читава бройка, купувана нова в БГ. Ще чуете от капацитети по форуми и седенки, че двойката бил бавен. Игнорирайте ги с чиста съвест!

Edited by note
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...