Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,колеги.Най-накрая и аз да се похваля.От 5 дена карам CRV 3 ген.2008г. Искам както за другите модели така и за този да има отделна тема .Ще се радвам да пишете за вашите наблюдения  и да споделяме плюсовете и минусите .Като за начало искам да Ви попитам ,какви системи за сигурност сте избрали и да ли някой е пренареждал буксите на компа  и да ли това може да забави и обърка евентуално крадците.Със сигурност ще имам много въпроси ,но като за начало стига.

Редактирано от POPAI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

От около месец активно следя форума и по-специално 4х4 и СУВ секцията, след като реших скоро да се сдобия с CR-V 3 ген.

Изчетох доста за този автомобил, но не открих много информация относно за какво да е нащрек бъдещият собственик при оглед.

Аз лично съм се ориентирал към дизеловият мотор, но мисля че като цяло информацията за тези CR-V-та ще е доста полезна.

 

Също така се чудех - предполагам че колата разполага с OBD2 куплунг, някой купувал ли е кабел+софтуер за диагностика?

Има ли такива опции за средностатистическия потребител (еквивалент на VCDS или VAG-COM при VAG автомобилите)? 

 

Благодарности на колегата Попай за започване на тази тема. Надявам се колегите, собственици на такива джипки да споделят впечатленията си скоро.

 

Поздрави,

Жоро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно първи пост . Със сигурност може по много начини . Аларми , блокировки , смяна букса и тнт... зависи кой как ще го направи. 

Пост номер 2 . Има си ОБД има кабели има софт. Има универсален кабел , който бачка със софта на Хонда , Тойота и още нещо беше ма не се сещам. Това е най евтиното за диагностика. 

Задължително подсигуряване . КРАДЪТ СЕ . ЛЕСНО СЕ РАЗБИВАТ ПАТРОНИТЕ. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От м юли 2015г имам също CR-V 2.2i CTDI 2009г. До средата на октомври във София съм бил 4-5 дни и когато се прибрах окончателно за една седмица я разбиваха два пъти, като трошат патрона на вратата, също и контактният,но без успех за кражба

защото в БУЛТРАКО ми сложиха първото ниво за  сигурност от кражба. След това служебно от БУЛИНС ми сложиха второто, а аз в офиса на фирмата която ми го  слагаха си поставих и трето. Този модел от ХОНДА се оказва най желан за кражби въпреки, че имам тези защити я държа в гараж. За по подробно инфо:0884 606 577 Владо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес по подробно по някои въпроси защото вчера нямах това време. Поддръжката в БУЛТРАКО е изключително скъпа, така, че е необходимо да имате близък в някои от трите сервиза/ Юби-ко, Омбре и Бултрако/ за по поносими цени.

Купих колата от В Търново и понеже не намерих там добри специалисти, във София в Бултрако ми направиха следното: 

1. Общ преглед -  81 лв.

2. Смяна на масло и м. филтър - 209 лв,

3. Смяна въздушен плюс поленовия /на купето/ - 122лв.

4. Смяна семеринг на колянов вал и ск кутия / беше леко омаслен и стана по мое желание, семеринг-46 лв, плюс работа-260, общо-306 лв.

5. Масло ск. кутия 2.5 л.-40 лв

6.  Предни маншони за амортисьорите, бяха леко напукани, 2 бр x 89 лв- 172 лв плюс работа 103 лв, общо -275 лв.

7. Лагер на съединител, по мое желание- 60лв. Оказа се, че съединителят е сменяван и е добър, а маховика е в норма и не е нужно смяната му, същия струва 1900 лв.

8. Операция по подобряване сигурността от кражба -50 лв.

9. След около 2000к, ми проби маркуча за високото налягане на хидравликата - 425 лв, един л. хидравлична течност- 31 лв, за работа-40 лв, общо-496 лв.

Всичките тези неща, могат да се направят на други места, като ще излязат значително по евтино, да не говорим за това, че смяната на масло плюс всички филтри, чисто левашко е да плащаш на  някой друг да ти го прави.

По това време ми се покачи нивото на маслото в картера на двигателя, защото DPF, е започнал да се запушва и при извършване на регенерацията му влиза гориво в картера. Вместо да го премахвам и след това нов софтуер,

за да може всички системи да работят, след създаване на необходимите ми връзки със много добър специалист бяха направени 3 отвора по дължината му без да се променя софтуера и вече съм на 2200к, без проблеми.

А по въпроса за маркуча на високото налягане, сваля се и със същите накрайници и Български такъв, излиза около 100-120лв, по обяви за части втора употреба от коли същата година , а и по нови струва от 150 до250лв.

А по повод колата като цяло е истинско удоволствие е да не усетиш кога е пробуксувала гума и кога се е включил задният мост, страхотна динамика и гъвкав мотор. Моята е EXECUTIVE, абсолютно всички екстри, много съм

доволен, жела я го на всеки.

  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това пояснение е много важно и може да послужи на някой имащ тази необходимост, тоест, когато ми проби маркуча бях в Стара планина, далече от места за помощ и направих следното:

почистих с обезмаслител мястото и го увих няколко оборота със обикновено тясно тиксо, като след това сложих върху него два см. широк маркуч разрязан по дължина за да може да обхване

почти цялостно целият пробит маркуч и отгоре със скоба го затегнах, но не много за да не се подвие или огъне маркуча и така минах около 5 км планински, след което проби на още

едно място и бе направено същото. До София до  БУЛТРАКО изминах 80 км без да се налага да доливам масло. Това нещо за технически грамотните хора, няма да е възможно да стане

защото налягането е високо, е според някои, за това справка във сервиза на хонда във София, където се събра цялото техническо воинство, да гледат сътвореното чудо. Това нещо съм го правил

преди годони във танкове със много по високо налягане, така, че е изпитано и работи за спасяване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скрих последните няколко мнения ;) 

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли това USB в горната жабка и какво му е приложението?

Ако го има и му работи  за какво го използва и евентуално може ли да се използва за зареждане на телефони и таблети?

 

post-20738-0-40091100-1488904579_thumb.jpg

 

post-20738-0-54490500-1488904623_thumb.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го имам.Това е така наречения AUX изход .През него от флашка може да си слушаш музика.За зареждане на телефон не съм го пробвал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пробвал ли си да подкараш флашка и свири ли?

Питам, защото при мен не иска - предполагам че може да има проблем в самия кабел, също може да не е свързан към музикалната система, или не знам какво още да предполагам ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, постоянно го ползвам и работи.Може би зависи в какъв формат е флашката. Това си е оригинална екстра за след 2009 за всички и трябва да е свързано. Мисля, че под NTFS формат не тръгваше. Пробвай под FAT или FAT 32.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам под ръка на FAT32 , но като я включа, не се случва нищо - системата въобще не отчита нищо, а я разцъквах, да видя нещо по настройките евентуално.

Има нещо сбъркано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като е включиш, натискаш ли бутона AUX? Трябва да се натисне. Иначе не тръгва автоматично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даа..., грешката, май май е вярна.

Колата е купувана от Бултрако. Днес проверих и се оказа, че оригиналната музикална система, е сменена един месец след закупуването на колата, пак в Бултрако. Сложили са двоен дин на Kenwood ( за 1200лв.- луда работа) и на неговите книжки с упътването си пише ,че е за Хонда и даже си има емблемата на марката.

Съответно- най вероятно това USB е откачено и затова не тръгва. А новата музика си има и DUX и USB.

Ще се разглобява и гледа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. След 6 години вярна служба мисля да пенсионирам старото CRV (1997г. - 128 к.с., автоматик, с газов инжекцион) и да го заменя с по-ново - трета генерация. Изчетох темите тук, попрерових за информация из нета и реших, че търся следното:

1. след 2010г. - за да се класирам за добавените след фейслифта екстри - по-широк подлакътник, евентуално USB и bluetooth (ако е exclusive).

2. автоматик - задължително.

3. кожена тапицерия или поне алкантра/кожа.

4. погряване на седалките.

5. пакет Sun & Light - съответно ксенон и панорамен покрив.

6. на около максимум 100-110к ако е дизел и 80-90к ако е бензин.

Тук бих добавил и навигация с парктроник, но щом прочетох темата на jaccomo (жив и здрав да е) за допълнително монтираната китайска навигация, реших че мога и аз да си сложа такава впоследствие и това не е определящо към момента на покупката. Същото важи и за затъмнените стъкла.

Основният ми проблем обаче е, че не мога да реша дали търся бензин/газ или дизел. От една страна ме блазни това, че дизелът върви по-добре, защото липсата на мощност и съответно трудното изпреварване е нещото, което най-много ме дразни в сегашното CRV. На наклоните покрай Петрохан дори изключвам газовия инжекцион заради няколкото кончета отгоре, при бензина, които се оказват решаващи. От друга страна обаче прочетох, че дизел на третата генерация е по-проблемен от бензина и то точно в диапазона, в който ще карам колата - ок. 150 000 км., както и проблемите с DPF филтъра. В полза на бензин/газ е ниският разход - което без първоначалната инвестиция за газов инжекцион е ок. 1600 лв. (за година минавам ок.18 000 км, от които половината извънградско) годишно, по-малкото навъртяни километри и по-ниската цена на бензиновите хонди - средно с около 1000-2000 евро. Минусът им е по-слабият вървеж и липсата на място за резервната гума след монтажа на торсионна газова бутилка на мястото на резервната (старото CRV с резервната гума на багажника си е екстра в това отношение). Та въпросите ми са насочени по-скоро към колегите с дизелови автоматици след 2010г.:

1. Какви са тия проблеми с дизелите, за които често се споменава, но за сметка на това нищо конкретно?

2. Как се оправяте с DPF филтъра?

3. Сравнявали ли сте вървежа на вашата хонда с бензинова такава - драстична ли е липсата на мощност?

4. Какъв ви е разхода градско/извънградско?

А за бензиновите/газовите:

1. Какъв газов инжекцион сте монтирали и колко голяма бутилка се побира на мястото на резервната гума?

2. В багажника ли държите резервната гума или сте ѝ намерили друго място?

3. Какъв ви е разхода градско/извънградско на газ?

 

Благодаря предварително за всички отговори и съвети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

1. Romano Antonoo OBD2 бутилката е 48л. но съм чел че можело и около 60л.

2. Резервната гума е в гаража. Слагам я в багажника, ако ще пътувам по-дълго и с децата.

3. Разход само в София м/у 13 и 20, зависи колко е натоварено. Извън града - м/у 11 и 14, пак зависи как я карам.

 

Не съм карал дизел, но имай предвид, че автомата компенсира малко динамиката. Аз също имах RD1 и тази сега я смятам за доста по-динамична от старата. Същото предполагам е и при дизела.

Аз дизели не карам от ЕСО гледна точка. Разходите за гориво няма да се различават много. Въпреки че в София, нез нам дали дизела ще падне по 10-11/100. Наемателя ми има Рав 4 D4D ръчка и казва, че под 12, сега зимата, не пада в София. Извън града с 120-130 - 8-9/100.

Може хондите да са по-икономични, не знам, колегите да кажат.

Редактирано от vesivanova
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с Antonio OBD, бутилката само е по-голяма. Зареждам точно 50 л.

Градско, със сняг - до 15/100.

Градско сухо, сега на студено - 11/100.

 

Извънградско до 110 км/ч - 8/100 , 5-та скорост

Извънградско до 180 км/ч - 12/100 , 6-та скорост магистрала

Извънградско до 130 км/ч спортно каране, с много изпреварване - 13,5/100 , 3,4 и 5 скорост без магистрала.

  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Май ще мръдна до Русе някой слънчев ден...... :)

Редактирано от jaccomo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз в темата, като преминал от отбора на нафтовите печки 2-ра ген. към бензинчето 3-та ген. :

Относно питанията на tougherty:

1.За констатацията за по-ниска цена на бензиновите спрямо дизелите - объркал си се доста, поогледай пак.

2.Динамиката на старата ми 2.2 дизеларка - да, в ниските припкаше като млада девойка видяла лъскав жребец. Сегашната е с 2.4 мотора (американка) и да ти кажа, въпреки инжекциона си препуска и то яко (благодарности на Markony). Реално не усещам разлика във вървежа (при старата мощността си идваше в ниските обороти, при новата- във високите; въпрос на вкус).

3.Шансът да попаднеш на читав и пазен дизел е минимален. Следват както си споменал: DPF (при нескопосано премахване губиш автопилота), съединител, дюзи... Е*ем ти и икономията, дето ще направиш от ниския разход :rolleyes:. Дори да случиш на добро екземплярче, с нашите горива на втората година ще почнеш да гълташ вода!

4.Инсталиран ГИ Romano Antonio- разход смесено 13-14 зимно, като я смачквам доста; градско зимно 15-17; извънградско зимно 130-140км/ч- 11.5 (говоря за автомат). На всяко 2ро зареждане на бутилката капвам по 5л бензин, което ми е достатъчно. Ако те интересуват недостатъците на американките (малко са, но има и такива), свиркай, ще се радвам да помогна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с DPF-а се оправя за около 300лв. ; скъпия маховик - около 900лв. Което не прави колкото една газова бомба.

Дизела върви доста повече от бензин 2.0, за 2.4 нямам наблюдение, те и без това са доста рядко срещани.

Разликата в цената на горивото е не повече от 3лв. на 100км. в полза на газта.

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега mccoy Вие имал ли сте проблем с DPF-a и сменял ли сте съединител (говоря за целия комплект, който със сигурност не е 900лв !! ). Такава цена от 300лв за премахване на DPF-a не съм срещал. Може би имате предвид някакви почиствания, дето правят и регенерации, и т.н. - другите колеги да ме поправят, ако бъркам.

 

За горенето: CRV 2.2iCDTI 2005г (старата ми кола)

дизел смесен разход 8/100км х 2.07лв/литър = 16.56лв/100км (не в зимни условия)

CRV 2.4i-Vtec 2007г (сегашната :) )

бензин смесен разход 11/100 х 2.05лв/литър А95 (средна цена за БГ за 09.03.2017) = 22.55лв/100км

газ смесен разход (не в зимни условия) 12/100 х 1.00лв/литър (средна цена за БГ за 09.03.2017) = 12 + около 1л бензин/ 100км = 14.05лв/100км

Реално разликата е малко под 3лв на 100км, но колко по 100км се навъртат на година? Каква е поддръжката на дизела и бензина? Това всеки трябва да си отговори сам за себе си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смесен разход 8/100 с автомата ще го сънувате някога с дизела. Ама не знам кога.

2 тона СУВ с автоматични скорости.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата говореше само за маховика.

Не знам кой е сменявал цял комплект съединител, но аз бях един от първите които са сменявали и  ако те интересува цената на целия комплект (д.маховик, притискателен диск, феродов диск  и лагер)- цената беше 1380 лв. (естествено с отстъпката).

А относно сметките за гориво, винаги при всеки са различни - причини много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не се бях зачитал за газовите инсталации. Antonio OBD ли е най-читавото за ЦВР 3 и къде в Сф сте слагали, и били доволни (монтаж и настройки)? Колко струва този монтаж и какви щети се очакват в последствие, като смяна на клапани и прочее?

Ако сметките на Стефан86 са близки до истината и за 2.0 двигател икономията от гориво е около 800лв на 10к км....

П.П. Може би е добре да се премести това в отделна тема за газификация, аз поне не намерих такава :|.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смесен разход 8/100 с автомата ще го сънувате някога с дизела. Ама незнам кога.

2 тона СУВ с автоматични скорости.....

Забравих да уточня, че старата дизеларка беше ръчка, а сегашната е автомат :rolleyes:.

Винаги като засичах старата, по един и същи начин смесено каране 50/50, КАКТО И ДА Я КАРАМ, на борд ми изкарваше 7.3-7.4/100. А реално пълно- пълно около 8-8.1/100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Ако сметките на Стефан86 са близки до истината и за 2.0 двигател икономията от гориво е около 800лв на 10к км....

П.П. Може би е добре да се премести това в отделна тема за газификация, аз поне не намерих такава :|

Моите сметки ги дадох с цел ориентиране и в никакъв случай не претендирам, че и при другите колеги ще са така... Това са цифрите СПРЯМО МОЕТО КАРАНЕ. Не всички караме по един и същи начин; градското в Русе, София и Враца е различно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата говореше само за маховика...............

Разликата е само в маховика, при бензина също купуваш феродов и притискател.

Кое точно е по-евтиното в поддръжката на бензина? Масла, филтри, накладки, ремъци, гуми, окачване? Кое?

300-350лв. е качествено премахване на DPF-а - минус 120лв. изкупват DPF-а.

Относно икономията от газта . Онази вечер, в една кръчма изпихме икономията от газта за 2 години напред ... :tooth:

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Всеки си има предпочитания.

Аз, заради единия въртящ момент (че не се сещам за друг плюс) не съм склонен да му слушам тракането и да му търпя ремонтите на този дизеляк. Да не говорим, че заради този въртящ момент се скъсява значително и живота на автомата.

Относно премахването на ДПФ, това е една от българщините, заради която дишаме този въздух и мреме като пилци. Но няма значение, важно е да лепи за седалката.

След 10 години почти няма да има компания ( с изключение на ВАГ), която да предлага дизелов двигател в леките автомобили. Новите малолитражни турбо бензинки вървят на стрела и миришат бензина, и са 3 пъти по-евтини за ремонт. Смисълт от дизел клони към 0. Сетете се дали в 5-та генерация се предлага дизелов двигател и дали въобще има смисъл от такъв, с този 1.5Т с 190коня.....

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1......Не съм карал дизел, но имай предвид че автомата компенсира малко динамиката.......

2......Аз дизели не карам от ЕСО гледна точка.....

3......Разходите за гориво няма да се различават много. Въпреки че в София незнам дали дизела ще падне по 10-11/100......

4......Наемателя ми има Рав 4 D4D ръчка и казва че под 12 сега зимата не пада в София. Извън града със 120-130 8-9/100.

5......Може хондите да са по икономични, незнам, колегите да кажат.

1.....Ами качи се и покарай една седмица и може да си промениш мнението.

2.....Най-добре се мятай на едно колело :) , така хем ще си много ЕКО, хем ще минаваш най-икономично.

3.....Вярвай ми, че е около 8/100

4.....Рав 4 е друг случай и не коментирам.

5.....Да, позна- Хондите са по-икономични и са едни от малкото, които се доближават до зададените разходи от производителя / лъжат по-малко :)/ .

 

Няма смисъл да се води отново тема, бензин или дизел - всеки сам си преценява.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

1. Няма с какво да ме изненада.

2. Колело си имам, но без кола не може и гледам да цапам колкото може по-малко. Жалко, че малко хора милят така все още.

3. Дори да повярвам, пак не намирам никакъв смисъл.

4. Надали е много различен случай. Това е един от най-добрите им мотори.

5. За момента нямам такива наблюдения.

 

Тема за бензин или дизел, за мен не съществува. Както сам казваш, няма смисъл от такава.

Редактирано от vesivanova
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко успокойте топката. Това е личен избор и предполагам питащия е доволен от аргументите. Има и други източници по въпроса, дали русата или брюнетката.

 

Линк към АЛТРЕНАТИВНИ ГОРИВА: http://forums.hondabg.com/index.php?showforum=48

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От време на време, преден десен парктроник си се включва и си пищи без видими причини.

Има моменти, когато се оправя сам и спира, но по някой път, докато не го изключа от бутона, си пищи.

Това се случва както в движение, така и на място.

Какво му е според вас и къде евентуално да търся проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само зимата ли го има проблемът?

 

П.П. Емич, мразя темите "Всичко за..." Общите приказки са ок, но базата знания се губи вътре.

Техн. проблеми трябва да са в отделна тема ,за да не се размиват коментарите и отговорите. Тук всеки пише един върху друг, като в чат.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега, в това време го прави и не всеки път.

Гледах го и външно няма проблем- здрав и прав е, и няма причина да се включва, но от какво пищи, не мога да се досетя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега, в това време го прави и не всеки път.

Гледах го и външно няма проблем- здрав и прав е, и няма причина да се включва, но от какво пищи, не мога да се досетя.

Аз имам същия проблем, появи се тази зима. Пищи когато е влажно - вали сняг или дъжд, сутрин. Изчезва като се покара автомобила. Когато е сухо няма проблем, ако стои на закрит паркинг няма проблем. Реших, че е от влагата, може би датчика окъсява като е мокро.....

Интересно съвпадение и при мен, преден десен само!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е преден ляв. Няма значение от времето и влагата. Свалях подкалника, стигнах до него. Нищо му няма, нито на датчика, нито на кабела. Имам съмнение, че някъде кабела е протрит и "омасява".....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е. Там не тече ток, а звук, но кабела е ширмован и ширмовката е замасена. Като кабел за микрофон....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем с Cruiser-a. Оказа се, че когато са монтирали парктроника (оригинален е), са вкарали кабелите в задната греда, после като излизат кабелите, правят чупка и се бяха протъркали и правеше същото, но на заден  датчик.
Той сигнала си е пак вид напрежение. Но определено кабелите са добре "опаковани". Въпроса е къде е проблемът? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, от скоро съм собственик на CRV III 2011, 2.0 бензин, ръчка.

 

Освен първата ми кола (Вартбурга на баща ми), досега съм карал само дизели, но реших да се пробвам на бензин. Тъй като живеем в околоностите на София, имахме нужда от по-висока и 4х4 кола. Има(х)ме Civic 5 и JAZZ на жена ми и решихме, че CRV е доста подходящ. Исках дизел автомат, който е след 2010, но бяха над бюджета. Попаднах на изключително добър и запазен екземляр фейслифта 2011, на много малко км и реших все пак, че е късмет и ще се пробвам с бензин. Карах я в ЮбиКо преди да я купя и казаха, че нямат забележки. Километрите не можаха да потвърдят нито там, нито в Бултрако, но всичко показваше да са истински. Колата е ниво Елеганс+, има всичко от което имаме нужда без парктроник ?!? Засега не чувствам липсата му.

Впечатлението ми е, че е доста спъната, в сравнение с дизела - при изпреварване и катерене на наклон. Засега докарах разход 7.5/100 на шосе (София - СЗ България и обратно през Петрохан ) 500 км.

София- Бургас на темпомат 8.5-9. Не знам, при този разход има ли смисъл да слагам газ? Карам по 20 000 на година, но ползваме джаза за ходене на работа, което ни е 15 000 на година (60 км всеки ден), а той харчи твърдо 6/100, колкото харчеше и предишната ни дизелова кола.

Определено ми липсва въртящия момент на дизела. Видях, че предлагат ремап за този двигател, но на атмосферен бенз няма да има особена промяна. Дават повишение до 210 Нм, което е по-близо до 240, на които съм свикнал.

 

Препоръчайте как да я защитя? Предложиха ми аларма с прекъсване на 1 верига, доп. имобилайзер с прекъсване на още 3 вериги и евентуално защитата, за която споменавате в Бултрако. Мислех си да отрежа ОБД куплунга и да сложа друг вид мъжки/женски преходник, в която да си наредя пиновете както аз реша.

 

Има и едно странно дрънкане като пускам съединителя на 1ва. Сякаш трепери някоя кора отдолу, но не са кори. Гледах и на отворен капак, двигателя леко се усуква при потегляне, но това се поема от тампоните на които е окачен. Някаква идея или да сте имали подобно?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и дано да те радва много!

1.Къде видя да се предлага ремап? Какъв е номера на двигателя?

2.Изработваш си сам преходник-куплунг или пренареждаш самите пинове според твой личен списък и правиш преходник male to female.

3.Провери алуминевия кожух на катализатора за вибрации.Вадят звук различен от ламарината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×