Jump to content
POPAI

Всичко за CR-V 3г. (2007г.-2011г.)

Recommended Posts

На 18.06.2018 г. at 23:50, Markony написа:

Системата зад предната броня е за безопасност на пешеходците.Общо взето ако удариш някой ще те попилее до катализатора.Не ме питай къде намерих здраво място ,за да закрепя ледбара ,че да не се клати...

Може ли снимка как е станало с лед бара че и аз искам да слагам поръчах един и си мисля за още един да поръчам по 180вата колко са реални според китайците не знам

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, може ли да ми споделите впечатления, ако обичате - този кожен салон на ниво Elegance, с алкантарата, колко е износоустоичив? Изгледал съм всички обяви в немското "мобиле", всички читави коли са с тази тапицерия (изкл. Executive с пълния кожен салон, който не ми имопонира)? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най доброто в момента на пазара е кожа с алкантара. Кожа се слага на борда на седалката и на борда на облегалката защото там най много се износва а тя е устойчива на износване,алкантарата се слага там където по презумпция тялото контактува с нея.Супер мека,анти бактериална,противо алергична и още какво ли не.Страхотна е.Жалко,че аз не съм с нея  на Акорда но другата кола е така и е невероятно. Хонда късно започват да я слагат в автомобилите си,другите концерни са ги изпреварили от сума ти и време. Търси кола с такова,страхотен плюс,за което се и доплаща между другото.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, мен точно тази кожа по бордовете ме притеснява, да не се износи бързо, но благодаря за съвета и мнението:)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За износване , износва се трудно.

Обаче борда на самата седалищна част, е леко повдигнат и когато сядаш, винаги първо на него сядаш (колкото и да си висок и с дълги крака) и с времето вътрешната част се сплесква и придобива гадна форма, като на амортизирана седалка.

Иначе Алкантарата си е в пъти по-добро от чистата кожа, но също трябва да внимаваш да не я нараниш или изгориш с цигара.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, Емич! Ами, добре, явно това ще да е. Ние с жена ми не пушим, бебето още не може да ходи, та и тя няма как да си вземе цигари, значи този риск отпада:). Подлежи на последващ тест за бисквитонамазка и пюреустоичивост. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такава. Износва се трудно. Три деца в колата ... постоянно стъпки, разляти млека и т.н. Почиства се много лесно, но не трябва да се оставя да засъхва. Има специални китове за почистване на алкантара. При мен най-износена е кожата на шофьорската вратам където е управлениео на прозорците и заключването. Изглеждаше много сплескана и замърсена. Тъй като ми се досвидяха 90 лв за почистващия кит за алкантара го почистих с Meglio + малко по-специална кърпа за прозорци. Кожата стана като чисто нова. На лични мога да пратя модела на кърпата, за да не правим реклама. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Emicha написа:

За износване , износва се трудно.

Обаче борда на самата седалищна част, е леко повдигнат и когато сядаш, винаги първо на него сядаш (колкото и да си висок и с дълги крака) и с времето вътрешната част се сплесква и придобива гадна форма, като на амортизирана седалка.

Иначе Алкантарата си е в пъти по-добро от чистата кожа, но също трябва да внимаваш да не я нараниш или изгориш с цигара.

Абсолютно точно.Научил съм го по трудният начин.:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мразя теми "всичко в едно" и "всичко за.." и не ги следя. Не знам що не ги затрих на времето....един пита ,никой не отговаря и всеки чеше там където го сърби :).

До qnkomu : тримовете не трябва да работят така.Най-вероятно има нещо тотално объркано или има манипулация на смесите през ГИ.

До красимир_01 :Реалната мощност ти е последната грижа.Никой няма да се хване да ти го сложи качествено или трябва да е мазохист като мен.Правят се конзоли директно от рогата и трябва голямо въображение да го направиш като хората..

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да направи сравнение на багажника на Accord 7 Tourer и CRV 3?  В ауто дата го дават с разлика  едва 16 литра (572 и 556), но на Акорда визуално изглежда много по-голям. Ще се возят 2-ма възрастни, бебе, 2 сравнително големи кучета, бебешка количка и багаж.

Редактирано от yyosifov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с CR-V 3 ген. бензин с газова бутилка на мястото на резервната гума. Самата резервна гума е разположена права зад седалките и преди щората на багажника. По този начин почти няма загуба на пространство в багажника. Аз съм с три деца, като най-малкия се вози в количка все още. На последното ни по-дълго пътуване до Гърция, колата беше натъпкана с:

бебешка количка, 2 големи куфара, 2 сака, 4 чанти с какви ли не играчки, 2 стека вода и 2 стека бира( в някакъв момент и аз трябва да съм човек). Това се побра без проблем, като можех да виждам през огледалото за обратно виждане. Мисля, че е повече от добре като вместимост на багажника. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен че проблема ми е за тук ,ако не е да се изтрие или премести където и е мястото!? При заключване от бутоните на дистанционното или с ключа колата се заключва обаче мигачите премигват само един път и пафоните светват за около 10 сек.При отклюване изобщо не светват!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече почти две години имам ЦРВ дизел 2008. Като го взех вдигнах голяма патардия тук, след това съответно направих много ремонти. Засега се закрепиха нещата, но и аз не карам много.

 

И какво, аз ли съм с най-големия боклук тук? 😁

След мен никой не се е оплаквал така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей така колега! Мислиш много критично!  Искаш колата ти да е в отлично състояние и да можеш да разчиташ на нея във всеки един момент.  Похвално! Много от колегите не споделят проблемите, които отстраняват по автомобилите си. От друга страна - не караме нови автомобили и няма нищо по нормално да дефектират. Но пък, като се замисля - помогнал си на доста колеги от форума, като прочетат, какъв и как се е решил даден проблем с возилото. Като се решат" детските болежки" и то няма много за ремонти😀. Приеми го, че си един от първите и другите вървим по утъпкана пътека с ремонтите! поздрави! 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
Преди 1 час, Bizzito написа:

Вече почти две години имам ЦРВ дизел 2008. Като го взех вдигнах голяма патардия тук, след това съответно направих много ремонти. Засега се закрепиха нещата, но и аз не карам много.

 

И какво, аз ли съм с най-големия боклук тук? 😁

След мен никой не се е оплаквал така.

 

Ааа... и сега от време на време си помрънкваш :), ама за елементарни глупости:D! Като че ли те човърка нещо отвътре и търсиш нещо да правиш :lol:.

Споко, почваш да я караш повече и да не обръщаш чак такова внимание на дреболиите и всичко ще се нареди :thumbs1:.

 

 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега пък аз ще си помрънкам малко:)

Тройката, нещо се е разтропала отпред , та преди няколко дни я прегледах . Еми, за смяна са, тампоните на макферсоните (единия със сигурност) и големите задни тампони, на долните предни носачи.

Цени в Бултрако : Тампон на макферсона - 205 лв. бройката (оригинален). Тампон носач - 207 лв. бройката (оригинален). 

Тампоните на макферсоните ги поръчах оригинални, на по-евтина цена, но отвън и ги чакам, а относно тампоните на носачите, взех решение да сменя целите носачи с нови. Намерих на CTR цели носачи, в комплект с двата тампона и шарнирния болт на 110 лв. бройката (с отстъпка де:)). Та така всичко ще сменя на един път, че след като е заминал единия тампон, скоро може да дойде времето и на другия , а после пък на шарнира. Шарнирни болтове на CTR, съм сложил на двойката и повече от 50/60 х. нямам грижи, дано и тези изкарат поне толкова. Така и така ще се разглобява, та ще сменя и прахозащитните маншони, че са тръгнали да се разкъсват.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампона на макферсона може ли да се разбере без да се сваля амортисьора,че и моята нещо притропва по ситни неравности.Примерно паваж или едър чакъл,а всичко друго е наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш гумените тапи може и да видиш нещо, но са завряни. Гледай за нацепвания и разкъсвания. Иначе слагаш пръст на оста, която стърчи и разклащаш здраво колата. Ако блъска много значи са пътник, но трябва доста коли да са минали през теб, за да си точен :) 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните пристигнаха. Колко са истински (оригинални) , нямам идея. Макар че и преди съм получавал части, в същата опаковка от САЩ, от общите поръчки. 

IMG_20210206_154238.thumb.jpg.284ba0cbff8de2ccb0fb89d7471681fa.jpg

 

IMG_20210206_154221.thumb.jpg.ef9413aee1e5808b89a7d258ad8c7218.jpg

 

IMG_20210206_154207.thumb.jpg.4f440185313c8cf2df4f04ca72d7b5fb.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може снимай старите,като свалите да се види кога са за смяна,че скоро и аз ще отварям там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок. Другата седмица, като я вкарам за смяна, ще щракна някоя и друга снимка. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес купих от Бултрако и тампоните на предната стабилизираща щанга. 

Оказа се, че и при тях има ляв и десен, макар да изглеждат еднакви. 

IMG_20210209_151036.thumb.jpg.0ba3caee51f19787e48cdc61010fd4a6.jpg

 

IMG_20210209_151058.thumb.jpg.07486f2adecd35d228365e5ff02e8dd8.jpg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква им е цената в бултрако? Изглеждат доста солидно. Тия дето ги продават по 5-10 лв май даже и на вид не го докарват :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

35 лева двата.

И чак като ги огледах обстойно, открих че наистина имат лека разлика, ляв и десен,посока напред/назад, както и външна/вътрешна страна. От едната страна - вътрешната, са по-високи с няколко мм. (може би 1,2 или 3 мм. но е видно с просто око). 

IMG_20210209_173356.thumb.jpg.62d30117745453a763427498de91f9b2.jpg

 

IMG_20210209_151209.thumb.jpg.4212a9dd9f7eb6316716be188805c3d6.jpg

Редактирано от Emicha
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много странно изглеждат оригиналните,аз скоро сменях с някакви май фебест и формата беше коренно различна.Паснаха обаче идеално.При тези я няма издутината в средата,която да влезе в скобата,а напротив,там е хлътнало,няма ги и бордовете отстрани.Не съм виждал оригинални,ама явно са го сметнали някак си.Може при самия монтаж да се издуват и така да уплътняват по-добре.

тампон+за+стабилизираща+щанга-HERTH+BUSS+JAKOPARTS-J4264021-Honda-CR-V-3-2.2-i-CTDi-4WD-imagetdbig-872901092-639417707.jpg

Редактирано от zograffa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това ми направи впечатление. Сега като видях оригиналните изобщо няма да се замисля ако се наложи какво да си купя. Определено си струва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата , може да идва от годината на производство, или от това че моята е фейс и е с другия двигател. 

Тези ми ги изкараха по VIN номера и едва ли са сбъркали. Като разглобявам в края на седмицата, ще видя ще пиша.

 

п.п. zograffa - тези които ти си качил , според мен са задните, а и така си изглеждат.

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предни са,задните са почти единтични,но може би "фейса" е ключовата дума.В сервиза ще се разбере.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новите носачи:

IMG_20210210_181934.thumb.jpg.a05b42c0ac60d2cb5da717ed0889bfc8.jpg

 

IMG_20210210_181939.thumb.jpg.a154c3ee66a7da6142d99ef9002fa394.jpg

 

Утре я разглобявам и.... 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е сменено,  и нещата заспаха. Нямам нерви, да се мъча от телефона, да пиша и качвам снимки, защото форума цикли здраво от известно време.

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, виновника за чукането, си беше левия тампон на макферсона. Привидно здрав, но предполагам вътрешно сцепен, или тотално омекнал. Интересното обаче беше, че макар и стегнат здраво на оста, като го клатиш наляво/надясно  имаше приличен луфт. Оста на макферсона си е блъскала сериозно, във вътрешната долна метална част където лагерува и на места направо я е поогънала. Направих снимки но не се вижда добре огънатото, а само там където е била оста и е жулила по метала. 

Шарнирните болтове, не бяха  разбити, но бяха доста хлабави, е сигурно щяха да изкарат още някой км. но така и така новите носачи си бяха с тях, та не ги мислих въобще. 

Големите задни тампони, си бяха почти тоталки, освен че бяха страшно омекнали, бяха и се зацепили почти навсякъде. 

Ето къде оста е жулила и блъскала :

IMG_20210211_115750.thumb.jpg.feba74c81bbe2acfd82771943bed1813.jpg

 

Ето и един от големите тампони:

IMG_20210211_151005.thumb.jpg.2a121cbad6e0088f68c99b5d91500b0c.jpg

Редактирано от Emicha
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха честито! Носачите си ги намерил на супер цена. Май бях те питал в друга тема, но ще напишеш ли пак на колко км. е колата, да имаме представа за износването. При мен на 160К още нищо не е пипано по окачването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност носачите дойдоха с 10 лв. бройката отгоре, ама е без значение де. Иначе колата вече е на 190х.. 

Днес трябваше да я мина и на реглаж, ама го отложих за утре, че от сутринта не съм се спирал, бях гроги и утре ще го направя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема за такава глупост питам тук.

Някой взимал ли е оптегачи/стопери за врати от алиекспрес и вършат ли работа.Моите не са толкова зле,но като накичих по кило две звукоизолация и взеха хептен да не държат.Гледам,че продават комплекти за добра цена,та някой ако има впечатления да сподели.Това е може би най-тъпо измислената част в цялата кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз. Нямам оплакване. Едно към едно с това което извадих от колата. Пасват идеално. Но ако си отежнил много вратата не очаквай чудеса. Те и като нови не държат кой знае колко. Трябва да свалиш корите за да ги смениш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой кара ли Honda Crv 2010 г. (евт. до 2012)? Имам нужда от помощ. Бихте ли си взели отново същата кола, т. е. доволни ли сте от нея? Питам и всички Вас, които имате знания и опит. Ние нищо не разбираме. В момента имаме Honda Hrv 2000, 4х4, която си е супер, но двигателят замина и е на доизживяване, търсихме нов двигател вече няколко месеца напразно. Препоръчвате ли този модел на Хонда? И кое да вземем под внимание при избора? Кое да гледаме на колата? За съжаление повечето предложения са от автокъщи в Пловдив или София и затова евентуално знаете ли в тези два града къде най-добре да я заведем на преглед преди да я купим. 

Благодаря Ви предварително. 

Ели

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата за мен е отличен избор в класа SUV.  Няма съществени слабости. Недостатък е сравнително високата цена за толкова стар автомобил, особено на бензиновите. Трябва да се гледа сервизната история, но не съчинена от някой горублянски магьосник. Да не е с претапицирани елементи по интериора. Ако е автоматик и с непълна история - не купувайте. За сервизи вижте раздела във форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 42 минути, note написа:

Ако е автоматик и с непълна история - не купувайте

Защо?

Ако автоматът работи перфектно и маслото му е ОК, какъв е проблема, че няма история?!

Пребит автоматик с фалшива история по ли е добър?!

 

Автоматикът на Хонда е най-здравото нещо в колата. Говорим за степенния автомат с хидротрансформатор (какъвто е и на CR-V 3).

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)


Имам предвид, че може да не е обслужван никога или да не е слагана правилната течност. Когато купувачът не е сигурен, т.е. няма пълна история, прави следващата грешка и сменя цялото масло, каквато тема имаше неотдавна. Иначе за фалшивата история съм писал.

В допълнение относно избора, вариантите са:

Дизел, най-евтин вариант, но няма автоматик преди фейса. Бензин 2.4 - само "нов внос" с всичките му подводни камъни. Бензин 2.0 - има голям шанс за читава бройка, купувана нова в БГ. Ще чуете от капацитети по форуми и седенки, че двойката бил бавен. Игнорирайте ги с чиста съвест!

Редактирано от note
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...