Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.11.2021 in all areas

  1. 2 точки
    Отговарям веднага …. Ами… прогледнах Благодаря за съветите!!!
  2. 2 точки
    Проблема е решен, оказа се че са сменяли катализатора и не са закачили добре втората ламбда сонда, след като я закачих както трябва и изтрих грешките всичко е наред
  3. 2 точки
  4. 2 точки
    Открих ифо за проблема, благодарение на колега от фейсбук групата. Касае се за необходимост от ъпдейт на софтуера, за което има сервизен бюлетин. https://m.youtube.com/watch?v=dFdbSG-jS5k&feature=youtu.be
  5. 1 точка
    Google translator казва: Motorölstand prüfen = "Проверете нивото на маслото в двигателя" Утре сутрин, преди да палиш двигателя, провери нивото на маслото и долей до норма! П.П. Ползвайте ги тия интернет-преводачи. Не е трудно!
  6. 1 точка
    Супер са ,но изкарват около 12-13 месеца.
  7. 1 точка
    @Legend91, важното е теб да те кефи. Всъщност и 4-те варианта на мен лично не ми харесват. Ако трябва да купувам сега джанти за такава кола, бих се оглеждал да стане горе долу така : Не е нужно да е толкова ниска естествено. Това би трябвало да са BBS RS1, не са евтини но пък са страхотни джанти. Търся такива 14/15-ски в момента обаче дори реплики не намирам. Ако ги вземеш и малко по-изнесени не ти трябват и втулки. Ето как е при мен :
  8. 1 точка
    За съжаление, не. Проверих всички тръбички за отводняване. Разкачахме таблото да гледаме и нищо. Всичко изглежда наред като наливаме вода на отделните места няма прокапване, но след всеки дъжд си е мокро и ако е по продължителен направо капе в краката. Прикачвам няколко снимки на които се вижда един ръждив цвят там има капчици като вали. Това е една дълга тръба, която върви точно под кормилния прът. Над нея се виждаха следи от капки, но е пълна загадка как вода е стигнала до там, тъй като вертикално нагоре няма нищо има си само изолациите, таблото, кабели, но не и елементи, които да са как да кажа гранични с външната среда за да имат връзка с водата отвън.
  9. 1 точка
    По принцип зависи как се кара колата - градско/извънградско. Стандартното е 7-10 хил. км или една година. Има и друг важен показател, моточасовете. Едно хубаво масло кара около 200 моточаса. За евтините... не знам. Та аз понеже карам само градско и тези 200 моточаса ги навъртам за около 4000 км. Това се пада 2 пъти годишно. Така сменям аз лично. Ако ме затрудняваше финансово щях да сменям по стандартната сехма 7-10 хил.
  10. 1 точка
    Първата стъпка не те отвежда там където искаш да бъдеш, но те отмества от там където си. Алехандро Ходоровски
  11. 1 точка
    И в мъглата...,пак мъгла...
  12. 1 точка
    Аз имах същият проблем и го оправих без да връзвам пин 9 към масата на купето, защото пин 4 също е маса. Така, че за процедурата за изтриване на VSA грешките може да използвате същият "кламер" или мостче между пин 4 и пин 9. Всичко останало е същото, първо изтривате ABS грешките после VSA грешките. Имам една лека добавка, всичко трябва да се случи бързо, веднага щом изгасне лампата на ABS трябва да си махнете крака от педала на спирачката, същото важи и за VSA процедурата.
  13. 1 точка
    В общи линии навсякъде където има тази грешка я лекуват ето така (това го копнах от tsx forum): грешката се води 84-1 (VSA Sensor Neutral Position) Big letters say: do not press the brake pedal. I left the pins jumped (connected), turned the key, ABS light was off, I pressed "vsa off", then ABS light was on, again I pressed the "vsa off" button and nothhig happened... ABS began to blink error 84 again. I tried to jump pin 9 with just ground, but nothing changed... RESOLUTION: But few days ago I have fixed the problem myself without Dealer Scanner! First of all you need to clear ABS errors (that is the main problem why i have failed earlier). 1) Jump pins 4 and 9. 2) Press and hold the brake pedal and switch on the ignition. 3) Wait for the ABS light to turn off and then remove your foot from the brake pedal. 4) Wait for the ABS light to turn on, then press and hold the brake pedal again. 5) ABS light should turn off, then remove your foot from the brake pedal. 6) Wait for two flashes of ABS light. If it flashes it means that errors are erased. Check the errors (with the pins jumped) - just turn the ignition on, if ABS light does not flash, no errors are in memory. Now the main part. VSA neutral position setting Do not touch the brake pedal anymore. 1) Jump pin 9 to chassis ground (I have used a bolt on a door hinge). 2) Turn the ignition on, after ABS light turns off, quickly press the "VSA off" button. 3) After ABS light turns on again, quickly press the "VSA off" button. 4) Now shoud be a lot of different blinks and fashes and all lights ABS, VSA and triangle should turn off. The problem's solved. 5) Open the beer bottle! Really I'm not sure what was the real problem of the VSA error but I have some thoughts on this situation. After I disconnected the navi+cd changer (HVAC if i remember correctly), I left the car for a while. Then after some time I have started the engine without HVAC unit and there was a triangle light. After I drove the car, the VSA light turned on. Maybe HVAC (navy+audio unit) disconnection is just a coincidence. Because few weeks before I had a problem with 1 tire. I hit the front wheel on a turn. I've driven a few km on a low tire (I just missed that part). After I changed to a spare wheel, I have driven to a garage. I am not sure if i pressed "VSA OFF" button, but for sure when I have driven to a garage VSA or triangle lights were not turned on. After this event i have changed four wheels but not tires and have driven about 100-150 km's also. I found that toe-in is lost, I went to a mechanic who fixed it, and after some time I disconnected HVAC unit.... After I have seen a triangle, I have tried to clear errors by removing battery but it did not help, after this I checked the manual, but there was info only about scanner ;( Обаче не съм търсил къде се намира буксата с пиновете.
  14. 0 точки
    Здравейте колеги , от преди 2 дена ми е излезнала грешка на таблото.Първо излезна за маслото , ден по късно излезна за ДПФ. Хонда Civic 2.2 icti diesel Моля някой да ме насочи какво да действам да правя. Благодаря Наздраве!
  15. 0 точки
    - По какво може да познаете, че вашият АвтоМонтьор скоро е правил се*с?[emoji6] - Единият му пръст е чист.
  16. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...