Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.06.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Провери бушона дали е здрав,от там следващото е датчика и накрая но не последно да не е изгорял самия мотор на перката
  2. 2 точки
    Колата пак отказа да пали, този път за постоянно. В крайна сметка се стигна до смяна на комутатор и бобина.
  3. 2 точки
    Консуматив е. Подменя се. Markony не случайно посочва гориво на първо място. Хубаво е да се замери налягането при работещ двигател включително. Най добре на ход, но трябва апаратура...
  4. 2 точки
    Хартли кара с ъпдейт на двигателя, а при Гасли решиха да е стария поради технически проблеми с колата му. От там най-вероятно се получи разликата
  5. 1 точка
    https://www.ato24.de/en/castrol-magnatec-sae-5w-40-c3.html 5 литрова разфасовка х 2 броя: 34,35 € x 1.9675 = 67.67 лева х 2 = 135, 34 -5% = 128,57
  6. 1 точка
    Гледах друг клип, който не мога да открия в момента, но пича пробва принудително да остави флейтата в двете положения и нямаше ефект. при затворено и отворено все палеше тегаво, докато не смени филтрите на горивната помпа
  7. 1 точка
    Защото това е Хонда, произведена в Япония! Наистина малко хора го знаят, затова силно препоръчвам да се информираш, както ти, така и други колеги, що за човек е японеца и що за нация е тази. А за колите, на които частите се изчисляват да не бъдат по-издръжливи от 5 години ... на такива казвам евробангии
  8. 1 точка
    От "много ли са 200к за дизел" до тонколоната се премина през още 10 неща. Ако аз сега в качеството на нов потребител отворя темата какво ще прочета? Струва ми се, че ще е най-правилно да я преместя в "Моят акорд" и евентуално да променим заглавието. От друга страна ако с тези 200 000 се показва какво изскача като проблеми, въпреки че не знам доколко всичко описано в темата е в следствие от километрите, нека остане както си е.
  9. 1 точка
    Аз ги помпам предни 2.2, задни 2.0. Струват ми се доста меки на 1.8 :-)
  10. 1 точка
    При мен(а ги свалях всичките тия неща, поне десет пъти), нямаше нищо удървено и скъсано, сменях и датчика на колега от форума и там нямаше проблеми, така, че дерзай спокойно.
  11. 1 точка
    Аз лично, го изпратих в Англия на приятел, и определено сгреших, там митото беше 15 паунда, но колеги тук са го получили в пощенския клон, на единия са му взели пари(мито), а на другия не. Иначе препоръчвам смяната му да е със сваляне на колектора и дино ключ, не е кой знае какъв чанч, а и има и други неща дето могат да се профилактират около процедурата. Освен това е и запознаване с местоположението на стартера, подходящ повод да попсувате на воля. ААА... сетих се, определено и задължително проверете (с динамометричен ключ) болтовете на металната част на колекторите!!! Пуснах тука друга тема за едноCRV-mk2 което гаснеше като си дойде в работна температура. Така и приживе не се откри проблема, почнах да я разпродавам на части и като разглобявах колекторите и.... какво да видиш; между гарнитурата на металния колектор и главата черни ивци - смукало е въздух от там и пръц.
  12. 1 точка
    Каквото пише на вратата. 1,8 и т.н.
  13. 1 точка
    Има 2 модела дросели,с жило и без жило.Демонтираш ,изчистваш с Меглио,смазваш с спрей и монтираш обратно.Ако модела е с жило разглобяваш и мотора за празен ход под дросела и го правиш нов. Извършваш процедура по обучение на празния ход и си в джаза
  14. 1 точка
    Тази дни успях да сложа нов уред за измерване на налягането на маслото. Избрах си мъничък Depo Racing 52 mm (от сайта на AKR-Performance), за да мога да го позиционирам в таблото. Така не бие толкова на очи Това е мъника: Трябва да отбележа, че изпълнението/изработката и компановката са изключително качествени за този ценови диапазон. Ето как стои датчкика за налягане на плочката под масления филтър: Позиционирането на уреда също се получи добре. Останалите уреди не се засенчват, каквато ми беше идеята, а и показанията за налягането се виждат чудесно при шофиране: Имам и два клипа (с телефон). Единият е на студен мотор, а другия при загрял - ТУК Искам да изкажа благодарности на @crown_bg за съдействието при покупката - бърз, коректен, отзивчив и търпелив - отговори на всичките ми многобройни въпроси. Благодаря
  15. 1 точка
    С моя скромен опит от една година с често каране на автопилот предполагам, че колата на автопилот ще се стреми да поддържа тези 140км/ч. Докато аз лично, ако карам на педал сигурно ще усетя какъв зор е за колата да ги поддържа и ще отпусна педала най-вероятно
  16. 0 точки
    Про моцията на Лук0йл: Заредете ПЪЛЕН резервоар и ние ще ви долеем ПЕТ литра безплатно!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...