Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.12.2017 in all areas

  1. 2 точки
    1.Гледай външния вид,за останалото си наеми специалист. Джамбазите вече са факири.. 2.Повечето са 4х4 ,много рядко има само с предно,но много често има с премахнати кардани...Задното предаване се включва само при необходимост ,автоматично,механично.Буквално е вечно при правилно обслужване. 3.Нормалани цени общо взето по-евтино от всеки немец 4.По е важно ,кой ще монтира и настройва. 5.Ползвай сайта carspending.com Дава реална информация за разхода 6 Ангренажа е с 2 вериги,3 зъбни колела,4 плъзгача и 2 обтегача.Сумата е сериозна ....малко над 1000 лв.Сменя се на 200к км. Досега кола от чужбина не съм видял със сменен ангренаж. ГОбщо взето Германците и италианците точно тогава си продават колите на 200-250к. Автомата е железен при правилно и навременно обсужване, Ламарините биват Маслата на Хонда нямат аналози. Единствено с двигателното може да се експериментира..За около 300-400 лв се сменят всички течности. Клапаните се регулират на всеки 40к,а на газ на всеки 20к. Това минава за последен път.....Горе има търсачка, а и Гугъл да питаш направо ще те прехвърли тук...:)
  2. 1 точка
    За първа зима слагам ето тези гуми: https://bg.avtogumi.bg/oscommerce/zimni-gumi/hankook/w442-winter-icept-20570r15-p-128522.html hankook ice cept w442 205/70/15 Взети са втора употреба със стар дот(15) и за изминатите 2.500км мога да кажа само добри отзиви. Спират добре на мокро, не са по шумни от старите,возят по-меко(сравнени с BFGoodrich Winter Slalom). Снега го чакам с нетърпение!!!...за да споделя опита от гумите
  3. 1 точка
    Такааааа: днес прегледаха клапаните в Хонда Ст.Загора,казаха че след 5-те хил км които съм изминал всичко е наред.Почистиха дросела,почистиха ТПС сензора който е бил омаслен,обучили са ми дросела,почистили са и запаметените грешки,като засега проблем на бензин не съм имал за деня,нито ми е святкал чека.Купих си нов акумулатор защото моя беше пред умиране и ми казаха че той е подавал нисък волтаж към ТПС сензора и е натрупвал грешката.Утре сипвам и LPG,че сега отивам на работа и ще видим и там как стоят нещата.Утре ще пиша как са минали и тестовете на газ.
  4. 1 точка
    Аз съм трета зима с Вега. Купена за 80лв (90-10 за стария) В неделя направих едно малко дозареждане - около 2 часа, защото беше забавил темпото В интерес на истината го експлоатирам зверски - ежедневния режим включва средно 2 паления "на студено" и 2-3 "топли", почти непрекъснато н фарове+духалки и предимно градско-софийско. По принцип съм чел че е добре преди зимните месеци едно профилактично дозареждане
  5. 1 точка
    Не ми даваш много информация. Имам доста опит с геймърски машини .Общо взето се почва отзад напред: 1.Кои игри ще се играят и на каква резолюция,ниво на детайлите. 2.В игрите има минимални хардуерни изисквания: Проверяват се 3. Процесор,честота,видеокарта, рам,DX ,VR.Почва се естествено от видеокартата.Всяка има тестове на определени игри/резолюции/детайли 4.Според бюджета избираш от списък покриващ нуждите. 5 Лаптоп или Настолен комп?...Винаги печели настолния... 6.Винаги след 2-3 години геймърския компютър е остарял и не може да пуска новите игри. Знам ,че не ти помогнах много, това е положението... Ако имаш достатъчно излишен кеш и хлапето заслужава АSUS и Dell са марките за геймърски лаптопи.
  6. 1 точка
    Ето и моето решение на проблема - 9 диода по 3W всеки в общ корпус на цена от 16 лв (купувал съм го в Стара Загора). Захранването е от кабелите за задна светлина, а захващането е с един болт под легена в багажника след пробиване на съответната дупка. Ъгълът на светене може да се коригира, като при мен наклона е около 45 градуса към земята, за да е по-концентрирана светлината точно зад колата. И аз като колегата от горе използвах поставянето на диодите като възможност да се сдобия с втори фар за мъгла.
  7. 1 точка
    Начина на снимане (няма 1 снимка, на която колата да се вижда изцяло) плюс неграмотността на продаващия биха ме отказали въобще да гледам обявата. Доста мърлява ми се вижда като цяло.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Колега, извървял съм го този път... Гарнитурата на капака на клапаните е първата част от филма - нея вече си сменил, значи преминаваме натам. Има два основни "виновника" за теч на масло след капака на клапаните: 1. Тапата на разпределителния вал, която се намира вдясно от EGR клапана или отляво на капака на клапаните - черна пластмасова тапа с две хоризонтални черти на нея. С времето гарнитурката й (голям О-пръстен) се предава и от тапата започва да тече яко. Нея лесно можеш да я провериш, като погледнеш дали под нея се събира масло - гледаш точно вдясно от EGR клапана под тапата има нещо като легенче, в което се събира течащото масло. Ако там е омаслено, единственото решение е нова тапа, и то оригинална. Не става със силикон - пробвано неколкократно... Иначе ако там е сухо, значи не е от тапата и преминаваме натам. Вторият виновник се нарича гарнитура на VTEC клапана. Тук филма е малко по-голям, защото самия клапан се сваля сравнително трудно - държи се на 3 болта, единия от които е на кофти място и за капак на всичко, имат навика да се чупят, когато се натягат повече от нужното. Това не си го пожелавай... Иначе като се свали клапана, гарнитурката се сменя лесно. Самата тя също е добре да е оригинална, за да си сигурен, че ще стане от първия път. На гарнитурката има и една малка метална цедка, която пък се задръства с времето и почва да пречи на VTEC системата, та поне ще я смениш превантивно. Гарнитурата на VTEC клапана се познава също лесно - обикновено се омаслява самия клапан, а ако не я хванеш навреме започва да тече надолу, подлива маслото под капака на клапаните и започва да се вижда теч на масло отпред на блока на мотора, вляво от изпускателния колектор. Там започва да се вижда теч и когато си не си хванал навреме тапата на разпределителния вал... Та общо взето е това - гарантирам ти че е някое от двете неща. Аз съм сменил и трите неща вече и навсякъде е сухо като в Сахара вече над година и нещо. Ако пък теча ти е само отдолу на мотора, то е или картера, или семеринг коляновия вал или пък както си предположил са те метнали с масления филтър и са сложили някой ментак с измислено уплътнение... Сподели къде наблюдаваш големия теч Успех с начинанието!
  11. 1 точка
    На фейса е и функционален, понеже пренасочва част от потока върху задното стъкло и така централната му част не се цапа от завихрянето.
  12. 1 точка
    Знам, че не отговарям на въпроса за датчика - извинявай за което. Но... защо ти е този мазохизъм - този седан е по-бавен от двулитров немски дизел... С този stage 3 съединител и лек маховик колко ще свалиш старт от 0-100? Половин секунда, малко повече? За сметка на кое? Вече си строшил една скоростна кутия. Спести си мъките и карай сток, или за тия пари си вземи някоя фабрично по-бърза немска кола - пак ще е по-безпроблемна от колкото Акорд с такива издевателства над него.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...