Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.08.2025 in all areas

  1. 1 точка
    На всички информацията по въпроса за сярата в пропан бутана е неточна базирана на информация от нета. Реално в момента всички съвременни инсталации произвеждат газта със съдържание по малко ( без знакът равно) от 10ppm клонящо на 0. Преди 20г. сярата струваше 50-60$ на тон, сега е над десет пъти по скъпа поради тази причина рафинериите пречистват газта почти до нула, бензина и нафтата е много сложно и скъпо за постигане. ПП Над 20г работата ми е свързана с тези инсталации.
  2. 1 точка
    То и без темпомат е така. Ако не добавяш гориво в баира, просто пада скоростта. В смисъл - автоматът няма общо - горивото е фактор, а когато то е задемпферирано, той си кара на 5-а. Аз нямам ECON, но постигам същият ефект, изключвайки АСС-то в баир, за да не се пъне за скоростта и да сваля предавка.
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Да споделя нещо по темата. На връщане от Бургас реших да включа този ECON. И най-накрая ми светна практичната страна на въпроса... Значи. Без ECON - караш със 140км/ч на темпомат, стигаш баир, скоростта пада на 138км/ч, автомата включва 3-та, после 4-та и накрая 5-та за да догони зададената стойност на темпомата 140км/ч. С ECON - няма го това превключване. Скоростта може да падне и до 135км/ч - не минава на по-ниска предавка. Трябва много да се озори с баира, че да мине на 4-та. Т.е. освен оптимизацията на климатика, омекотяване на педала на газта прави и това, че (най-вероятно) и превключва скоростите (автомата) на по-ниски обороти, което донякъде решава проблема с непрекъснатото напред/назад на автоматичните скорости при баири по пътя. Това е с две думи...
  5. 1 точка
    Винаги когато предоставям някаква информация се старая да съм я проверил от 3 независими един от друг източници. И не, не се е разводнила темата защото вида гориво и неговото качество има непосредствено влияние на маслото и това колко ще бъде замърсена една проба. Пропан-бутана и метана "цапат" много по-малко със сажди в сравнение с бензина и дизела. Поради тази причина от много години в Европа( Франция,Италия,Холандия,Полша) автомобилите с АГУ се считат за екологични по-чисти, с по-ниски данъци и такси. Контрола спрямо бензиностанциите относно еврокатегориите на горивата е много строг. Лично аз съм виждал поне 5 пъти как се взимат проби от всяка колонка и се запечатват с пломба и печат. Друг е проблема на бг горивата, мисля че сме го коментирали в темата за маслата.
  6. 1 точка
  7. 0 точки
    Един лоботомит от ИААА беше се изцвъкал на въпрос на журналист защо тук е така разбираш ли " Ние не сме сигурни, че лицето собственик на подобен автомобил ще го кара на газ" ...Смятай кво е нивото на тия по върховете на държавната администрация.
  8. 0 точки
    Тук примера ми е как преговаря жена ми. Преди години продавам кола и идва купувач с жена си. Човека тираджия возим се и казва включи климатика. За раз бройки леден въздух. Спираме на паркинга и казва купувам я и в момента да си стиснем ръцете, моята жена се обажда, дай да свалим някой лев де. И те така...
  9. 0 точки
    Като се преговаря с хонда-жия в повечето случаи се почва минус 5к лева. Щото в масовия случай в цената се включва почти всичко от годините на експлоатацията гуми, анхренажи, кувьорчето на задната седалка, ароматизатора и автомивките през годините трябва да се избият. Или са надценени дараци, или са на нереални цени. 6 годишно ЦРВ ръчка за 50к лева, те за тва се продават с години.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...