Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.08.2025 in all areas

  1. 3 точки
    Трая си аз, но колата е почти готова да й режа лентата. Боядисах отзад калниците, качих броните и пръскалките за фаровете, сложих праговете. Монтирах новия парктроник и монтирах салона и корите в багажника. Намерих лайсни за вежди от Сивик 6 и ги лепнах отзад, но идват късички (търся още една): https://freeimage.host/i/FsPBCGf https://freeimage.host/i/FsPBn44 На левия калник направих 3 гадни стечки на лака, но за късмет излязоха на 100% и няма и помен от тях: https://freeimage.host/i/FsPBfQs https://freeimage.host/i/FsPBza2 https://freeimage.host/i/FsPB03Q https://freeimage.host/i/FsPBkap https://freeimage.host/i/FsPBmN9 https://freeimage.host/i/FsPBD9S https://freeimage.host/i/FsPC7RI https://freeimage.host/i/FsPCOxe https://freeimage.host/i/FsPnCdl https://freeimage.host/i/FsPnlkB В момента слагам модул дневни и съм се хванал да оправям запалката, която беше с обърнат поляритет (две зарядни изгоряха докато се хвана да измеря какво се случва). Някой е монтирал допълнително реле, което да захранва запалката от директно изведен + от акумулатора с допълнителна маса. Причината и добавената стойност остават неясни за мен, затова възстановявам фабричната инсталация: https://freeimage.host/i/FsPYQLl https://freeimage.host/i/FsPYtB2 Схемата на фаровете е малко шантава. Дългите се управляват по - и минават през 2 релета. Слагането на модул дневни към тях се превръща в ненужно сложно упражнение. https://freeimage.host/i/FsPWNa4 Късите минават през едно реле и се управляват по +. Модула ще управлява тях. Преди модула ще сложа два диода, които да ограничат връщането на ток по веригата от модула към реле "Dimmer" (без диодите релето ще започне да бръжди от пониженото напрежение на модула /5-6V/ и контактите му ще нагорят бързо). https://freeimage.host/i/FsP8U5g
  2. 2 точки
    Колеги, проблема е решен. От страна на пътника,предпазител №6 беше изгорял. Моя грешка, че проверявах само предпазителите от страна на шофьора.
  3. 2 точки
    @Krasimir_r_s От снимките на маслото, на скоростната кутия, става ясно, че маслото не е опреснявано скоро и определено е за две належащи опреснявания. Едното сега, а следващото - след 2 - 3 хил. км. Количество за едно опресняване - 3.2 литра. Общо за двете - 6.4 литра. Цветът на маслото по салфетката трябва да е чист, розов към светло червено. Външния филтър на скоростната кутия смени задължително. Препоръчвам при второто опресняване. Всеобщ проблем при тези кутии е, когато маслото е за смяна се чува точно като жужене при движение с 1500 об./мин., с малко газ и ниска предавка. Усеща се и лека вибрация. След първото опресняване почти изчезва, но не се заблуждавай, че вече е о.к. и направи и второто. Понеже кутията събира общо 7.2 литра, при едно опресняване остава повече от половината старо масло. Ето защо е необходимо още едно след кратък интервал. Ако си 4х4 и не си сменял маслото на диференциала - предвиди и него за смяна. Диференциалът е особено чувствиелен и лесно излиза от строя, ако маслото му е старо. Там се ползва само ОЕМ Honda DPS-F (Honda Dual Pump Fluid II). За бобините - предвиди напуканата за смяна, за да не почне да прекъсва след време.
  4. 2 точки
    Ще оставя информация след прегледа преди покупка в Бултрако. Продължи 2 часа. Откриха неща, които не бяха описани в обявата, но според мен и собственик не знаеше. Дадоха ми листи с данни, които прилича на тези от годишните прегледи при лекар - схеми, проценти, описание, диаграми... което на мен не ми помага особенно, но все пак имаше и лист с описание човешко какво е повредено има и какво трябва да се отремонтира.
  5. 1 точка
    На сивика ги върнах. Засега не съм видял да има проблем. Аз ги лепя плътно отвътре с UV температурен силикон. Върху тоя сандвич отвътре през багажника ливнах и парафин. На тоя ръб трябва да има някаква защита. Там се подгъват ръбовете на точковата заварка между вътрешния и външния панел. Фабрично са плякали силикон между двата листа (или някакъв weld sealant) + гумено-металната лайсна, но към днешна дата силикона се чупи като гипс, а лайсната много често е разлепена в краищата пък металната арматура вътре е прогнила. (Е някой ако има излишна лайсна не бих отказал да я вкарам в употреба ) Няколко прашни снимки от днес: https://freeimage.host/i/FL1w5Jf https://freeimage.host/i/FL1wab2 https://freeimage.host/i/FL1wOzB https://freeimage.host/i/FL1wUga https://freeimage.host/i/FL1Nokx Утре мисля да я пусна на реглаж да видя дали ще излязат ъглите след повдигането. Ако е ок ще търся мивка с подемник да я измият отдолу и да я пръскам с шагрен другия уикенд.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Отзив за маслото Petro Canada Supreme 5W40 ACEA C3 след 4000 км,автомобил Дачия Сандеро 1.4 mpi газ/бензин. Градско-извънградско 70/30, често агресивно шофиране, обем на картера 3.3 литра. Сипано на максимум отметка, в момента 1мм под нея, около 200 мл +/- липсват, което е напълно нормално. Предишно масло Shell Helix Ultra 5W40 се представи зле, купено от Германия АТО24, колата "изяде" 1,5 литра от смяна до смяна(10 хил). Сандерото е купено ново от магазина и в момента е на 220 хил км.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Къщата може да му е тежка, ама като е 4х4 няма назад
  10. 1 точка
    Има една доказана взаимовръзка-при градски условия маслото държи по-ниска работна температура от антифриза, извънградско ситуацията е обратно. При поддържане дълго време на 3-3500-4000 оборота маслото може и да подмине 130-140°, но пък свежо и с термостабилна база това не е критично. При такава температура се изпаряват всички вредни примеси(влага и гориво) За това човек трябва да познава автомобила си с всичките му нюанси и да го обслужва и използва съгласно познанията си.
  11. 1 точка
  12. 1 точка
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...