Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.08.2025 in Мнения
-
1 точкаСлед смяна на всички шарнири, вътрешни накрайници, две нови гуми (ненужно), лагера на полуоската (ненужно), задна лагер-главина (ненужно) и три стенда се оказа, че проблема е в две малки шупли в лагера на дясното колело. Когато колата се вдигне на подемника и започнат да въртят колелетата на ръка - не се чува нищо. Това обаче се оказа абсолютно подвеждащо. Поздрави на майстора от Стамболийски и скоро да си оправи и неговия акорд
-
1 точкаА това знаете ли: В Япония има специална маркировка за автомобили, управлявани от шофьори на възраст над 75 години. Тази маркировка се нарича „Корейша“ (или „Koreisha“), и представлява многоцветен символ, наподобяващ листо или детелина. От въвеждането ѝ през 1997 г., тази маркировка служи като предупредителен знак за останалите участници в движението, че зад волана е възрастен човек, на когото следва да се отдели допълнително внимание, търпение и уважение. Интересен факт е, че символът с годините е претърпял промени и сега има форма, наподобяваща четирилистна детелина. Той символизира мъдрост, натрупан опит и човешка уязвимост, предавайки посланието към останалите шофьори да бъдат по-внимателни при комуникация с този автомобил, тъй като водачът има дълъг житейски опит, но и възможни ограничения. Тази практика е част от усилията на японското общество да осигури безопасност и уважение в трафика, като осъзнава специфичните нужди на възрастните шофьори.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка@emod, Цветът според предпочитанието. Реално, доста такива лепила има, аз ползвам това. Трябват ти и щипки да ги притиснеш добре към калника, с лепенки не става. Аз ги оставям 24 часа да си изсъхне и прилепне добре.
-
1 точкаПри производители с по-висок клас продукти тези винтове ги има с дисковете нови. АКо ги нямаш може да отидеш с този който успешно с извадил до Евроболт или подобен магазин и да вземеш същия. Никакъв смисъл няма да търсиш винтове в опаковка "Хонда"
-
1 точка
-
1 точкаДобро утро колеги !🙂 прибрах се от нощна смяна и то си ме чопли .... ха познайте 😂 Голям съм късметлия : Абсорютно по едно и също време ми изгорели и двете крушки : HELLA H1 . Е тва ако не е каръщина , не знам какво е 😅. ПРИЯТЕН И СПОРЕН ДЕН НА ВСИЧКИ !
-
1 точкаЗабравих я аз таз тема, ама като няма какво да кажа. В ретроспекция - доволен съм. Горе долу преди 5 години и 60К я взех, каквото имаше, или рядко възникваше оправих (последно шарнирите на предни горен и долен носачи + задни накладки), а другото си е ОК, радва ме, и нямам планове и нужда да се разделяме. Даже ми е жал за нея малко, че при 3 колелета и друга Хонда пред гаража за 5 месеца в година, рядко е излизала последните, но нек си спинка летен сън на хладно. В началото на Юли и смених маслото и за 3 седмици то вече е на 5.4 км, но обещал съм и таз събота да я водя на ретро парада във Видин - не като експонат - твърде млада е. А после идва отпускарският Август - ще си подругаруваме с кеф, па живи / здрави - продължаваме напред.
-
1 точкаВ такъв случай, обаждай се на Станимир от автоморгата, да ти праща каквото ти трябва. Ако си от София, можеш направо да отидеш и да си ги вземеш на място.
-
1 точкаСглобих я с оригинална джанта на Джаз и балансирана, така,че вече е по-лесна за ползване. Много по-добре от патерица,която хем е тясна и хем й е прегорял/остарял каучукът. А отделвнието в багажника така или иначе си събира пълноразмерна гума с която ще можеш да си караш със 140 по магистралата. Цената за гума с джанта е 100лв
-
1 точка
-
1 точкаЕто ти инфо с парт. номера. https://amayama.co.nz/en/genuine-catalogs/epc/honda-europe/accord_tourer/2009_6MT/949/upholstery/B__4210 Аз купувах капачки за релсите и са ОК и за EU версиите на Tourer-a
-
1 точкаЗдравейте, През май 2021 се сдобих с CU2 2.4 автомат и с повишаването на температурите се появи подобен мистериозен проблем. Основният симптом беше шум отпред вляво (по-скоро "пукане", отколкото "тракане") при ниска скорост, което се проявяваше единствено в летните жеги, т.е. над 30 градуса. Шумът не се появяваше веднага след потегляне, а известно време след това (5-10 минути, а може и повече). Главно се чуваше при потегляне или натискане на спирачката при движение с ниска скорост. Ако колата беше оставена да престои на място, шумът изчезваше, но задължително се появяваше пак (при горещо време). Ето едно видео, което съм направил по това време, на което се чува шума (трудно е да се разбере каквото и да е от него :D): https://youtube.com/shorts/SS_RhwcaFZk След много ровене из чуждестранните форуми и след като момчетата в сервиза почти бяха вдигнали ръце от мен, попаднах на следната тема: https://www.hondaaccordforum.com/forum/general-tech-help-7/thumping-popping-sound-when-braking-slowly-hot-days-34620/page8/#post302039 (линкът е към конкретен коментар с решението на проблема, а назад са описани перипетиите на колегата) Ето и нещо като service manual: https://honda.oemdtc.com/217/front-suspension-clunk-in-hot-weather-2008-2012-honda-accord-2010-2013-crosstour Накратко: при горещо време гресът/смазката в оригиналния преден долен шарнир не си върши работата правилно и започва да се получава това отвратително пукане. Проблемът е оправен с нова ревизия на шарнира (парт номер 51220-TA0-306, оригиналният е 51220-TA0-A02). След монтаж на новия шарнир отляво проблемът изчезна моментално. Забавното е, че точно днес, 3 години по-късно, ми смениха и десния шарнир, защото и той се "разпука" Частта струва 172,13 лв. в Бултрако, а срокът за доставка е 10-15 дни. При мен шумът не беше чак толкова силен, колкото при колегите в темата, и не си спомням да се е проявявал при въртене на волана на място. Със сигурност го имаше при потегляне/спиране/минаване през неравности с ниска скорост. В сервиза не бяха срещали такъв проблем преди моята случка, но казват, че са сменили доста шарнири и оправили доста "пукащи" Акорди след това Успех!
-
1 точкаПоредната безмислена тема за масла, масла...и пак масла. Що не го прекъстите тоя форум на "Масленият форум" Явно съм голям късметлия и се чудя как пък за над 20 години само с Хонда, един двигател не ми гръмна и не отварях за основен ремонт. Въпрос на поддръжка е всичко. Аз също си карам Accord Tourer, 2015/R20A3 с 5W/40 от Бултрако и я обслужвам там, защото в годините се наиграх с разбирачи на Хонда. От както го купих (почти нов) го обслужвам макс. на 1 год. (км винаги са ми под 10к) и нямам проблеми. Сега с нетърпение чакам поне 20 човека, които ще ми обяснят как ще си прецакам колата. Със здраве и да не забравяме, че това са просто едни варели с двигател, които са неизбежна необходимост в ежедневието ни и има по-важни от тях приоритети в живота ни.
-
1 точкаКолега, форумите са като болничен бюлетин - пишат само за тежко болни и умрели. Просто продължавай да й се наслаждаваш на колата и не се вкарвай във филми. Сигурен съм, че шансът да ти се случи подобно нещо е в пъти по-малък от колкото да те опердаши някой, да запалят съседната кола до твоята, да те опука градушка, да ти я откраднат и още много възможни проблеми. Това значи ли, че денонощно трябва да й се притесняваш?
-
0 точкиТакива винтове няма в "Евроболт" (преди малко бях там...), няма и в "Панчев", говоря за Пловдив. Имат сходни, но със същите размери - не. Иначе дисковете са TRW DF4825, но ми ги пратиха без кутии, нямаше и винтове. Поръчах ги от Maxcar, които пък ги взимат от Intercars. Засега намерих само торксове в dbk-dimitrov, ако не намеря кръстати ще са тези Гледам да се сдобия с нови винтове преди да съм изкарал този.
-
0 точки@Krasimir_r_s На колко хил е маслото автомат. Буксите са закопчани отзад на бобините. Ето снимка, букса , бобина ,гайки за ключ 10. Букса и къде се натиска да се извади. 1-букса 2-гайка за ключ 10 Лулата на бобината която преглеждаш за пукнатини. Снимай тази фактура да видим какво са сменяли. Ново масло а оставен стар филтър,хубава работа са свършили.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00