Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31.07.2025 in all areas

  1. 3 точки
    Добро утро колеги !🙂 прибрах се от нощна смяна и то си ме чопли .... ха познайте 😂 Голям съм късметлия : Абсорютно по едно и също време ми изгорели и двете крушки : HELLA H1 . Е тва ако не е каръщина , не знам какво е 😅. ПРИЯТЕН И СПОРЕН ДЕН НА ВСИЧКИ !
  2. 1 точка
    Рока наистина предлага най нагледно и сравнително евтино добра стока. Има и още 4-5 които съм ползвал и за нови и за употребявани части, но е тема за друг разговор. Имам и роднини , както повечето от нас. За хондата слава богу и тук се намират. За 3г. и 8-9 м. както я търкалям вече е навъртяла повече по Европа и Азия , отколкото из Джорджия. Здрава е и малко части съм купувал. По каското е интересно- доверени сервизи ала бала, но за фар , огледало въобще не се пазариха платиха ми фактурата с доставка и мита 100на 100.
  3. 1 точка
    Абе здрави са си тия коли, особено кога разбереш, че са върнати още едни 62000км от километража 😄, демек Type R трябвя да е на 285000км вече, а не на 215000 според информация, ама здраве да е. Ако инфото е вярно, то Aerodeck е на по-малко км 🤣. Иначе на “R” и взех нова капачка и нов термостат, ей тъй профилактично, явно съм усещал милионникът... Капачката сложих, термостата кога имам време да точа антифризи.
  4. 1 точка
    В рокауто сигурно си гледал? Радвам се че нямам датчици аз
  5. 1 точка
    Първо се убеди напълно, че изобщо има датчици в гумите. Може и да има такава модификация не знам. Иначе колега си купува от алиекспрес за а BMW i3 и си работят. И той по същата причина, не вижда смисъл да дава псри на дилъра.
  6. 1 точка
    Понеже не мога да си едитна последния пост пускам нов При ОЕМ бутониерата (500+лв) го има заложено. Даже май можеше да се избира кога да отключва - дали при гасене на двигателя, поставяне на P или при вадене на ключа. Заключването е ясно - при 20км/ч. При китаеца фърмуера явно е ограничен без опция за промяна. Писах на продавача дали не мога да махна auto lock/unlock функцията - първо каза не, после писа че щял да пита в завода .. ама така и конкретен отговор няма. Пробвах да ги деактивирам по стандартния начин - не се получи. За 25€ толкова
  7. 1 точка
    Здравей Линк: https://ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html Вид и количество: Honda Ultra Leo-SN 0W-20 4x4L Стойност на поръчката:46.96*4*2.15=403.86 лв. Начин на плащане: Чрез наложен платеж Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма Еконт.
  8. 1 точка
    При мен не. На комбито трябва да му отключа всички врати за да позволи със задържането на третия бутон на дистанционното (багажника) да отвори багажника. Всъщност нищо не съм "отключвал". Всички тези допълнителни екстри ги има заложени в новия (китайския) суич. Лошото е че няма как да ги премахнеш всички или избирателно. Винаги са активни. Бутониерата на шофьорската врата не е просто механика, вързана към ЕКУ-то. Може да се разгледа като отделен модул, който отговаря за джамците, огледалата и централното. Повреди се бутона на шофьорската врата. Опитах да го побългаря, но го омазах още повече. Гледах за нов - цени над 500лв. Питах на няколко места на стари - 300лв ... Накрая реших да рискувам с китаеца и то се оказа че ударих бингото - глезотийки разни към него. Мисля че тези екстри ги има в акурата, но китайците са го моднали и за акорда. В алито има мастър суичове със същите глезотийки предимно за американския акорд, но те не работят на европейските модели. Ако не се ползва линка който оставих по горе - внимателно да се чете в описанието дали е съвместим с европейския модел. Не лансирам конкретния продавач - да се внимава какво се поръчва за да няма непроятно изненадани. Да, plug and play IMG_6190.mov
  9. 1 точка
    Здравей Наско, да поръчам и аз. Линк: https://ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL DXG SAE 5W-30 1x4L. Стойност на поръчката:51.95*2.15=111.69 лв. Начин на плащане: Чрез наложен платеж Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма Спиди. Поздрави!
  10. 1 точка
    Забравих я аз таз тема, ама като няма какво да кажа. В ретроспекция - доволен съм. Горе долу преди 5 години и 60К я взех, каквото имаше, или рядко възникваше оправих (последно шарнирите на предни горен и долен носачи + задни накладки), а другото си е ОК, радва ме, и нямам планове и нужда да се разделяме. Даже ми е жал за нея малко, че при 3 колелета и друга Хонда пред гаража за 5 месеца в година, рядко е излизала последните, но нек си спинка летен сън на хладно. В началото на Юли и смених маслото и за 3 седмици то вече е на 5.4 км, но обещал съм и таз събота да я водя на ретро парада във Видин - не като експонат - твърде млада е. А после идва отпускарският Август - ще си подругаруваме с кеф, па живи / здрави - продължаваме напред.
  11. 1 точка
    И аз меря винаги на студен мотор , а в книжката пише на загрят. Но миналата седмица ме изненада на сина Акорда. Правя редовната проверка на течности и изненада. Всичко на горе. Спирачна течност,масло, антифриз и хидравлична. После се усетих ,че е близо 40 градуса жега. Та и това има значение.
  12. 1 точка
    Филтъра за купето е същия като на Акорд 7, мисля че и за още доста Хонди става.
  13. 0 точки
    Мога и по меко да ти го кажа ... нЙе
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...