Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.07.2025 in all areas

  1. 2 точки
    Не. Механично износване на потенциометъра. Сменя се и се забравя. Желателно е да се смени с нов, а не с употребяван "работещ", защото не се знае какъв е неговия остатъчен ресурс.
  2. 1 точка
    Със сигурност до зимата,със зареждане периодично ще изкара.
  3. 1 точка
    Нов - най-евтиният. Те новите приятели не са като отколешните, та камо ли разни чаркове.
  4. 1 точка
    В кварталния минимаркет в Ханя о.Крит. Има и тук мацки,ама тук е така обичат си ги🙂.
  5. 1 точка
    Важното е да не пада под средата, особено ако се пътува планинско или маршрут с изкачвания и спускания, да не остане шнорхела в положение та да не подава достатъчно масло. 2-3 мм над макса също не е критичен проблем, по груби сметки това са + 200-250 мл.
  6. 1 точка
    Благодаря на всички за съветите. Направих два пъти обезвъздушаване с педала, отиде един литър сп. течност, изтече много тиня и нещата си дойдоха на мястото. Извода е: Не подценявайте редовната смяна течността като мен . Не предполагах че толкова мръсотия има в системата.
  7. 1 точка
    Двата бутона са направени да имат двойна функция. Горният с надписи RES/ACCEL, което е съкратено от RESUME/ACCELERATE е връщане към последно зададената скорост/увеличаване на скоростта. Долният с надпис DECEL/SET, съкратено от DECELERATE/SET е намаляване на скоростта/задаване на скорост. В зависимост дали има зададена скорост или не, бутоните работят различно. Ако няма все още зададена скорост, горният бутон не прави нищо, освен да изпише съобщение ACC OFF. Ако е имало зададена скорост, но например е натисната спирачка и автопилотът е преустановен, тогава чрез горния бутон може да се върне последно зададената скорост. Долният бутон е ясен
  8. 1 точка
    Приятелю, като гледаш картинки в гугл, трябва да разбираш, какво виждаш. Аз виждам, че кутията няма капак. На първата снимка, която си качил, най-отгоре е показана лицевата й страна. На всички останали картинки е показано дъното на кутията. Капака, през който сменяваш предпазители е монтиран на долната част на таблото, тази около и под волана. На снимката в пост #1 тази част е махната. Под този панел, хоризонтално над педалите трябва да има друг капак. Не съм сигурен, дали точно този е за crv 3 но е нещо такова. На английски е "2012 HONDA CR-V INSTRUMENT DRIVERS DASH PANEL LOWER COVER"
  9. 1 точка
    Точно четките са свършили тотал, и това е повредило колектора, според мен подлежи на ремонт. Все пак снимките не са много ясни и състоянието на колектора не мога да го определя съвсем точно. А този тип моторчета са много добри ако са подбрани правилно според товара, имат по-добър въртящ момент от класическите и загряват по-малко.
  10. 0 точки
    Мога и по меко да ти го кажа ... нЙе
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...